Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de desembre 21, 2010

MOOTS=COLORADO? THE END

Realment, les relacions entre venedor i comprador, a dia d'avui són una autèntica paròdia.

No puc deixar de pensar, amb quina devoció en Colorado llueix per Collserola i la resta de Catalunya i el món, la seva preuada MOOTS RIGORMOOTIS una bike de titani, especial, molt especial, perquè qui la fa córrer, és algú amb una llarga trajectòria dins el món del mountain bike.

Sap greu dir-ho, però les coses com són, el "petit" constructor de bikes no es diferencia en res de les grans marques, perquè si podien presumir de fer un article a mà, a mida, una feina entre el fabricant i el consumidor, tracte directe, íntim i personal, sí home sí, tot molt bonic, però traduït perquè tots ho entenguem "noi, afluixa la pasta que jo ja decidiré com me la gasto"

En Colorado porta un any fent crèdits als constructors de bikes americans, primer a l'Steve Potts i ara als senyors de Moots, ell paga íntegrament el que li demanen i els altres s'estan mesos per fer altres bicicletes, no pas la que ja s'ha pagat, la pregunta és, si no penseu començar la bicicleta fins d'aquí set setmanes, per què feu pagar la feina íntegra? En Colorado a qui li està pagant la bicicleta?

És de justícia que la fidelitat que es diposita cap a una marca, casa o servei sigui compensada, i amb això no vull dir res més que el tracte sigui com ha de ser; JUST.

Em poso al lloc d'en Colorado, i em sento estafada, en Colorado, diposita i divulga la fidelitat cap a Moots d'una manera quasi exagerada, res a dir, la bike li agrada, i li funciona, així ens va exposar al blog el que ell considerava una bonica història d'amor, http://thegreatescapemtb.blogspot.com/2010/11/una-bonica-historia-damor.html  així ens ho ha deixat veure en les seves magnífiques creacions audiovisuals, tots hem gaudit dels seus dos vídeos on els protagonistes n'eren ell i la Moots, inclús des de la pàgina web de MOOTS va ser elogiat el seu vídeo http://moots.com/afternoon-ti/collserola-ii-barcelona/

Amb això no estic dient que en Colorado es mereixi un tracte especial, no, no, en Colorado es mereix com a qualsevol consumidor un tracte just, i MOOTS es mereix que la seva falta de responsabilitat, la seva falta de resposta, el seu passotisme, les seves mentides, les seves excuses, siguin pagades de la millor manera, perdent als seus clients fidels, i que aquests ho facin conèixer a la resta, no us enganyaré, Moots era una candidata pel meu proper projecte 29"SS, després d'això, com a mínim una clienta potencial ja l'han perdut.

Amics ciclistes, deixem ja de fer el ridícul!

Bicycle Frame Builders...

Tot va començar l´octubre del passat 2009. Volia una 29er, pero no una  29er qualsevol. Seria un cuadro de titani single speed compatible amb corretja dentada  Gates Belt Drive System .
Vaig començar a mirar marques i a enviar mails…hi ha tantes marques que m´agraden….
Decideixo comprar un cuadro al senyor Steve Potts (antic soldador de WTB y de Ibis, tot un crack).
Envio un mail preguntant si pot fer un cuadro compatible amb corretja (per a poder instal.lar una corretja cal que el cuadro estigui preparat.).Aprofito per preguntar quin sistema per tensar la cadena em recomana: Sliding Dropout o EBB. (la seva desposta es: “I prefer the Sliders, they work great, easy to adjust, no change to the BB height, and they build really nice”).
 Passen dies i res de res. Insisteixo.Arribem al novembre i no rebo resposta.Torno a insistir. Arribem al desembre…Així fins arribar al març del 2010!!!
Aconsegueixo finalment que em respongui un mail. Diu que no hi ha cap mena de problema. Ell pot fer tot el que jo li demani.
 Penso que parlar amb ell per telèfon personalment servirà per aclarir possibles dubtes.Tant per part meva com seva.
Intercanviem un parell de mails més i el dia del meu cumpleanys (13 de maig) li envio una tercera part de l´import del cuadro mitjançant PayPal (el cuadro preu del cuadro 3.800$).
Aquesta vegada el mail “funciona bé”, en pocs segons m´envia un mail confirmant-me que ha rebut els diners.
El plaç d´entrega es de tres mesos. Arribem a mitjans d´agost i res de res. Arribem al setembre i res de res. No tinc notícies.No respon mails.
A principis d´octubre aconsegueixo que em respongui un mail. M´explica que durant aquest temps (desde el dia 13 de maig fins ara) ha rebut cinc encàrrecs i que necessita més temps. (ja portava cinc mesos esperant). La seva resposta va ser:
Yes, thank you for understanding, realistically 2 to 3months , I am sorry about that , I do work alone and want the bikes to be right.  I will be in touch soon to get final details from you”.

És a dir, si tot anés bé, rebria el cuadro set o vuit mesos després d´haver-lo pagat.
Veient com anava la cosa li demano que em torni els Diners.
Per desgràcia, el preu de $ oscil.la constantment i els 1.300$ el 13 de maig que jo havia enviat com a paga i senyal no eren els mateixos € que els 1.300$ que ell em va enviar el mes d´octubre. En aquesta operació jo perdia uns 60€. Primerament els dono per perduts, però després penso que no, que és ell qui no ha complert amb el plaç d´entrega i ha de ser ell qui es faci càrrec d´aquesta quantitat.

Aconsegueixo que em reintegri tots els diners…quin descans!

Finalitzada aquesta etapa “traumàtica”, decideixo obrir-ne una nova i ja coneguda…Moots.
Si la meva em va tant bé, per què no repetir?
Envio un mail. No podrá ser amb Belt Drive! D´acord…ho accepto..
(finalment la bici no tindrà res del que jo volia inicialment: pipa cònica per tal de poder muntar forquilles tapered, ebb, suport posterior post-mount i Belt drive).
Temps d´entrega…6 setmanes…això ja es més raonable!!!
M´envien un dibuix amb la geometria que jo vull i envio els diners. No és car…es caríssim!!!

Des del passat 4 de Novembre sóc el propietari d´un cuadro Moots 29er single speed amb sliding dropouts i geometria custom adaptada per a poder muntar una Fox de 100mm…per fi!
A dia d´avui, el cuadro ja hauria d´estar a casa meva.Durant aquestes 6 setmanes no he rebut cap mail…CAP!!!

Accepto que el cuadro no arribi en 6 setmana sinó en 7, ho entenc, però 10 setmanes? 
Què passaria si qualsevol de nosaltres entreguéssim una feina quatre setmanes més tard del plaç d´entrega?
En el meu cas és fàcil, no tornaria a treballar mai més! A mi m´encarreguen una música per a un anunci al matí, a la tarda la faig i al dia següent a primera hora el client la rep en el seu mail. Es grava la locució, es posen fx de so i l´spot s´emet.Jo no puc entregar més tard la feina perquè l´spot no sortiria!

Es veu que en el tema de les bicis tot això és normal...

Si això és normal, jo no ho sóc!

Aquest és el mail que acabo d´enviar:

"To whom it may concern,

I want to express my personal disappointment about the delay in delivering the bike XXXX, order ref. XXXX.

As discussed with XXXX on December 1st, the order was supposed to be delivered in Barcelona around Christmas time, which was already a considerable delay, but now we are talking about 10 weeks to get the product, and I consider this situation unacceptable.

I had planned an overseas travel to South America, where I wanted to ride with the new bike, that obviously won't happen.

For all the above, due to the delay on the delivery, and the non respect of the committed timing by the time we close the agreement, I feel I should recieve a compensation from your side.

As the order has been paid already, I can only foresee as solution that you include some components at no cost for me.

I ask you to review this case, and provide with a positive answer to my proposal, unless you have another option that I could consider.
Waiting on your feedback, best regards".






 

Amer-Volcà de Traiter. Oh My God II.


Aquest va ser l'inici,  d'una jornada mítica de MTB.

Vaig passar per davant d'aquest arbre i també vaig fer marxa enrere tot seguit, pel fet de que els colors, el color coincidia amb el de la meva Vicious The Motivator, senyal inequívoca  de que el dia tindria,  ja tenia el millor color.

Esmorzar del forn d'Amer, inici de la ruta amb moltes rialles, moltes converses, totes divertides. 


Quines pujades entre lloses de pedra, que emocionant, quina percepció d'estar fent quelcom amb la percepció de que no és una sortida més, si no una sortida entre sortides.


Jo crec que en Xavi farà escola, GT Zascar,  equipament pel ciclista Shimano XTR, colors coure i negre, amb lletres blanques, què podem dir, que era el més elegant de la festa, de ben segur.


Cercant el volcà de Traiter.


Un gir i ja hi som a dintre, sensació de ser a terra de creadors, on a on som el foc i les flames han configurat aquest espai on sempre penses, que a aquest espai jo hi viuria.


La Betty està d'allò més cofoia amb la seva Yeti ASR-SL, o és que ja se la mira amb ulls de l'hora dels adéus?


Sempre comentem, sempre parlem, dels espais, del llocs a on som,  a aquest no va ser diferent.


No Xavi, no, no ens l'emportarem, la pedra es queda on és.


Aquesta també s'hi va quedar, queda clar, oi?


Entre volcans, entre espais de joia, de percepcions fora d'escala, on no pots deixar de sentir, que som d'aquesta terra, que aquesta terra, és la nostra terra, que fa segles que som, que fa milers d'anys que en som, quina potència de tir que té aquest lloc per qui és d'aquest entorn .


No puc dir més que que bé, que bé, que bé, jo vull continuar en aquest sender, en aquest corriol, on dia sí dia també recollim collita, on aquesta té el gust de les millors collites, i on sempre ets qui ets a on has de ser.


És que podem fer res més que admirar a on som, de mirar l'horitzó, i pensar "jo avui ja em puc morir".


Bé sí, hi ha quelcom millor, podem pedalar, pedalar i pedalar.


I això és el que va ser l'aventura, rodar entre senders, entre corriols perfectes, com la darrera baixada, que no en recordo una de millor, sí similar, però aquesta que em ve al cap, no hi varem arribar a posar nom, serà que no havia de ser.


Com no hem d'estimar, d'admirar la nostra terra, mtb, mtb. mtb.


Un home GT, també pot ser un home Shimano, oi que sí?


Un espai, un genet, entre vols, entre Dracs, quin serà el vol definitiu, on guaitem el Mirador de Drac definitiu, on deixar que les ales indiquin que hem de restar a un lloc i no a un altre? 


Entre parets verticals, a aquí ja érem al sender de somni, gaudint, gaudint i gaudint.


Pot una terra respirar, pot un entorn captivar, pot un era ser una altra era?



Incidències amb les bikes, zero.

Menjar, panets amb xocolata, entrepà, dos, plàtan, cola al Volcà de les Medes, dos bidons d'aigua.

Equipats de primavera, amb punteres Mavic.

Quilòmetres, menys de cinquanta, desnivell menys de 1.200 m.

"Natillas!!!", vull dir que repetirem.

MTB, MTB, MTB.

El aluminio para las Ventanas II.

És el que pot ser si les coses no són com han de ser, en Colorado ens ho explicarà, o no.

http://forums.mtbr.com/showthread.php?p=6552841


 http://www.ventanausa.com/frame_elcomandante.html

diumenge, de desembre 19, 2010

APRIL.


L'estiu és demà, Betty cal posar fil a l'agulla a la idea que m'has exposat sortint per la porta de Chain Reaction Cycles, a l'estiu anirem a Chain Reaction Cycles a cercar els equips d'estiu, si no passa res abans, a l'Abril, i com molt bé proposes, hi anirem pedalant, ruta per Belfast, pels senders d'en Michael, i amb les nostres bikes, la teva serà encara la Yeti ASR-SL?, entrarem a la botiga de Chain Reaction, nets, o plens de fang, és una botiga de bikes per a bikers irlandesos no?, el fang és bike-irlanda, i amb aquesta realitat, entre bikes, entre les nostres bikes, seleccionarem els equipaments d'estiu a Chain Reaction Cycles, seguidament anirem si ells ho veuen bé, a veure els magatzems de bikes a uns quilòmetres, aquest cop no amb el Cadillac si no amb la Yeti, la Moots i la Vicious,  i com ara veurem com camina aquesta petita joia d'Ireland, com és Chain Reaction Cycles, i jo particularment veure si el primer trimestre de treball els ha portat a agafar la velocitat de creuer necessària per superar el 1.000.000  de comandes/any.


 I seguidament després d'aquesta aventura  en posarem la crònica.

Un nou sender, amb els ulls dels nostres Dracs, atents  per aguditzar encara més la definició de cada detall, de cada tret, per petit que sigui, per insignificant, perquè els més menuts són els més importants.

Un gra de sorra, fa un pilar, una llavor fa una collita, un espai de Dracs fa un gran vol, volem?

Després d'un primer pas, un segon, i un tercer i així fins fer corriol, que és el que fem, rodar entre senders.


MTB, MTB, MTB.

Chain Reaction Cycles the Tour

My Background with Chain Reaction Cycles
I have been a customer of Chain Reaction Cycles for a long time. I initially found the website on a general bike component search. First thing I ordered arrived the next day, so from first impressions I always had a good experience with CRC. Nowadays I have a much closer relationship with Chain Reaction Cycles through MRG. Anyone who has not used the online service I think it is time you did. The website is clear and concise and ordering couldn’t be easier. The prices are low and the service is 1st class. Some times as a customer we like to pay a bit extra for good service. With Chain Reaction Cycles we get the best service with the added bonus of the best price also. I always knew the company was big but not until this tour did I realise just how big they have become. Our experience as online customers is with a screen and sometimes the sales teams on the phone or by email. Some Irish/UK customers have the benefit of the showroom also.

The staff in the show room are again 1st class in both advice and professionalism. Below is an example of how accommodating the Chain Reaction Cycles team can be in providing the best customer service. In my work place we have a Cycle to Work Scheme. This is a government initiative were we can purchase a bike and pay for it before tax. I approached Ricky the Chain Reaction Cycles showroom manager about doing a display for my colleagues who would be purchasing bikes in the scheme. Ricky agreed to take some bikes to my workplace for the display. He setup in our canteen and stayed most of the day answering questions and helping my colleagues choose the right bike. He has been coming back every year and our order has been increasing due to this great service provided on OUR premises.

Many of you like me don’t think how our components get from the manufacturer to our bikes. On this tour I would learn just how much work goes into this process and how efficient the Chain Reaction Cycles team have become at providing this 1st class service.

The Tour
When we arrived we were introduced to Charlie our tour guide and issued with visitor passes. I had been to the show room on many occasions previously purchasing items. This was the first time I was getting to see the heart of Chain Reaction Cycles. We went to the warehouse called ‘goods in’. This is the area were every component would be sorted labelled and sent to the main warehouse. Every day a different shipment arrives. The components are then sorted individually and labelled. This is a very important part of the process as labels have to be accurate. The components are then sent to the warehouses to be categorised and boxed accordingly. The warehouse is big really big with different teams located throughout. For me to try and explain what it is like, I will ask you to think of a library on a large scale then multiple that by 1000 you still won’t be close. I use the library as an example because everything sits in the warehouse on shelves. The areas are zoned and the items are coded to distinguish what is on each shelf and in each zone similar to books in a library. Most boxes we see have items. When I say most I am talking 95% of boxes. These boxes are kept topped up at all times so you and I as the customer have our items with no delays. The Pickers are the guys that take the components from these boxes and make up the orders. They then take them to packaging to be dispatched. Single unit parcels to multiple unit parcels they all are done here. The only exception is over size items, frames and full bikes. These items are found in a separate warehouse due to their size. I will talk about these bigger items later.

Next up was customer services/sales and technical offices. The teams comprise of the International teams, local teams and the technical support. The layout is like any other office with staff kitted with phones, headsets and computers. This department deals with orders, emails and voice calls. They work very hard with the other departments to insure the service runs smoothly. We didn’t spend too much time here due to the staff being very busy. We did not want to interrupt while they were on their calls. We went next to the buyers department. This area is where CRC buy from the manufacturers, order more units and find new brand names to add to the list. Beside the buyers is the in house design team. Chain Reaction Cycles has expanded from mainly selling to owning, designing and marketing their own brands. The design team were busy developing some new lines and adding to the success of other products in the Chain Reaction Cycles range. Some I cannot talk about in this Blog but will become clear in the future so keep an eye on the CRC website. We moved on to the next office Marketing.

Marketing is more important than I had imagined in the past. We know the products are physical but we as customers can only see them as an image and description. This is what makes the marketing department so important. We need clear images, concise descriptions and accurate measurements. This is the department that brings that visual and descriptive package to our computer screens. We all can see how good the website looks. We can read the descriptions. Never before had I thought about the process involved in measuring, photographing and describing these components then publishing the items on the website. Why does the website look and read so well? The Marketing Department.

One final warehouse was the full bike warehouse. This is where the fully built bikes are boxed and shipped from. This is one of the biggest warehouses I have ever been too. Every bike purchased from CRC has a tool kit, water bottle and kit bag included in the box. They are quality control checked, boxed in a ready to use state. All the consumer has to do is fit the pedals and straighten the bars. The attention to detail and these small gestures just show how customer focused the operation is. This service really helps us to return time and time again. We as consumers are the reason Chain Reaction Cycles are in business. It is clear that they realise this and make sure we are the number one priority.

This was the end of the tour and time to buy some kit. This was a real privilege to see and something I will remember next time I am making a purchase.

Les tendinitis.....també a MTB!.

Qui més qui menys ha sentit a parlar de les famoses tendinitis, a mi m'agrada parlar d'aquesta patologia per què era el meu cavall de batalla quan exercia de fisio, era un repte, intentar vèncer la tendinitis sense que l'esportista entrés en "delirium tremens" per síndrome d'abstinencia del seu esport, ja que requereix d'un periode de repòs quasi sempre.

Hi han tres tendinitis típiques que el ciclista de MTB pateix o pot patir al llarg de la seva trajectoria ciclista.

La tendinitis de la banda ileotibial, la del tendó rotulià, i la del tendó d'Aquil.les.

Banda Ileotibial

Malgrat la bicicleta sigui un dels esports mes inofensius per a l'articulació del genoll quan s'en fa un bon ús, apareix aquest problema.Es crea quant un debutant de l'esport comença l'activitat amb massa intensitat, o quan un ciclista experimentat força massa els entrenaments en el kilometratge, o amb una marxes massa pesades, o la tala de la bici no es l'adequada, es crea una mala posició en la pedalada ón els genolls s'obren enfora.

El què passa es el seguent:

Els extrems del múscul (part tendinosa) de la cuixa, s'irriten per stress,quan estan sobresol.licitats, degut a una carrega excessiva en la pedalada. Segurament tots heu pogut experimentar en un moment de sobreesforç aquesta posició de defensa per uns instants on els genolls s'obren, i si es perllonga en el temps apareix la lesió.
Apareix dolor a la palpacio a punts del mal.luc i al genoll.

El tractament és fisioterapia, periodes de gel i repòs i una tornada a l'activitat de forma gradual, i tandes d'estiraments abans i després de les sortides.
Igual o més important que el reste de tractament és un anal.lisi de la postura del ciclista, ja que normalment els genolls van enfora si el sillonet de la bici està massa baix.

El tendó rotulià

Aquesta tendinitis és rara en ciclistes de MTB, però està vinculada a un sobreentrenament, o a l'activitat en el gimnas que el ciclista realitza per a complementar la millora en el seu rendiment, com córrer, o peses....
El que passa es el seguent:
el tendó que passa per sobre la ròtula, (tendó rotulià), actúa en l'extensió del genoll, (quan estirem la cuixa), si no escalfem bé abans de llargs recorreguts, o abans de fer peses o córrer, la sobresol.licitació en fred del tendó fa que per stress s'inflami i es creii la tendinitis.

També requereix de repòs, de fisioterapia, i d'un retorn a l'activitat de forma gradual, molt suau, ja que aquesta tendinitis tendeix sempre a la cronificació.

El tendó d'Aquiles

Aquest problema apareix en ciclistes professionals que recorren llargues distàncies en ascens de peu, o "sprints", o en ciclistes ocasionals que pedalen en marxes molt pesades sobrecarregant el tendó, o quan la traba dels clips està molt anterior en les botes i per la posició del peu posem en molt stress el tendó d'Aquiles.

Apareix dolor a la palpació del tendó.

Es tracta amb estiraments, i gel, i si es molt severa amb fisioteràpia. Però també és molt important la tornada a l'activitat de forma molt gradual.


Personalment penso que si parlem de prevenció de les tendinitis, en ciclistes que dediquen gran part de la seva vida a la bicicleta MTB, tant important és fer un bon escalfament,amb estiraments, com analitzar detingudament si la postura en la bici és la correcta. Una mala posició de qualsevol dels nostres segments del cos,durant llargues pedalades, sempre acaba estressant-se i per sobresol.licitació s'inflama i apareix la tendinitis.

Segurament tots sou prou experts per saber quins son els estiraments que heu de fer abans de pujar a la bicicleta,però per si les puces, us en faré un recull a la pròxima.

Bon Nadal!

dissabte, de desembre 18, 2010

Chain Reaction Cycles vs Probike vs Tomás Domingo...English/American version


Dear Genets, I tried my best with the translation, trying to be as close as possible to the original version from Marcal.....Michael, MRG, please feel free to add, change something if you think improves the text.

Introduction:

In the traditional or "physical stores" the final price is mainly directed for the fact you have the product on live, and for the value of direct and personalized attention of the store personnel.

In shops selling using internet channel, you do not have to bear the structure of a physical store, nor you should have the product available, nor you need to give personalized attention to the customer, which makes the price may be cheaper.

Direct to the subject:

At Tomas Domingo on Sepulveda street, Assos equipment for temperatures from 0 ° C. to 8 ° C., for Betty, there is not a single sample.

To buy the equipment, simple, we must do a deposit of some money, and bearing in mind the tights size Betty spent on summer from Assos, the shop will ask for a complete set to the factory, a total of 1,100 euros.

For me, in white color only the tights, nothing more, I should left a deposit and they will ask for the whole equipment, we look at other options in the same shop, but we came to buy Assos Winter equipment, from 0 ° C . to 8 º C. and this is what we wanted before entering Tomas Domingo.

Betty explains her disappointment to the seller, he demonstrates understanding, nothing more, comprehension.

We deduced that these invest of 2,200 euros at Tomas Domingo makes no sense, so we decided to go to Probike.

At Probike, we went directly to the women's clothing area, a wide area, where we seek Assos apparel, but this brand has not been selected at Probike for 2010. Then Sonia cames to us, a seller a few years ago had already work with us, we appreciate each other, I know, we were looking for women material, we went through the man section, and at that moment Txema came to talk to us, he is one of Probike's pillars.

Person appreciated by us, and especially for Colorado, the conversation starts and is heading for tracks that have nothing to do with what we have to do, looking for winter equipment.

Such is the situation I decided to leave Probike with this scenario, different than Tomas Domingo but similar result, having the need to leave the property, having clearly the idea we will not buy, at least at that time .

The feeling is bad, we decided to go for lunch, we talk about the experience, Betty, Colorado and myself, we were all disappointed, we went home after lunch.

Once in the car Betty proposed the idea to go to Chain Reaction, "so we could see directly what we have to buy blind," referring to the equipment Assos for temperatures from 0 ° C. to 8 º C.

Hours went by, and so we do, we decided to take a Sunday flight, we also decided Colorado will come with us, and that we will tell him later he has a flight to Ireland for Sunday.

We arrived to Chain Reaction Cycles at eleven o'clock on Tuesday morning, the reasons for the delay have been exposed on this space, lets go directly to what is important.

Once we arrived to the store MRG was looking for us, we went there with Michael, so we were four Genets and MRG, they propose us a tour around Chain Reaction Cycles facilities, as we were advised by MRG, our partner was Charly, responsible for the sales team, lead us department last department, area last area, always with the utmost kindness, without any hurry, a visit as with the accent that a visit should have, cordiality, warmth and cordiality, with a kindness always endearing.

MRG you have a sensational department head, indeed.

Once we finish the visit we went to the store to find the Assos equipment, MRG is always with us.

We carry a list of everything we want to see, also other options that we did not had in mind when we went to Tomas Domingo, but we included on the way to Probike.

Now at Chain, once in the store, giving the selected codes to the store staff, codes we were searching on the computer screen they have there in order the customers can request any reference of the entire Chain Reaction web page, and we have time, working hours are 9 to 21, as it sounds.

We ask for different references, asking MRG help about Endura clothing, and more references, first the Assos ones, Pearl Izumi, but for the perseverance of Colorado we also requested Mavic, for the MRG one we punctually left Assos aside, we keep asking for more references, sellers always with a smile, they always served both our reference lists or questions we ask, even we make mistakes and repeat sizes and colors and the vendors have provided us with a smile like the first time, they never take away a single reference to the many who have asked.

Comes lunch time, they kept all the material and invite us for lunch at the canteen with the staff of the company.

We go directly for lunch, we are hungry, we're excited, after lunch we will have hours to look all the material, opening bags and bags of equipment and more equipment, dozens and dozens of references that we want to see in order to be able to buy the best equipment of winter temperatures of 0 ° C. to 8 º C.

Once in the dinner room we can request a customization on the menu but we decided for the standard one, while Frank, the son in law of Chain owning family who was in the next table, proposed to visit in the afternoon the bike warehouse a few kilometers away. Honored we accepted the invitation.

At another table is the founder of Chain and his wife, having lunch with other employees.

After lunch, we return to the store and keep asking for material, for two hours or more, until Frank comes and takes us to visit the said warehouse, my friends, Colorado falls in love with Frank, also with his car, a Cadillac Escalade, "the one from Obama," Colorado says, Frank offers Colorado to drive the Escalade but he refuses to accept.

We arrived at the new facilities, 4,000 m2 of extra floor for with a considerable height, but packed full till the last shelf, plain and simple.

A lot of semi-automatic 80,000 euros fork lifts, are responsible to look for the bikes that have to leave, a trailer or two I don't remember, loading boxes and boxes of bikes with an ingenious system that I will not explain in this space, because it is a Chain Reaction idea, and shall be.

Returning to Chain we said goodbye to Frank, and went back to the store, putting appart more and more references, and each time we deliver the list to the seller we have a smile in response and the material is coming, reference by reference, quarters to seven o'clock in the afternoon and we clearly have seen the latest equipment.

We have to decide on different options, we will decide for Assos, Mavic, Pearl Izumi or Endura?. Assos off the picture, too delicate for mtb once we can compare, and discard Endura as jacket, following Chain vendor criteria, and finally discard Mavic jacket -15 ° C. to 6 ° C. We decide to take Mavic Jackets from 0 ° C. to 10 ° C., and a second Pearl Izumi jacket for Betty, we choose Pearl Izumi winter tights for me and Endura for Betty, the Endura Merino thermals, Endura socks, this time the Assos hats, and about the Shimano MW80 boots, Betty was not decided, I was between Northwave and Lake, finally I decided for the last ones, the gloves are Assos for 6 ° C. to 12 º C. For the 0 º C the model have no fingers, no option, we tried Giro, also Mavic but we were not sure, we have a clear idea about all the equipment, and what we do not take today, we take note of the sizes in case once at home we take a decision.

With this purchase system where we were able to see on live each model, where in the store there is always three or four vendors to ask, and where they attend you only if you ask questions or if you want them to be attending, you have little doubt to decide to buy.

Chain Reaction is a shop where the only issue to address is your subject, nothing more, our purchase moved as did not move for months, in fact this kind of shopping we have done in recent years at Doctore Bike at Mataró and now at Chain Reaction Cycles, there is no Assos apparel at Doctore, yes good service, I'd say one of the best.

On the data about stock coverage I think it is all published, no need to repeat it.

About the travel cost I will put a second detailed chronicle, because I want to publish a price comparative, not in this intervention because even surprising but at Chain Reaction we did not purchase for the price but for the service, I mean the internet shop that according to standards only has the price, we have bought there for the service, we took a plane, we went to Chain Reaction Cycles, the internet reference store that contradictorily but objectively we found the personalized attention that both physical stores in Barcelona certainly, for different reasons, really specific and detailed, we did not had, although it is true that at Tomas Domingo the seller had nothing to do, without their star product on the shelves, but this is not our subject, it is also true that Probike had the product, not Assos but the product in order to decide. The circumstances in this last establishment, where they do not have a clear idea that the only what matters to the customer, the only we want to talk to is what "we want", force us again to leave without the purchase of any material, and the decision to fly to Ireland, in order to visit Chain Reaction Cycles and buy the equipment.

Chain Reaction Cycles an internet shop that gives personalized attention into its facilities and where you have thousands of references, the latest of about a hundred or more, served as the first one and where at the moment we were ready to pay, their staff treated us as it was the more important sale ever, and surely it was not, as the store was full of Intense or Cove frames, to say some prestigious names, yes, yes, full of Intense and Cove frames, as it sounds.

Chain Reaction Cycles, a company with over four hundred people, more than five thousand meters of warehouse, maybe around 7,000 m2, with a stock of thousands of references, including thousands of bicycles, and is not a "somebody told me "no, we took a flight and went there to see" if they are what they look like they are "and I said"yes, they are what they say ".

Chain Reaction Cycles is now a competitive company in the internet bikes sales sector, and they are at the beginning of their way, as I tell you, this has not yet begun, a company where when we arrived the first sentence was"the most important asset is our customer', and when the hours went away the customers, we, we thought, we feel that we were for Chain Reaction Cycles the most important value.

After leaving Tomas Domingo and Probike the reality is that our feeling is they don't need us, we are nothing for them, simple and plain.

This is the key for business, the first ones, Chain Reaction Cycles, first made us feel good, secondly they have offered on live all product, the second ones, Tomas Domingo, had no product to offer, had to go fast to take coffee, not for the personal seller's attitude, yes for the environment, and the third ones, Probike, they had the product, Sonia had the best attitude, the staff I do not know where they want to go, and therefore, we have not felt well.

MTB, MTB, MTB.

I would say that this was not a 5-0, more a 0-5 indeed, Chain was not playing in their field, individual attention, Tomas Domingo yes, Probike also, Chain Recation Cycles was playing in the others area and the result was clear, the winner by a landslide is Chain Reaction Cycles.

The question is, if Tomas Domingo is a store specialized in the "physical selling", if Probike also is, but the two of them are not doing what they should, for various reasons but the same result, and Chain Reaction Cycles who is not this kind of shop, is doing this specialized physical sell, there is no sense in this situation.

A few days ago Colorado exposed into this space a phrase saying "the world upside down", now I would say the same.

Note:

Assos Jacket 851 was worth 220 euros at Tomas Domingo and at Chain I remember that about 270 euros with a Christmas promotion 10% at, so about 240 euros, it was more expensive than Tomas Domingo, but we decided we will not buy Assos Chain not for money, but for the concept, if we had decided Assos we sure had paid the 240 euros at Chain Reaction Cycles, for only one reason, we had the jacket in our hands and a smile in our lips, as sounds, as if that day Tomas Domingo had the stock they should, which is nothing more than having the winter equipment now when it's cold, we had bought at Tomas Domingo, as if at Probike Txema had focused on the same direction as the previously Sonia, clarifying two aspects that are easy to clear, the purchase would have done it at this time at Probike.

Dispatches From the Chain Reaction Cycles bikes from around the world, the physical stores do not understand anything of what and where.

MTB, MTB, MTB.

I can't avoid to put a small picture of what I've seen at Chain Reaction Cycles, I mean that t
his is not info provided by them:

Who takes care of customers has won the position.

Chain Reaction Cycles has that position today, more than 700,000 orders in 2010, even more, his is not their data, are my estimates, with a regional market yet, I mean Europe as the bulk of their sales, with the rest of the world in order to expand and with a current capacity, once with the new logistics improvements, I reckon they need about six months to have the machine well-shot, starting in June they will have a capacity without increasing its present organizational structure between 1.4 million and 2.1 million, and because improving the management of their stocks A, B, C, allows this increase on sales without increasing the stock, they are really covered, certainly has its sense but I only want to tell you that if they want, with one third of the stock they may continue to manage these 700,000 current orders and putting the current structure at full speed, without going far in the red zone, they can deal with these 2.1 million in orders , 1.8 million for sure.

"As I told you Miki Ruiz", hay have built a machine that can produce at its current size I would say that even the 2.3 million orders per year.

They have a gem in their hands, the jewel of the crown, they have created a tool to produce orders, with a customer willing to order, certainly. The just need some months and the machine will be fully in place.

"Miki Ruiz and they work two shifts I suppose", they can increase the load with an extra shift, over 2.8 million shipments per year, they maybe will suffer with the space at this time, maybe the tock too, but I'm sure they will be able to do it.

Trained, motivated, and with a competition that has spent too many years between complaint and complaint.

Chain Reaction Cycles while other stores as them looked and looked, Chain has done, is sized, increasing volume while everyone was crying, creating the structure for the next jump to 2.3 million orders, if they can do in 2012 better than 2013, because we know that at this point in Europe there will be no return, they will be unbeatable and over the threshold of 3,000,000 orders their position will be global.

Just a detail, large investments made, the machine is laid out today as a third of its capacity, a third as it sounds Xavi Paricio, with an annual growth between 20-30%, we have all the same understanding, what results they will achieve on the period 2011-2012-2013?

If the allowances are properly provided and the investments are now under a rational pattern, and not as the bad credit pattern the Irish bank had in recent years, if this aspect is properly sized, they are a carrier of last generation, with aspects to polish certainly, but with exceptional capacity qualities.

I want to insist that the data presented are strictly my personal reasoning, in any case can be extrapolated to other areas or used as solid data, even do I tell you what they are there, it is my job, but never endorsed by Chain Reaction Cycles, in any case, although I am sure they are clear that this is what they have in their hands, for sure.

Congratulate the family that owns Chain Recation Cycles, is one of the best projects I've seen in recent years, one of the best.

Traditional business, monopolistic distributors, hope you have a good plan, an ugly one, really ugly, to stop at once Chain before they reach the end line, because if you do not have one, you can follow crying, there is little more you can do .

Chain Reaction Cycles today, if they are not conditioned by the heavy investments, if the investments were made proportionally between equity and credit,if it's on this way, it is solely dependent on themselves.

Monopolistic sector you have an opportunity, that they forget that in order the machine works, "the foot must always be above the gas pedal," a detail, that will not happen.

MTB, MTB, MTB.

A chronicle which required days of ripening and 9 hours, 3 losses, so 6 hours to enjoy and enjoy doing it.

But I know, this not an usual chronicle, chipping stone, was a stonecutter has its moments of personal glory, intimate, this is one of them.

MTB, MTB, MTB.

Chain Reaction Cycles vs Probike vs Tomás Domingo.

(Som de matinada i el darrer tram de la crònica s'ha complicat una mica, una mica, però jo diria que tant, com interessant s'ha tornat, dedicada a tots els picapedrers).

EN XAVI ESTÀ FENT LA TRADUCCIÓ A l'ANGLÈS I LA POSAREM DINS DE LA MATEIXA INTERVENCIÓ.

Introducció:

A les botigues físiques el P.V.P ve marcat pel fet de tenir el producte en directe i pel valor de l'atenció personalitzada del personal especialitzat de la botiga.

A les botigues de venda per internet el P.V.P ve marcat pel fet de que no han de suportar l'estructura d'una botiga física, així com tampoc han de tenir el producte disponible ni han de donar una atenció personalitzada sobre aquest directament al client, fet que fa que el preu pugui ser més barat.

Directes al tema:

A Tomás Domingo del carrer Sepúlveda, l'equipament Assos per a temperatures de 0ºC. a 8ºC., per a la Betty, no hi ha ni una sola mostra.

Per a comprar l'equipament,  senzill, paga i senyal i tenint present la talla de pantaló que gasta la Betty d'Assos d'estiu,  la botiga demanaria l'equipament complert, en total 1.100 euros.

Per a mi, en color blanc únicament els pantalons, res més, he de deixar paga i senyal i em demanarien tot el conjunt, mirem d'altres opcions  a la mateixa botiga, però hem vingut per comprar un equipament Assos d'hivern de 0ºC. a 8ºC. i és el que volíem abans d'entrar a Tomás Domingo.

La Betty exposa la seva decepció al venedor, aquest es mostra comprensiu, res més, comprensiu.

Deduim que no toca invertir aquests 2.200 euros a Tomás Domingo, decidim anar a Probike.

A Probike, anem directes a la zona de roba de dona, una zona extensa, on no cerquem Assos, Probike no té aquesta marca seleccionada pel 2010. Tot seguit ve la Sònia, una venedora que fa uns anys ja ens havia atès, ens apreciem, em consta, anem mirant material de dona, passem al d'home, i en aquest moment ens ve a veure el Txema un dels pilars de Probike.

Persona apreciada per nosaltres, i més encara per en Colorado, la conversa comença i s'encamina cap a corriols que res tenen a veure amb el que hem anat a fer, cercar l'equipament d'hivern.

Tal és la situació que decideixo marxar de Probike, amb aquest escenari, diferent del de Tomás Domingo però similar pel resultat, pel fet de tenir la necessitat de marxar de l'establiment, de tenir clar que no comprarem, si  més no en aquell moment.

La sensació és dolenta, decidim anar a dinar, parlem els tres, la Betty, en Colorado i jo, decepcionats, després de dinar marxem cap a casa.

La Betty un cop al cotxe em proposa la idea de marxar a Chain Reaction, "així podríem veure en directe el que aquí hem de comprar a cegues", fent referència a l'equipament Assos per a temperatures de 0ºC. a 8ºC.

Passen les hores, i així ho fem, agafem vol per  diumenge al mig dia, decidim que també vindrà en Colorado i que ja li direm que té vol a Ireland per diumenge.

Arribem a Chain Reaction Cycles el dimarts a les onze del matí, els motius de la demora han estat exposats a aquest espai, anem directes al que ens interessa.

Un cop a la botiga ens ve a buscar la MRG, a Chain hi anem amb en Michael, així que som quatre genets i la MRG, ens proposen fer un tour per les instal.lacions de Chain Reaction Cycles, tour que la MRG ja ens havia avisat que podríem fer,  el nostre interlocutor és en Charly,  responsable de l'equip de vendes, ens porten departament darrera departament, zona darrera zona, sempre amb la màxima amabilitat, sense cap mena de pressa, una visita amb el to que ha de tenir una visita, cordialitat, cordialitat i més cordialitat, sempre amb una amabilitat entranyable.

MRG tens un cap de departament sensacional, certament.

Un cop finalitzada la visita anem a la botiga  a cercar els equipaments Assos, la MRG sempre amb nosaltres.

Portem una llista de tot el que volem veure, també d'altres opcions que no teníem en ment quan varem anar a Tomás Domingo i que mentre anàvem a Probike,  sí.

Ara a Chain, un cop a la botiga,  anem passant els codis al personal de la botiga,  codis que anem cercant a la pantalla d'un dels ordinadors que hi ha perquè els clients demanin de tota la pàgina de Chain Reaction el material que vulguin veure, i tenim temps, l'horari és de 9 a 21 hores, com sona.

Anem demanant referències, preguntant amb l'ajuda de la la MRG sobre la roba Endura, i més referències, les primeres les d'Assos, però també Pearl Izumi, per la perseverança d'en Colorado també demanem Mavic, per la de la MRG deixem de banda puntualment  Assos, seguim demanant més referències, els venedors sempre amb un somriure, atenent sempre tant les consultes com les llistes de referències que demanem, fins i tot ens equivoquem i repetim talles i colors i els venedors ens les porten sempre amb un somriure com si fos el primer cop,  mai s'emporten ni una sola referència de les moltes que hem demanat.

Arriba l'hora de dinar, ens guarden tot el material  i ens conviden a dinar a la cantina amb el personal de l'empresa.

Anem directes a dinar, tenim molta gana, estem emocionats, després de dinar podrem estar hores mirant material, obrint bosses i més bosses de material i més material, dotzenes i dotzenes  de referències que volem veure per a poder aconseguir comprar el millor equipament d'hivern per a temperatures de 0ºC. a 8ºC.

Un cop al menjador podem demanar una personalització del menú però ens decidim pel menú, mentre en Frank, gendre de la família propietària de Chain i que era a la taula del costat, ens proposa de visitar a la tarda el magatzem de bicicletes a uns quilòmetres d'on érem. Acceptem encantats la invitació.

A una altre taula hi ha el fundador de Chain i la seva dona, dinant amb d'altres treballadors.

Després de dinar, tornem a la botiga i seguim demanant material, així durant dues hores o més, fins que en Frank ens ve a buscar i ens porta al magatzem esmentat, amics meus en Colorado s'enamora d'en Frank, també del seu cotxe,  un Cadillac Escalade, "el de l'Obama",  diu en Colorado,  que en Frank ofereix de conduir a en Colorado i que aquest darrer declina d'acceptar.

Arribem a les noves instal.lacions, 4.000 m2 de planta més, per una alçada notable, plens però plens fins a la darrera estanteria, així de planer, així de senzill.

Un munt de toros semi-automàtics dels de 80.000 euros, són els responsables de cercar les bikes que han de marxar, un trailer o dos no ho recordo, carregant caixes i mes caixes de bikes amb un sistema enginyós que no exposaré a aquest espai, perquè la idea és de Chain Reaction i que així segueixi.

Tornem a Chain, ens acomiadem d'en Frank, i tornem a la botiga, seguim separant més i més referències, més i més referències i cada cop que entreguem la llista al venedor, tenim  un somriure com a resposta i el material va venint, referència darrera referència, fins que a quarts de set de la  tarda ja tenim clar que hem vist el darrer equipament.

Hem de decidir sobre diferents opcions, ens decidim per Assos, per Mavic, per Pearl Izumi, per Endura?. Descartem Assos, massa delicat per a mtb un cop podem comparar, i descartem Endura com a jaqueta, seguint el criteri del venedor de Chain i finalment descartem la jaqueta Mavic de -15ºC. a 6ºC. agafem les jaquetes Mavic de 0ºC. a 10ºC., i una segona jaqueta Pearl Izumi per a la Betty, agafem els pantalons Pearl Izumi d'hivern per a mi i Endura per a la Betty, tèrmiques Endura de Merino, mitjons Endura, gorros Assos, aquests sí i de les botes Shimano MW80, la Betty no es decideix, jo entre Northwave i Lake, em decideixo per aquestes darreres, els guants d'Assos són per 6ºC. a 12ªC. per a 0ºC, hem d'anar amb manoples, els descartem, provem Giro, provem Mavic i no ens decidim, tenim tot l'equipament clar, i el que no agafem avui, prenem nota de les talles per si un cop a casa decidim demanar-lo.

Amb aquest sistema de compra on hem pogut veure  en directe cada referència, on sempre a la botiga hi ha entre tres i quatre venedors per a preguntar, i que únicament t'atenen si preguntes o  si demanes que estiguin per a tu, pocs dubtes tens per decidir comprar.

Chain Reaction una botiga on l'únic tema a tractar és el teu tema, cap més, la compra va caminar com feia mesos que no caminava, de fet aquest tipus de compra l'hem fet els darrers anys a Doctore Bike de Mataró i ara a Chain Reaction Cycles,  Doctore però no té Assos, sí un bon servei,  jo diria que dels millors.

Sobre les dades de cobertura d'estoc crec que ja està tot publicat, no cal tornar a repetir el mateix.

Sobre els costos del viatge en posaré una segona crònica detallada, perquè vull posar-vos un comparatiu de preu, en aquesta intervenció no perquè és sorprenent però a Chain Reaction no hi varem comprar pel preu si no pel servei, vull dir que la botiga d'internet que segons els canons únicament té el preu, nosaltres hi hem comprat pel servei, hem agafat un avió, hem anat fins a Chain Reacion Cycles la botiga referència de vendes per internet que contradictòriament però objectivament creiem que hi trobaríem l'atenció personalitzada que a les dues botigues físiques de Barcelona certament que per diferents motius ben concretats i detallats no varem tenir, si bé és cert que a Tomás Domingo sense el seu producte estrella a les estanteries  poc hi podia fer el venedor, però aquest no és el nostre tema, i també és cert que a Probike tenien el producte, no Assos però sí producte per a poder decidir, les circumstàncies a aquest darrer establiment, de no tenir clar que, el nostra tema és el tema prioritari sempre, l'únic tema a tractar amb el client, va fer que nosaltres a aquest segon establiment per enèsima vegada tampoc hi compréssim res de res i que ens decantéssim  a volar a Ireland per anar a Chain Reaction Cycles i comprar els equipaments.

Chain Reaction Cycles una botiga d'internet que et dóna un tracte personalitzat a les seves instal.lacions i on pots disposar de milers de referències, la darrera,  de prop d'un centenar o més, servida com si fos la primera i on en passar per caixa el venedor ens va tractar com si fos la venda més important que ha fet mai, i que de ben segur que no és així, la botiga era plena de quadres Intense o Cove, per dir alguns noms de prestigi, sí, sí, plena de quadres  Intense i Cove, tal com sona.

Chain Reaction Cycles, una empresa de més de quatre centes persones, de més de cinc mil metres de magatzem jo diria que d'uns 7.000 m2, de milers de referències amb estoc, entre elles milers de bicicletes, i no és un "m'han dit que", no,  nosaltres hem agafat un avió i hem anat a veure "si són el que sembla que són" i he de dir que "són el diuen que són".

Chain Reaction Cycles és avui una empresa competitiva del sector de les bikes de les vendes per internet i són a l'inici del seu camí, com us ho dic,  això encara no ha començat, una empresa on en arribar la primera frase, va ser, "el valor més important són  els nostres clients" i que passades les hores els clients,  nosaltres,  varem pensar, ens varem sentir,  que érem per a Chain Reaction Cycles el valor més important.

Després de sortir de Tomás Domingo i de Probike la realitat és que la sensació és de que no ens necessiten per res,  no som res per a ells, així de senzill, així de planer.

Aquí està la clau del negoci, els primers,  Chain Reaction Cycles, en primer terme ens han fet sentir bé, en segon terme ens han ofert tot el producte en directe, els segons, Tomás Domingo, no tenien el producte, tenien pressa per anar a fer el cafè, no per l'actitud directa del venedor, sí per la de l'entorn i el tercer, Probike tenien el producte, la venedora la Sònia tenia la millor actitud, l'staff no sé on vol anar, i per tant tampoc ens han fet sentir bé.

MTB, MTB, MTB.

Jo diria que que això ha estat, no un 5-0, no,  si no un 0-5, Chain no jugava al seu camp, el de l'atenció personalitzada, Tomás Domingo sí, Probike també, Chain Recation Cycles jugava a camp contrari i el resultat és clar,  el guanyador per golejada és Chain Reaction Cycles.

La pregunta és, si Tomás Domingo és una botiga especialitzada de venda física , si Probike també ho és, però les dues no fan el que han de fer, per diferents motius però idèntic resultat i Chain Reaction Cycles que no és una botiga especialitzada de venda física,  sí fa la venda especialitzada, quin sentit té aquesta situació.

Fa uns dies en Colorado exposava a aquest espai una frase que deia "el món a l'inrevés",  jo ara diria el mateix.

Nota:

La jaqueta Assos Jacket 851 a Tomàs Domingo valia 220 euros i a Chain crec recordar que uns 270 euros amb una promoció de Nadal del 10%, és a dir uns 240 euros, era més cara a Chain Reaction que a Tomàs Domingo, nosaltres no varem decidir no comprar l'Assos  a Chain per preu, si no per concepte, si haguéssim decidit Assos hauriem pagat els 240 euros a Chain Reaction Cycles, per un sol motiu la teníem a les mans i teníem un somriure als llavis, tal com sona, de la mateixa manera que si al seu dia Tomàs Domingo hagués tingut l'estoc que ha de tenir, que no és res més que tenir l'equipament d'hivern ara que és quan fa fred,  nosaltres l'hauríem comprat a Tomás Domingo, de la mateixa manera que si a Probike el Txema hagués enfocat en la mateixa direcció que la Sònia aclarint prèviament dos aspectes senzills que estan per aclarir,  la compra l'hauríem fet aquest cop sí a Probike.

Dels enviaments de bikes de Chain Reaction Cycles a tot el món, les botigues físiques no entendrien res del què i a on.

MTB, MTB, MTB.

No puc evitar de posar una petita foto del que jo he vist a Chain Reaction Cycles, vull dir que no són dades proporcionades per ells:

Qui cuida als clients té la posició guanyada.

Chain Reaction Cycles té avui aquesta posició, més de 700.000 comandes al 2010, fins i tot més, no són dades seves, són estimacions meves,  amb un mercat encara regional, vull dir Europa com a gruix de les seves vendes,  és a dir amb la resta del món per a poder expansionar-se i amb una capacitat actual, un cop rodats amb les noves millores logístiques, jo calculo que necessiten uns sis mesos per tenir la màquina ben rodada,  a partir del juny tindran una capacitat topall sense augmentar la seva estructura actual entre 1.400.000 i els 2.100.000 , i perquè la millora de la gestió dels seus estocs A, B, C, permet aquest augment sense augmentar aquests estocs, van molt coberts d'estocs, segur que té el seu sentit però únicament us dic que si volen,  amb 1/3 de l'estoc actual poden seguir gestionant aquestes 700.000 comandes i posant l'estructura actual a ritme,  sense entrar ni molt menys a la zona vermella, poden tractar aquests 2.100.000 comandes any,  1.800.000 de ben segur.

"Miki Ruiz como te lo digo", han construït una màquina que amb la seva dimensió actual poden  produir  jo diria que fins i tot els 2.300.000 de comandes per any.

Tenen una joia a les mans, la joia de la corona, han creat una eina de produir comandes, amb una client que no para de menjar comandes, certament. Els hi falten uns mesos i la tindran totalment en posició.

"Miki Ruiz y deduzco que van  a dos turnos, después de ponerla en marcha, pueden augmentar la carga con un turno más,  casi por encima de los 2.800.000 de expediciones año, sufrirían con los espacios, crujirian los estocs pero lo harían, como suena".

Preparats, motivats, i amb una competència que s'ha passat masses anys entre queixa i queixa.

Chain Reaction Cycles mentre les botigues com ella miraven i miraven, Chain ha fet, ha dimensionat, ha agafat  volum mentre tothom plorava, ha creat l'estructura per fer el proper salt als 2.300.000 de comandes,  si pot fer-ho al 2012 millor que al 2013,  perquè sap que a aquest punt a nivell europeu ja no hi haurà retorn, seran imbatibles i per sobre del llindar dels 3.000.000 de comandes any la seva posició ja serà global.

Un detall, fortes inversions fetes, la màquina avui tal com està dimensionada a 1/3 de la seva capacitat, a un 1/3 tal com sona Xavi Paricio, amb un creixement anual entre un 20-30%, entenem tots els mateix,  quins resultats tindran al període 2011-2012-2013?

Si les dotacions són les que han de ser i les inversions avui són proporcionades i no sota un patró de crèdit erroni com ha estat el dels darrers anys de la banca irlandesa, si aquest aspecte està ben dimensionat, és un portaavions d'última generació, amb aspectes per polir certament, però amb unes qualitats de capacitat marcadament excepcionals.

Únicament insistir que les dades aportades són estrictament raonaments personals meus, en cap cas poden ser extrapolats a d'altres àmbits ni utilitzats com a dades sòlides, que ja us dic jo que ho són, és la meva feina, però en cap cas avalades per Chain Reaction Cycles, en cap cas, tot i que tinc clar que ells tenen clar que això és el que tenen a les mans, de ben segur.

Felicitar a la família propietària de Chain Recation Cycles, és un dels millors projectes que he vist als darrers anys, dels millors.

Comerç tradicional, distribuïdors monopolistes espero que tingueu un bon pla, dels lletjos,  però lletjos de veritat  per aturar de cop a Chain quan arribi a final de recta, perquè si no el teniu jo de vosaltres seguiria plorant, perquè fer,  poc hi podreu fer.

Chain Reaction Cycles avui, si la banca no els té condicionats per les fortes inversions, si aquestes estan fetes proporcionadament entre recursos  propis i crèdit, si és així,  únicament depenen d'ells mateixos.

Sector monopolista teniu una oportunitat, i és que ells s'oblidin de què, perquè  la màquina funcioni, "el peu ha de ser sempre a sobre del pedal del gas", un detall, això no passarà.

MTB, MTB, MTB.

Una crònica que ha requerit de dies de maduració i 9 hores, 3 de perdudes, per tant 6 hores de gaudir i gaudir fent-la.

Però sé, tinc clar  que no és una crònica més, picar pedra, ser un picapedrer té els seus moments de glòria personals, íntims, aquest és un d'ells.

MTB, MTB, MTB.

divendres, de desembre 17, 2010

Com es viu la bici a Boulder (Colorado)

Snow is back in Ireland

No Cycling on the wooden Ramp or Decked Area. What wooden ramp or Deck???

Un altre de Ciclocross

Com sempre, preciós!
Saturday Morning, USGP from jamie kripke on Vimeo.

P.D: No us perdeu la última Moots amb tubería Reynolds.Una cosa rara, molt rara de veure.

Chain Reaction Cycles vs Probike vs Tomás Domingo, coming soon.

dijous, de desembre 16, 2010

Com a la capçalera del Blog.

Al final el que val és aquesta imatge la de la Betty amb un somriure, res més.

Nosaltres únicament volem gaudir del MTB, res més, o no, però sempre que fem sumem, sumem i sumem.


Un somriure de la Betty ja s'ho val tot, oi que sí.

Una anada a Ireland, per la tristor de la Betty en sortir de la botiga d'Assos de Barcelona en no poder veure res de res, un gest el d'anar a Ireland, per fer feliç a qui més ho ha de ser, a qui suma, suma i suma.

MTB, MTB, MTB.

Després d'aquest inici de desembre, res tornarà ser el que era, res. Passaran moltes coses, de fet ja han començat,  la bola ja roda i la nostra roda sense que faci baixada, simple, senzill i planer.

La imatge de la Betty al Blog a les 24Ore de Finale Ligure, és un raig de llum pel Blog, reflexa el gaudir de la nostra passió, de la manera de viure de dos genets de Drac.

Amb Chain Reaction Cycles, amb la visita  a casa seva, perquè ho viuen així, de fet és casa seva,  obrim una porta a Ireland, no serà la darrera, en camí està la clau de la porta als EEUU, la de Pandora ja la tenim, ara esperar l'arribada dels vents del nord.

MTB. MTB, MTB.