Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de juny 02, 2012

Tramunbike 2012: Ara sí.

Mentre passen les hores, després de la marxa dels nostres convidats australians és normal que el tema principal són ells.

Que estiguin bé a Barcelona, pateixes perquè ja els hi van robar la bike a Milan, i penses que Barcelona podria repetir escenari.

Ara però a les onze de la nit un xic tocades tot és Tramunbike.

Bé no és exactament així, o sí, vull dir que no veig la Tramun des del mateix mirador de l'any passat, en cap cas.

La Tramunbike del 2011 era un repte per les seves característiques, per ser un recorregut tècnic, i un cop feta ho va ser per aquest tipus de cursa, i tant que sí però també per la seva exigència física.

Aquest any, per Floressas, per Finale, la Tramunbike és evident que serà la mateixa cursa exigent, per a mi més que mai, segur, però és curiós perquè a aquesta edició no em persegueixen els dubtes de si podré superar les zones tècniques o no, o si podré pujar a sobre de la bike, en cap cas, no perquè no hauré de posar peu als dos llocs, segur que sí, però aquest any el què vull és gaudir de la Tramunbike, passar-ho bé.

Com ho penso fer? bé d'entrada el primer tram pla, deixaré que marxi tothom, l'any passat aquest primer pla per mirar de no quedar molt despenjat em vaig exigir molt, aquest any com us esmento no serà, a darrera des del primer minut i ja vindran les pujades, al tram de pujada primer per carretera, en cap cas aniré al ritme de l'any passat, a l'inrevés, he d'aconseguir que la meva Tramun comenci després d'aquesta pujada per carretera, i després d'aquesta m'aturaré a cada un dels avituallaments còmodament, sí, sí, això segurament em deixarà a la cua de la Tramunbike, però és què tinc moltes ganes de fer-la gaudint i prou, no patint i gaudint.

I del què en darrer terme tinc més ganes després de gaudir-la és d'acabar-la, i tant, d'acabar-la dignament, de fer-la i acabar-la dignament. 

Perquè avui a la nit ho veig així ho determina molts i diferents pensaments, mai masses.

Tinc la bike a baix preparada per enfilar-se a la VW, em queda passar un drap a la cadena,  res més, em queda decidir mallot per demà, culot no, el Granfondo negre, guants els Giro, sense tèrmica, amb gorra, mitjons negres, segur, i no crec que porti el Lite, dependrà del temps de demà a primera hora, però si no fa fredor, no serà, i crec que si plou les temperatures seran altes igualment.

Bé toca mirar de tancar els ulls.

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada