Una bike que amb les Pereira va ser motiu de moltes, moltes i moltes converses a les llargues pedalades a Graus.
http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=73205&cat=
Sempre una mirada atenta va ser la que ens va seguir, sempre, "no estamos solos".
Una fortalesa, entre moltes que es veien entre elles, molts signes d'una terra enfrontada durant èpoques a mil i un conflictes, torres, castells que les envolten, murs, i aquesta sensació mentre rodàvem per zones de somni, "no estamos solos".
No ens ho havíem dit, però els tres teníem la mateixa sensació, "unos ojos nos siguen".
Una bike amb nom de pera no serà la meva bike vaig escoltar, i vaig pensar, "és veritat", una bike amb nom de finestra i model militar tampoc, es va salvar, "De Salvo", però tampoc va ser.
En Colorado i jo ens vàrem mirar, era un pujador, a una pista en forma de Z, primer una baixada amb sol, després el primer gir i una pujada sensacional, per després acabar amb el segon gir i un planer.
Una bike entre moltes, dels darrers dos anys crec recordar que és la segona vegada que en veig una a la venda, mtb, mtb, mtb.
Exciting times.
The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!
SingleSpyder.
divendres, de febrer 10, 2012
Bronto 650b.
http://forums.mtbr.com/singlespeed/new-post-your-singlespeed-505368-114.html
Criteri personal, 650b.
MTB, MTB, MTB.
dijous, de febrer 09, 2012
Groovy.
http://2012.handmadebicycleshow.com/exhibitor/groovy-cycleworks/
OMG.
MTB, MTB, MTB.
Manillar i forquilla són a casa.
El seient va ser a les meves mans a Chain Reaction, i no va ser.
La bike tampoc, i és una proposta per a pedalar, i tant, però el tub Cruiser com a les Retrotec sempre em frena, mtb, mtb, mtb.
Willits Mountie Ti.
http://www.ebay.com/itm/Willits-Mountie-Ti-frame-medium-29er-type-2-fork-/130641698243?pt=Mountain_Bikes&hash=item1e6ada1dc3
El què dèiem, cada dia passa un tren, únicament cal tenir paciència i anar cada dia a l'estació, o cada "x" dies a l'estació, com l'avi que ens hi portava, a l'estació del Nord, i un dia ets a l'estació i passa un tren i sense poder evitar el fet no t'adones i ja ets a dalt.
Sembla pel fet ser 19" el ST que no és, però sí que és, és una 17" però avui no pujarem al tren, mtb, mtb, mtb.
El què dèiem, cada dia passa un tren, únicament cal tenir paciència i anar cada dia a l'estació, o cada "x" dies a l'estació, com l'avi que ens hi portava, a l'estació del Nord, i un dia ets a l'estació i passa un tren i sense poder evitar el fet no t'adones i ja ets a dalt.
Sembla pel fet ser 19" el ST que no és, però sí que és, és una 17" però avui no pujarem al tren, mtb, mtb, mtb.
Maverick Durance.
http://www.bicyclecafe.cz/en/galerie.php?id=maverick-durance-3
De 10/10, la bike que a The Great Escape MTB, té el títol de The Best Bike FS 2011, mtb, mb, mtb.
I no és 29er.
Jo hi he rodat, gran dia aquell, gran dia, una bike de somni, i tant que sí. Una jornada que va ser, entre moltes, de les millors.
Una bike la Durance que et fa un biker més ràpid, perquè escalant és una HT, no una rígida és veritat, però amb "geared" i doble suspensió escales assentat, i aquesta bike escalant assentat bloquejant la DUC 32 i deixant-la a 100 mm. és un avió, però un avió.
Baixant costa d'entendre el seu comportament si vas dret, i baixant vas dret, costa perquè dret és una HT, que no t'ajuda, però que sí t'obliga a decidir amb cura per on passar. El sistema de suspensió del darrera Maverick de la Durance no s'activa si no vas assentat, curiós.
No diré vaig a pendre una cervesa ben freda, però aquesta bike és entre moltes "la bike".
MTB, MTB, MTB.
IF.
http://ifbikesblog.blogspot.com/2010/04/lpb-ti-29er.html
MTB, MTB, MTB.
Ja d'entrada a doble bidó. Amb tensor sí, però certament m'agrada.
Una bike Single Speed per a pedalar, un detall de color "orange" la forquilla, la resta com la bike grisa, un bidó IF "pink", i tant, un seient que mira cap al cel, mtb, mtb, mtb.
Spot Brand Rocker SS Ti.
http://www.bicyclecafe.cz/cz/galerie.php?id=spot-brand-rocker-ss-ti
Moltes contestes amb aquestes imatges de detall del Belt Drive.
Ahir em deia en Colorado, parlant de la Longboard, "aquests senyors de Spot Brand fan bones bikes", sí, penso que sí, també que haurien de donar més informació sobre la seva proposta Belt Drive, perquè encara avui estem pendent d'aconseguir que la relació convencional 32x24 vingui cap a casa feta Belt Drive, i no hi ha manera, no hi ha manera.
Demanes l'equivalència a Nicolai, distribuïdor de Belt Drive per a Europa, i un cop et fan la proposta de quina hauria de ser, els confirmes la comanda i l'albarà previ valorat de descripció dels components que t'envien, després d'un mes esperant des del darrer correu a on deia, "aquesta tarda ja tindré la relació que necessiteu", l'albarà detalla un pinyó de 30 no un de 33, i la corretja la mateixa que requeria el 33, i jo vaig pensar, "deu ser un error la primera relació que ens van definir com a equivalent a un 32x24, i la relació correcta és amb aquest 30 i no un 33".
Un cop consultat la contesta és clara, "no tenim el 33, per això et poso un 30, si vols un 33 o agafes el sistema antic o t'esperes". No diu res sobre que amb un pinyó de 30 i la mateixa corretja que la que m'indicava pel pinyó de 33, l'eix de la roda sortiria de la puntera, és massa llarga, no diu res, com es pot vendre una transmissió de prop de 400 euros el conjunt de plat-corretja-pinyó, que no es podrà ni muntar? Tenen les especificacions de l'allargada de la baina, millor dit de centre caixa a puntera, t'indiquen quin és el model per a una relació equivalent a un 32x24, i després de dos mesos t'envien un albarà d'una relació que no és la que ells t'han proposat sense esmentar res de res, però no únicament això si no que aquesta relació no es podria muntar a la Spot Brand, ep, i són alemanys, com les seves màquines, un absolut desastre, un absolut desastre, molt bo l'argument utilitzat un cop preguntem com és que ara diuen un 30 no un 33, "no tenim el 33 per això el 30, i si no t'esperes o agafes el vell". Tot i així si no vols pols no vagis a l'era, necessitem aquesta transmissió, insistirem.
Sap que la baina seria curta i decideix posar un 30 i no un 33 sense dir res, no calcula la llargada de la corretja equivalent per a aquest canvi de 33 a 30 dents del pinyó?
Pinyó, el 30, que la Betty no podria arrossegar, perquè equival al pinyó que arrossega en Mateu de BO, quasi res.
Bé, però nosaltres seguim insistint, a casa qui vol quelcom ha de picar pedra, i tant que sí.
MTB, MTB, MTB.
Eriksen 29er-DUC32.
http://www.bicyclecafe.cz/en/galerie.php?id=eriksen-29
Per aquí, anem per aquí som, per aquí cauré?
Aquesta és una de les primeres candidates que lenta però "picant pedra" ha insistit per ser la bike de lagranevasio, i que amb astúcia ha sabut posicionar-se darrera sempre per ordre d'autoritat, de la Vicious, respectar al primer Drac, condició indispensable per a poder ser la nova bike de lagranevasio.
La Vicious té ja preparant-se el què ha de ser el seu lloc, ella no estarà a les fosques, lloc a on sí són l'ARC, l'ASR, i la SL.
Aquesta Eriksen no pot ser per un fet determinant, una DUC 32 no pot ser la forquilla d'una Single Speed HT, pel fet que el seu bloqueig a part de que és manual, no ho és 100%, si no és un bloqueig que fermi la forquilla al 100% no pots escalar a les pendents a on sempre hi vas dret, impossible per a mi, i més si aspiro a posar un pinyó més petit del que porto ara, un 23, i tinc l'Endless dela Shanna a punt de 22 dents, al 21 és lluny, no sé si per sempre, no ho sé.
Però el conjunt Eriksen i la forquilla Maverick DUC32 estèticament té molta força avui, visual, res més. Geared no et diré que no, entenc que les passa a 100 mm. perquè amb 150 mm. no veig manera de poder fer una bike escaladora, o si més no, ho veig difícil.
Clar que difícilment podràs explicar al senyor Eriksen com ha de ser una bike, bé sí que podràs són Custom, però vull dir que és un constructor molt aplicat, que té clar el què i el com.
Una avui, ja no candidata, sí una sensacional proposta "geared", no Single Speed.
MTB, MTB, MTB.
Circuit Montalt.
A punt, molt a punt, per reiniciar els vols de Drac.
http://www.youtube.com/watch?v=dX3k_QDnzHE&feature=youtube_gdata_player
La ferida de la mà i el cop, allunyant-se, crec que definitivament, mtb, mtb, mtb.
Fins que això no passi l'activitat del Blog és la què és, de fet ja vaig esmentar que les cròniques anaven com el llamp, és a dir les paraules abans que les lletres, però enfilar-me a la bike una necessitat.
MTB, MTB, MTB.
http://www.youtube.com/watch?v=dX3k_QDnzHE&feature=youtube_gdata_player
La ferida de la mà i el cop, allunyant-se, crec que definitivament, mtb, mtb, mtb.
Fins que això no passi l'activitat del Blog és la què és, de fet ja vaig esmentar que les cròniques anaven com el llamp, és a dir les paraules abans que les lletres, però enfilar-me a la bike una necessitat.
MTB, MTB, MTB.
Groovy: Retro 29er Cruiser.
http://2012.handmadebicycleshow.com/2012-bikes/2012/01/18/retro-29er-cruiser/
Cruiser de Groovy.
Com la meva, pel fet de ser úniques.
També delicades, molt.
Aquesta "geared", sí, però decidiament interessant, i tant que sí.
El manillar em sona, molt. Però mentre no tinguem acabada la Spot Brand no hi ha tema.
La primera imatge per a mi de les millors que he vist darrerament.
Serà perquè ja fa temps que no porto canvi i desviador, i per tant tampoc els cables corresponents que els veig i penso, justificadament en aquesta ocasió també, caldria refer el pas i l'allargada.
Una joia com aquesta ha de fixar el tub del fre devanter amb una brida?
MTB, MTB, MTB.
dimecres, de febrer 08, 2012
NAHBS 2012 Sacramento.
http://2012.handmadebicycleshow.com/2012-show/
És el tercer any que hi volem anar, que els seguim no, certament, però que hi volem anar, el tercer.
Tampoc aquest serà el destí a aquesta edició dels genets de Drac, una dia, una any, un tram, i aniré al NAHBS.
Una anada al NAHBS i tindria material per a ofegar el Blog durant tot el temps que tarden ells a organitzar la propera edició.
MTB, MTB, MTB.
I un factor que incita a que jo hi sigui, és que la millor manera de fer venir una bike per a casa, és anar al NAHBS i agafar-la directament del nucli dur dels HM USA, mtb, mtb, mtb.
I podrem dir, "anem-hi ja", no, no, cada cosa al seu temps. "Ara no toca" que deia, que diu el nostre President.
A on som, ve determinat per a on volem ser, a on volem anar ho marca, per com camina el on som i a on volem ser.
Les sensacions són qui decideixen, sempre.
Un NAHBS per a mi ve marcat per aquestes dues darreres frases, i per tant caldrà deixar passar dies, o no.
Vicious Fork.
Aquesta està al congelador, ara, d'aquí a res en Colorado amb les meves rodes Shimano XT podrà rodar-hi, de mentre és a on ha de ser al magatzem, entre joies, i tant que sí.
Una perla més a la curta llista de casa de components. No és una perla de la Dama del Gorg Negre, certament, però aquestes les perles de la Dama són per a poder-les gaudir mirant-les, entre la breu però brillant transició entre les fades de la nit i els cavallers de la llum, que és quan aquestes brollaven dels ulls de la Dama d'aigua, no abans, no després.
Un vol de Drac, requereix de tres estrictes condicions, genets, genets, genets, els Dracs no, les sortides tampoc, amb Dracs, millor, i tant que sí, pedalar també, per què no? però sense genets no hi ha vols de Drac.
MTB, MTB, MTB.
Ales en moviment.
És el què està venint.
Un Drac sap quan el seu genet està en posició de dirigir els vols de Drac i quan no.
(arxiu)
Toca escoltar nota músical, la del meu Drac mentre bat les ales, quan els Dracs baten les ales, és un instant previ al inici del vol de Drac que val el seu so fet melodia.
Una melodia que em diu que els dies no són perquè si, sí per gaudir-ne, sí per fer cada dia com qui broda, a on rigor i perseverança són, a on a cada hora que passa deixem en clamorosa virtut el que molts volem, el que molts cerquem, com ho és el voler compartir quelcom que, o volem que s'esvaeixi en l'aire si el vent ens enlaira, cal ser-ne conscient que sols o entre genets, o amb bikers, és tant mateix un instant únic, o perquè no, també de gaudir-ne en companyia.
Dies colpidors certament, mtb, mtb, mtb.
Canvi de bike, canvi de terreny per on, a on batre les ales, segur, aquest canvi, anirà lenta però constantment seguint el seu camí, el meu, és una llei, aquest cop no d'en Colorado, que diu que si agafes les corrents d'aire que pugen pots enlairar el vol amb el teu Drac, i que si això és el què vols, això, els vols de Drac són el què seran, enlairaments entre senders.
Preparant el vol, el proper vol de Drac.
Tinc ja la música que ha de sonar demà a dos quarts de set de la matí, i la de demà passat, exactament la mateixa que escoltava jo quan rodava entre els senders de darrera de casa, la mateixa que utilitzaré en reiniciar els vols a partir si no de demà, avui encara ho veig just, demà al matí emntre escolto la música del Circuit Montalt ho decidiré, sí però que podrà ser el cap de setmana.
No oblidem que som a dues jornades de poder rodar matí i tarda, si el temps ens ho posa una mica fàcil. No diré planer perquè un vol si és entre pujades i baixades és, en cap cas al planer, i menys si és amb Single Speed.
MTB, MTB, MTB.
Un Drac sap quan el seu genet està en posició de dirigir els vols de Drac i quan no.
(arxiu)
Toca escoltar nota músical, la del meu Drac mentre bat les ales, quan els Dracs baten les ales, és un instant previ al inici del vol de Drac que val el seu so fet melodia.
Una melodia que em diu que els dies no són perquè si, sí per gaudir-ne, sí per fer cada dia com qui broda, a on rigor i perseverança són, a on a cada hora que passa deixem en clamorosa virtut el que molts volem, el que molts cerquem, com ho és el voler compartir quelcom que, o volem que s'esvaeixi en l'aire si el vent ens enlaira, cal ser-ne conscient que sols o entre genets, o amb bikers, és tant mateix un instant únic, o perquè no, també de gaudir-ne en companyia.
Dies colpidors certament, mtb, mtb, mtb.
Canvi de bike, canvi de terreny per on, a on batre les ales, segur, aquest canvi, anirà lenta però constantment seguint el seu camí, el meu, és una llei, aquest cop no d'en Colorado, que diu que si agafes les corrents d'aire que pugen pots enlairar el vol amb el teu Drac, i que si això és el què vols, això, els vols de Drac són el què seran, enlairaments entre senders.
Preparant el vol, el proper vol de Drac.
Tinc ja la música que ha de sonar demà a dos quarts de set de la matí, i la de demà passat, exactament la mateixa que escoltava jo quan rodava entre els senders de darrera de casa, la mateixa que utilitzaré en reiniciar els vols a partir si no de demà, avui encara ho veig just, demà al matí emntre escolto la música del Circuit Montalt ho decidiré, sí però que podrà ser el cap de setmana.
No oblidem que som a dues jornades de poder rodar matí i tarda, si el temps ens ho posa una mica fàcil. No diré planer perquè un vol si és entre pujades i baixades és, en cap cas al planer, i menys si és amb Single Speed.
MTB, MTB, MTB.
Girls on Spaceframe.
http://www.bicycletimesmag.com/node/31305
Crec que és al primera noia que veig amb una Spaceframe.
Bones rodes, per diferents no per funcionals que no ho sé.
Si vols personalitat pròpia, manifesta que això és així en cada petita cosa que fas, una bike, perquè a aquest espai també parlem de bikes, no únicament de Dracs i els seus vols, una bike per a mi és una fotografia detallada de qui, de com, de "a on", i d'on de cada biker.
Si vols ser-hi, si vols gaudir veient, mira de fer, sí, sí, com sona, de fer a cada centímetre, a cada moviment, i podràs ser, si no, no passa res, llegir les intervencions dels genets de Drac, i dels bikers d'aquest espai genera que els colors del dia tinguin una mica de intensitat, res més, per a uns, res per a d'altres, energia inesgotable per a genets de Drac. Com ho són els vols de Drac.
Escoltava a "modo" de petició avui, "volem cròniques èpiques de Vols de Drac", jo també.
De fet cada intervenció de lagranevasió sempre té una component energètica. Si més no l'energia que requereix per fer-la hi és, i això ja és d'entrada un val més que interessant, obres el Blog al matí a quarts de sis, i tens el meu primer present, la música minut a minut de Circuit Montalt, sí és veritat tindrà un final com el té l'entrega de les prop de dues hores de duració dels trams, és veritat, però i durant els propers vint dies, que saps que cada matí una música especialment seleccionada per a tu estarà a punt per ser escoltada?
I que únicament ho és, el fet de proposar-la cada dia a la mateixa hora, per a poder compartir aquest petit però ambiciós projecte de poder gaudir d'un recorregut darrera de casa, per allò de la primera Llei Colorado, pel que fa referència a l'habitatge, "una casa no és una casa si no pots sortir a fer MTB des del mateix portal", amb la intenció de que l'arrancada del dia sigui sensacional, amb el pensament més extrem, el del MTB de The Great Escape MTB.
Una música a primera hora, abans d'arrancar el dia, un missatge de MTB per a començar la jornada, què més podem demanar, el què demanaria jo, avui ho deixo per un futur espero que molt proper.
MTB, MTB, MTB.
Una biker amb una bike, les dues amb personalitat pròpia, la primera biker amb una Jeff Jones, la primera biker amb unes rodes ENVE, mtb, mtb, mtb.
Una intervenció la del divendres dia 10 a la tarda que serà crec ja un pas definitiu, mtb, mtb, mtb.
Etiquetas:
Jeff Jones Spaceframe.
Ellsworth-Kashima.
http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=73169&cat=
Per aquesta bike al 2010 amb en Colorado ens hauríem preguntat molts cops, "per a tu o per a mi", avui ja no, sí que però ens fa girar el cap cada cop que en veiem una, que és mai, però si és dónes el cas, seria.
Per a mi les Ellsworth, com les Turner, com les Intense, com les Foes, aquestes darreres un graó per sobre. A distància no es veu, però si t'apropes al podi veuràs que la Foes juga a una divisió diferent, "millor bike que", per funcionament segur que no, però la Foes té una component de bike única dins dels sector.
Una Foes em fa dubtar vers una Maverick, no vers una Intense, en cap cas.
Una Intense sempre, però sempre serà abans que una Ellsworth, una Turner, no, sempre pensaria, home la suspensió de la Turner no és Turner, la de la Ellsworth quasi sí, digui el que digui la sentència a favor seu en detriment de Turner, no serà moralment únicament seva, no.
Els basculants de les noves Turner sembla ser, per no afirmar-ho amb rotunditat, que ho puc fer, que han de ser substituïts, en quina proporció, no ho sé, passa com amb les Ibis, el que no hi va no té problemes, el que hi va si en té, de problemes, la història ens diu que la majoria no diu res, amb Turner no sé a on som.
Amb Ellsworth els seus basculants, sempre, sempre han sigut conflictius, i això els hi ha fet molt mal.
MTB, MTB, MTB.
Steel Sapeceframe.
http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=73259&cat=
Sensacional, dies de moltes notícies, novetats pel què fa a bikes, i tant que sí.
Amb aquesta bike hi ha quelcom de fa que obri els "classifieds" i en veure-la a la venda, el matí té una component diferent, mtb, mtb, mtb.
Sensacional, dies de moltes notícies, novetats pel què fa a bikes, i tant que sí.
Amb aquesta bike hi ha quelcom de fa que obri els "classifieds" i en veure-la a la venda, el matí té una component diferent, mtb, mtb, mtb.
Etiquetas:
Jeff Jones Steel Spaceframe.
Inglis & Retrotec Cycles.
http://www.ingliscycles.com/all_single_speed.php
El tema de la caiguda del TT, és molt personal, vull dir que no a tothom li fa el pes, i tant que no.
MTB, MTB, MTB.
No he entès mai com passa a ser de Retrotec, a Retrotec Inglis. O com era, i com és. Perquè les bikes no tenen un punt a on podem dir, "fa gama", pel fet de que les Retrotec tenen sempre un TT que determina com serà la bike, les Inglis com la de la imatge no, patró Cruiser de Retrotec, agafat de la mà de línies clàssiques d'Inglis?
No ho sé, cal que el temps passi i veure cap a on roden les seves creacions, i això tindrà, donarà lloc a que aquesta petita empresa decideixi temes importants als propers mesos, mtb, mtb, mtb.
Etiquetas:
Inglis Retrotec Cycles.
Circuit Montalt
http://www.youtube.com/watch?v=uP3prDBQ9yE&feature=related
MTB, MTB, MTB.
Ara, la sensació d'aventura perquè tenim un tram "nou-restaurat" del circuit i que tinc pendent de poder-hi anar, la possibilitat de fer sender per on encara no he passat mai fa que encara augmentin més les ganes de sortir a rodar.
"Nou-restaurat", perquè uns corriols que era lloc de pas fa cinquanta anys, i des de aleshores que no s'hi passa, un cop el tornen a obrir passa a ser això, "nou-restaurat", mtb, mtb, mtb.
Dean Trans-Alp.
http://www.deanbikes.com/NAHBS%202010/Trans.Side.one.jpg
Aquesta siguent Dean, i després d'anys de parlar amb en Colorado, i sempre per part meva quan parlem de Dean, jo dic, "sí, però", aquesta avui, demà no ho sé, seria, "sí".
MTB, MTB, MTB.
Té punts que no són el que jo vull d'una bike, però he de dir que el fet de passar d'anys del "sí, però" al "sí", és el què fa què que el pas sigui, exactament quins són els aspectes que provoquen que la bola rodi en aquesta direcció o no, mai ho sé amb certesa, puc pensar que sí, però no serà per això determinant.
Siren.
https://plus.google.com/photos/100112694690173259739/albums/5492710396566666353?banner=pwa
Entre deu, aquesta seria, i tant, però és una entre moltes, perseverar, i tant que sí, ells i jo, ells a fer, jo a gaudir de les seves creacions.
Però a aquí ja no anem bé, no és senzillament, no és.
MTB, MTB, MTB.
dimarts, de febrer 07, 2012
Jeff Jones Spaceframe.
O deixar de banda que sigui per a "geared" i anar directes a la Spaceframe.
El passa funda pel desviador jo no puc amb ell, vull dir que si és Single Speed amb els passa fundes del canvi per anar amb una funda sencera i prou agafada amb brides, però amb l'específic pel desviador aquest no en té res de minimalista, res.
Però segueixo, fer un cop de cap per una Jeff Jones Spaceframe requereix de deixar de banda aquest aspecte.
Penso amb la Spaceframe, i dic, "l'agafo així com ve", passats els segons mentre escric aquesta crònica, penso, "ni parlar-ne", per concepte, "ni parlar-ne", però seguidament, si faig el cop de cap per la Spaceframe, "va així i ja està".
De fet de la crònica de la Diamond a aquesta hi vans uns minuts, perquè la Diamond no la puc aconseguir, la Spaceframe sí, així que per això un cop exposada la que a mi m'agrada, la Diamond, tot seguit vaig a pel concepte de la Spaceframe.
MTB, MTB, MTB.
La caixa de Pandora és oberta, i els vents seran els que impulsaran aquesta arribada del proper vol de Drac a The Great Escape MTB.
El passa funda pel desviador jo no puc amb ell, vull dir que si és Single Speed amb els passa fundes del canvi per anar amb una funda sencera i prou agafada amb brides, però amb l'específic pel desviador aquest no en té res de minimalista, res.
Però segueixo, fer un cop de cap per una Jeff Jones Spaceframe requereix de deixar de banda aquest aspecte.
Penso amb la Spaceframe, i dic, "l'agafo així com ve", passats els segons mentre escric aquesta crònica, penso, "ni parlar-ne", per concepte, "ni parlar-ne", però seguidament, si faig el cop de cap per la Spaceframe, "va així i ja està".
De fet de la crònica de la Diamond a aquesta hi vans uns minuts, perquè la Diamond no la puc aconseguir, la Spaceframe sí, així que per això un cop exposada la que a mi m'agrada, la Diamond, tot seguit vaig a pel concepte de la Spaceframe.
MTB, MTB, MTB.
La caixa de Pandora és oberta, i els vents seran els que impulsaran aquesta arribada del proper vol de Drac a The Great Escape MTB.
Etiquetas:
Jeff Jones Spaceframe.
Jeff Jones Diamond frame.
A mi m'agrada aquesta.
http://singletrackworld.com/forum/topic/jeff-jones-titanium-frame-29er-ti
Sense ser "geared", això sí.
Per això, per aquest motiu no hi ha la primera JJ des de la SSWC 2011, que hauria d'haver estat i tant que sí.
MTB, MTB, MTB.
Per tant hauré d'anar a per una alternativa a aquesta joia però específica per a Single Speed.
http://singletrackworld.com/forum/topic/jeff-jones-titanium-frame-29er-ti
Sense ser "geared", això sí.
Per això, per aquest motiu no hi ha la primera JJ des de la SSWC 2011, que hauria d'haver estat i tant que sí.
MTB, MTB, MTB.
Per tant hauré d'anar a per una alternativa a aquesta joia però específica per a Single Speed.
The day after.
Amb en Colorado estic parlant de deixar la Vicious per a ocasions
especials, pel fet que darrerament penso que una bike tan única com
aquesta, Interbike 2008, no vull que se'm deteriori.
Una bike que ha fet unes Guilleries, Tramunbike, dos Rocs complerts, Marathon i Roc d'Azur, dos anys seguits, una SSWC, i d'aquí a res un SSEC, crec que ha de ser la meva bike definitiva, però pel fet de ser de cromo i tan singular he de fer un pas endavant i posar-la a on ha de ser, entre les millors, sempre.
Ara a meditar, primer si aquest és un bon criteri, i en segon terme, quina ha de ser la bike que entrarà per a ser la bike.
Una la tinc al cap, fins i tot dues, i tres, comentades amb en Colorado, i tant.
http://weightweenies.starbike.com/forum/viewtopic.php?p=401892
10 years old.
http://ifbikesblog.blogspot.com/2010/03/steel-deluxe-singlespeed-10-years-old.html
Us aniré exposant les diferents opcions, ja d'entrada us puc avançar que serà Single Speed, en cap cas amb opció "geared", que serà de titani, a no ser que sigui una IF, que aleshores una opció, cromo-John Deere, o no sé si titani-parcialment pintada, no ho sé, però si no és IF, seria titani.
http://www.ifrider.com/titanium-deluxe-singlespeed/
La forquilla, rígida, una opció amb suspensió, una sola.
Si serà 26" o 29er, fàcil avui, demà no ho sé, si no és una Moots UNO, serà 29er, si és una UNO, serà 26", això sí.
Per què si és una Moots, serà 26", pel fet de què sempre em captivava la Moots de 26" Single Speed, l'UNO, així que si és Moots serà l'UNO i 26".
Crec que avui per avui únicament sí és l'UNO seria 26", la resta, repeteixo avui per avui seria 29er.
Oberta la porta a les 650b, però no sé en cap cas, quina.
Crec que no em deixo res del què tinc clar avui, bé sí, ST-74º, pipa de 71,5º, que és mig grau més que els que presenta avui la meva SS, per a forquilles rígides de 475 mm. això segur.
La resta idèntica a la Vicious.
Dels fabricants que tinc al cap avui, hauré de demanar l'obridor, perquè cap d'ell està per la labor.
Comencen a arribar les propostes Colorado, ahir cinc en menys d'una hora, mtb, mtb, mtb.
Una bike que ha fet unes Guilleries, Tramunbike, dos Rocs complerts, Marathon i Roc d'Azur, dos anys seguits, una SSWC, i d'aquí a res un SSEC, crec que ha de ser la meva bike definitiva, però pel fet de ser de cromo i tan singular he de fer un pas endavant i posar-la a on ha de ser, entre les millors, sempre.
Ara a meditar, primer si aquest és un bon criteri, i en segon terme, quina ha de ser la bike que entrarà per a ser la bike.
Una la tinc al cap, fins i tot dues, i tres, comentades amb en Colorado, i tant.
http://weightweenies.starbike.com/forum/viewtopic.php?p=401892
10 years old.
http://ifbikesblog.blogspot.com/2010/03/steel-deluxe-singlespeed-10-years-old.html
Us aniré exposant les diferents opcions, ja d'entrada us puc avançar que serà Single Speed, en cap cas amb opció "geared", que serà de titani, a no ser que sigui una IF, que aleshores una opció, cromo-John Deere, o no sé si titani-parcialment pintada, no ho sé, però si no és IF, seria titani.
http://www.ifrider.com/titanium-deluxe-singlespeed/
La forquilla, rígida, una opció amb suspensió, una sola.
Si serà 26" o 29er, fàcil avui, demà no ho sé, si no és una Moots UNO, serà 29er, si és una UNO, serà 26", això sí.
Per què si és una Moots, serà 26", pel fet de què sempre em captivava la Moots de 26" Single Speed, l'UNO, així que si és Moots serà l'UNO i 26".
Crec que avui per avui únicament sí és l'UNO seria 26", la resta, repeteixo avui per avui seria 29er.
Oberta la porta a les 650b, però no sé en cap cas, quina.
Crec que no em deixo res del què tinc clar avui, bé sí, ST-74º, pipa de 71,5º, que és mig grau més que els que presenta avui la meva SS, per a forquilles rígides de 475 mm. això segur.
La resta idèntica a la Vicious.
Dels fabricants que tinc al cap avui, hauré de demanar l'obridor, perquè cap d'ell està per la labor.
Comencen a arribar les propostes Colorado, ahir cinc en menys d'una hora, mtb, mtb, mtb.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)