I seguim, crec, ho dic perquè els arguments van fent per mirar d’aturar la seqüència, de fet buscar motius per aturar els Vols sempre és una situació propera, ara no és el cas, per aquest motiu la seqüència avui és de vint, que bé. Sense anar més lluny un dels Vols d'aquest vint no va ser a primera hora i l'argument va ser que a les quatre de la matinada la tempesta era la protagonista, d'aquí a no sortir hi ha res, finalment però vàrem sortir el migdia, i després d'aquest ha sigut tema de conversa sobre què ens va passar doncs portem anys mirant de millorar el número de Vols sense aconseguir consolidar.
Descansar bé de ser és l’eina més potent per poder seguir ara sí ara també a dalt dels Dracs, sí cert que hi ha uns detalls més, molts, i de fet tots els he compartit un a un a aquest espai de privilegi, oi?
Avui rodàvem de bon matí a 13°C, equipats d’estiu, si sempre anem de Gala avui encara més, mallots S-Phyre de tons vermellosos, culots Gore els dos, Spök, Gore i Hirzl, tèrmiques sense mànigues també de Gore, les S-Phyre negres i finalment les ulleres fotocromàtiques. He de dir, que bé que es roda equipat d’estiu amb aquesta frescor, que bé )
Demà ja haurem incorporat les gominoles com a aportació de carbohidrats i no el segon bidó amb aigua amb aquests, avui però hem estirat d’electrolits, portant les barretes proteiques i prou.
Avui primer dia amb els Buster i Powerled funcionant, com sona, va ser dir-ho ahir i sortir avui requerint de fer-ne ús doncs l'inici del Vol està siguent a un moment que no és ni de dia ni de nit, i els primers metres concretament un quilòmetre i mig el fem per dues carreteres secundàries que no tenen marcada la línia divisòria del mig, vull dir molt secundàries, cal veure que un Coll de Pollastre al primer Mirador la té, i de fet tota ella té aquesta clara separació des d'Arenys fins a Mataró passant per Pollastre, i aquí a aquest tercer Mirador no, coses d'aquest nou indret, oi? aleshores segons l'hora millor ser molt però que molt visibles, que això sempre però a aquest entorn i a aquesta hora que detallo encara més. També pesa que són carreteres aquestes que conviden a practicar una conducció molt esportiva, un asfalt desgastadet-descomposat, trams de girs pronunciats seguits de rectes breus però presents que tornen a enllaçar a més corbes difícils de gestionar, i a un entorn amb forces cases rurals a on l'ambient festiu és molt present, però molt, avui les festes encara duren a les cinc tocades de la matinada i per la finestra del Mirador la xirinola entra amb força per aquesta, la festa és a quasi dos quilòmetres de distància però a un entorn rural tan silenciós el soroll va més depressa, segur, segur, o això penso jo, així aquests estiuejants si es posen al volant en aquestes condicions de celebració a una carretera com aquesta té el seu punt curiós, molt, o això també penso jo.
Ja pensant en el Vol de bon matí de demà, en l'equipament que portarem, que ja us puc dir que el blau torna a ser el protagonista, també en quin és el pronòstic del temps doncs aquesta tarda la pluja ha fet acte de presència, tot i que mirarem de no aturar el Vol si aquesta pluja també fos present d'aquí a unes hores.
Ara mentre amplio aquest intervenció d’aquí el (+) ja són les sis del matí i no plou, prou bé, senyalant que el Vol número vint-i-ú ja ha sigut, i que el recorregut va ser el segon a zona del tàvecs sense ells curiosament, he de pensar que per la temperatura de bon matí, no ho sé, però en el 21 recuperant aquesta alternativa de circuit que ens ajuda i molt a ser-hi ))
MTB, MTB, MTB.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada