Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, d’octubre 22, 2016

Dracs, terra de Dracs



Un, dos, tres.


Cada vegada veig que en sé menys.


Alpens, i resulta que hi són tots.


Tots els Dracs.


No ho puc quasi gestionar.


He dit quasi, crec, vull dir quasi no ho puc gestionar.


Finalment el fet és que he coincidit amb el niu de Dracs, oi?


MTB, MTB, MTB. 


Renoi, renoi, renoi.

divendres, d’octubre 21, 2016

Corones de Dracs



Una petita singularitat quan parlem de corones. 


Lleugera, molt, tant que dubto que sigui funcional per a Single Speed.


MTB, MTB, MTB. 

dijous, d’octubre 20, 2016

Darrera

La part millor, clar que yes!


Caldria treballar aquesta part posterior de la corona, així com la davantera, però prefereixo que la part més visible tingui un punt formal i la no visible tingui, gaudeixi de la versió més transgresora.

Avui surt el Gran Drac, mentre duri el Gran Vol hi reflexionaré, no serà un Vol de bike, no passa res, i de fet quan sigui el moment ja presentaré formalment a aquesta curiosa joia, primer però li tocarà a la June, vull dir de ser presentada formalment al blog, una transportadora de Dracs bé es mereix una presentació en plan SOLO.

MTB, MTB, MTB.

Ja proposaré a la propera intervenció les imatges de la cara externa d'aquesta petita joia :-)

Inspiració?

O passat?


MTB, MTB, MTB.

dimecres, d’octubre 19, 2016

Phyre

Nova etapa de les shoes de Shimano, us les vaig proposar blau elèctric, ara grogues.


El fet és que Giro s'ha imposat amb els seus formats minimalistes inciats per Specialized ja fa uns anys amb les seves gammes altes.

MTB, MTB, MTB.

Interessants



Fins i tot més que això, i tant.


MTB, MTB, MTB. 

40 Anniversary

Renoi la història. 



Motivat per la selecció dels components de la nova bike, lògic que CK sigui un punt de referència important, la direcció ja és un fet, què més podria venir és el què estic valorant ara, el BB dubto, si el rendiment és el de la direcció, i tant, però de ser germà o superior que els que porto ara, no me'l podré permetre, en cap cas, la proporció és difícl de valorar, ha de durar deu vegades més que els que porto actualment, però no tot és rendiment oi què no?

MTB, MTB, MTB.

QR

Anys per decidir-me a fer venir aquest component en concret.


És un tema que fa anys dura, tant que ve de l'etapa de les dobles de casa, i per diferents motius no havia fet el pas, aquest aspecte dels eixos de 9 mm. dels eixos de 12, amplades de 135 de 142, bé, un Món, i ho ha de ser, ara que arriba l'eix jo ja tinc encarregada la propera bike amb eix davanter de 15 mm.


Tot i així en un futur necessitaré aquest component, perquè tinc la intenció de mantenir muntada l'Inbred que no en ús. Una bike que va ser la més ràpida de la seva categoria a l'Europeu de Finale 2015 ha de quedar així muntada, oi? i també remuntaré la Vicious reparant primer el quadre, l'ús està per veure, veurem, veurem :-)

MTB, MTB, MTB.

Qüestió

De certs temors, de funcionalitat, i en darrer terme de pressupost.

Vull dir, temors, els frens Formula R1, tenen una màquina interna de fer música, concretament entre el duet ferodes i discs.


Funcionalitat, les aranyes dels discs dels frens Shimano fan soroll per dilatacions, són els que porto jo ara, i persegueixo a la nova bike que aquest soroll desaparegui perquè primer ve el soroll, i després ve un desagradable joc entre l'aranya i el disc en si mateix.

Pressupost, els preus dels discs són elevadíssims.

Si aquesta versió CL també fa música anirem tornant als 6 torniols?

MTB, MTB, MTB.

Els pesos ja els aportaré de ser, quan estigui muntant la nova bike, que és quan sortiran els discs de les seves bosses originals, no abans, crec.

dimarts, d’octubre 18, 2016

Components de la bike nova :-)

Van venint, van venint, molt dolços tots.


MTB, MTB, MTB. 

Penso en la propera nova bike, en el seu color blanc marmol, en com entraré amb ella als Vols entre Fades a la foscor de la nit, OMG.

dilluns, d’octubre 17, 2016

Va ser :-)

Ahir va ser una jornada de MTB, de MTB interessant, diferent per la caiguda baixant de la Reina a les cinc tocades de la matinada, i a on ara passades les hores sembla que sense conseqüències. 


No tinc previst fer crònica, ara per ara.

Emocionat per la propera arribada de la bike nova, bé part d'aquesta, ara per ara quadre direcció i forquilla. Avui crec que han arribat més components.

Per prudència ahir al quilòmetre noranta o propers vàrem fer el darrer tram de quaranta amb la June, per prudència. Així la setmana no ha superat els 200 Km . llàstima, sí, però una caiguda pesa molt, i cal ser prudents. 


Jo personalment després de l'anada a Blanes sense tramvia del dissabte, ahir anant a SC,  després de fer la primera pujada de darrera de casa a les cinc ben tocades de la matinada ja estava molt xafat, com sona, i encara havia de fer-ne 120 més, per això també va ser molt bo aturar el Vol abans dels 100.


Ara mirant de fer aquesta aportació em ve al cap la Lluna, OMG.

MTB, MTB, MTB. 

Darrers

Vols amb l'Inbred :-)


MTB, MTB, MTB. 

dissabte, d’octubre 15, 2016

Toresvelo

Hauria estat bé el Belt Drive :-)


http://www.cycleexif.com/terrain-astrakhanate-toresvelo-650b-hucker

MTB, MTB, MTB.

http://toresvelo.com/index.php/en/

La parella?



MTB, MTB, MTB. 

 
Ara a veure a on faig l'encàrrec, OMG.

dijous, d’octubre 13, 2016

240



MTB, MTB, MTB.

Aquest serà el candidat de la boixa de la roda davantera, podria ser el 180 però certament que no ens ho podem permetre :-)

Gates





MTB, MTB, MTB. 

dimecres, d’octubre 12, 2016

El candidat



MTB, MTB, MTB.

Una marca que m'agrada, i aquesta proposta va agafada de la mà del meu seient Tune, vull dir que dubto si repetir seient o saltar, és un dir, al Mcfk de la imatge. 

Mcfk :-)



MTB, MTB, MTB.

Germà del candidat, per ser brillant, si no seria el candidat, segur. 

I-Fly



MTB, MTB, MTB.

Aquest s'ha de tenir, ja no dic anar-hi, una tija particularment densa tot i ser molt funcional és la frontera per on no puc passar avui, demà?

C13



MTB, MTB, MTB.

Ens separen unes guies exigents quan parlem de tiges, i en segon terme però aquest si és Brooks no seria un obstacle insalvable, el pes, molt per sobre dels 200 grams. 

Intensitat de color



MTB, MTB, MTB.

Aquest no el mirava pel meu Drac, si no per tenir-lo exposat darrera del meu lloc de treball :-)

Servei

Per aquest motiu m'he decidit per aquest petit constructor que us presentava a l'anterior intervenció. 


De fet el tipus de bike que construeix no és el tipus que jo decidira fer-me d'entrada. Coincideixen però en aquesta ocasió diferents aspectes en aquest tram, un d'ells és que persegueixo una bike més XC que les que he tingut fins ara, una mica més pedalajadora, aquest constructor HM té tradició de bicis que pedalen molt bé, molt reactives al cop de pedal sense sacrificar comoditat de marxa.  


També sense esperar però una millora important vull un quadre una mica més lleuger, fins ara els meus quadres estan entre els 2.200-2.400 grams, aquest estarà per sota dels 2.000 grams. El pes a la imatge és amb la direcció muntada. Si hi afegim la pintura quedarà en la barrera esmentada.


Un altre punt important per a mi era no repetir l'EBB, no perquè no funcioni, si no per la dificultat de fer girar l'excèntrica, m'agrada perquè amb l'EBB tens unes punteres netes, minimalites, però cada cop que he de tensar la cadena varia l'alçada del seient, i és pesat que per fer-ho he de retirar el crankset, com a punt força negatiu perdré la Phil Wood, ara finalment aquest nou quadre anirà amb Rocker Dropouts. 


Els eixos de les rodes, darrera portaré un 12x142 mm. podent canviar a un 9x135 mm. si vull fer-ho, però de no decidir-me per una roda posterior amb eix de 9 mm. d'entrada aniré amb 12x142, el ST jo el vull rondant els 38 cm. i de diàmetre interior 27,2 mm. i això ho tindré,  finalment retirarem les guies de fixació del ST per a una tija regulable, no tinc previst rodar amb una tija Thomson Elite Dropper de 27,2 mm. tot i que disposar de l'opció em temptava, finalment ahir vaig decidir de retirar les dues mini guies passa cables de darrera del ST, un altre aspecte que m'aturava, que em deixava una mica aturat era aquesta proposta personal del constructor de proposar un ST talla S i un TT quasi talla XL per a una alçada de 1,75 m. i uns angles un xic més radicals calculats en base a forquilles de 488 mm. com ho són 74° i 70° per a ST i HT respectivament per a 488 mm. que avui amb la forquilla que tinc prevista passarà a 75° i 71°, és que tinc ganes de pedalar amb les sensacions dels Llacs de la Pera :-) i no amb les de les meves bikes dels darrers anys rígides. 


Un aspecte que va lligat a aquest constructor, i que jo tampoc hauria decidit és la dimensió de la pipa de 44 mm, que en aquest quadre té sentit perquè les Legor no presenten tubs minimalistes tipus English, si no que per a mi els diàmetres dels seus tubs són de seccions més properes als quadres de titani, aquesta pipa comportarà de caure a les mans d'una forquilla cònica, fet que em proposa dues vies, dues alternatives, la primera més atractiva pel Mattia i que ja li he encarregat, és equipar-la amb una forquilla ENVE, amb el canvi d'alçada esmentat de la bike, la segona via, la meva preferida és que en Mattia em faci una forquilla tapered d'acer cònica, el debat és el pes, aquesta darrera propera als 500 grams més densa que l'ENVE, les dues amb molta personalitat, sí, avui però l'opció dels USA és la primera, les dues anirien amb eix de 15 mm. és un fet d'entrada que la forquilla d'acer marca un comportament, i l'ENVE un de força diferent


La direcció que fa conjunt amb el quadre Legor, i ara per ara l'esmentada forquilla tapered de carboni americana serà la King. 


Hi ha més detalls del quadre, cert, entre molts el de l'alçada de la pipa, 93 mm. curta, força, i que visualment presenta un cos frontal més dens, 44 mm. de diàmetre i 93 mm. d'alçada pesen, pesen molt als ulls vells d'aquest genet de Dracs. 

Un dia tindré una English :-)

Ara el darrer punt són les rodes, crec que d'anar finalment amb la forquilla ENVE les boixes seran DT, si la forquilla és la Legor, serien les King perquè el pes passaria a segon terme, però ja ho escric i l'opció ENVE-DT és la que em motiva amb aquesta esportiva i lleugera Legor. 

Tinc algunes possibles novetats més, com seient, a on podria radicalitzar o suavitzar la proposta respecte a on sóc avui, també hi ha el punt dels pedals, avui sóc pro Shimano XT, veurem si els 9020 XTR, i no els 9000 que ja tenim s'imposen, com la potència que queda oberta a ser de 80 mm. i no de 100 com havia previst fent venir fa uns mesos la potència de titani Moots, manillar sigui quina sigui la potència serà també un nou Moots de 700 mm. que tinc reservat per a l'ocasió, en darrer terme estic perseguint el cog, perquè la corona ja us la vaig proposar, i en principi no tinc més elements a compartir.

Com a detalls del quadre, el color es mantindrà el blanc, amb alguna novetat que encara no està del tot definida, sí que hi som orientats, i que un cop concretada al detall compartiré seguidament al blog. Sí que us puc avançar com a canvi substancial del propòsit inicial que el logo no anirà en negre, si no també en blanc.

MTB, MTB, MTB.

dimarts, d’octubre 11, 2016

:-)


MTB, MTB, MTB.

Podria

Haver sortit aquesta matinada, a les cinc sonava el despertador, cert, m'he llevat, he fet el primer cafè, el segon, he preparat la intervenció de les X-Project 1.0, i cap a les 6 he tornat a dormir una horeta més, així que el Vol ha quedat per a una millor ocasió. 


La veritat és que ara mentre escric aquesta aportació no tinc sensació d'haver perdut l'oportunitat de gaudir d'un bon Vol, Barcelona i el quadre nou podrien ser el motiu? :-)

MTB, MTB, MTB. 

X-Project 1.0. Dual Boa



Haurien sigut unes bones candidates, sí, però la generació anterior costa de gestionar en quan a comoditat, segurament aquestes han millorat molt, però caldria fer una despesa important per fer-les venir, fet aquest darrer que marca que estan dins del grup què no ens podem permetre, oi?

MTB, MTB, MTB.

dilluns, d’octubre 10, 2016

Les nits

Aniran siguent cada cop més properes, el fred també, oi que sí?


El què no sé és si aconseguirem mantenir els Vols quan el fred i la foscor estiguin al seu espai, el de l'essència sense llum, OMG.

MTB, MTB, MTB.

Jornades

Singulars, certament.


Ahir Vol de tot el dia de vuit del matí a vuit del vespre, més o menys, no vindrà d'aquí, a dalt de la bike tocant a les vuit hores, una tercera part quasi del què tenim per objectiu, de fet des de les 8 fins les 8, 8 hores a dalt de la bike, 3x8, 24, doncs això :-)


MTB, MTB, MTB. 


Tinc d'entrada dues cròniques per fer, dic d'entrada, perquè aquesta setmana li toca el torn al quadre nou, decidir-ne el seu proper destí, veurem a on aterra, bé ho veurem si de fer-ho ho fa a casa.

Decididament demà podria ser una jornada decisiva per l'arribada del nou quadre :-) 

dissabte, d’octubre 08, 2016

Amb Vol :-)


Avui sí, avui tornen els Vols.

MTB, MTB, MTB. 

divendres, d’octubre 07, 2016

Sense Vols



MTB, MTB, MTB.

Pensant-la, i tant, la nova bike pesa, i molt :-)

dijous, d’octubre 06, 2016

Deixant reposar :-)

Si faig venir el quadre que us vaig presentar a la darrera intervenció. 


I clar a partir d'aquí inevitable anar decidint els components, dels que únicament em falten rodes, valorant el seient, que el tinc però també tinc a sobre de la taula d'altres opcions, i crec que res més. La resta, tija, manillar, potència, direcció, frens, crankset, pedals com el seient a revalorar si en faig venir un de nou, porta bidó també, brida seient, pneumàtics també a punt de ser 29", i crec que no em deixo res, en tot cas avui  el temps tot l'ha consumit el Gran Drac, gran jornada, gran jornada. 

MTB, MTB, MTB.