Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de gener 16, 2018

Aturat :-)

Sense més arribades d'equipaments, pendent de tornar les talles incorrectes :-)


Un 1 a 1 de somni, i tant :-)

Avui del 3/3 hem quedat 1/3 per un trenc d'alba molt però molt exigent que no ha obert la porta a un Vol breu al migdia, i al vespre un dia a dia que tot just fa uns minuts que ha acabat, i que per interessant serà difícil dormir a les properes tres, quatre hores, ho sé perquè des de la setmana 1 que estic així.

MTB, MTB, MTB. 

La imatge no ho indica, però estic a un breu, espero tram de falta de resultats pel què fa a la millora funcional de les novetats, veurem, veurem, oi?

Ahir vaig encarregar el muntage de la Flow de NoTubes davantera i la Gold posterior, totes dues per la Longboard, un pas més que obra la porta a una nova selecció de la parella de pneumàtics que han de liderar les properes 24 hores SOLO a Finale, de ser, de ser. Els arps la botiga ja els tenia a punt faltava que jo portes les rodes, i ahir ho vaig fer, també hi muntaré  el ratchet de crec recordar de 54T que jo ja porto exitosament a la Vicious.

Un cafè ajudaria a aclarir aquests dubtes, i tant, però a quarts d'onze de la nit d'avui no és el moment, segur, segur :-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada