Perquè no mirar de que el que ha de ser tingui la seva oportunitat.
En Colorado, amb en Colorado fa dies que parlem del concepte de la Vicious les bicis de cromo amb els seus tubs de seccions minimalistes. I això està directament relacionat amb una serie de components que jo no porto a la meva SS.
La potència Thomson 4x, 0º i 100 mm. durant uns dies, mesos, sempre, no serà ara per ara a la Vicious, 31,8 mm no hauria de ser, 25,4 mm. sí.
El Truvativ WCS de 700 mm. de 31,8mm. miraré que doni pas al Monkey Lite SL de 610 mm. i 25,4 mm.mínim hauria de ser 640 mm. gestionarem un altre cop el tema amb en Colorado del què mai ha arribat i hauria de ser aquí. Per a mi perfecte de 700 mm. però de 25,4 mm.
La tija Thomson Elite de 27,2 mm, de secció robusta donarà pas a Newultimate de 27,2 mm. la que jo en dic "gillotina de guies de carboni", de secció infinitament més senzilla que la primera.
Això sí, cal posar el greix adequat, per a unions de carboni-alumini i per les d'alumini-alumini.
Casualment el pes original era, i ahir ja no va ser més fins l'arribada dels Tubeless Ardent 2.25.
Els punys Answer que tan mal em fan, han donat pas als Easy Grip, que en Colorado m'ha esmentat per activa i per pasiva que són els que hem de portar.
El tema discs de fre, darrera 160 mm. i davant 180 mm. No els dos de 180 mm. Shimnoa XTR 2010 perquè ara per ara l'adaptador IS-IS del darrera per passar de 160 a 180 mm. és estrepitosament anti tot, i Shimano 180-160, tinc els del 2007, així que a l'espera de verificar una opció interessant d'aadaptador IS-IS posterior per passar de 160 a 18o mm. els 2010 seguiran al calaix de els possibilitats, no de les realitats de demà.
Aquests són avui els elegits, 180 i 160 mm.
No és lleuger, tot no pot ser.
No perseguit, sí ben rebut.
Un primer pas que ha estat la bike com es veu.
Que no ha anat en cap cas bé, i que ja us en posaré les conclusions a la propera intervenció. Que ja l'estic preparant.
Una jornada la d'avui, de reflexió de la Vicious, dels components que ahir vaig posar i que no m'han donat bones sensacions, i no únicamet per funcionalitat, si no també per concepte i a la inversa.
MTB, MTB, MTB.
Exciting times.
The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!
SingleSpyder.
dissabte, de febrer 26, 2011
Afternoon Sun
Weather has been very bad in Ireland. Rain most days and coupled with a lot of work at the minute I havent been on the bike as much as I would have liked. I finished work early today having put in a lot of hours this week. It was time to unwind. Camera and water packed, my new lights charged and set up should I need them.
I stayed local as there was only a few hours of daylight left. Divis Mountain above Belfast was the location.
I have been inspired by Colorado and Xavis Videos so I thought I would try and capture something similar. Some scenes are very grainy due to the lack of light but I am happy with my first try at this type of video. Hope you enjoy.
I stayed local as there was only a few hours of daylight left. Divis Mountain above Belfast was the location.
I have been inspired by Colorado and Xavis Videos so I thought I would try and capture something similar. Some scenes are very grainy due to the lack of light but I am happy with my first try at this type of video. Hope you enjoy.
divendres, de febrer 25, 2011
El millor freerider de la història...Wade Simmons
Link
Igual que el Brian Lopes es el rei del 4x, la Caroline Chausson es del descens, el Wade Simmons es el rei indiscutible del freeride.
Aquest any torna a córrer amb Rocky Mountain, marca que no hauria d´haver abandonat mai. Wade Simmons i Rocky Mountain son tot un.
Link
Mireu aquest video i entendreu perque es el millor.NO EL PAREU!
Video
Igual que el Brian Lopes es el rei del 4x, la Caroline Chausson es del descens, el Wade Simmons es el rei indiscutible del freeride.
Aquest any torna a córrer amb Rocky Mountain, marca que no hauria d´haver abandonat mai. Wade Simmons i Rocky Mountain son tot un.
Link
Mireu aquest video i entendreu perque es el millor.NO EL PAREU!
Video
Efectes secundaris del MTB
Aquest matí investigant un corriol molt tancat un arbust hem tallaba el pas. He pensat, "l´apartaré amb l´hombro". Així ho he fet. Al passar pel costat l´arbust m´ha picat a la cara. El pitjor no ha estat el cop de l´arbust, sino que en el seu interior estaba ple de punxes.
Mai es prou tard per fer-se un "peeling facial". Apartir d´ara, m´hauré de començar a posar cremes a la cara i a les mans...COM ENS HEM DE VEURE!!!
El regal de Moots
Per fi, ja l´hem muntat. Ja era hora!
Aquest és el millor regal que em podria fer Moots, un cuadro fet a mida. 29er i single speed. Preciós. Acabats espectaculars!
Si, és un regal!!! Tenir un cuadro d´aquests és un regal, poc importa el preu que tingui...ho val!
Aquest era l´arsenal de peces que utilitzaríem:
-Cuadro Moots MootoX 29er single speed. Talla 17". Geometría custom calculada per poder muntar forquilles de 100mm
-Direcció Chris King de Titani
-Manillar Moots de 64cm amb 5 graus de retrocés.
(possiblement sigui un pel massa estret per una 29er ss, però els corriols de Collserola son massa tancats i amb un manillar més ample les branques em destrossen els dits de les mans)
-Potencia Moots de 90mm
-Tija Moots Laidback amb retrocés.
-Seient Fizik Gobi amb raíls de titani
-Frens XTR amb discos Shimano Centerlock de 160mm.
-Bieles XTR
-Plat Race Face de 32 dents
-Pinyó Chris King de 20 dents
-Roda davant: Buje DT240 amb eix de 15mm+Radis de Titani+llanta No Tubes Crest 29er
-Roda posterior: Buje DT240 single spped+Radis de Titani+llanta No Tubes Crest 29er
Pes conjunt rodes: 1.420grs
-Forquilla Fox Terralogic 29er 100mm QR 15m (1.860grs)
La potencia, la tija Moots i el seient provenen de la Moots Rigormootis de 26". Les bieles XTR provenen de la Moots Rigormootis. Aquestes bieles porten mooolta "guerra". Necesitaben un "update" (substituir plats i caixa de pedalier) i tot i tenir unes bieles XTR amb molt poc ús, he preferit montar aquestes. Els plats actuals han anat a les escombraries i he montat un únic plat Race Face de 32 dents.
Abans de montar aquest plat, vàrem montar un plat de la marca francesa "Specialites TA". El problema es que aquest plat es ovalitzat i al no ser "regular" la tensió de la cadena varia en funció de la posició del plat...No serveix!
Plat Race Face i "marchando".
La caixa de pedalier original Shimano XTR també va anar a la brossa. Vàrem decidir montar un pedalier Chris King de color negre. Existeix alguna caixa de pedalier més maca?
Pedalier Chris King i "marchando".
Vàrem aprofitar per substituir el protector "Bike Shield".Sort que vàrem posar aquest proptector!
Els pedals son els ja "clásics" pedals XTR. Aquesta vegada amb la versió actualitzada 2011.
Els Crank Brothers han passat a millor vida. Fa uns dies a la Cerdanya, la molla del pedal dret va dir prou. Crank Brothers...MAI MÉS!
Pedals XTR i "marchando".
Els frens XTR els tenia muntats a la Litespeed Sewanee. Eren pràcticament nous.
La Chris King de Titani provinent també de la Litespeed. El pitjor de tot va ser que en el moment de montar-la el headbage (la insignia de Moots) va caure a terra...es va trencar. Quin bon inici!
La cadena es una XTR de 8 velocitats. Cadena de 8 velocitats millor que la de 9 velocitats i que la de 10. Sempre será més resistent, i el més important de tot...si es més resistent , s´estirarà menys!
Cadena XTR de 8 velocitats i "marchando".
Punys de silicona "Eisigrips Chunky". Son els punys de moda.No es deterioren, són cómodes...i els porten tots els pros!
Tema rodes. Calia que fossin lleugueres pero alhora resistents. Diría que ha estat la decisió més important que hem pres.Les rodes Shimano XT 29er són maques, pero per la Moots...Les rodes Crank Brothers donen molts problemes, les noves rodes Easton son massa "galàctiques" i les Nine Industry són les més maques de totes pero sembla que es molt difícil trobar recambis.
Anem a lo segur, bujes DT o Chris King. Els Chris King són més pesats que els DT, així que DT. Això si, el del davant estaba clar que havia de ser compatible amb eix de 15mm, i el del darrera havia de ser single speed. De res hagués servit muntar una roda del darrera "convencional" si el cuadro es i será single speed. (el cuadro no adment cambis).
Radis de Titani i llanta No Tubes Crest. Teóricament aquestes llantes haurien d´aguantar sense problemes...ja ho veurem.
Kibikes ha estat la responsable de muntatge d´aquestes rodes. Radiades a mà...amb carinyo, molt de carinyo!
Això si, em sembla molt cutre la utilització de la cinta groga per tubelitzar les llantes NoTubes. Cutre Cutre!
A l´interior dels neumàtics vàrem posar el Visc-Traction. El temps dirà si funciona o no. La veritat es que vàrem poder inflar els neumàtics convencionals (uns WTB de 2.3) tubelitzats amb la manxa de peu, cosa mai vista abans.
El pes de la bici amb el portabotelles King Cage,etc... es de 10.400grs.
Seguirem informant!
Aquest és el millor regal que em podria fer Moots, un cuadro fet a mida. 29er i single speed. Preciós. Acabats espectaculars!
Si, és un regal!!! Tenir un cuadro d´aquests és un regal, poc importa el preu que tingui...ho val!
Aquest era l´arsenal de peces que utilitzaríem:
-Cuadro Moots MootoX 29er single speed. Talla 17". Geometría custom calculada per poder muntar forquilles de 100mm
-Direcció Chris King de Titani
-Manillar Moots de 64cm amb 5 graus de retrocés.
(possiblement sigui un pel massa estret per una 29er ss, però els corriols de Collserola son massa tancats i amb un manillar més ample les branques em destrossen els dits de les mans)
-Potencia Moots de 90mm
-Tija Moots Laidback amb retrocés.
-Seient Fizik Gobi amb raíls de titani
-Frens XTR amb discos Shimano Centerlock de 160mm.
-Bieles XTR
-Plat Race Face de 32 dents
-Pinyó Chris King de 20 dents
-Roda davant: Buje DT240 amb eix de 15mm+Radis de Titani+llanta No Tubes Crest 29er
-Roda posterior: Buje DT240 single spped+Radis de Titani+llanta No Tubes Crest 29er
Pes conjunt rodes: 1.420grs
-Forquilla Fox Terralogic 29er 100mm QR 15m (1.860grs)
La potencia, la tija Moots i el seient provenen de la Moots Rigormootis de 26". Les bieles XTR provenen de la Moots Rigormootis. Aquestes bieles porten mooolta "guerra". Necesitaben un "update" (substituir plats i caixa de pedalier) i tot i tenir unes bieles XTR amb molt poc ús, he preferit montar aquestes. Els plats actuals han anat a les escombraries i he montat un únic plat Race Face de 32 dents.
Abans de montar aquest plat, vàrem montar un plat de la marca francesa "Specialites TA". El problema es que aquest plat es ovalitzat i al no ser "regular" la tensió de la cadena varia en funció de la posició del plat...No serveix!
Plat Race Face i "marchando".
La caixa de pedalier original Shimano XTR també va anar a la brossa. Vàrem decidir montar un pedalier Chris King de color negre. Existeix alguna caixa de pedalier més maca?
Pedalier Chris King i "marchando".
Vàrem aprofitar per substituir el protector "Bike Shield".Sort que vàrem posar aquest proptector!
Els pedals son els ja "clásics" pedals XTR. Aquesta vegada amb la versió actualitzada 2011.
Els Crank Brothers han passat a millor vida. Fa uns dies a la Cerdanya, la molla del pedal dret va dir prou. Crank Brothers...MAI MÉS!
Pedals XTR i "marchando".
Els frens XTR els tenia muntats a la Litespeed Sewanee. Eren pràcticament nous.
La Chris King de Titani provinent també de la Litespeed. El pitjor de tot va ser que en el moment de montar-la el headbage (la insignia de Moots) va caure a terra...es va trencar. Quin bon inici!
La cadena es una XTR de 8 velocitats. Cadena de 8 velocitats millor que la de 9 velocitats i que la de 10. Sempre será més resistent, i el més important de tot...si es més resistent , s´estirarà menys!
Cadena XTR de 8 velocitats i "marchando".
Punys de silicona "Eisigrips Chunky". Son els punys de moda.No es deterioren, són cómodes...i els porten tots els pros!
Tema rodes. Calia que fossin lleugueres pero alhora resistents. Diría que ha estat la decisió més important que hem pres.Les rodes Shimano XT 29er són maques, pero per la Moots...Les rodes Crank Brothers donen molts problemes, les noves rodes Easton son massa "galàctiques" i les Nine Industry són les més maques de totes pero sembla que es molt difícil trobar recambis.
Anem a lo segur, bujes DT o Chris King. Els Chris King són més pesats que els DT, així que DT. Això si, el del davant estaba clar que havia de ser compatible amb eix de 15mm, i el del darrera havia de ser single speed. De res hagués servit muntar una roda del darrera "convencional" si el cuadro es i será single speed. (el cuadro no adment cambis).
Radis de Titani i llanta No Tubes Crest. Teóricament aquestes llantes haurien d´aguantar sense problemes...ja ho veurem.
Kibikes ha estat la responsable de muntatge d´aquestes rodes. Radiades a mà...amb carinyo, molt de carinyo!
Això si, em sembla molt cutre la utilització de la cinta groga per tubelitzar les llantes NoTubes. Cutre Cutre!
A l´interior dels neumàtics vàrem posar el Visc-Traction. El temps dirà si funciona o no. La veritat es que vàrem poder inflar els neumàtics convencionals (uns WTB de 2.3) tubelitzats amb la manxa de peu, cosa mai vista abans.
El pes de la bici amb el portabotelles King Cage,etc... es de 10.400grs.
Seguirem informant!
IF.
http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=61073&cat=
IF, 2x9, 29", titani, i un problema amb el pas de roda molt greu. 700$ i ja és a casa d'un apassionat biker USA?
Entenc que tot i el problema de la limitació del pas de roda, un biker pugui decidir-se a portar-la a casa, encara que sigui per fer carretera i prou amb una joia com aquesta.
MTB, MTB, MTB.
Outerbike Moab, Utah 2011.
http://www.outerbike.com/gallery
Això ens fa falta aquí, unes jornades rodant i rodant amb cada opció de bike, amb cada proposta de bike.
A la Garrotxa, per un entremat de corriols entre terres de volcans, qui no s'hi apunta?
MTB, MTB, MTB.
Ibis Bow-Ti: Clàssic entre clàssics.
http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=61063&cat=
Mare meva, per una bike com aquesta fa uns anys hauria fet moltes però que moltes hores de feina i més feina perquè vingués a casa.
Avui però puc mirar-la i dir, un clàssic entre clàssics, que bé, que bé, que bé.
MTB, MTB, MTB.
Vicious 26".
http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=61108&cat=
No és 29", no és específica per a SS, però té quelcom que la fa per a mi especial. El color, la marca, segurament.
I la tenim propera a casa, tot i així no serà, oi que no?
MTB, MTB, MTB.
Roc Tàndems 2011.
http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=61133&cat=
Si aquest vingués a casa podriem participar a una quarta cursa al Roc 2011, Roc Tándems seria la darrera a fer.
MTB, MTB, MTB.
Race and Events 2011.
http://www.mtbr.com/raceandeventscrx.aspx
Crec que aquesta llista defineix quelcom que tenim sempre al cap.
MTB, MTB, MTB.
Willits no és morta.
http://wolfhoundcycles.com/site/blue-29er/
El tub tija té un acabat particular al arribar a la caixa.
El Top Tube té una unió diferent al arribar a la pipa.
Tirants, diferents.
Color, bé per a mi, el color, un dels colors que poden ser "el color".
La tija, per concepte molt bé, per marca em costa però poc a poc com tot a casa anirà venint.
MTB, MTB, MTB.
Això ens ho hem de mirar.
Colorado que hi veus de curiós?
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=647141
http://www.paragonmachineworks.com/storename/paragonmachineworks/home.aspx
D'aquestes dues imatges, amb aquestes dues imatges hem de poder fer molta feina i posar remei a dubtes que fins avui no han estat definitivament tancats.
És com tot, amb perseverança i moltes i moltes ganes pots arribar si tens una mica de sort a portar a terme alguns petits propòsits.
MTB, MTB, MTB.
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=647141
http://www.paragonmachineworks.com/storename/paragonmachineworks/home.aspx
D'aquestes dues imatges, amb aquestes dues imatges hem de poder fer molta feina i posar remei a dubtes que fins avui no han estat definitivament tancats.
És com tot, amb perseverança i moltes i moltes ganes pots arribar si tens una mica de sort a portar a terme alguns petits propòsits.
MTB, MTB, MTB.
Castellano "el Zorro".
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=646540
No seria la meva bike, sí que podria ser la marca, "però com que sé qui els hi fa, millor ho deixem per demà".
Colorado de tot podem treure bones conclusions. Al final passats els mesos, bé millor dit, un any i mesos, una SS és a les teves mans, "bien está lo que bien acaba".
MTB, MTB, MTB.
Opcions viables.
És que passen els dies, i és una opció a valorar.
Té les seves parts febles, no és de cromo, no és de titani, i això implica que no sé si serà portable, vull dir que no sigui com la Yeti ARC, dura però dura de veritat del tren posterior.
Però penses, "un fabricant Han Made, formal, que se li pugui demanar la bike i que mentre esperem estiguem tranquils", i tot seguit penso en Ventana.
MTB, MTB, MTB.
Etiquetas:
Ventana El Comandante.
dijous, de febrer 24, 2011
Ellsworth Moment.
http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php/product/60919/cat/3/page/5
No sé perquè són bikes que m'agraden, veig propostes i penso "què interessant", i miro de pensar per on haurà rodat el seu propietari amb una bike amb tanta personalitat.
El propietari va personalitzar el RP23 a Push i entenc que després, no és important l'ordre, va posar el de molla.
Quina bike, quina Ellsworth, únicament li manca portar rodes de la mateixa marca.
MTB, MTB, MTB.
NAHBS 2011
Per qui no tingui planejat el cap de setmana, una idea seria apropar-se a Austin.
Entre els expositors hi haurà aquells que, de moment mai construiran la meva propera 29"SS. Fa dies, ja ho exposava aquí.
Segueixo amb els meus tretze, no sé per quin motiu el petit constructor de bicicletes insisteix en fer-se el "hippie", no tindria res a dir, si com a mínim fessin bé la feina, però, per quin motiu ens volen fer creure que van amb globus tot el dia?
NAHBS 2001 on les creacions són realment espectaculars, però també sé del cert que d'aquest esdeveniment no en trauré ni naps ni cols.
dimecres, de febrer 23, 2011
Night Ride at Paris Mountain
There is always a first day, for all you do in your life.
Today was my first "night ride", not the first time I arrive home in darkness, but the first I plan to ride on the "dark side" with my helmet light.
The experience was awesome, as the ambience in Paris Mountain was 100% MTB, only bikers with their dragons ready to jump on the trials. Ibis, Santa Cruz, Niners, Rocky Mountain, Specialized....a lot of 29", a lot.
I started on the lower section of the park, it was still clear and I had time to heat my legs without the stress of the night, I knew today I was facing a different scenario, and I didn't wanted to have all the surprises on the same moment. The idea was to be on the parking lot around 5h30 pm, and met there with Marc, his brother and two other friends, but from work I already texted them I was late, impossible to leave work before, so they can start without me.
In fact, that not being good, was the best it can happen, as I was alone and riding at my own path, rather than trying to follow the group. The night was coming slowly, when I was doing the first section on Mountain Creek, an almost flat trail, with ups and downs, really fast and funny...and dangerous as rocks and trees are always on the way. From this one, I connected to Sulphur Springs, till the area of the second parking where I moved in to the tarmac road to climb till the upper parking area...in fact, the trial section on this point is almost impossible to climb.
Once I arrived to the upper parking lot, I met with more riders, none that I known, but they were waiting for some people coming behind me. we all take the same direction, to the left again on Sulphure Springs since Fire Tower and the connexion to Kanuga. On this section I was riding behind another bike, when he crashed against something on the side, initially nothing happened, but just some meters away we discovered the rear derailleur was broken, so he started the way back....on that moment it was completely black night, and the trials were a continuos movement of lights...amazing. I met Guido, he is a work friend, and was riding his Element 7.0, nice bike, he arrived really early, so we had no option to ride together...again, good for me, to be used to the night.
I made a 2 minutes break on the junction from Fire Tower to Kanuga, there was more riders there, and all them talking about going to the left, directly to the north lake, doing the same down hill section I did the video last Sunday. I decided to follow them, was grate, the lights of all five bikes created a white scenario in the middle of the dark, but due to the fact I was riding the last, I had a lot of dust, that came up to my vision because of my focus....this down hill section was a total experience, even I know pretty well, I was feeling it was a new trial, and the feeling of having a good time was increasing...as the speed...my good, there was no time to react on the angles, trees and rocks, so I think I did my best riding ever, going over all what was coming in front...just amazing.
Once we arrived to the north lave (Reservoir 3) I did a picture of two of the riders, one with a Niner Jet 9, in green, and the other with a Santa Cruz Blur in anodized black....great bikes, better riders. I turned to the left, but on this section they were so fast, and I didn't felt as comfortable as I was thinking on a crash I had two years ago....thanks God this time all was smooth, but my feeling was my speed was higher than usual...and I know it was just the feeling, but as the trials are a continuous turn to the left, to the right, up and down....with the lights you have no option to see more than the coming meters....everything happens at high speed.
It was late, so I decided to start the way back, as park door closes at 9pn sharp, I was alone, and I didn't wanted to have a mechanical problem that force me to "spend the night on the park"...the uphill killed my legs...I'm not ready for this at night....so I tried to do my best till the top. Once there, two riders were talking about options, they followed me on my way back on Sulphure Springs, as their car was on the upper parking...not mine.
Guys, I don't know why I started so late on this....it was one of the better experiences I ever had, I miss one more light...thanks Marcal for your info in some post...so I will complete as soon as possible.
I was riding with my spring apparel, without sleeves and just a gore t-shirt under my CABRERES maillot.
dimarts, de febrer 22, 2011
Chris King colors.
http://www.chainreaction.co.nz/products/mountain_bike_accessories/headsets/2624-chris_king_headsets.aspx
Mireu quina botiga és.
MTB, MTB, MTB.
Paris Mountain, II...the making off
For all my friends....the making off
From SC, Xavi Paricio
Paris Mountain...the making off from Javier Paricio on Vimeo.
From SC, Xavi Paricio
dilluns, de febrer 21, 2011
D D D... Divendres
Divendres a la tarda, mentre a casa entre bikes i bikers s'encenien "xispes", vaig tenir una proposta del tot sorprenent, i no pel que se'm va proposar si no per qui m'ho va proposar.
El germà d'en Marçal, un també home del Montseny, sortia a rodar una hora i en Marçal, en saber-ho va córrer a avisar-me, jo en escoltar "sortiré una hora" vaig córrer escales avall, claus del cotxe en mà, doncs sabia que el meu cotxe li feia nosa per sortir amb el seu, i el més sorprenent va ser trobar-me'l al final de l'escala vestit de ciclista, feia mesos que no coincidíem pedalant.
Ja no recordava el patiment d'una sortida amb en Xavier, segur que en Marçal o en Miki saben per experiència pròpia del que parlo. La sortida tant pot ser d'una hora com de sis, que sempre acabo ben baldada, el seu "anar fent" i "anirem tranquils" res té a veure amb el que jo em pugui imaginar, no sé se si va ser una hora, o en van ser dues, va ser, això sí, un patir per la duresa de pedalar al costat de qui fa quaranta anys que pedala, un gaudir del patir mentre es pedala, sempre amb un somriure, pensant que el camí fet és molt i és bo, però el que manca per fer encara és més llarg. Tot un plaer, després de quasi nou anys, d'haver coincidit pedalant, trobar-nos encara, enfilats a la bike, explicant-nos les nostres "misèries ciclistes". I és ben cert com solia dir-nos "la bike posa a tothom al seu lloc", ell davant com un Rei, jo a darrera, traient llengua de pam i mig!
La ruta va ser un festival, descobriments de corriols ben propers a casa, suposem que la majoria van ser utilitzats per a la pedalada Montalbike, que va organitzar el Club Ciclista del poble, els Xurribikers, a finals del mes de gener. Hores m'hi passaré practicant, sobretot en un parell de trams que se'm van fer impossibles.
Tarda de divendres entre corriols amb YETI ASR SL, Matí -tarda-vespre-nit de divendres de Moots...
Divendres de luxe!
I només era l'inici d'un cap de setmana de pedalades dures, no pel recorregut, sí per la mentalització de sortir sabent que venen les hores de foscor, i que pedalar de nit i amb més fred és el que tocarà. Mentalització 24 hores.
La duresa del ritme de la sortida del divendres em va passar factura, i diumenge al matí, l'Alba va ser molt recordada a casa, com costa posar-se a fer estiraments, i com t'ho agraeix el cos quan els has fet... estiraments, recuperació amb Compex, moooolts temes pendents!
Paris Mountain, II
Another day in Paradise...
...or another day riding with my Ibis Mojo is Paris Mountain, this small State Park close to Greenville, where we can enjoy of great single tracks, and where every Sunday, all MTB people shares "the road".
Today I went to Paris Mountain alone, with the idea of creating a second video, but on the last section close to the lake. I always have nice surprises there, today Mark was there, riding on his grate Ibis, as soon as I;ve seen his Nuclear Pesto going up the tarmac section...I was thinking, great...after that, we also met Craig, a senior MTB rider, but one of those you can't follow, so tall and strong, riding on a Orbea Alma 29"....yes 29".
I will talk about other riders and bikes, but it will be in another entry...now enjoy the video !!!!
Ibis Mojo, Riding at Paris Mountain II from Javier Paricio on Vimeo.
From SC, Xavi Paricio
Willits.
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=205572
Hi ha uns fabricants que tenen una missatge, Willits encara ara, després de la seva desaparició, definitiva o no, no ho sé, té per a mi el significat del "Gorgeouse", és per això que sigui o no avui, sempre tindrà un espai a l'univers de les bikes artesanals.
Si mireu al Link, a la darrera imatge hi ha el creador de Willits.
MTB, MTB, MTB.
Ellsworth Evolve.
http://seaotter.mtbr.com/files/2010/06/Ellsworth_Evolve_1.jpg
http://seaotter.mtbr.com/files/2010/06/Ellsworth_Evolve_5.jpg
Las pintura Ellsworth és. Però i el detall del color de la Chris King?
Subscriure's a:
Missatges (Atom)