Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, d’octubre 06, 2014

Directes a Fort William

OMG.


Aquesta matinada te anglès black, per ser entre amics dels UK, oh yeaaaaaah!


Una arrancada densa amiga, no freda, si silenciosa, entre Fades de la foscor sempre, clar que yes!


Als UK una hora menys.


Ara a pel segon cafè del dia, 2a aturada, que bé, que bé, qye bé. 


Des de la nit més nit que una lleugera pluja molt amiga ens acarona, la June brilla entre grisos, i nosaltres amb ella. 


Fem un cafè camí de Scotland?

MTB, MTB, MTB. 

Quatre hores i serem a la catedral del MTB. 

diumenge, d’octubre 05, 2014

Aturada sorpresa

Un dia us ho explicaré, un dia ho compartirem, i tant.


MTB, MTB, MTB. 


Hi ha instants com el de divendres a Barcelona entre Fades de la nit, avui entre reis del MTB, com demà que serem a la catedral del MTB. 

Ferry Calais-Dover

Hi ha tres companyies, tres preus difents, de dreta a esquerra cada una un 25% més cara, per què algú deu pagar més diners per anar en metro? 


A trenc d'alba, després d'ell, vigilant la June. 


MTB, MTB, MTB.


emoció-emoció-emoció.


Un esmorzar anglès a dalt de la travessa del Canal que ens porta a Scotland. 


La millor proposta per a Fades i cavallers,  un bon cafè a un Vol de somni, a dalt d'un transportador de transportadores de Dracs

OMG, OMG, OMG. 

Esperant

I aquest cop qui espera no desespera, emoció és el mot, OMG.


Deixem enrere la França revolucionaria.

Hauríem d'haver arribat als UK via l'eurotúnel, però la prudència va dir, si no saps quan hi arribaràs, 1.300 Km. crec que no els havíem fet mai amb la June, el primer cop va ser fa dues setmanes a Verona, i eren 1.200 Km. millor t'esperes a ser-hi proper per concretar l'hora i poder fer la reserva. Per aquest motiu vàrem pensar,  pagarem més però podrem anar tranquils, no sigui que tirem curt, o llarg, hi ha penalització econòmica en els dos casos, però d'on som nosaltres, penalitzar és entre un 2 i un 5%, no un 280%, Josep, molt educats, res més, res més. Via el ferry penalitzem vers a ell un 30%, sobre uns xifra molt modesta, és a dir uns 25 euros més del què hauria costat reservar el ferry des de casa. 



Ara som a una cua de tres vehicles, és diumenge, aquí sembla no haver-hi activitat propers a tres quarts de nou. 

MTB, MTB, MTB. 

La propera intervenció ja des de dalt del ferry, oh yeaaaaaaah!

Serà Ferry

Per poder evitar un increment de tarifa, i mantenir el pressupost, toca ferry no eurotúnel. El preu una hora més de durada de viatge, la reducció de tarifa 2,8 vegades més baix. 

La Reina i el seu Drac estan inquiets, l'aigua freda no eks motiva, OMG. 


Des d'un improbable nou Mirador, esperant, falten dues hores per embarcar, i tot resta en silenci, no hi ha persones, hi som quasi sols, cinc, sis en alguns instants. 

Ara un cafè calent a una terra d'entrada freda, distant, això és bo. 

Dover punt de destí als UK, Les 12 del mig dia l'hora prevista de posar peu als UK. 

MTB, MTB, MTB. 

Transportadora de Junes?

L'anem a cercar, i tant, veurem si hem de restar aturats un dia més. 


MTB, MTB, MTB. 

Ahir 1.300 Km. marquen el ritme de la primera jornada, anem a per la segona, frenats des d'ahir a ka nit, matinada d'avui per un increment de 2,8 vegades el preu del transport als UK. 

Mitja nit, OMG

A 40 Km de Calais, de l'eurotúnel, OMG, OMG, OMG.


Fa dues hores.

La june Vola, nosaltres amb ella, oh yeaaaah!


Depredadors, de quilòmetres, de res més. 

He de repetir, OMG, OMG, OMG. 

dissabte, d’octubre 04, 2014

A tocar de les 8 del matí

Únicament ens falta determinar la roba de carrer, la de bike portem el 100% de tots els nostres equipaments, estiu, tardor, hivern, i primavera, de cap a peus.

De peus, recanvi de calçat d'estiu, de cap, casc de recanvi. 


He deixat una de les parelles de pneumàtics, és a dir tindrem un sol recanvi de parelles de pneumàtics, literalment la June va bé però fora de la bossa de viatge i nosaltres dos, estem al límit de capacitat funcional, no de carga en cap cas,  lluny a la baixa de la tara màxima de la transportadora de Dracs


Sonen tres quarts de vuit del matí, mentre carregava la June he gaudit d'un trenc d'alba molt silenciós, OMG, he d'entendre que la logística VW és de tres hores. 

Des del Mirador del Drac, a minuts d'iniciar el Vol a Scotland, Fort William ens espera, omg, omg, omg.

MTB, MTB, MTB. 

Porta al Vols

Entre un vell continent i una petita illa. 


MTB, MTB, MTB.

Ahir va ser una nit memorable, avui a tocar de minuts de les cinc del matí comença la gran aventura.

Des del Mirador del Drac ara a segons de fer el primer cafè, sonen les cinc del matí al campanar de SV, compartim un bon cafè?

La June, el Castell de les Fades de la Foscor, tots dos dofins de la Nau Insígnia, quin moment, quin instant, OMG, OMG, OMG. Directes a Scotland, directes a Fort William, omh yeaaaah!

Una jornada molt intensa

Interessant, programada, constant, en part emocionant, sí, sí fins i tot emocionant.

Els USA de nit protagonistes, quin sopar, omg, quin sopar. 


Ja tenim castell, per ser la base de campanya de la Nau Insígnia ens hem decidit per la millor, un bon pilar ho és quasi tot.


La June ja és a casa, a tocar de la mitja nit la recollíem, omg, omg, omg

Hem posposat la logística d'armar-la per d'aquí a unes poques hores. 

MTB, MTB, MTB. 

divendres, d’octubre 03, 2014

Test VII, Bec&Betty light

Veurem, veurem. 


MTB, MTB, MTB. 


Estaria bé poder fer encara que breu un test dels llums de la Bec també de la Betty. 

I en el pla dels Dracs, estaria bé abans del trenc d'alba tornar a ser entre Fades de la foscor, OMG, i ja no et dic res de poder ser entre elles i els cavallers de la llum, en el precís instant de la marxa de les primeres, i de l'entrada del protectors de la llum, omg, omg, omg

De mentre fem un cafè, el primer dels previsibles tres de la jornada?

Des del Mirador del Drac, amb moltes ganes de fer-ho bé, no de fer, en cap cas, en cap cas, mtb, mtb, mtb.

dijous, d’octubre 02, 2014

Un dia

Sense Vols, omg, sense logística WEMBO, tot aturat, i una proposta alternativa de com poder seguir amb aquest tram, tot no pot ser, i el dia a dia, les oportunitats de decidir rutes diferents de la Nau Insígnia tenen com a objectiu que el futur per sobre de la nostra longevitat tingui una hemeroteca a on referir-se, és per tant d'obligat compliment per genet i Reina sempre fer seguint aquest mandat, no ho oblidem, cap dels dos, és un mandat, i per tant d'obligat compliment.

Una aventura, d'entre molt poques, totes fora de les fronteres del Nord, totes, a on el com, a on, i representant a qui, ho marca quasi tot, per sort, per sort.


Avui, tot resta aturat, inscripcions en primer terme, que segueixen el seu curs, hotels, aturats, eurotúnel, aturat, castell, aturat, June, aturada, no tinc arguments suficients que justifiquin aquests fets dins d'aquest marc de paràlisi, el segell l'únic que camina, i perquè ara matix no depen de nosaltres, però no l'he anat a recollir, de ser tot plegat serà demà a la tarda, de ser, de ser. 

Per diferents motius, la programació va un pas després, de fet dos, un primer excepcional va provocar no iniciar el Vol aquest proper divendres, com ho és tenir uns convidats dels USA en origen a aquesta mateixa data, tenim una festa gran al vespre, i per tant justificat demorar 24 hores el Vol, i un segon de donar-se demà com avui les mateixes circumstàncies. 

Des del Mirador del Drac aturats, aquest triumvirat té un to diferent, som tres anys més grans, un més vell, la Reina més bella, i la nostra visió de la Nau Insígnia no ha canviat, segueix sent la què és, dins dels canvis lògics dins del pas del temps a on hi som de ple dret/privilegi, però no en som els únics, vull dir dins d'aquesta Nau, i per tant com el mandat, per ser aquest també és obligat el consens, de ser possible, i sense saber el marc d'abast d'aquests mots, els de ser possible

Bé, una via, la de la prudència a obert el pas per un pont, que de voler podem canviar de lloc demà, avui ens portaria a dimarts, demà però mirarem de portar-lo a dissabte, és a dir dins de la programació original. 

Ara però a tocar de la mitja nit, toca descansar i esperar a la propera matinada, la cinquena dins de l'espera, i que de ser germana de les anteriors, anirà vestida no de Vol, si no de descans.

MTB, MTB, MTB. 

L'alimentació SOLO

Cada un d'ells clau per a cada tram de les 24 hores.


Sembla que no pugui ser, però el què hi ha la imatge més la fruita del temps a lloc d'origen que coincideixi amb els nostres gustos dins de cursa, que no són els què tenim en el dia a dia, o sí, o sí, és l'energia que necessitem per a disputar, que no participar, a unes 24 hores SOLO. 

Ara toca castell, toca hotel, i toca redefinir tot el pressupost del Vol, com sona, com sona.

Les inscripcions fa dos dies que es van tancar, com sona, com sona, mtb, mtb, mtb. I com molt bé em va esmentar en Javi, nosaltres no hi estem inscrits, us vaig exposar el perquè, i també el com ho estem gestionant.

Ara des del Mirador del Drac, el colapse és entre nosaltres? tot ajuda a que aquest sigui l'estat d'ànim, sí, però i sempre hi ha un però, jo sóc especialista amb el tema dels impossibles portats a terme, o no, o no. És evident qui escriu, no pedala, clar que yes!

MTB, MTB, MTB. 

dimecres, d’octubre 01, 2014

Preparatius WEMBO

Un vespre un cop finalitzada la jornada intens.


Avui però a diferència d'ahir el Drac, el tercer que ha d'aportar-me calma mentre rodem per Fort William, aquest avui no té el meu temps ocupat. 

Els dos llums no són per a ell, sí per posar el segon a un lloc a mà per si falla un dels quatre dels dos Dracs reis.


He aconseguit que la diferència punta manillar darrera seient entre la Spot Brand i l'On One sigui de menys d'un centímetre.

Punys, i pedals germans, no frens ni pneumàtics, i és 26" per ajudar, té quasi dues dents més per a escalar. 

M'he concentrat en preparar-ho tot per un cop la June a casa carregarem tot modularment, la terra de Romeu i Julieta la recent visita a casa seva fa que tot estigui molt present, vull dir la distribució pam a pam de la June.

Recanvis.


Llums de la Reina. Tres bateries petites, una XL, i un kit de piles pel Powerled. També dos llums més, i dues bateries per aquests, una petita i una XL, per si els Sigma s'esgoten abans del trenc d'alba, diria que ho tenim bé. 


Llums del genet. Dues bateries de les petites, i dos càrregues de Powerled a piles, demà aconseguiré dues càrregues més de piles, de manera que portaré les bateries de sempre, i quatre recàrregues pel Powerled, un pel just sí ja ho sé. Quasi 12 hores de nit, OMG.


Recanvis genèrics llums.


Transmissió convencional per la Longboard, de no ser possible gestionar el Belt Drive, crec que recordar que propers als 500 m. positius per cada 13 Km. podria ser insalvable pel Bel Drive. 


També portem una cadena de recanvi, i un porta bidó, també cinta Brooks pel manillar, no sé què pot passar si plou molt i molt. Així com escuma pels pneumàtics, més càmeres de 29, de 26, i dos BB Shimano XTR. 


Parelles de pneumàtics per a Reina i genet. Maxxis i Onza, UST darrera, TR front. 


Eines.

Eines específiques. La super estrella la del Phil, oh yeaaaaah!


Eines genèriques.


Assegurances.


De pneumàtics, i de llums. Bombones per a 29er?


No activarem el llums de la Bec, sí que serà una assegurança per si les quatre bateries de la Betty es quedessin a zero, i les piles també, aleshores entraran en funcionament els reis dels llums. 

Des del Mirador del Drac, preparant el proper SOLO.

Culs secs i ulls protegits.


Nota amb funda de plàstic, sempre plou, per la zona Box un cop marxem a l'Hotel amb la June.


També portem la cinta i les estaques per la zona a reservar de la June.


Per fer-ho una bona pensada a tocar de les vuit un cafè dels de veritat, omg, omg, omg. És que després de la jornada  del dia a dia, el Vol del mig dia, i una tarda llarga, reenfilar els preparatius ha demanat d'aquesta proposta, millor dit d'aquesta ajuda. 

Ni hem decidit castell, ni hotels, sí alimentació, demà al mig dia ens la portaran, idèntica a la de Finale, que bé, que bé, que bé. Demà cal decidir castell, hotels, i inscripcions, sí, sí, estàvem pendents de fer-les de l'evolució del meu refredat. 

MTB, MTB, MTB. 

Test VI

No està malament, fins i tot passarà que aconseguiré continuitat a les portes el proper SOLO.


És important per a mi aconseguir-la, perquè de poder aconseguir una seqüència de 10, al final en seran 20 de 30 possibles que està molt i molt bé, pel fet de sumar a una preparació de mesos, des de novembre del 2013, de manera ininterrompuda fins a final de juliol a on l'aturada ha sigut contundent, certament, certament.

Avui de matinada no ha pogut ser, el despertador ha sonat a un quart de sis, i le moviment ha sigut inexistent, ja està prou bé, aconseguir un tercer Drac per a poder disputar el proper SOLO un èxit dels grans, mtb, mtb, mtb

Ara mirant de decidir el pas del castell, costa, costa per no saber quina és la millor opció, i si vols fer-ho bé fins i tot pot sortir bé, clar que yes!


Avui a l'hora de dinar, un Drac, prou bé, no en sé la temperatura, sí que anàvem d'estiu 100%, amb la Xenon de Gore darrera i que no l'he utilitzat, 200 ml d'aigua, sense menjar, amb les eines. ara he de dir, sense llum del cap. Cap coincidència, ni incidència, que bé, que bé, que bé, moltes converses SOLO-SOLO-SOLO.


Ara un break per dinar i un cop posat punt i final a la jornada decidirem la logística de l'alimentació, dels hotels a Fort William, i en primer terme o segon no sé si abans de l'alimentació o després, el castell, el castell. 


IF, IF, IF. 

Costa decidir

Si la torre ha de fer més o menys metres d'alçada, i el ja que hi som marca el moment


Ara després de la visita, i veure les diferents opcions toca decidir quina serà la millor proposta, OMG. 


Fàcil el color, o blanc o negre, difícil el tipus d'estructura, per sort les mides de 3x3 semblen prou clares. Vull dir que tenim quelcom clar, ens agrada 3x2 però necessitem 3x3. Ens motiva més la primera perquè consta de dues torres, no una, però els Dracs no hi podrien ser a dins ni amb les ales plegades.

Des del Mirador del Drac esperant el proper Vol, de ser, de ser. 

MTB, MTB, MTB.

Tecnologia per la WEMBO

No tot ha de ser ferro, rigidesa i Single Speed.

Necessitem bateries pels mòbils si volem disposar de la possibilitat d'enregistrar amb èxit la cursa de les 24 hores SOLO al Strava, dic amb èxit perquè a Finale vaig portar el GPS tota la cursa i no va guardar res, OMG. 


Ara apostarem pels mòbils per enregistrar l'aventura, tot i que amb una bateria de recanvi serà molt i molt just, és el pressupost que tenim, un mòbil-una bateria de recanvi. 

Quan has de comprar un castell no et pots permetre masses llicències més, oi que no?

Emocionat, a les properes hores decidirem, omg, omg, omg.

Des del Mirador del Drac, sonen les 9 al campanar de SV. 

MTB, MTB, MTB.