Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, d’octubre 15, 2010

29" Roc 2010.

29" iniciant el camí a Europa.

Així d'entrada tothom està presentant amb la seva gama 2011 una 29" com a mínim.

Si funcionarà o no el que fan com a mostra de que també en tenen una ja és una qüestió a testar.


Aquests no, aquests fa temps que via en Gary tenen una experiència important en 29", fet que fa que les seves bikes siguin referència, això sí, les Fly no tenen una reputació de fiabilitat, en cap cas. Moltes incidències amb els seus quadres de carboni, i mira que és maca, maca de veritat.



El G2 un criteri propi, que implica una forquilla específica. Una manera de fer particular d'un "geni" del MTB, i per aquest fet moltes vegades incomprès pel mercat, no però menys respectat.


He de dir que la 29" doble suspensió de Giant no sembla un model nou, si no un model que porta anys evolucionant, i no és així, fet que fa que en un primer moment pensi en que pot ser una bona opció, per després pensar que caldrà esperar al pas dels anys perquè aquesta marca sigui una alternativa seriosa a tenir present com a 29".


Aquesta seria una de les candidates a venir a casa si anéssim pel camí d'enfilar la carretera.


Per 600 euros una bona alternativa.


Això és un manillar, ampla i retrassat, el que no sé, és si cal si vas amb 3x9?, penso que no, però en Gary Fisher en sap molt de 29's, fet que fa que em qüestioni la meva afirmació.



Senzilles, pesades però atractives també.


I quin manillar també.


Karate Monkey, qui la pot qüestionar?, pocs, per no dir cap, bon preu, molt bon preu per a entrar per la porta gran del MTB de 29".



Una joia, no diré petita joia, perquè de petita no en té res, però sí particular, per a mi una de les bikes a estudiar, no a valorar com a opció, sí a mirar detalladament per mirar d'entendre a on vol anar.




La marca 29" més coneguda.


Això en dic jo gaudir d'un bon producte a les mans, i a l'hora de vestir-la no tenir cap mena de criteri.


Els que no van saber fer bikes, ara també amb la seva 29", quina por.




Deu ser la 29" més comentada a aquest espai, MTB, MTB, MTB.

‘Rad’ Ross Schnell all set for Singlespeed World Champs

COSchnell's 'RAD' inspired 2011 Trek Top Fuel singlespeed (Ross Schnell)



More Photos Here

‘Rad’ Ross Schnell isn’t your average world champion. He’s more a ‘just for fun’ type. Regardless, he's the defending Singlespeed World Champion and has serious plans to defend his title in New Zealand in less than two weeks' time. He’ll do it on a custom 2011 Trek Top Fuel that’s nothing less than, well, radical.

“If you'd asked me a week ago [if I was going to New Zealand to win] I'd have said that it was going to be a fun trip, but somehow I have awesomely good fitness right now,” said Schnell. “I just did 24 Hours of Moab to polish things up and kind of surprised myself there so it might be another happy accident to win next weekend.”

Trek’s Project One team, led by designer Jesse LaLonde, assembled a bike for Ross’s title defense that’s inspired by the cult classic 1980s BMX movie RAD. “I was racing BMX in those days and we’d watch RAD every night before every race that we went to," said Schnell.
"I was ‘Rad’ Ross back then. It’s funny that it's become so much of my career right now. I have fond memories of those days and this bike is definitely a tribute to those glory days, and they [LaLonde and Trek] did a great job of capturing that.”

Underneath the custom paint is a stock 2011 Trek Top Fuel frame, a model which was released by Trek this fall. The new bike sports internal cable routing, an E2 tapered head tube, carbon chainstays and a switch in material from OCLV Red to Trek’s OCLV Mountain fiber blend.
Other highlights on Schnell’s custom singlespeed include a set of red anodized Cobalt wheels from CrankBrothers, red SRAM X0 components and a RockShox SID 120 with World Cup carbon steerer. The world championship striped Tundra saddle was a gift from Fizik after his 2009 victory. Oh, there’s also a top tube pad emblazoned with ‘Rad Ross’.
The custom 'Rad Ross' top tube pad ties things together

“Ray Waxham and Jesse LaLonde came together on that and had these things made,” he said.

“I’ve got a couple of these top tube pads, in case I slip off the pedals, although I don’t think that’s going to happen. I wanted to come up with a stem pad too, but the bike just came together beautifully [without it]."

For a final touch, Oakley’s Steve Blick sent Schnell a set of the brand’s newly-resurrected B-1B Guidance System grips, which were part of the company’s first product line.
Oakley's vintage B-1B Guidance System grips
Right now, Schnell has a 2:1 gear ratio on the bike, but he plans to bring a couple of spare cogs so that he can choose the best setup for the course. He guesses that it'll consist of fire road climbing mated to "awesome" descents, having ridden there earlier in the year.

The kit is kind of corporate... we were thinking stone-washed denim Lycra
Schnell doesn’t yet have a plan for the tattoo, should he win again. “I hate when people ask me that,” he said. “If I even talk like I’m going to win this race, I probably won’t win the race. That’s what happened last year – everyone had their spots picked out and I was just there for fun. It’ll be a bonus if I have good legs that day, but really I just see it as a kickass opportunity to head to New Zealand.”

Detalls GT Zascar.


Blur Carbon Roc 2010.

Un bike per a mi, que com la versió de 29" està poc reconeguda a aquestes dates, per diferents aspectes, entre ells l'error de la marca i model de suspensió posterior, i en el cas de la imatge també per la forquilla que porta, que crida aquesta darrera a que vinguin els problemes, i la del darrera que prima el moviment a l'eficiència de pedalada, com la que podria aportar un Fox RP23 del 2008 o del 2009, no pas el del 2010, sempre però fins i tot la versió del 2010 que el que porta d'origen de la marca Rock Shox.

També cal dir que el fet de reduir la distància entre eixos de la suspensió del darrera, fa que sigui un camí marxa enrere  el de l'evolució d'aquesta bike, però com tot, amb un RP23 2008 i una forquilla Fox Terralogic Kashima 2011, penso que senzillament ha de ser un avió.


Ara crec recordar que l'importador fa una proposta de quadre amb Fox RP23 2010 i forquilla la que esmento, que fins i tot podria ser un punt de partida per començar a negociar el preu final que mai hauria de superar la barrera dels 2.100 euros pel conjunt quadre-RP23+Terralogic.

dijous, d’octubre 14, 2010

+ Roc.

Salsa, una marca que dia a dia com Voodoo va fent camí. Cada dia més propostes, cada dia més opcions. El detall de la forquilla sense imposar una peça barroca com a suport per la pinça, fa que l'estil sumi a la simplicitat. I el color, que podem dir del color, em recorda a èpoques de Ibis.


I les punteres?.


Gama de complements amplia, diferents opcions, amplades, diferents colors, tot per poder personalitzar la nostra bike. Qui no ha perseguit les tanques Salsa?.

És un aspecte important que les marques tinguin els complements tant de components com de roba pel ciclista, Salsa és una d'aquestes marques que ho fan bé, no diré molt bé, però sí força bé.


Mireu aquesta gama de manillars, poques propostes hi ha tan complertes.


Phil Wood, no cal que esmenti masses mots, fiables, clàssics, retro, i també pesats com pocs.



La bike d'un campió del Món, de la Copa i també or Olímpic.



Mireu el detall del reforç de l'inici del tub que va de la caixa de "pedalier" a la pipa de direcció, la imatge no sé si ho manifesta bé, però en directe era un detall significatiu. Els pedals uns clàssics.




Miguel Martinez, qui no recorda la seva retirada anunciada al Roc de la competició professional, i el bany a la platja de Fréjus amb l'Absalon. Un bany de campions del Món.


És evident que Crank Brothers amb les seves potències marca aquest any el nivell, però aquesta potència Shimano té també la seva pròpia personalitat, i això sí, saps que Shimano és indicatiu de fiabilitat. Quin detall el de la tapeta superior.


Clar que Crank Brothers no ha perdut el temps, ho podeu veure a les imatges. Si bé cal dir que la primera imatge de la potència Shimano és d'una tendència decididament baixadora, i la CB decididament rodadora, les formes d'aquesta darrera són, mentre que la de la Shimano encara hi va.



Amb els pedals Shimano XTR 2011, no passa el mateix exactament, a la barrera dels 300 g. està a 50 g. de ser "el pedal", caldrà però que millori en l'apartat de funcionament de les seves cales en fang, concretament en l'evacuació d'aquest, i serà amb 250 g. la referència, avui ho és en fiabilitat, però no en el conjunt, d'eficiència de funcionament, és a dir en tot tipus de condicions climatològiques, en pes, com he dit han de ser 250 g. i amb el que guanya amb diferència notable,  és amb la fiabilitat.

dimecres, d’octubre 13, 2010

Més Roc 2010.

Sempre m'ha captivat la presentació de Shimano, amb les seves bikes blanques amb el nom de la pròpia marca únicament.





Ara podria ser el millor moment per aconseguir una tija XTR, serà possible?.


No sé si hauré aconseguit unes bones imatges de detall del frens Shimano XTR 2011, però aquesta és la intenció. Jo personalment penso que respecte a la versió anterior, l'acabat és millor ara, però no sé si és una millora el conjunt des de la visó de que aquest sigui compacte, a l'inrevés, aquesta mena de bony/gepa serà el primer que es marcarà, pel fet de sobresortir de manera rellevant.

Sobre el seu funcionament no en sé res, sí opinions de les revistes especialitzades molt poc precises.





Segurament millorarà la capacitat de refrigerar el conjunt, les pastilles, els pistons, però visualment no són el que ha de ser, en cap cas, i més si tenim present que darrera hi ha un fabricant de referència com ho és Shimano. I no qüestiono la seva eficiència, tampoc la certifico, si no que visualment no són.