Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de setembre 23, 2015

La quarta que seran tres

Fent referència a que tinc pendents les cròniques de divendres, dissabte, i diumenge de fa dues setmanes, i si no faig la d'avui ja en portaria quatre, i la d'avui és especial, molt, l'entrada de la tardor d'aquí a una estona, just a tocar de dos quarts d'onze marca una etapa coneguda, sí, però no per això menys emotiva. 

Avui passats els dos quarts de cinc de la matinada tot tenia el color dels Vols, una negror que sempre sembla infinita, i que mai ho és, i seguint aquesta sensació lligada a la foscor de la nit el Vol ha sigut, i de quina manera, i de quina manera, perquè ha sigut un Vol diferent.

Motivat en primer terme per l'hora, no ha tingut l'inici a les cinc si no força abans, també perquè avui el culot, el mallot i la tèrmica eren tots nouvinguts, Pearl Izumi PRO, Gore Bike Wear Alp-X 3.0, i Café du Cycliste respectivament. 


Els tres han tingut una bona arrancada, pel fet que passats els primers minuts ja estavem sota una lleugera pluja, com sona, l'armilla Lite i els manegots m'han protegit als primers vint minuts, per després quan ja era al Tintorer Curt pujar sense ells, si plou poc, i no fa fred rodar és un privilegi, que sempre ho és certament, però fer-ho sota la pluja té un caire diferent


Curiós el mallot Alp-X té les dues noves butxaques laterals, una a cada cantó, sí, però la central del darrera, una de les tres del darrera, és molt estreta, sembla fet per portar-hi una manxa i prou. A mi no m'agrada portar la manxa al mig de l'esquena, sempre penso que en cas de caiguda si la porto a un costat tinc més possibilitats que no em faci mal amb ella, aquesta pensada no té una base científica és cert. 

No ho valoro ara negativament, la manca de les tres bosses del darrera, els de Gore són liders per a mi amb el què fan, sí, i per tant he de deixar passar temps, liders en què, en proposar, en exposar què fan, això segur, i ja és molt, clar que yes.


Detall del darrera, negra sí, de poder ser a casa, vermell i negre o negre, però també que siguem visibles, també.


La cremallera la facilitat de lliscar, de 9/10, per no dir de 10/10.

Detall de la reixeta de transpiració de l'esquena.


Un equipament del meu gust, molt, i tant.


Les bosses laterals. Que és el punt que em va fer decidir fa uns mesos que aquest mallot havia de venir cap a casa. 

Parlem de talles, és una M, sí de Gore, sí, jo hauria d'haver demanat una S, el fet és que em va be, però d'aquí a unes setmanes si tot va com ha d'anar ara no em va ajustada, i després m'anira gran:-(


Size M, no sé si és un bon pes ja ampliaré aquesta intervenció amb els diferents mallots que porto, i així veurem com amb la darrera intervenció del calçat, qui és qui amb el tema dels pesos.

Si no aconsegeuixo sentir-me còmode amb la petita butxaca central, si fos aquest el cas el mallot Alp-X tindrà un nou destí, i tant que sí.

El culot PRO de Pearl Izumi.


Més detalls.


i més, i més, i més.


El culot Pear Izumi PRO com el seu germà que va venir fa uns mesos, un 10, puc dir, home a una sortida de dues hores ho té fàcil, però és que el seu germà ja va córrer a les darreres 24 hores SOLO i la puntuació per a mi, un 10. 


El culot PRO, va bé, molt bé, com la resta de culots que tinc la talla M em va bé, ajustada, però quan rodo dia sí dia també, em queda un xic gran, sí, però sense poder fer el salt a la talla S, de fet ja tinc un culot Pearl Izumi S, i no el puc portar de just que em va. 

Puc afirmar com més minimalista és la badana més bé em va, indiferentment de la duració de la sortida, les Elite de la mateixa marca em van molt bé, sí, però per a mi, encara va millor la PRO, millor aquesta que la Mavic HC, i no sé si millor que la Gore Bike Wear Power 3.0, aquesta darrera la Gore em genera un roçament molest darrera del genolls, i la darrera vegada vaig haver de fer-me un doblec, i un cop fet oli en un llum però la badana va molt bé, també per determinar si va millor que la PRO necessito fer-hi més quilòmetres amb les dues, pel què fa a la HC vs la PRO, hauria de comparar-la amb la Infinity de Mavic, però aquesta darrera no me la puc permetre, per tant comparatiu, sí, amb les Elite, Power, i HC, i entre aquestes tres darreres, la millor avui la Power, entre la Mavic i la Pearl Izumi no sabria dir quina va millor per a mi, diria que un empat, sí que cal dir que els materials de la HC de Mavic semblen de més qualitat, més elaborats, i que les de la Gore semblen millors que les de la Pearl Izumi, veurem què diu el pas del temps.


El detall de la que sembla ser la fixació de silicona, que no sé si ho és, mínims  i per tant no queda agafat prou bé, llisca una mica a munt, no sé si molt, he de rodar-hi més, també necessito que sigui així, minimalista perquè a mi em fa com una reacció alèrgica, i em queda la pell vermella quan hi rodo moltes hores. És a dir a mi em tocarà sempre anar amb culots un xic grans, de fet amb els mallot estic a una posició similar perquè la M em va poc ajustada, i la S molt ajustada, de fet el poc que he rodat aquest estiu ho he fet sempre amb mallots de la talla M, i els S han descansat. A diferència del 2014 que va ser a l'inrevés.


La tèrmica Café du Cycliste, em preocupava el coll, res de res, el coll s'ajusta perfecte, la sensació quan va arribar, la mateixa que amb els culots i mallots pel què fa a la talla, la diferència és que les tèrmiques les vull ajustades, o les vull ajustades, per tant sempre S, avui però la S anava bé, sense ser massa ajustada. La sensació pujant pel Tintorer Curt, amb l'armilla Lite, i els manegots, de lleugera calor, a 20ºC a un quart tocat de sis a la riera de Llavaneres, sense manegots i armilla la sensació ha sigut bona. El coll protegeix la zona, sense sensació d'anar massa tapat, no exposo més opinions, m'espero a rodar-hi més. Baixant des de baix a Santa Mònica, perquè el Tintorer Llarg l'he fet equipat 100% d'estiu, Dragon 2, mitjons Pearl Izumi, l'equipament nou esmentat, guants Hirzl, gorra Spok que m'he tret per un inici de sensació de mal de cap, casc Cratoni Terron, ulleres Limar Photocromàtiques, 
amb l'armilla fins l'arribada a la Platja, i d'aquí a casa un altre cop equipat 100% d'estiu. 

A 19ºC a la riera de Llavaneres, just una hora després. Sense càmera, amb eines, beure, un quart de bidó de més de 500 ml. d'aigua, sense menjar, amb manxa, sense pau al mar, sortint de nit, arribant de nit, per tant sempre amb els llums en marxa, Cateye i Sigma Powerled. 
 
La bike, com anava la bike, OMG, amb la cadena nova ben tensada, no amb molta tensió si no la justa, el BB nou, el pedals ben ajustats, els pneumàtics nous, els ferodes dels frens nous, decisius tots aquests punts per rodar amb una bike silenciosa, i també eficient, perquè roda molt i molt bé, molt ràpida.

I sobre aquest darrer punt el de la bike, mentre rodava he tingut una bona pensada, que no definitva, però sí una bona pensada, veurem, veurem.

MTB, MTB, MTB. 

Bon dia per l'estrena dels nous equipaments, i tant, sota la pluja, com sona, com sona. Passats els primers cinc minuts, i passades les primeres hores, la pluja lleugera ha sigut la Reina del Vol. Si no fa fred és tota una aventura divertida, molt divertida :-)

dilluns, de setembre 21, 2015

Fury

Les lleugeres, i tant. 


Gran presentació.


Millor equipament. Una bossa molt funcional si has d'agafar avions portant la bike, portes el calçat a dins de la bossa, aquesta és molt compacte, perfecte per poder ocupar el mínim d'espai, i també per decidir si ets més prudent portar el calçat a la bossa de mà, per si la bike no arriba poder com a mínim disposar de l'equipament. 


El de la imatge és el tac alt.

Ja fa uns anys que la Reina roda amb les Mavic Fury. De fet ella anava encantada amb les Sidi Dragon 2 blanques, però un defecte passades les primeres setmanes al taló de les Sidi per la part interna, va comportar d'un canvi a les Mavic Fury, no toca ara debatre sobre aquest canvi, però esmentar que la contesta de l'importador crec recordar que Comet va ser, i ho tenim per escrit, que no era un defecte, que era motivat pel desgast, i la conclusió va ser per tant que no hi hauria garantia de reparació i evidentment tampoc de substitució, fantàstic, ja fa uns anys, des del 2009 que no ve cap més Sidi a casa, això sí jo vaig exprimint les que tinc d'aquella etapa, ara un cop les Dragon blanques ja estan exhaustes, els hi toca a les negres, clar que yes! 


De mentre però ja estic presentant les velles Mavic Fury, noves per a mi, no les Drako de Sidi que ja són quasi velles també a aquest mercat tan viu, vull dir fins el problema de les Sidi de la Reina portàvem anys rodant amb Sidi. 


De fet les Fury de la Betty no les vàrem comprar, si no que Chain Reaction Cycles sí que ens va repondre amb la garantia de les Sidi Dragon 2, i ens va permetre inclús de canviar-les per una altra marca, concretament es van limitar a abonar-nos 250£ per les Dragon 2 malmeses, com sona, i va ajudar que no érem un desconeguts per a ells, però a casa a la botiga de Mataró a on havíem comprar les Dragon 2 de la Betty també hi havíem comprat molt, sense anar més lluny, les dues Yetis ASR-SL nostres van sortir d'aquesta botiga, però la resposta va ser la negativa de l'importador que us he esmentat.

Mentre Chain ens gestionava la garantia, els hi vàrem comprar les Shimano SH M230. Aquesta va ser una molt bona pensada, perquè si bé l'aspecte estètic exterior es va deteriorar ràpidament, també ho és que no va passar d'aquí, i crec recordar que ja tenen tres o quatre anys.


El color, el color, que em costa, el blanc, OMG.

Ara les tinc en quarantena, han de passar dies, pocs crec, per consolidar si es queden, dubto si tornar-les, i demanar les Shimano SH XC90.


Sense les cales Shimano.

 
Size 43 1/3.

Amb la cala Shimano, i els tacs baixos de Mavic.


Amb la cala i el tac frontal baix d'origen.


Size 43.5.

Amb el tacs frontals de Sidi, i la cala Shimano. 

El pes bo, molt bo certament, certament, les Giro Privateer no les he pesat mai, he de pensar que germanes, d'aquí a minuts o sabrem. A data d'avui el calçat més còmode de tots els que he tingut, i ho són de còmodes des del primer moment, com sona, com sona.


Size 44.

Les Dragon 2 amb els tacs frontals de la marca, i la cala Shimano. Pensava que eren còmodes, sí, fins el dia que vaig posar-me les Privateer. 


Size 44, crec. És que no veig el número enlloc. 

Les Bont, les terribles, OMG. Amb la cala Shimano, i els tacs frontals Sidi. Un calçat que mai ha sígut per a mi còmode, i que ni passats els mesos va millorar, per a mi les més espartanes de totes les que tinc, són estèticament les que m'agraden més, sí, però són per estar darrera d'un aparador, pel què fa a la meva morfologia, són les impossibles.


Amb aquest afegit lateral de pneumàtic que hi vaig sobre posar per mirar de protegir la zona.

Us proposo també pesar les plantilles. Pot ser interessant , per tipus, i perquè és un punt molt important, crec de la comoditat, tot i que pes no és simptoma de comoditat, hi ha molts factors a tenir presents, vull dir que les Giro són per a mi les més còmodes, i la plantilla la veus i no té res, les Fury passats els dies crec que seran còmodes, però ara estan molt lluny de la comoditat de les Privateer pel què fa a aquest punt. Jo avui aprofitant que estic rodant per tercera o quarta vegada amb les Dragon 2 noves, diria que les Fury d'inici són còmodes com les Dragon 2 d'inici, tot i que tinc constància que les Fury milloraran molt passats els dies, veurem, veurem. 


Mavic.


Giro.


Sidi.


Bont.

De quedar-se les noves Fury ja aportaré test de les percepcions d'aquest calçat. 

Ja que hi som :-) anem per les de la Reina. 


Size 39 1/3.

Les Mavic Fury amb la cala Shimano i els tacs frontals de la casa.


Size 40.

Les Pearl Izumi 3.0 amb la cala Shimano, i els tacs de la marca.

El cafè és cafeinat, i que bo que està :-) no sé que és primer si el moment  que proposa d'un cafè, o és el cafè que comporta del moment, segur que és la suma de petits ingredients, de molts, clar que yes.


Size 40.

I finalment les tanquetes, amb cala Shimano i tacs de la marca.

També us poso el detall de pes de la plantilla, curiositats. 


Mavic.


Pearl Izumi.


I finalment Shimano.


Els tacs Sidi que esmento.


Les cales Shimano que porten totes. Excepte la primera pesada de les meves Fury que són sense elles. 


La bascula.


Us he específicat el pes a part de les plantilles, de la cala, dels tacs, però a excepció de la primera pesada, que no porta cales, totes les altres porten la cala, els tacs i a totes les pesades van amb la seva plantilla.

La bascula no està tarada, que no sé si es pot, però és a on som. Hi ha el tema de la pols, i fang de les que no són noves, sí, però totes aquestes estan molt netes, pot variar 10 grams, sí, no més. 

A excepció de les Shimano SH M230 que no ho sé, i les Giro Privateer, totes les altres porten sola de carboni, parcial o total, ho dic per les Dragon 2 que són com un mecano de dues peces, i no sé si aquesta sola del calçat és de carboni, sí que és de carboni el reforç que porta desmuntable. 

La Sidi Dragon 2, té la sola de tacs de goma que un cop es gasten els reposes per uns 50€, les Bont també, aquestes darreres és un insult, o una broma de mal gust, les Bont, els tacs de goma marxen sols mentre rodes, rodant sí, els tacs de goma cauen, s'escapen del torniol que els fixa, crec que és per ser els tacs massa tous, i és més accentuat els que estan al voltan de la cala :-(

La resta de calçat no té els tacs de goma de la sola intercanviables, gastes els tacs de goma i no pots canviar-la, interessant la proposta de Sidi? no, no té millor rendiment que les altres, longevitat vull dir, no m'aguanten més d'un canvi de sola, vull dir el cos del calçat es deteriora, és a dir tenen una duració similar a la de la resta que no té aquesta opció.

El calçat que he pesat, sempre és el dret, ho esmento perquè llegia fa poc un test de calçat, i no pesava el mateix el dret que l'esquerra, hi havia uns 20 grams de diferència, a mi em va sorprendre, per aquest motiu ho esmento. 

dissabte, de setembre 19, 2015

Fernande


Mirava un cop treta de la bossa, mirava al detall les tèrmiques noves. 


De fet sense entrar en tipus de material sintètic, però sí tipus de construcció. 


Un coll curiós, nou per a mi pel què fa a aquest equipament.


També la màniga per a mi molt oberta.


Una part posterior acurada, espero que la faldilla ajudi a evacuar la calor. 


De fet aquest ha és un bon indicador, com les jaquetes Xenon AS de Gore pensades-construides per ser a dalt de la bike i prou. 


Els detalls del lateral ajuda a pensar així. 
 

I l'arribada d'aquest a la màniga també. 


No hi entenc de pesos d'equipaments, ni de bikes de 29" ni de 27,5", sí que una bike doble que funcioni bé de 9,5 Kg és una joia de bike, sigui quina sigui la roda, però sobre pesos d'equipaments que funcionin, ara hi entro, no si parlem de casc i calçat a on ja fa uns anys que ho treballem. 

Aquesta tèrmica amb talla S té per a mi una referència de pes, ja el compararem amb el de la Gore que ja fa uns mesos que participa dels Vols.

Un cop comenci els Vols la Fernande marcarà ella les conclusions. 

MTB, MTB, MTB. 

Se les té amb les tèrmiques de casa, Pea Izumi, i Gore Bike Wear, no ho té fàcil, en cap cas, en cap cas. 

BWR


MTB, MTB, MTB.

Mallot i culot

Ja són a casa, Alp-X de Gore el mallot, PRO el culot de Pearl Izumi.


Ja proposaré detalls d'aquest equipament, miraré de ser precís, que no breu, que no breu.

MTB, MTB, MTB.

dijous, de setembre 17, 2015

Mallots


Entre molts ja estan sortint, sense Vols, sense Dracs.


MTB, MTB, MTB. 

Un sensació amb el contacte amb el cos de molta però molta calidesa, suavitat, tant que crec que seran mallots que lideraran el dia a dia, OMG. De fet ja és el què estant fent des de minuts després d'arribar a casa, com sona, com sona, avui mateix seran protagonistes absoluts de la jornada, pels Vols? no, pels Vols no, per un descans inevitable des del diumenge, per una lesió dels genets del braç dret que fa mesos que ens acompanya, i que ahir va demanar de  la visita al fisió, a casa de l'Andreu, i per tant les 24/48 hores posteriors de passar pel reparador no tenim costum de fer Vols, pel dolor, molèsties, que tenim les primeres hores de venir del fisió, quan tractem aquest tipus de lesió entenc que d'origen tendinós. 

Sessions de fred a les zones endolorides seran les protagonistes avui, un nus de tendons el motiu, la Reina la més afectada, molt, en Bob menys però sense aconseguir deixar enrere aquest petit mal de cap com ho és el dolor del braç dret, i per mirar de corregir ràpidament haurem de treballar amb les cintes elàstiques, la negra la protagonista, veurem, veurem. 


La cinta, l'exercici amb ella persegueix reforçar les zones perífèriques no afectades per la lesió i així aconseguir que aquesta millora descarregui la zona afectada, per aquest motiu cal ser molt prudent amb l'exercici, amb l'extenció d'aquest, l'abast del moviment fent l'exercici per no fer treballar, per no carregar encara més la zona endolorida. Veurem com ho gestionem. 

Per aquest motiu per ser a un tram, espero que breu, recuperador, és molt important gaudir d'aquests mallots sense ser dins dels Vols de Drac, entre ells sí, al Mirador, oh yeaaaaaah!

dimecres, de setembre 16, 2015

Tèrmiques

Guardades, esperant l'oportunitat de compartir Vol. 


Veurem si tenen un funcionament tan bo com les Gore. 


No les hem mirat fora de treure-les de la bossa, veure si és la talla, i tornar-les a guardar, sortiran, sí, més que la resta d'equipament com els culots i mallots que en són set a l'estiu, menys que els guants que juguen entre tres, les tèrmiques acabaran l'estiu, la tardor, fins i tot part inicial i final de l'hivern, combinant entre sis d'estiu, i les d'entre estacions, crec recordar que tres o quatre més, però les que treballen més amb diferència les d'estiu, i aquestes avui amb l'arribada d'aquestes darreres tèrmiques en són sis. 

La tèrmica d'estiu és sense cap mena de dubte la part de l'equipament que ha arribat quasi a l'últim quart del meu tram, com sona, jo a les esteacions més benignes, quasi durant nou mesos sempre havia rodat sense ella, curiós perquè ara fins i tot dins de les 24 Hores SOLO la tèrmica és com els mitjons una part més de l'equipament imprescindible. 

De fet voldria afegir a aquest punt les avantatges de rodar amb tèrmica, diuen que és per mantenir sec el cos, no diré que no, jo com ja us he anat comentant porto setmanes arribant xop a casa a les sortides abans del trenc d'alba, per l'extrema xafogor que hem patit aquest estiu a les matinades, aleshores aquest punt no el tinc clar, sí que avui per avui les tèrmiques un cop a casa no han tornat per on han vingut, per tant puc concloure que ha passat a ser un equipament que ha vingut per quedar-se, ho escric i tinc dubtes, veurem, veurem.

MTB, MTB, MTB. 

90

Els 90, aquests anys un tram increible, ara ja quasi ni rememorable. Pel cas que ens ocupa el pes d'aquesta joia, segons el fabricant.


Em frena que no estic encara dins del tram mides de seients, sí que si són de carretera cal estar atent a la elevades allargades d'aquests. Sense anar més lluny a casa el seient d'origen de la Vicious és de carretera, és certament un sofa, però per muntanya, per aquest ús la sensació és de falta d'espai lliure, la percepció és de portar un seient amb un excés  d'allargada. I mira que no van escatimar recursos perquè és l'Arione de Fizik amb guies de carboni, lleuger, enorme, còmode, amb un preu estratosfèric, per sobre dels 300€,  però amb aquest excés per a mi d'allargada per a MTB. 

Tinc pendent tres cròniques dels darrers Vols, i també la presentació breu de les imatges dels diferents equipaments, tinc les noves tèrmiques, els nous mallots, el vell conjunt format pel mallot de Gore, i el culot Pearl Izumi, Alp-X i PRO respectivament, en darrer terme us presentaré el nou calçat, les Mavic Fury, que si bé són un encert, ja les tinc a casa, a mi com us vaig comentar el blanc, el color blanc per a MTB no el tinc com a color preferit, i aquestes perquè no recordava que les Fury tinguessin cap més opció que les grogues i les negres, jo vaig llegir únicamt Black, no White-Black. Però ara ja no tinc opció a canviar el model, ja no hi ha la meva talla, sí si hi afegeixo 120 euros més :-) puc tornar-les sense problena, veurem, però la pensada avui és que repetiré experiència, en menor grau, ara no són blanques, són negres i blanques, ara bé el negre és brillant :-( i a si no puc amb el blanc, amb el calçat brillant seria el segon motiu pel que no em decidiria per aquestes Fury, com?

Com us dic, veurem què decideixo, tot i que ara la pensada és que es queden a casa. 

MTB, MTB, MTB. 

dimarts, de setembre 15, 2015

M615

Com m'agrada aquesta proposta.


MTB, MTB, MTB.

A mi m'agrada molt aquest estil de proposta, és proper al concepte de construcció actual de bikes a casa. Si bé el què portem avui com a components no és ni germà llunyà d'aquesta gama de components, hi haurem d'anar, i tant, perquè no ens podem permetre d'altres opcions, que bé, que bé, que bé.

dilluns, de setembre 14, 2015

Novetats


MTB, MTB, MTB.

http://www.mtb-mag.com/la-rinascita-di-ellsworth/

No sé si és una bona notícia, sí que ve siguent tradició, per no dir llei de vida

Entenc que gràcies a aquesta operació un fabricant de bikes recentralitzarà la producció als USA, o sigui deslocalitzarà la producció que té ara a l'Orient.

Notícies vives, projectes dinàmics, OMG.