Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, d’octubre 22, 2010

Cannondale Systems.



I mentre el fem podem mirar d'entendre la construcció de les noves Cannondales.

Un cafè?.

Mentre penso en com evitar que tingueu la temptació de caure al cantó fosc del MTB, és a dir 29", SS i 100% rígid, us proposo que anem a fer un cafè.

Parlant de la GT Fury.

Però si esteu pensant, dubtant de si millor agafar la cosina de la meva Vicious, perquè el color de la Fury no és, tinc una segona proposta, això sí, si amb aquesta encara penseu amb la cosina, és que heu de cercar una 29" i SS tot seguit.


MTB, MTB, MTB.

dijous, d’octubre 21, 2010

First Night Ride of the Winter

Tonight was the first night ride of the winter. Its not really winter just yet but here the day is getting dark early. At 6:30pm the light begins to fade. After 7 its pretty much dark. This will get worse next weekend when the clocks change. All after work riding will be in the dark like it or not. It is not too cold yet still wearing shorts.
(Above is the view with no lights)

As it was the first ride at night with the lights I rode a trail I have used a lot this summer. I pretty much know it inside and out.


(Below is the trail with the lights, at the same spot as the photo above)

The ground was very wet in places. It was hard to get use to the lights and the darkness.

(Below: The view of belfast at night)

Everything went well no crashes and I made it home in good time.

Not great photos as they were taken with the iphone.

More More More!!!

Serà la tendència?.

Ho dic pel fet d'anar sense seient.




On són, on sóc.

És així, veig la GT, i penso és possible construir un avió com aquest?, i al costat a pocs metres veig a una cosina de la meva Vicious, no, no va anar així, va ser en ordre invers, primer la cosina i després la GT.




He de dir que la que hauria vingut a casa hauria estat la GT, en cap cas la veïna d'aquesta.

Sense seient i amb punxa?.

Una curiosa construcció, perillosa diria jo si ens referim al seient.


VW DT SWISS.



Fins el més petit detall.

És el que fa que una marca sigui.

DT SWIS no tenia fins fa poc bones "llantes" Tubeless,  però sí bons "bujes",  jo diria que relació fiabilitat-prestació-pes, els millors, com ho són els "bujes" Shimano XTR quan mirem relació fiabilitat-prestació-preu.

Posar-se al dia.

Amb això.


No caldria això.



I no hauria de descansar en això.


Hauré de presentar-li al mecànic de Merida que és d'on he tret la imatge de la bombona d'aire comprimit.


Pivot, però no la 429.

Per a tu Colorado.


MTB, MTB, MTB.

Felt.

La primera Felt que m'agrada des de fa uns anys.


Anar no sé si anirà,  però he de dir que és la primera Felt amb cara i ulls que he vist. 

Amb les que van amb Equilink, les poques que hi ha al Roc, un concert, però dels de veritat, ara amb aquest sistema tan senzill fins i tot podria ser silenciosa, que ja seria un primer pas.

Patinant.



Sola era curiosa, però el detall de la segona imatge la fa més atractiva.

MTB, MTB, MTB.

Tàndem.



A aquest espai ja és un clàssic.

Novetat.

Això sí que ha estat una novetat, jo no ho portaré ara per ara, però és enginyós, si és fiable ja no ho sé, si és funcional, tampoc.




I ha d'anar bé que una marca amb el seu proto ja en porti un, o és que el proto és el manillar?.


"El aluminio para las Ventanas"

Avui he tingut l´oportunitat de probar una bici duna marca de referència dintre de la història del MTB.Ventana...tot un clàssic.Bicis fetes a mà a USA, concretament a Rancho Cordova (California).Es tracta d´una petita "empresa" en la que hi treballen quatre persones: una persona encarregada de tallar els tubs, una persona encarregada de soldar (Sherwood Gibson  es el propietari de la marca), una encarregada de pintar els cuadros i una persona que s´encarrega de les comandes factures i envios. La seva bici més representativa es la (Ventana el Saltamontes), una bici doble de 100mm de recorregut escollida com la millor bici de doble suspensió de rally en els anys 2005, 2006 i 2007 per la prestigiosa revista americana MTBR (penseu que durant aquests anys ja existien Epic, Blur, Scalpel,etc...)
Avui ha tocat el torn a "El Padrino" , el cuadro rígid 29er de la marca.Ventana es caracteritza per la utilizació única i exclusivament de l´alumini per a la construcció dels seus cuadros, un material ideal per a la fabricació de bicis de doble suspensió, pero per un cuadro rígid...potser es manca de costum pero aquesta bici m´ha castigat molt físicament, no absorveix res de res!.De fet, ahir al vespre al arribar a casa tot tornant de recollir la bici vaig ajustar-la al meu gust: substituir la tija d´alumini per la meva Moots de titani, inflar els pneumàtics (estàven molt baixos),substituir els pedals XTR pels meus Crank Brothers i col.locar el manillar i les manetes de fre en la posició correcte. El fet de substituir la tija d´alumini per la de titani es fruit de que en el petit trajecte fins a casa ja vaig notar que aquesta bici era massa "dura", amb la tija de Ti he aconseguit guanyar una mica de comoditat.
Els acabats i detalls pero de les soldadures son excelents, la geometría perfecte (la bici porta muntada una Fox de 80mm), frens XT,etc...

Així que ja ho sabeu: "El aluminio para las "Ventana" s"!

dimecres, d’octubre 20, 2010

El què deiem.

Ho dic pel tema cerveses, aquest cop convidats per Commençal.





La música però ens la va posar Oakley.



MTB, MTB, MTB.

Rocky Mountain Element?.

No ho sé, era una bike mítica, única, ara caldrà deixar que el pas dels dies ens deixi veure que aquest pas té el seu sentit, que segurament el té, i si no ho veig serà que ja m'estic quedant enrera, que tampoc passa res, a l'inrevés.

Kona carbon hardtail.

És una bike que no he vist mai, una Kona de "carboni" rígida de MTB, tot arriba.



Límits.

Bona presentació.



Però jo diria que això està al límit del que el tub de la forquilla permet. Amb Fox 2,5 cm. amb Magura?. I en segon terme menys important però impropi d'aquest  fabricant, i els taps del manillar?.

Rodes No Tubes.

Em vaig fixar que aquestes rodes no porten el kit Tubeless clàssic de la marca si no molt similar al de Mavic.



De la poca informació que tinc, és que els "bujes" ZTR no són cap joia, rar, però és el que en sé. Això sí, el preu del conjunt és elevat. El pes però que declara el fabricant està més que bé.

Per aquest preu però jo sempre em decidiria per un conjunt de ZTR Race 7000-DT240-Sapim X-Ray, en el seu defecte les Podium MMX, alerta però amb el límit de pes, i interessant la tabla de pressions segons el pes del biker.

MTB, MTB, MTB.

dimarts, d’octubre 19, 2010

Magura Forks 2011.

Jo no les agafaria avui, però per aspecte sí que són una bona opció.