Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de juliol 11, 2014

Cyclone

De Mavic, de Mavic.

Ja està, dos culots  d'hivern per a ús diari, com sona, com sona, hi havia la possibilitat d'agafar un tercer culot l'Hydro H2O, que el necessito, però crec que parem aquí, després de mesos de cercar opcions, quatre culots en un mateix dia està prou bé, i cinc pel què fa a juliol, tres d'estiu, i dos d'hivern ja deixa el ens ho podem permetre al límit, límit.


Us en poso imatge.  Que interessants, fins ara rodava amb badanes pirates de gama alta, amb el d'hivern extrem de gama alta també, però el de cada dia d'hivern entre 7-13°C de gama baixa, per allò que els culots d'hivern sempre em costen de fer-los venir, no relaciono la imatge de l'equipament de bike amb el culot llarg d'hivern, el fet però és que els dos culots d'hivern ja venen cap a casa. Podré no relacionar-ho, la imatge vull dir de bike i culot pel fred,  però els quilòmetres fets cada hivern segur que són els què marquen el ritme d'aquesta decisió  mtb, mtb, mtb


Bones badanes sembla, bones referències del model Cyclone, veurem, veurem, 



Des del Mirador del Drac, gaudint d'anar posant remei als equipaments que necessito per l'inici immediat i intens dels Vols de Drac d'aquest estiu, així com també de la preparació dels equipaments de la propera estació, d'aquesta, la de l'estimada tardor ja en cerco la imatge mentre preparo aquesta aportació, també del pantaló pirata que us esmentava Morvelo que fa uns dies que és a casa esperant l'arribada de la fredor, fent arribar els dos pantalons d'hivern de la imatge.

M'he decidit tot seguit a fer venir els quatre pantalons d'avui, els dos d'estiu i els dos d'hivern, per la proposta en primer terme del Pearl Izumi Elite exhaurit des de fa setmanes en talla S i M, i en veure'l avui, dit i fet, i del Mavic HC pel fet que fa tres setmanes vaig veure una bona proposta però per manca d'informació sobre el seu rendiment del model HC no em vaig decidir, i quan ho vaig fer ja no en quedaven de la meva talla, avui però n'hi tornaven haver, i com el Pearl Izumi dit i fet. 

Dels dos d'hivern, dels dos Mavic Cyclone, tenia dubtes, no d'aquests, si no de si fer venir també l'Hydro H2O, però finalment la prudència ha imperat, i el culot més extrem que protegeix per a columnes elevades d'aigua no vindrà ara per ara, vull dir avui, crec, crec. 


L'Hydro H2O és aquest. Molt interessant també, en tinc millors referències fins i tot que dels meus Pearl Izumi AmFIB que estan donant un rendiment molt bo sota la pluja, fins i tot intensa. 

MTB, MTB, MTB. 

Llegeixo aquesta aportació, de fet la rellegeixo perquè estic sorprès de les encertades decisions pel què fa a culots d'estiu i d'hivern que he pres, i per poder gaudir d'aquestes què millor que llegir les dues aportacions fetes per part meva durant la jornada d'avui sobre aquests culots que d'aquí a pocs dies ja seran a casa, els d'hivern com el culot Morvelo aniran de pet a la caixa dels equipaments de les estacions fredes, i els d'estiu directes al penjador dels equipaments de la temporada en curs. 

Oh yeaaaaaaaah!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada