Els programes, i tant, de mentre tot fa el seu tram, o mirant de fer-ho, també mentre els Vols únicament miren de ser presents.
MTB, MTB, MTB.
Parlem de bikes, els dos bells Dracs, no els dos nous, sí els de 29" ja tenen tots dos les noves rodes, de fet aquest era el propòsit més proper després que el projeçte del nou Drac pel genet no va funcionar fa ja uns mesos, aleshores vaig decidir fer unes millores pels vells Dracs i a rodar, bé entre aquestes millores una de principal la de reparar la The Motivator, i incorporar els components que havia de portar la nova bike a la Vicious, frens, crankset, pedals, aquests tres Shimano XTR, el plat Carbon Ti de titani, així com les rodes noves, la boixa posterior DT240 específica per a Single Speed, aros Crest Gold de NoTubes, i la davantera la Shimano XTR, i també un aro Crest Gold, les dues de 9x135 i 9x100 respectivament, pinyó Chris King de ferro, potència i manillar Moots, pneumàtics Ikon EXO 3C TR 2.35, i recuperat del calaix dels records com ho són la tija i seient Moots amb retrocés, i un clàssic modest de principis d'aquest segle XXI el SLR 135. A la Spot Brand li vaig incorporar uns pedals Shimano XTR, els anteriir es van quedar als UK )), també un Crankset de la mateixa marca i gamma, per les rodes amb les mateixes boixes amb un nou ratchet de 54 dents en lloc de l'original de 18 dents, una parella d'aros també Crest Gold, que no han estat a punt fins ara, i aquesta bike no hi vaig incorporar cap més millora, de fet des del meu punt de vista la bike de la Betty fins que no tinguem les bikes definitives és la bike de casa, i tant. El fet però és que mentre feia aquestes millores vàrem procedir a demanar dos quadres nous, ja no un, pensant que per les dues properes cites de 24 hores SOLO els dos Dracs del genet i la Reina estarien possiblement un xic fatigats, i que el pas lògic passat aquests dos anys des de la rotura del The Motivator seria demanar aquests quadres nous, i seguint el fil d'aquesta reflexió la llista de components va tornar a quedar totalment oberta, així les boixes DT240 específiques per a Single Speed muntades amb els aros Crest Gold passarien a les noves bikes, i unes boixes Hope també específiques per a Single Speed amb 88 dents liderarien els trens posteriors dels Dracs actuals de ferro, més denses aquestes com els quadres de ferro més densos que els nous de titani, que no visualment aquests darrers pels seus tubs desproporcionats. La resta de les bikes noves seguiria una nova selecció de components, diferent dels components triats al darrer intent, únicament que ara serien dues bikes noves i no una, i per tant la llista de components seria doble i no una sola com havia anat succeint als darrers anys.
Ara no, vull dir l'objectiu d'aquestes dues 29" quedarà d'entrada si aconseguim el propòsit de muntar finalment les dues noves bikes, lluny dels circuits de 24 hores SOLO, ara els hi incorporem les millores previstes darrerament però, que per cert són magnífiques des del meu punt de vista, no tenim previst que tornin a ser les protagonistes a curses SOLO.
Les noves bikes, les que als propers dies pretenem que ens ajudin dins dels complexes circuits de resistència, seran per primera vegada quasi, quasi idèntiques les dues, quadres, forquilles, direccions, cranksets, pedals, potències, manillars, frens, rodes, pneumàtics, tiges, cadenes, portabidons, de portar-ne també coincidiran els timbres, importants per a nosaltres, i els componets que no coincidiran exactament serà per qüestions de morfologia, el seient específic per a dona, coincidint amb el model i també amb els graus idèntics, però no en l'allargada, el quadre, el manillar i la potència un xic més curts en els de la Betty, i en darrer terme el pinyó que en aquest cas serà un xic més gran en el seu cas, la resta sorprenentment serà coincident, no ho perseguia, curiós, però va ser impulsiu, en lloc d'una bike nova, dues, i el procés ha fet la resta, oi?