Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, d’agost 21, 2015

Preparant-les


I tant, i tant, els pneumàtics ja són a casa. Millor dit el gruix dels recanvis ja han arribat.


Els Maxxis Ikon tant en 26" com en 29". 


2.35 davanter per l'Inbred, 2.2 posterior per la 29".


Mateixes característiques de composició per les dues bikes.


Les cales Shimano les 51 per a MTB, ja són també aquí, i per tant les Shimano M230 tornaran a estar actives. 

Les cadenes HG40 també, he de valorar si passen a les trinxeres directament o esperen pacientment el seu torn. 

Els que ja són al seu lloc i demà ja començaran a volar són els mitjons Mavic Race, una bona decisió, i molt pràctica. 

Ara cal esperar l'arribada del líquid segellant Notubes, i els ferodes Formula R1 sinteritzats. 

Esperant a poder fer la comanda de la bateria XL pel Sigma Powerled. 


A nivell informatiu. 


MTB, MTB, MTB. 

dijous, d’agost 20, 2015

Persecució


És la sensació quan a minuts de les cinc de la matinada sona el despertador i no fem cap moviment. Per avui excepcionalment iniciar la jornada a les sis, és a dir una hora després posar-nos en marxa, no la dels dels Dracs, perquè tardem sempre entre mitja hora, i fins i tot hi ha dies que una hora un cop ficants a dins dels equipaments de gala. Disposem de sis equipaments per la setmana, avui el Rei ha sigut el culot i mallot Pear Izumi Elite. Entre quatre tèrmiques, dues sense mànigues, i dues de màniga curta, tres Gore, i una Pearl Izumi, de poder ara a l'estiu sempre surto amb una de les tres Gore. Aprofito a baixar la primera bike del Mirador mentre vaig a buscar la tèrmica, el mallot i el culot, aprofito tambè per preparar els dos bidons d'aigua, que dormen a dins del congelador de baix, repetim sempre els mateixos bidons nous aquestes darreres tres setmanes, ara de més de 500 ml. per confirmar que van bé, passats els dies tornarem entre setmana als de 500 ml. també nous per estrenar, perquè els vells ja tenen uns quants anys, i el cap de setmana sí que tornarem a portar els nous de més de 500 ml. primer els omplo d'aigua, després trec les sabates del seu lloc de descans, la manxa, el casc Cratoni Terron, i les ulleres Limar Photocromàtiques de l'armari i ho deixo al costat dels bidons amb l'aigua, així com els guants Hirzl d'entre els tres, no puc combinar més de tres jocs perquè és un problema siguent quasi tots negres perquè costa no agafar una parella de la mateixa mà, de fet cada dia en tornar del Vol ja separo els guants que sortiran la propera vegada, de mentre faig tot això els bidons tenen temps de descongelar-se, i així poder posar les tapes, pujo amb l'equipament, culot, tèrmica i mallot, i un cop equipat baixo la segona bike del Mirador, sempre deixo les dues bikes en la mateixa posició, seguidament tapo els bidons,  i els fico al porta bidó de cada bike, fico les plantilles del calçat, ara a l'estiu entre Vol i Vol sempre descansen sense elles. La gorra, de totes únicament en surten dues, les Spok, sempre començo amb cinc Spok a cada temporada però no puc evitar d'obsequiar als amics d'arreu del planeta quan coincidim, d'obsequiar-los amb una d'elles, amb una petita joia d'aquestes gorres Spok, no sé com ho faig sempre acabo tingui les que tingui, amb dues gorres Spok, els complements en aquest cas gorra i mitjons tots dos de l'armari del costat a on hi tenim preparats els equipaments, cinc parells de mitjons Pearl Izumi són els que treballen cada setmana, ara a la primavera, i a l'estiu no acumulem dos equipaments per fer la rentadora, és a dir quatre, fa tanta humitat, no sempre calor, que tot seguit tornem del Vol posem els equipaments a rentar, perquè tot i sortir de matinada arribem xops a casa, però xops. Trec les dues bikes al portal del Mirador, abans però em calço les Sidi Dragon 2 blanques, em poso la gorra Spok, el casc, i les ulleres, el proper pas ja és obrir els llums Cateye-Sigma Powerled, per tot seguit  iniciar el Vol. 

A fer tots aquests passos no tardem mai menys de mitja hora, si hi sumem els dos cafès cafeinats d'abans de fer res que sempre són, encara és més descriptiu el procés d'aquest breu espai que va normalment de tocar a minuts de les cinc  quan obrim els ulls a minuts d'iniciar el Vol a tocar de tres quarts de sis de la mativada. 

Avui un Drac en la seva versió menor obligats aquest cop per l'hora d'enrederiment, ha sigut el Vol que ara passades les hores ens porta a gaudir de les millors sensacions, clar que yes!

Avui no hem vist el mar de prop, sempre el veiem és cert, però avui el retorn no anava de costat amb ell, sense menjar, sense beure, amb aigua això sí al bidó, sense incidències, sense coincidències, a 21°C crec recordar a minuts de tres quarts de set del matí, mateixa temperatura 1h01' després al mateix lloc, a la riera de Llavaneres. 

MTB, MTB, MTB. 

dimecres, d’agost 19, 2015

Molèsties

Lleugeres però persistents, a on els aires acondicionats han fet estralls, he superat part de l'agost, sí, i espero que els propers quaranta dies em respectin, espero. 

Per aquest motiu hem decidit no fer el Drac, rodant a trams planers. 


Moltes converses, totes interessants, de la propera WEMBO, de la possible arribada de les bikes noves, dels  recanvis de les actuals que estan venint, dels components de les noves que ja són a casa, que interessant tot plegat.

Les dues bikes molt bé, però un 10, un funcionament fora del BB de l'Inbred impecable. 

19°C a les 6 tocades del matí, quasi idèntica una hora després sempre a la riera de Llavaneres.

Equipats d'estiu, avui el mallot i culot Mavic HC, mitjons Pear Izumi, calçat Sidi Dragon 2 blanques, guants Hirzl, Spok, casc Cratoni Terron, ulleres Limar Photocromàtiques. 

Sense beure aigua tot i portar el bidó de més de 500 ml. Sense menjar, sense incidències, sense coincidències, amb llums sempre en marxa, Cateye-Powerled, un mar tranquil, amb eines, amb manxa, pendents sempre de millorar la qualitat de les sortides. 

MTB, MTB, MTB. 

Emocionat amb alguns dels nous components :-)

dimarts, d’agost 18, 2015

2a part

Dels recanvis, a on primer vaig fer venir el líquid Notubes, i els ferodes dels Formula R1 de la Spot Brand.


I ara en segon terme la bateria de recanvis que venen cap a casa, tots l'A-B-C necessaris per la propera cita de MTB. 


Realment em calia fer aquest pas perquè un cop fet m'he tret un cert neguit de sobre. 

Parlem dels recanvis, dels components, del perquè tots ells són per a nosaltres tan importants. 

Fa uns tres anys vàrem valorar com a opció de pneumàtic davanter l'Ardent 2.4 convencional, alternativa interessant per ser competitius amb les nostres bikes rígides, crec recordar que també era EXO però no TR. Pel fet de no ser TR, no teníem encara aquesta alternativa amb Maxxis, aquesta opció no l'hem fet venir cap a casa.

Pel què fa els Ikon, he llegit a diferents publicacions dels USA aquests darrers anys, sempre articles, opinions, i sempre totes elles molt positives, estàvem en una posició similar que amb els Ardent 2.4, era un vol i dol, fins que fa uns pocs mesos amb la presentació dels Maxxis en la versió TR, i concretament els EXO, tant amb el model Ardent, com amb els Ikon ara sí va ser el moment de fer venir les que per a mi eren els dignes substituts dels apreciats Monorail en la versió LUST de 26", ara passats els anys des de les 26" de doble suspensió, en el cas que ens ocupa vàrem decidir canviar les gomes que havíem portat fins avui, concretament els pneumàtics Onza Canis TR, el motiu? la falta d'homogeneïtat de les parets laterals dels Onza Canis, que implicava que segons quines unitats per uns laterals més prims no podíem muntar-los darrera. Per altra banda teníem pendent també el canvi dels vells CrossMark LUST de Maxxis que encara feien camí amb la Vicious The Motivator com a pneumàtic del darrera. 

El primer test dels copdiciats Ikon va ser en la seva versió més extrema, la dels Ikon 2.35  EXO, i 3C, TR, davanter a les dues bikes de 29", que són els que encara ara porta la Spot Brand, i que fins el darrer dia va portar la The Motivator. Versió que ens ha funcionat molt bé, una carcassa que fins avui ni ha donat un sol problema, ara a la 26" jo porto la versió de 2.2 al davant de les mateixes característiques, vull dir EXO 3C TR, i també va molt bé. 

Darrera la Longboard ara porta l'Onza Lynx TR, i que jo sempre pel dibuix els hauria muntat davant no darrera, però tot el què he llegit és com a opció de pneumàtic posterior. 


http://thegreatescapemtb.blogspot.com.es/2014/09/onza-lynx.html?m=1


http://thegreatescapemtb.blogspot.com.es/2015/05/bikes-punt-i-test.html?m=1

Aquesta versió Lynx TR de l'Onza es veu més sòlida que el Canis TR, va també molt bé, tot i que als primers quilòmetres fa molt soroll, fins el punt de generar un tremolor incòmode a les pujades, fet que em va inquietar i molt abans de rodar a l'Europeu de 24 hores SOLO de Finale d'aquesta edició 2015 per temor a que la meva primera impressió de ser una versió davantera i no posterior fos la bona i ser motiu de frenar la capacitat rodadora del conjunt de la Spot Brand. No va ser així, va rodar perfecte al circuit pedregós de Finale. 

Ara però per la propera WEMBO, en aquesta ocasió del Mundial també de 24 hores SOLO tenia diferents alternatives per mirar d'aconseguir un millor rendiment, com ho són com a primera opció la possibilitat de fer venir dues bikes noves, opció que ja estem gestionant, i en segon terme mentre estem fent aquest  pas, mentre seguim en aquesta direcció, era necessari mantenir les dues bikes actuals en perfectes condicions, i per tant calia decidir fer venir totes les millores necessàries per a les dues bikes amb les que estem rodant. 

És a dir la Longboard portarà ara al davant el Maxxis Ikon 2.35 EXO 3C TR, i darrera el 2.2 en la mateixa versió. L'Inbred canviarà el pneumàtic davanter Ikon 2.2 EXO 3C TR que passarà darrera, fa uns dos mesos que el porto, i davant vindrà l'Ikon 2.35 EXO 3C. Les dues bikes portaran ara Maxxis Ikon EXO 3C TR. 

Les cales Shímano per on anem? la Reina ara roda amb les sabates Mavic Fury, i Pearl Izumi 2.0 crec recordar aquestes segones, ara gestionarà un tercer parell de sabates, les clàssiques Shimano M230, necessita recuperar a les imbatibles Shimano com a recurs final en condicions extremes. Per la meva part també aniré amb tres alternatives, les Giro Privateer, i les dues Sidi Dragon 2. Les primeres reservades per les curses, les altres dues germanes per rodar dia sí dia també. Han de venir cales noves perquè no en teníem més, és a dir en tenim quatre, i ara en tidrem sis de muntades i una de recanvi.

Mitjons, sense dubtes, com jo amb els Pearl Izumi a on cada dia que surto en bike a l'estiu van agafats dels meus peus, sempre jugo amb cinc parells ala setmana, ara la Betty disposarà de cinc parells de mitjons Mavic amb aquesta propera arribada. 

Aprofito per esmentar que espero l'arribada de l'hivern més intens per fer venir els guants Hirzl per a la Reina, de poder i de donar-se l'oportunitat en vindran dos jocs més mínim. 

Ferodes i cadenes, Formula sinteritzades, i com a cadena la Shimano HG40. A nosaltres els ferodes Formula per a R1 si no són sinteritzats no ens funcionen, també ens funcionen les Kool Stop també sinteritzades, i les cadenes de 6-7-8v sempre de Shimano sense importar la gama. Aquest darrer punt el de les cadenes el tinc al punt de mira, concretament les HG71 són també interessants per a mi :-)

MTB, MTB, MTB. 

Tinc pendent la bateria XL del Sigma Powerled que vindrà per a l'Inbred, esperant a que estigui disponible, així com també he de fer venir, no urgentment els nous BB, dubto si decidir-me pels clàssics Shimano XT de 13€, o els indestructbles però també elitistes Chris King ceràmics de més de 100€. 

Fet aquest pas dels recanvis que us he exposat en primer terme aniré preparant la propera intervenció al blog dels nous components, perquè aquests no han parat d'arribar. 

Ja no et dic res si finalment venen les noves bikes, aleshores el blog tindrà un moment interessant, quasi tant com el de l'instant de la darrera arribada de la FAT d'en Xavi. 

dilluns, d’agost 17, 2015

Plans

Fets, plans fets, realitats diferents. Ho dic perquè ahir havia de ser una aventura per sobre dels 150 Km. començant a les 5 de la matinada a pedalar, i la realitat va ser un Vol per sobre dels 100 Km. començant a les 8 del matí.

Teníem les dues bikes a punt, i això va ajudar en la seva mesura a iniciar l'aventura, aquest cop esmorzats abans de sortir, per no ser un Drac el tram de dues hores de cada dia, si no una sortida rondant les 10 hores.


Ahir equipats d'estiu, portàvem a una de les bosses del darrera del mallot l'armilla, jo als primers vint minuts amb manegots Pearl Izumi, sí, sí, amb manegots, crec recordar que a 19°C a la riera de Llavaneres a les vuit del matí, 5°C més a la riera d'Arenys de Mar a tocar de les onze de la nit, culot Gore Bike Wear Power 3.0, tèrmica de màniga curta de la mateixa marca, mallot Single Speed Austràlia 2012, mitjons Pearl Izumi, calçat amb les Sidi Dragon 2 blanques, gorra Spok, casc Cratoni Terron, ulleres Limar Photocromàtiques, guants Hirzl. Darrera de les tres bosses, a l'esquerra la manxa i el carregador amb el cable del mòbil tot protegit dins d'una bossa plàstic, a la del mig l'armilla i els manegots, a la de la dreta, un plàtan que va tornar sencer a casa. 


A aquesta mateixa bossa del mallot una  primera pedra del Dolmen de Ca l'Arenes, i una segona artificial propers a Cardedeu, aquesta darrera per la seva forma, la primera per ser del  mateix lloc que el Dolmen del -2500 abans de la nostra era, OMG.


Un inici fins al Santuari del Corredor conegut, un itinerari nou fins a Villalba passant pel Dolmen esmentat, descobert a finals dels XX (1997). A Llinars mengem un panet de Viena, jo dos, i mig llonguet, ja no serà fins a Vallromanes que gaudim d'un bon dinar, a aquest punt hem consumit mig bidó de més de 500 ml. d'aigua, al final de la jornada en vàrem consumir un bidó sencer més. Cava durant el dinar i molta aigua. Després refem el camí cap a Sant Celoni, a on hi arribem rars, minuts abans, a una aturada breu per repassar l'eix davanter CarbonTi de l'Inbred amb les meves eines, la Reina no tenia bones sensacions, una mica per tot, i aquestes, les bones sensacions ja no tornarien ahir. Menjàvem a SC, trufes de xocolata, OMG, tres, beure, aigua, molta, més menjar, pa, i més pa. 

Passats els minuts una calor densa ens va indicar que era hora de marxar, de tornar a SV sense passar per Blanes, dit i fet. Olzinelles el túnel del temps triat per ser prudents a aquest retorn al Mirador, mtb, mtb, mtb


Del pas per Olzinelles, no recordo res, OMG, sense Falgueres Màgiques m'adono que tampoc recordo res. Després el pas per Collsacreu, Arenys de Munt, per Arenys de Mar a 24°C a les deu tocades de la nit,  Caldetes, i directes a casa per Milans, tot per ser propers als 100 Km, i per mirar de ser per sobre dels 2.000 m +, aprofitant el darrer dia dels Vols prudents. Arribada al Mirador a tocar de les onze de la nit sense les bones sensacions, és cert, però havent abandonat bona part de les dolentes. 


Les Sidi Dragon 2 bé, no són les Giro Privateer, en cap cas, en cap cas, però bé. Què dir dels guants Hirzl, van molt bé, quasi tant com a guants com l'Inbred com a bike. Ahir mentre rodava des d'Olzinelles cap a Collsacreu per la pista que va al Santuari de Sant Martí de Montnegre la pensada era, va tant bé, però tant que crec que supera l'etapa de la Superlight, no ho sé, i amb aquestes pensades res és fosc tot i que a aquestes alçades ja feia una bona estona que rodàvem amb els llums en marxa Cateye-Sigma Powerled. 


La nit passant pel Montnegre té el to de les grans gestes, i cada mirada a l'horitzó és plena de magnífics instants, breus, sí  però seguits, tant que costa de gestionar el moment.


El terreny literalment impecable sempre però de podi el del Montnegre per la seva cara mirant a Olzinelles, amb una adherència sensacional al mateix temps que molt i molt rodador, costa de comprendre però és una realitat.

Ara, avui descansant, una setmana de 6/7 Vols,  està prou bé, no molt bé, si miro el què queda per fer, però si miro enrere aleshores un somriure :-) marca el to de la sensació de satisfacció. Tornant al primer pla, el què queda per fer saltem a 7/9, retorn per nombre, no per tipus a les propostes de febrer, març, abril, i maig que ens han portat el millor resultat, un títol de dos, oh yeaaaaah!

MTB, MTB, MTB. 

Summer rides

Here we go again.

Summer is SC is typically hot and humid, with temperatures in the high 90's and a terrible humidity percentage, a weather that does not invite to get on the bike and give your 100%.

But despite this, for some reason this last weeks the temps have been bellow the standard, and although the humidity is terrible, the mornings are cool enough to get on the bike again. And so I've been riding for some days on the Swamp Rabbit trail.

I've been testing different configuration of pressures, but it's clear that to ride the Swamp the higher the better. The bike is working perfect, the Ventana "El Gordo" is fat but so fast I've been beating other bikers with lighter bikes and thinner tires. It's true that the fact to roll with fat tires, gives you a final 29" on the external diameter, and once your speed is getting up, it's just a question to be able to keep it up ... if you can, you roll really fast.

The Swamp is a "green way" like some of the ones in Catalonia, and you can always find plenty of people, runners, bikers, families ... I love to ride there, and now even more that I can leave home and don't need my car to get closer.

Some pics of the last days, hope you enjoy...























From Greenville SC, Javi Paricio

dissabte, d’agost 15, 2015

Per breu

Per puntual, per un pronòstic de tempesta a partir de les nou, per un manteniment fet la nit abans a les bikes, i per la neteja d'aquestes d'aquest matí, hem rodat sense pretensions. 


A 20°C a les vuit ben tocades, equipats d'estiu, avui mallot i culot Mavic HC, mitjons Pearl Izumi, calçat amb les Sidi Dragon 2 blanques, gorra Spok, casc Cratoni Terron, ulleres Limar photocromàtiques, i en darrer terme les joies dels guants Hirzl, no per la qualitat dels seus acabats, en cap cas, sí per com van de bé, van molt bé :-)

Un mar menys calmat que ahir, sense incidències, sense coincidències, amb llums Cateye-Sigma Powerled avui per l'hora, sense funcionar, sense menjar, amb aigua a dins del bidó de més de 500 ml. sense beure.

MTB, MTB, MTB.

No comparteixo sensacions d'avui durant el Vol, perquè avui per un canvi de recorregut motivat per preparar de donar-se les coincidències l'aventura de demà. 

Per cert són dos quarts de tres i brilla un Sol precios la pluja no ha aparagut, i nosaltres esperant-la hem fet un Vol breu
per evitar-la a dalt de la bike, han pesat dos aspectes lligats entre ells, el primer el manteniment fet ahir al vespre amb la neteja general de les dues bikes d'aquest matí, i el segon el Vol previst per demà, ni que dir que avui era una jornada de vuitanta, encara no de 100, per demà perseguir les llargues distàncies, de ser, de ser. 


Estic preparant tots els recanvis que han de venir cap a casa, una llista llarga, necessària, i tant, i tant.


Ara sí, ara sí el pronòstic es fa present, a tocar de les sis de la tarda fa una estona que la pluja mana la tarda, clar que yes! 

divendres, d’agost 14, 2015

Tornem a la nit

Lentament, sí, perquè cada dia clareja un xic més tard, un, dos minuts, sí però quan parlem de setmanes seguides a dalt de la bike notem cada canvi de llum, com ara a diferència de la primavera a on el dia s'allarga, anem escurçant claror cada dia. 


El resultat és que anem millorant el nostre tram ara dins de la foscor. Ens ajuda també rodar sense el Sigma Karma, és a dir rodem sense un dels dos llums del davant, ara passats els anys, no notem la seva falta, o sí i senzillament ens limitem a anar més lents, el fet és que la percepció no és la de faltar-nos llum. 


Per cert la bateria del meu Powerled, del Sigma falla, simptomatologia de propera caducitat, per tant n'haurà de venir una de nova. 

Ara reposant les idees, moltes, deixant que quedin reposant al seu espai, o senzillament que aconsegueixen aquest temps de repòs. 

Per la meva banda no diré sorprès, sí prudentment satisfet del tram d'ara, del més recent també, no per ser de tràmit fent referència a la prudència, si no a la dimensió del moment, que en cap cas és petita, en cap cas. Gaudir-ne mentre cau el diluvi que està caient ara mateix a SV un privilegi de molts, i per tant encara més emotiu. 

Equipat d'estiu, avui Sportful, Castelli, culot i mallot, mitjons Pearl Izumi, calçat amb les Sidi Dragon 2 blanques, que van bé, força bé, gorra Spok, casc Cratoni Terron, i ulleres Limar Photocromàtiques. 

La manxa, les eines, l'aigua dins del bidó de més de 500 ml. sense beure, sense menjar, sense coincidències, sense incidències, a 22°C a tres quarts tocats de 6, 1h03' després la mateixa temperatura, amb un mar calmat. 

MTB, MTB, MTB. 

Tinc les eines a punt per gestionar els tensors de les dues bikes, per canviar els ferodes de la Spot Brand, veurem, veurem si avui és el dia, el BB de l'Inbred  també?

dijous, d’agost 13, 2015

Possibilitats

I tant, i tant, perquè de poder l'opció passa per o bé esperar millorant el pneumàtic davanter passant de 2.2 a 2.35 evidentment Maxxis Ikon EXO 3C TR, passant el 2.2 al darrera, mateix model, cadena nova o tensió correcta, ferodes al dia, i de l'Inbred res més, de la Longboard, un tercer Maxxis Ikon 2.2 ara de 29" també EXO 3C TR, crec que la cadena es mantindrà, i els ferodes nous del davant, i els actuals del davant aniran al darrera. De les bikes, crec que res més. De ser aquestes les properes protagonistes, o bé fer un salt a les noves bikes. 


La conversa sobre aquestes, serà llarga, llarga, llarga, vull dir si l'opció és la segona, la de les bikes noves.


Un Vol el d'aquesta matinada que diria que és el primer d'entre aquesta primera bateria de Dracs. Ho dic perquè estic, estem al punt a on érem fa ara uns tres mesos pel què fa a sensacions a dalt de la bike, i que definiria com a les millors sensacions :-) un primer dia bo, veurem com serà el proper.

Les bikes van molt bé, pendent tinc els manteniments, BB, tensió cadena, i per d'aquí a unes setmanes les millores que he esmentat fa uns moments. La Longboard no podrà esperar al canvi de ferodes del darrera, sí la resta de manteniments. 

Equipats d'estiu, culot Sportful, Pear Izumi mallot i mitjons, Hirzl llargs els guants, calçat amb les Dragon 2, Casc Cratoni, ulleres Limar photocromàticas, i gorra Spōk, tot l'equipament funcionant a la perfecció.

Sense beure, amb el bidó d'aigua de més de 500 ml. sense menjar, amb eines, amb manxa, sense càmera, amb llums Cateye-Sigma Powerled, aquest darrer no en el breu tram mentre rodàvem per la vorera, amb un mar calmat, amb un inici de dia intens.


25,5°C a les 6 molt poc tocades de la matinada, mateixa temperatura 59' després, una jornada abans del trenc d'alba força calorosa. 

Un pas pel Pas dels Dracs que recordarem per la notable millora rodant a dalt de la bike experimentada avui mentre hi passàvem. 

MTB, MTB, MTB.

dimecres, d’agost 12, 2015

Una jornada de MTB

Interessant, pel Vol de matinada, per les pensades durant el dia, totes emocionants en aquest tram a on cercar la nova bike mentre rodem fa l'aventura memorable


MTB, MTB, MTB.

Cercant la matinada


Curiós el fet d'unes matinades a on durant setmanes sonava el despertador, mentre l'escoltava jo seguia descansant, i tot seguit passades aquestes els Vols de matinada han agafat forma un altre cop.


Ara estem mirant d'aconseguir continuitat amb els Vols, coincidint amb l'aturada extrema de les temperatures, no dic baixada, avui mateix a tocar de les 6 de la matinada estàvem a 24°C a la riera de Llavaneres, una hora després a tocar del trenc d'alba idèntica temperatura, ara a tocar de les dues del migdia a SV superem els 30°C, i la sensació de calor és important, però no extrema. 

Per fortuna estem Volant de matinada. Passats els primers minuts, uns vint la calor avui era portable, res més, portable, millor dit, la sensació era, el pensament era, les 6 del matí i estic xop de la calor que fa


Després pujant pel Tintorer Curt la frescor ens ha ajudat, i de fet anàvem tan bé que ja no hi hem pensat més. Ara veient les imatges del Vol penso en com pot ser que dins de la foscor la calor sigui la reina de la festa. 


Equipats d'estiu, avui Pearl Izumi Elite, tèrmica Gore Bike Wear sintètica sense mànigues, guants Hirzl llargs, calçat amb les Sidi Dragon 2 blanques, funciona bé aquesta equipació, el culot sempre als primers minuts no va a la perfecció, per passat aquest inici rendir al nivell més alt, el mallot per no portar cremallera fins a baix, no és el meu preferit, però tot i així permet un bon caudal d'entrada d'aire pujant, les bosses del darrera les tres són funcionals, molt, el calçat, les Dragon 2 no són les Privateer, les Fury seran les properes crec, i de no ser aquestes aleshores seguiré alternant les Dragon 2 i les Privateer. Què puc dir dels guants Hirzl, res que ja no estigui exposat reiteradament al blog, els millors guants que han entrat a casa, els portem tots dos, Reina i genet, amb els Hirzl agafats de la cinta Brooks fan un equip imbatible com fa anys que no disposàvem. No parlo del casc, ni de la gorra, ni de les ulleres, ho deixo per una altra ocasió, sí que puc dir que passen amb bona nota el test de cada dia.


Hem rodat bé pujant, també baixant, amb bones sensacions sempre, darrerament el ritme queda marcat pel pas dels minuts, la primera mitja hora anem rodant, la segona mitja hora ens hi esforcem una mica més, la resta de la sortida senzillament rodem a excepció de dos trams final breus, molt breus a on fem un treball de certa intensitat, però breu, i d'exigència sempre moderada a on perseguim escapar l'un de l'altre.

Coincidències, un petit amic com el de La Selva, més gran però. Incidències, cap, amb llums Cateye-Sigma Powerled sempre, sense ell, sense el Powerled quan rodem per la vorera, beure, mig bidó d'aigua de més de 500 ml. menjar, avui cap, el mar pausat. 

El tema nova bike està a sobre de la taula, massa present fins i tot, vull dir la decisió de fer venir una nova bike a casa va ser propi del moment pel fet que la Vicious va dir prou al Montseny, sí, però també és cert que la bike amb la que rodo ara va molt i molt bé, de fet puntualment però repetitiva aquesta seqüència em pregunto si caldria fer el canvi de quadre, i a on som ara, si caldria el canvi complert de la bike, és a dir decidir-me per una bike completament nova que és el què estic fent ara, potència, manillar, els gruixos de la potència, direcció, tija, la brida d'aquesta, el BB, la forquilla, la boixa davantera, aquests components ja són a casa, falta la boixa del darrera, les llandes, el Belt Drive, el crankset, i finalment el quadre, fins i tot ja tinc els pneumàtics nous si em decideixo per una 29", Maxxis i Onza serien avui els protagonistes, em falten els frens, i el quadre, seient no, serà un dels que ja tinc, i que ara per ara portem uns quants anys junts, pedals els Shimano XTR que també tinc, bé no és exactament així ara descansen als UK, però els tinc. Crec que no em deixo res per decidir, és a dir la feina per fer és decidir quadre, i frens, la boixa del darrera no l'he de decidir, serà una DT240 específica per a Single Speed. Tinc una proposta feta que si camina canviaria l'elecció de la forquilla, també de la direcció, pel fet de ser la pipa cònica, i en el meu cas no sóc partidari incialment de portar un reductor, vull dir que la forquilla que tinc no és cònica, de ser el cas, és a dir un quadre amb pipa cònica avui per avui la forquilla ENVE seria la que vindria cap a casa. 
 
MTB, MTB, MTB. 

Ara esperant a demà, de mentre però per afavorir a que les matinades de MTB siguin cada dia estic mirant d'anar a dormir una mica més d'hora, oh yeaaaaaah!