Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, d’abril 06, 2013

Que fa que tot tingui un bon to

I tant, i tant, a un temps a on miris a on miris tot sembla trontollar, que el què vius en primera persona sigui un Mirador estable té un valor.

Únicament per a mi, i quinze persones més, segurament, però ja està prou bé, ja està prou bé.

Amb aquest pensament vaig baixar a veure la meva bike Single Speed, i en ser-hi em vaig seure pausadament a gaudir del no pensar amb una visió agradable de fons, la meva Single Speed.

Hores després, amb una nit i una sortida del sol, després d'aquests instants, feia camí cap a Girona, per a tancar amb en Narcís una part importtant dels darrers temes SSEC.

Curiós perquè la cadira va restar en aquesta posició fins al proper consell de client. La bike, la meva bike encara no, aquesta va escalar fins a descansar al Mirador del Drac.

Dies de molt de Single Speed.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada