Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de setembre 26, 2025

42/42 ) ++

La darrera sortida que hem fet, amb molt bones sensacions i a on la fredor sense ser intensa ha sigut present, aquest fenòmen vell a l'hora que nou va arribar fa dos dies, el primer dia vàrem passar fred equipats 100% d'estiu portant des del primer segon una armilla lite, i ahir anàvem ja amb un mallot de tardor, concretament els S-Phyre de màniga llarga negres paravent i resistents a la pluja, també amb els guants d'hivern Alp-X, culots C3 d'estiu i C7 curts aquest darrer blaus i paravent que els estic utilitzant a l'estiu, portàvem els guants d'estiu a una de les bosses del darrera però que no vàrem utilitzar, la tèrmica d'estiu Gore però de maniga curta no les de sense mànigues, els mitjons Shimano ni curts ni llargs més apropiats per la tardor-hivern, el calçat S-Phyre blaves, els cascs Aether blau i Synthe blanc, les Spök, i les fotocromàtiques. 

Amb un rodar molt rodó a on l'equipament va marcar el to, sense aconseguir però reconduir una lleugera molèstia als dits de les mans que el dia abans vàrem experimentar la Reina en major grau, i jo en menor grau, és a dir jo vaig rodar millor amb l'equipament del dia anterior que amb el d'ahir aparentment més capacitat per la fredor, a veure el proper dia que sortim a primera hora com millorem aquest aspecte doncs jo les darreres tardors fins i tot per sota d'aquests 8ºC he rodat forces dies amb guants d'estiu. Ja em passa que els primers dies necessito d'unes sortides per entendre la relació entre temperatura i equipament, tot i que ho escric i no ho recordo massa, sí que tinc clar que fa quaranta-vuit hores vaig decidir retirar la meitat dels equips d'estiu, i preparar la meitat dels equips de tardor, fet que em fa veure també que no recordo d'haver tret els equips d'hivern des de fa molt de temps, les dues Xenon d'hivern que són literalment excepcionals per la seva construcció fa anys que no surten, o això em sembla recordar. En tot cas part dels equips de tardor que ara per ara també són els d'hivern ja estan sortin, i avui sortirem de ser al migdia, i ja sonen els tambors que conviden a la primera aventura, lògicament la del primer Santuari, millor dit la del Santuari, o no deixant la porta oberta a disposar del Mirador al peu del segon, que bé, que bé, que bé, oi?

Venen components seguint el fil de la construcció o bé dels dos Voodoos o bé dels dos candidats de Massachusetts, en tot cas venen uns frens, el segon joc del primer que ja disposem, i també una segona boixa davantera també de 15x100, de boles i cons que ja és una referència a la Vicious de fa uns anys. Ara d'aquí a una estona procediré si la pensada segueix sent la d'ara a fer venir dues forquilles rígides i dues rodes noves complertes però ara aquestes Boost, doncs les forquilles ho són i jo no disposo de cap parella davantera d'aquests diàmetres, és a dir de 15x110, dubto però perquè donar pas a aquests nous formats-amples fa que les actuals rodes davanteres caduquin, és a dir no diposaríem de substitutes i comportaria de radiar les actuals amb una boixa de 15x110, o bé fer venir rodes noves complertes, opció aquesta darrera que darrerament m'atrau més, fa poc valorava de fer venir un conjunt DT240-Mcfk, però sincerament 15x110 em va frenar, tenint present que no rodem en llandes de carboni si més no fins ara, fet que siguent-ne favorables que no fans, encara avui a la distància, doncs sobre comportament i sobre manteniment no en tenim ni la més remota idea-coneixement, tot sigui que d'aquí a uns minuts faci el pas, com sona, com sona, que ara mentre reviso aquesta intervenció un dia després el pas ja està fet, llanda de carboni i boixa DT240, i tant que sona ))

Us deia que havia seleccionat UPS i no DHL per les bosses de sota seient del Gran Drac de dues rodes actual, doncs bé la comanda de l'equipament de les tèrmiques, mitjons  i el mallot termo S-Phyre de màniga llarga, que vaig seleccionar que el transportista no fos també DHL ve per un transportista un xic menys horrorós com ho és SEUR, mare meva que patirem, menys però de no funcionar em tocarà fer dos-cents cinquanta quilòmetres per recollir-la, renoi, renoi, renoi, i no és una metàfora, i que com amb les rodes per sort o per estadística doncs no totes les comandes han d'arribar amb tantes dificultats, així aquesta darrera ara ja ha arribat al Mirador del Vallès, que bé )

MTB, MTB, MTB.

La comanda amb les bosses de sota seient ja ha sortit direcció al Mirador de pagès, que emocionant-divertit, coincidirà tot plegat amb un retorn a la seqüència de Vols pre-SOLO, és a dir retornant als 6/7, doncs ara en la seqüència actual de 7/7 no hi ha cabuda per Grans Vols de cap tipus de més de dues o tres hores, un xic per sobre dels Vols, prioritat ara els Vols, veurem quines sensacions tenim, primer redescobrint el producte un cop al Mirador, passades les hores valorant les sensacions des de la seva arribada, i finalment de decidir no tornar-les i així doncs muntar-les al Gran Drac, de l'efecte visual de veure-les muntades primer, intrigat i pendent ara de si convidarà a una primera aventura immediata? OMG ))

Estic submergit en reportatges extremàdament tècnics sobre el darrer Gran Drac testat, el que equipa suspensions intel·ligents, no del tot, com sempre, doncs el treball de difusió del producte que fa aquest fabricant lliga amb el que a mi m'apassiona, és a dir menys opinions i més dades quan parlem de Grans Dracs i de Dracs, i que no desvio la meva atenció de la pantalla ni un segon mentre tinc els vídeos oberts en qüestió, que bé. 

Un dia després d'aquesta intervenció la reflexió fa camí a que dels tres candidats que estic valorant les diferències entre ells per el meu nivell de pilotage i estat de forma actual fa que tots tres siguin sense distincions la millor opció, com sona, altra cosa que el concepte d'aquests sigui l'encertat, i arribats a aquest punt avui a primera hora amb el suit de la Reina a la mà la referència-pensada que ho va iniciar tot, era la imatge de la Betty equipada de dalt a baix amb aquest suit amb el coixí de seguretat específic de cursa enfilada a dalt d'aquest concepte de Gran Drac super ruter ha de ser l'única referència a prendre-seguir, és a dir no volem un Gran Drac decantat a geometries esportives si no ruteres, i el pes sense deixar de ser important ara no és la prioritat, sí que ho és la comoditat, i a on seguint aquest criteri ens hem desviat cap a aquests tres candidats sent per fer llargues distàncies però de trets-comportament més extrems, també per aquesta darrera característica més lleugers, atractiu per nosaltres perquè tenim el perfil extrem que presentem quan parlem de Dracs i prou, un perfil SOLO sense ajudes i sense assistències fa que quan ponderem els aspectes esmentats aquests tres candidats que des del primer minut els testers professionals defineixen com un compromís de deportivitat i a l'hora per a llargues distàncies dubtos en quan a la comoditat passades les hores, per a nosaltres sigui una proposta que presenta una comoditat extrema passades aquestes, coses, hem d'entendre quins seients portem als nostres dos Dracs aleshores els seients d'aquests tres candidats són millors que fins i tot que les nostres Aeron, segurament no però quasi que sí ))

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada