Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de juny 22, 2017

Com ens ho farem? :-)

Una calor intensa com aquesta a 24°C a les 4 poc tocades de la matinada, ja indica que les pensades seran força denses,i intenses. 


També val a dir que sota aquesta intensa i sofocant calor no em costa preveure que refredar les pensades així com evitar excesives reflexions, és de poder una prudent determinació, no ho dic convençut, cert, però també ho és de cert que passaran els dies i caurà l'estiu, vindrà una estació d'entrada més suau, aleshores podria ser que sí, podria ser que el tram més fresc de passat l'estiu també porti agafat de la mà, un doll de reflexions un xic més calmades i prudents també. 

Calor com aquesta proposa de fer salts que no els puc deslligar de la sensació de vertigen, i aquest mot implica no deixar de pensar-hi, un bon bany d'estiu ajudaria molt, mentre no hi sóc estic aquí preparant aquesta breu però càlida intervenció, crec, crec, oi?

Tot serà que una nova anada passant per Blanes i una tornadada passant pel Palau Sant Jordi, aquest cop no evitaria un bany clandestí a les seves basses, crec, crec, també puc dir que el tram de Mollet a Barcelona, com la pujada al Palau m'obliguen a veure que no hi haurà bany al Sant Jordi perquè no seria jo qui repetís el Vol, mare meva quina fregida que vaig passar, mira que en moltes ocasions he passat hores sota un Sol intens, OMG, però aquella aventura va delimitar fins a on, i em va indicar clàrament els meus límits fins ben passades varies setmanes després, puc dir mesos fins i tot perquè avui mateix ho recordo perfectament, tornaré a escriure, OMG.

Tot i així ara ja a la matinada de divendres llegeixo aquesta intervenció i la percepció és de voler repetir l'aventura, o una de germana, perquè portar-la a terme, pensar-hi ja és de per si, entranyable, i aquest mot va agafat de la mà del Mirador, cada dia més, cada dia més :-)

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada