I les bones sensacions que van començar a tornar fa dos dies han consolidat una mica més, prou bé, així el ritme l'hem recuperat, el que teníem fa cinc dies, que ja és una molt bona notícia també, en tot cas hem rodat un altre cop rodons, i així els quilòmetres han anat caient sense adornar-nos-en.
Les bikes sense passar per una neteja acurada van de fang fins a dalt per les darreres sortides sense pluja però a on havia plogut molt en diferents moments del dia, i també mentre rodàvem sota aquest lleuger espurnejar, en tot cas les dues de podi, finíssimes, semblava en algun moment que la meva tenia ganes d'inciar un concert però en cap cas ha sigut. Anem encara alts de pressió dels Ikon, poc a poc les anirem baixant, després del control amb el nutricionista, o passats uns dies fins i tot setmanes, ja ho veurem, referit a que si portem més de trenta Vols seguits aleshores podríem començar a pensar en fites més ambicioses que demandin una prestació més tècnica, ara per ara però avui mentre reviso aquesta intervenció l'objectiu encara avui a les portes del vint-i-nou passada la Diada, tenim una data pròpia d'una nació, renoi, renoi, renoi.
Dubto si fer venir més mallots de MTB, doncs és difícil localitzar propostes específiques per aquest cada vegada més aturada modalitat, no ho sé vull dir jo ho visc així però segurament no ho és en tot cas indiferentment de quina sigui la realitat objectiva la meva percepció és aquesta. Disposo d'un sol model i un sol color per triar, però penso en el meu Alp-X PRO groc i verd en la segona unitat que està quasi per estrenar i està en aquest bon estat perquè el reservo molt pel fet que ja no es fabrica, si tingués l'oportunitat de fer-ne venir més no dubtaria, així ara per la Reina podria ser una bona decisió agenciar-se de dos o tres mallots més encara que siguin idèntics, doncs la qualitat d'aquest en concret és excepcional.
Equipats de MTB, amb els Merit, Gore i Hirzl, C3 i C7 aquests no, Spök, Gore sense mànigues, els mallots de podi, però de podi els dos, amb diferència però el de la betty, renoi, S-Phyre negres, i les fotocromàtiques.
Equipaments pendents, els mitjons per els dos, cinc, no sé la marca, els guants per mi, també cinc, Hirzl podrien ser els que tornessin, els cascs per tots dos, un i dos per mi, Giro o Giro, els culots d'estiu per la Reina, tres, Gore, Assos o Pearl Izumi veurem, i segur d’anar bé la primera unitat que ja té dels S-Phyre, els mallots que esmento, que ara per ara valoro si compartir marques, en tot cas he compartit els S-Phyre. Així hauran d'anar venint cada un d'aquests equipaments sense falta si segueixen els Vols, de ser els aniré fent venir.
MTB, MTB, MTB.
Fa dos dies vaig portar a terme el test del nou candidat a ser el Gran Drac de dues rodes, l'objectiu clar i únic és que la Reina poc a poc vagi coneguent aquesta emocionant modalitat de les dues rodes havent reflexionat que podria facilitar-ho el fet de viatjar, el fotograma com molt bé orava el nostre gurú del MTB el fotograma imaginat, doncs això la imatge de la betty a dalt del Gran Drac de dues rodes amb el seu suit, moment que vaig visualitzar tornant de fer les deu hores seguides amb el meu Gran Drac de dues rodes, de les quatre poc tocades del matí fins les dues del migdia a on la pensada va ser la Reina ha de ser aquí a la propera, i a on un nom l'Algarve seria el destí, en aquest sentit metafòric no com a lloc de destí real que és avui per avui excessiu, fins i tot segurament desproporcionat, o sí, o sí.
En tot cas definit l'objectiu, definit l'origen d'aquest el com hi anem és una aventura en majúscules que va agafant forma a cada dia que passa, com l’aventura de fa dos dies, quina experiència el test renoi, el concepte de les suspensions electròniques ja era un punt novedós, doncs encara va ser més sorprenent doncs també eren intel·ligents, vull dir en funció del terreny, més o menys accidentat aquestes es regulaven soles, avui passades les hores no sé si tinc la maduració suficient per entendre el concepte, reflexió que em fa retrocedir al test anterior amb suspensions regulables però convencionals, ho penso però segueixo donant voltes a aquesta experiència tan guapa.
En tot cas després d'aquest Gran Vol d'unes dues hores la porta d'entrada a una versió molt més densa torna amb més força, doncs el primer objectiu són els viatges a duo de llarga distància, i certament que em fa dubtar que nosaltres arribem a aquesta nova-vella plaça amb dues rigides, single speed, sense res més que aigua, electròlits, hidrats de carbó, i proteines, el mòbil amb la targeta incorporada, i sense muda fora de com a molt una Lite a una de les bosses del darrera del mallot, vull dir, a partir d'aquí decidir un Gran Drac de dues rodes per viatjar la selecció la fem de manera molt espartana, massa fins i tot, o no, o no, doncs amb aquest punt de partida dificilment cap Gran Drac per viatjar queda fora de llista, ajuda que ja he seleccionat els tops actuals quedant definida entre quatre o com a molt cinc models i que concretament ara però pas a pas anirem valorant, i no descarto seguir únicament aprenent dels dos Grans Dracs actuals que tenim, a on sense anar més lluny el de la Reina encara està tot just per estrenar, vull dir que tenim molt recorregut per fer per redescobrir jo i per descobrir la Reina, oi?
Sobre aquests d'on venim nosaltres ajuda i molt, doncs venint de fer super rutes amb els nostres Dracs vaig preparar una sortida de tres dies en menys d'una hora, una bossa i prou, ara per a dos cada ú portarà una bossa de sota seient, res més, bé sempre com amb els Dracs també ara més la del TT, aquí també, però aquesta darrera és on hi portem la tarja del RACC i efectiu, així com les barretes protèiques, dues, així amb el Gran Drac de dues rodes el mateix, a mà aquests i a la bossa de viatge de sota seient la muda i prou.
Valoro com portar la mínima expressió d'un cadenat de seguretat cada ú per poder lligar-les entre elles, en tot cas aquesta aspecte se'm fa rar perquè per concepte el Dracs mai estan sols a la vista de tercers, o rares vegades, així ara amb un primer candidat es fa imprescindible, de fet ja disposo d'un Hiplok D1000 i un germà del de la tira el primer per excés tot i ser necessari per agafar els quadres, i el segon per unir-les entre elles per massa fràgil, em porta a una tercera opció encara més densa com ho és la del tercer enllaç, sí ja ho sé difícil-imposible encabir aquests, doncs així estic, i un detall més, cal ser moderat-prudent perquè tot i portar aquests candaus de seguretat segurament ens quedarien sense el Drac o el Gran Drac, doncs els quadres de ferro, alumini o titani els poden serrar o tallar amb res, vull dir els candaus poden resistir com el D1000 més de sis discs de tall, però els quadres ni un, no ho sé, no ho sé, en tot cas jo disposo ja dels tres que us exposo, altra cosa que he portat el del segon enllaç, els altres dos lògicament sent necessaris ara per ara no tinc clar com fer-ne un ús normal, a casa sí que tenen sentit si entressin però faltaria una fixació al terra però aquesta darrera opció d'ús ens queda fora del radar quan parlem de viatjar ))
https://hiplok.com/product/hiplok-d1000/
https://hiplok.com/product/ankr-mini-plus/
https://hiplok.com/product/hiplok-mega-chain/?motorcycle=true
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada