Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, d’abril 28, 2018

Quasi :-)

Falta una roda, millor dues :-)


Les del darrera, les dues del darrera. 

Però hem rodat avui amb les dues bikes noves, que bé, que bé, que bé, oi?

MTB, MTB, MTB.

Llum nou, ko :-)

Renoi acabades les bikes, i la goma del llum nou per agafar el manillar no ha funcionat prou bé  vinga tornem als vells Powerled :-)


MTB, MTB, MTB.

divendres, d’abril 27, 2018

Treballant :-)

Per aconseguir muntar les bikes noves :-)


MTB, MTB, MTB. 

dijous, d’abril 26, 2018

Tastets :-)

Breu, tant que diria que és una d'entre poques :-)



Qui m'anava a dir que aquest seria el darrer Vol de la setmana, renoi, renoi, renoi. 

MTB, MTB, MTB.

Fa dos dies que tot volta sobre gestions per poder disposar dels dos Dracs nous, i tant :-)

dimecres, d’abril 25, 2018

Silver Dragon :-)

Un bon Vol a una jornada de 2/2.


Millors jornada d'entre moltes, i a on encara queda molt per fer, i això amb moltes ganes de portar-ho a terme, i tant.


MTB, MTB, MTB. 

A metres de tenir les dues bikes noves, a veure, a veure, de mentre fa uns minuts aconseguia els darrers components per poder fer-ho :-)

dilluns, d’abril 23, 2018

Pentinem? :-)

Tots els baixos, així tindríem en primer terme el laberint, tenir a aquest, poder ser-hi a dins sense resoldre el destí a on ens portarà un cop a dins seria senzillament diferent :-)


MTB, MTB, MTB.

diumenge, d’abril 22, 2018

Llarguet :-)

Una jornada de plena primavera de ple dret ja per aquesta, i a on no ens ha costat, però tampoc hem anat sobrats, en cap cas.

El meu Powerled, la bateria XL ha mort, bé ara decidint de fer venir un segon nou Sigma Buster, amb una segona bateria de recanvi, veurem, veurem.


Poc menjar, molta aigua, i el què esmentava, divertit.



MTB, MTB, MTB.

divendres, d’abril 20, 2018

Tornem :-)

A fer un Drac, prou bé. 


Avui equipats de primavera, i tant. 



MTB, MTB, MTB. 

dimecres, d’abril 18, 2018

14 :-)

Fa dues setmanes vaig guardar cada un dels components de cada bike dins de les seves caixes corresponents, a on hi reposen les dues noves bikes, i ni una sola vegada he anat a mirar, no sé si és preocupant, però cert ho és. Motivat crec perquè la llarga espera de cada component ha marcat el meu aparent desinterès actual, també he de dir que un cop les dues rodes del darrera estiguin radiades tot evolucionarà diferent. El fet és que una cosa és pensar-hi, imaginar-les, i una absolutament diferent és tenir-les a les mans, poder fer el Vol amb elles, i per tant quan deixa de ser una imatge o una probabilitat a ser una realitat el pas és tridimensional, oi?


MTB, MTB, MTB. 

dimarts, d’abril 17, 2018

Millorant :-)

És el propòsit si més no :-)


MTB, MTB, MTB.

dilluns, d’abril 16, 2018

I un bon Vol :-)

No dels millors, falta molt :-)


Equipats de cursa, amb una de les armadures de la cita freda de 24 hores, per tant passant un xic de calor, normal a més de 20°C amb equipaments pensats per sota dels 10°C, però sempre ens queda que millor no passar fred, tot i que no pensarem així a ple estiu.



No he fet cap pas amb les bikes noves, demà miraré de veure si tenim possibilitats de disposar de les dues rodes del darrera, veurem, veurem :-)

MTB, MTB, MTB. 

dissabte, d’abril 14, 2018

Descans :-)

Un model de seient que fa anys que la volta amb mi, i per tant per la bike nova seguirem el fil conductor. 


Descanso a sobre d'aquesta petita, i encara més lleugera joia, content amb les noves bikes, no tant amb la lenta evolució del muntatge d'aquestes, concretant seria millor dir amb el temps que estic tardant a muntar-les, tant que perilla la primera cita de 24 hores amb elles, com sona, com sona. Previsor, crec, les dues 29 no han parat de millorar. Rodes, els aros concretament. 

La millora d'aquests, discs de frens, plats, cranksets, porta bidons, i pedals, crec que únicament les tiges, seients, potències i manillars han mantingut el tipus, per tant si les bikes noves no estan a punt d'aquí a uns trenta o quaranta dies les belles 29 tornaran a ser protagonistes, tot i haver programat que no serien. 

MTB, MTB, MTB.

divendres, d’abril 13, 2018

dimecres, d’abril 11, 2018

Descansant :-)

Els Dracs, els Dracs descansant a la Transportadora d'aquests :-)


Les boixes Hope específiques Single Speed fan una bona música, per a mi un xic menys melòdica que el mateix DT240 Single Speed amb el ratchet de 54 dents de la mateixa casa a mi m'agrada més :-)

MTB, MTB, MTB.

dimarts, d’abril 10, 2018

Pirineus?

Pirineus :-)

Estem mirant de posar fil a l'agulla però no serà fàcil, sí molt emocionant. Preparem una aventura, una gran a aventura, que ja varem fer al 2003, que bé oi que bé, ara cal anar preparant cada un dels petits detalls per gaudir de l'aquesta, no l'escric amb majúscules perquè no cal, ells són les majúscules :-)


Un fet ens va portar a un vida diferent, ara un segon podria portar-nos a un escenari diferent?

La volem fer properament, oi? 

MTB, MTB, MTB. 

dilluns, d’abril 09, 2018

Tyres :-)



Tantes novetats que havia oblidat que els pneumàtics davanters de les Flow són uns Ardent Race no uns Ikon, i nosaltres som d'Ikon certament, certament, però ara hem entrat a Ardent Race, veurem, veurem, de fet amb un aro de 29 mm. d'interior el comportament serà bo, i si no millor segur, i tant.


MTB, MTB, MTB.

diumenge, d’abril 08, 2018

Discs :-)

Tots a punt, menys dos més que dilluns estaran venint :-)


MTB, MTB, MTB. 

divendres, d’abril 06, 2018

i :-)

De integrades, faltaven les direccions i prou, un cop les hem tingut, senzill ara les rodes tornen a ser el fre, les dues del darrera, renoi, sense elles no hi ha bikes :-)


Donc ja anirem a la propera setmana, oi?

MTB, MTB, MTB, 

dijous, d’abril 05, 2018

C&M :-)

Un vespre creatiu, i tant :-)


Demà podria ser un dia per la construcció dels Dracs nous, a veure, a veure, oi?


MTB, MTB, MTB. 

dimecres, d’abril 04, 2018

Bar Bell :-)



Interessants, i ja al Mirador :-)


MTB, MTB, MTB.

dimarts, d’abril 03, 2018

Dies de MTB :-)

I

La imatge defineix, reptes, medis, entorn, i to, oi? 

Mentre avui al migdia hem encarregat la construcció de dues rodes més del davant, DT240 CL 15x100, Aerolite, i Arch, ara aquesta no les Flow, aquestes darreres estan en procés de tubelització, i a on els hi muntarem els Arden Race EXO 3C TR de 2.35, a punt per quan muntem properament les dues bikes noves :-)

De mentre també venen una fila llarga de materials de manteniment per les noves/belles bikes, com ferodes orgànics XTR, deu jocs, XT, cinc jocs, cadenes HG71 de 6-8 velocitats, tres més, com quatre pots de neteja de ferodes, i també per netejar les pinces de fre. Cada dia abans del Vol netejo pinces i ferodes únicament disparant el raig directament a aquests, evitant sempre que la caiguda del líquid pugui entrar a la part interna de les boixes. 

He pres una decisió interessant, com ho és el fet d'haver-me decantat pels nous llums Sigma Buster, és a dir content d'haver decidit seguir amb Sigma, concretament un joc de llums amb bateria complerts més una segona bateria, aquest conjunt el portarà la Reina, un punt favorable, per a mi molt favorable el fet que les bateries XL dels Powerled que tenim són compatibles amb el Buster, així ara tindrem quatre bateries XL per a dos llums de manillar, garantint una mica més l'autonomia durant la nit. 

Estic a l'hora cercant dues bateries pels dos nous GPS que permetin autonomies per sobre de les 24 hores, ara en tenim entre vuit i nou, d'autonomia vull dir, no en sóc l'únic mirant de cercar bones propostes, hi ha moltes qüestions a foros sobre aquest tema que m'ajuden i molt  a posar-hi remei, i tant, i tant, encara no m'he decidit perquè coincideixen els models que proposen de bateries amb els que ja tenim per carregar els mòbils, fet que em proposa de fer els primers passos carregan els GPS amb aquestes, i de funcionar, i ser funcionals fer el pas de fer venir dues bateries noves :-)

Pel què fa a equipaments, estant venint els darrers per la cita més freda de 24 hores SOLO, així venen dos culots pirates thermo de la marca reina a casa, com ho és Pear Izumi, que per cert m'han costat de localitzar, però finalment la Reina tindrà les armadures de cursa complertes per mirar de poder rodar entre els tres graus negatius, i els sis graus positius, crec, crec, aquesta és la intenció, oi? :-)

MTB, MTB, MTB.

dilluns, d’abril 02, 2018

100 + :-)

No per res, sí per + :-)

Feia dies que el meu GPS no marcava quilòmetres, i per tant no l'utilitzava, la veritat és que avui per avui l'opció que m'hauria anat millor crec que és la del 520, em vaig decantar pel 1000 per ser més complert com a GPS, té un cost quan parlem de voluminós, aquest darrer més gran, i d'autonomia, pel què he llegit limitada vers el 520, no ho puc corroborar, no tinc aquest darrer, al seu dia vaig decidir-me pel 1000 per anar a la 100db a Itàlia, a in es requeria de seguir una ruta via el GPS, curiosament mai havíem utilitzat extensament un GPS, i va ser una bona experiència mentre la bateria va funcionar, i això va ser durant les primeres vuit hores, després i ja era negra nit, vàrem rodar sempre a roda d'altres bikers més experimentats pel què fa a orientació amb GPS, i a on portaven altres models de la mateixa casa, però amb una autonomia més interessant.


En aquesta ocasió pel Vol pels voltants de casa em vaig oblidar de connectar el Strava fins passats els primers trenta quilòmetres, i no vaig carregar prou la bateria del meu GPS pensant que no l'utilitzaria, ho vaig fer en el últim minut després de cercar a internet el meu GPS no marca quilòmetres, i veure que prement fixament uns segons el botó d'inici tot tornaria a funcionar, i així va ser, l'inconvenient és que no vaig carregar del tot la bateria, i tot i així va aguantar 100 Km. justos, però exactament 100, la imatge superior és del GPS de la Reina, la traducció a hores, unes nou aproximàdament, està prou bé. És molt funcional rodar amb el GPS, però en el meu cas actualment mentre no descarrego rutes crec que el 520 tindria millors oportunitats de lluir-se, crec.

I en aquesta ocasió un pas per Olzinelles un altre cop, oh yeaaaah!!!


MTB, MTB, MTB.


diumenge, d’abril 01, 2018

Rondant :-)

Sense veure encara la consolidació de les dues bikes noves, això sí quasi a punt les dues, i de mentre les dues belles 29" van rodant de fàbula :-)

El Montseny darrera és un bon protector, ho ha sigut i és on he experimentat entre moltes les millors sensacions, i a on els Vols han sigut amb diferència diferents, únics :-)


Portem dies mirant de centrar les sortides, mentre esperem poder disposar dels nous Dracs, veurem, veure, oi?

MTB, MTB, MTB.

dissabte, de març 31, 2018

Paradís de Fades :-)



El retorn al Mirador per Olzinelles :-)



MTB, MTB, MTB. 

divendres, de març 30, 2018

Mirant de sumar :-)

Quilòmetres, això mirem de fer, la veritat que sense massa èxit, crec, crec :-)


El fet és que la preparació per complerta està implicant de fer menys quilòmetres, i menys sortides, a veure si tenim fortuna i el conjunt de tot plegat suma més que les sortides de bike i prou.



MTB, MTB, MTB. 

Un èxit el funcionament de les dues bikes amb les rodes noves, quina melodia l boixa Hope específica per a single speed

Avui equipats perfectes per a l'ocasió, mallots paravents, Gore i 7Mesh de 10/10, avui excepcionalment hem arribat al Mirador amb els dos bidons d'aigua buits, fa mesos que no passava.

A veure que ens depara demà la jornada, venen a reparar el Gran Drac, veurem, veurem, i nosatres a l'hora tenim Vol per portar a terme, tot roda i mai millor dit, oi?

dijous, de març 29, 2018

Alternatius :-)

Els programes, i tant, de mentre tot fa el seu tram, o mirant de fer-ho, també mentre els Vols únicament miren de ser presents.


MTB, MTB, MTB.

Parlem de bikes, els dos bells Dracs, no els dos nous, sí els de 29" ja tenen tots dos les noves rodes, de fet aquest era el propòsit més proper després que el projeçte del nou Drac pel genet no va funcionar fa ja uns mesos, aleshores vaig decidir fer unes millores pels vells Dracs i a rodar, bé entre aquestes millores una de principal la de reparar la The Motivator, i incorporar els components que havia de portar la nova bike a la Vicious, frens, crankset, pedals, aquests tres Shimano XTR, el plat Carbon Ti de titani, així com les rodes noves, la boixa posterior DT240 específica per a Single Speed, aros Crest Gold de NoTubes, i la davantera la Shimano XTR, i també un aro Crest Gold, les dues de 9x135 i 9x100 respectivament, pinyó Chris King de ferro, potència i manillar Moots, pneumàtics Ikon EXO 3C TR 2.35, i recuperat del calaix dels records com ho són la tija i seient Moots amb retrocés, i un clàssic modest de principis d'aquest segle XXI el SLR 135. A la Spot Brand li vaig incorporar uns pedals Shimano XTR, els anteriir es van quedar als UK )), també un Crankset de la mateixa marca i gamma, per les rodes amb les mateixes boixes amb un nou ratchet de 54 dents en lloc de l'original de 18 dents, una parella d'aros també Crest Gold, que no han estat a punt fins ara, i aquesta bike no hi vaig incorporar cap més millora, de fet des del meu punt de vista la bike de la Betty fins que no tinguem les bikes definitives és la bike de casa, i tant. El fet però és que mentre feia aquestes millores vàrem procedir a demanar dos quadres nous, ja no un, pensant que per les dues properes cites de 24 hores SOLO els dos Dracs del genet i la Reina estarien possiblement un xic fatigats, i que el pas lògic passat aquests dos anys des de la rotura del The Motivator seria demanar aquests quadres nous, i seguint el fil d'aquesta reflexió la llista de components va tornar a quedar totalment oberta, així les boixes DT240 específiques per a Single Speed muntades amb els aros Crest Gold passarien a les noves bikes, i unes boixes Hope també específiques per a Single Speed amb 88 dents liderarien els trens posteriors dels Dracs actuals de ferro, més denses aquestes com els quadres de ferro més densos que els nous de titani, que no visualment aquests darrers pels seus tubs desproporcionats. La resta de les bikes noves seguiria una nova selecció de components, diferent dels components triats al darrer intent, únicament que ara serien dues bikes noves i no una, i per tant la llista de components seria doble i no una sola com havia anat succeint als darrers anys. 

Ara no, vull dir l'objectiu d'aquestes dues 29" quedarà d'entrada si aconseguim el propòsit de muntar finalment les dues noves bikes, lluny dels circuits de 24 hores SOLO, ara els hi incorporem les millores previstes darrerament però, que per cert són magnífiques des del meu punt de vista, no tenim previst que tornin a ser les protagonistes a curses SOLO. 

Les noves bikes, les que als propers dies pretenem que ens ajudin dins dels complexes circuits de resistència, seran per primera vegada quasi, quasi idèntiques les dues, quadres, forquilles, direccions, cranksets, pedals, potències, manillars, frens, rodes, pneumàtics, tiges, cadenes, portabidons, de portar-ne també coincidiran els timbres, importants per a nosaltres, i els componets que no coincidiran exactament serà per qüestions de morfologia, el seient específic per a dona, coincidint  amb el model i també amb els graus idèntics, però no en l'allargada, el quadre, el manillar i la potència un xic més curts en els de la Betty, i en darrer terme el pinyó que en aquest cas serà un xic més gran en el seu cas, la resta sorprenentment serà coincident, no ho perseguia, curiós, però va ser impulsiu, en lloc d'una bike nova, dues, i el procés ha fet la resta, oi?

dimecres, de març 28, 2018

Vols :-)




I tant, tots els que vinguin, cert que no en venen, no passa res, ja vindran, oi?



Avui com fa dos dies, planer, avui una mica menys, cert, a veure durant els propers què proposa la jornada, descartats pels propers dies els nous Dracs ara únicament cal proposar aventures amb els vells, i seguidament anar a cercar-les, i tant, i tant.

Ara sortint amb l'Inbred, no per res més que no he estat molt actiu a muntar les noves rodes de la Vicious, segurament avui, o demà al vespre estaré per elles, per la Spot Brand, i la The Motivator, perquè aquesta setmana estic concentrat amb detalls del Gran Drac, d'un dels dos, perquè el segon s'està restaurant ara mateix, veurem, veurem. 

Finalment per la Longboard tinc uns tensors, els originals que serviran pels torniols de la boixa Hope, i seguidament demanaré els tensors a On One que tan bon resultat han donat fins avui. 

Un cop tinguem un parell de comandes al Mirador, entre elles hi ha els dos timbres, que aduanes ja ha alliberat, ja no tindré pendent ara per ara res més pel què fa a components de les dues bikes noves, crec, crec, ho escric i dubto, renoi. Sí que la botiga té pendent les direccions, que podria ser que ja les tingués avui, els dos plats Carbon Ti de 32 dents i 104 entre forats, i pendent, pendent també tindríem els Ikon EXO 3C TR, en 2.35 crec recordar, i els radis Aerolite de les dues rodes del darrera, que em consta que ja estan venint :-)

Bé, un cop tinguem les dues bikes resoltes anirem centrant els darrers aspectes de la June, com el generador de corrent, compressor, plàstic i òptiques desgastats de la Transportadora de Dracs, i tots tots els detalls dels complements de les dues bikes noves, com llums, així com darrers detalls dels equipaments de cursa de la primera cita de 24 hores SOLO, a veure, a veure, aquesta és la intenció, curiós correrem el mateix dia que la nostra primera edició del 2009, que bé, que bé, que bé, en aquella ocasió les presses van marcar molts moments, cert, no les nostres, però ara a la distància segueix sent una experiència la d'aquella edició que podria catalogar d'intrèpida, de sensacional, de sorprenent, oi? 

MTB, MTB, MTB.

dimarts, de març 27, 2018

Motius :-)

Per festejar en tenim, cada dia tenim novetats pel què fa a components per les bikes noves.


Avui hem decidit perseverar amb els Aerolite de les rodes del darrera, el fet és que no volem córrer a muntar les bikes, les volíem per aquest proper cap de setmana, d'entrada no serà, tot i que tots els components excepte els timbres dels USA ja són aquí, i els que falten els tindrem demà.

MTB, MTB, MTB. 

dilluns, de març 26, 2018

R1 :-)

Ja són a casa, ara que podria muntar les noves rodes a la Spot Brand, ara els tensors del darrera d'aquests són per eix de 9 mm. 


MTB, MTB, MTB.

Els timbres King Cage ja són a l'aduana, a veure, tramitant ara perquè facin camí cap a casa. 

Avui hem posat el fil a l'agulla a les noves direccions, hauran de ser Cane Creek ara per ara, i de poder ser mirarem King si en té la versió germana de la Cane Creek, veurem, veurem. 

Les rodes mirarem que estiguin a punt properament, els eixos del darrera de 12x142 DT, també, els pneumàtics Ikon EXO 3C TR, venint els plats Carbon Ti de 32 dents, crec que res més, ara per ara, ara per ara.

diumenge, de març 25, 2018

News :-)

Renoi, quantes novetats, quadres nous, és a dir bikes noves, que al Mirador sempre venen agafades de la mà d’una llista llarga, i molt interessant de novetats.

Únicament ja si parlem de rodes mai havíem fet venir tantes opcions, ara queden per decidir, les dues forquilles amb suspensió a on de ser em motiven les RS1 de 120 mm vs les Fox Step Cast totes dues propostes amb bloqueig, la Fox diria que 100% m'agrada més, una mica més, també decidint si fer venir els pedals Shimano XTR, com també una darrera parella de frens XTR, les dues direccions pendents que encara ara són una incògnita, i en darrer terme estem esperant notícies de la possibilitat de fer venir un segon manillar Moots per mirar d’evitar de fer venir el Thomson de titani, ara mentre hi reflexiono tinc la possibilitat de fer venir i muntar el Thomson a la Vicious, i el Moots que ja era per la bike nova que no va sortir bé, i que ara porta la Vicious quedi així disponible, veurem, si el distribuïdor Moots el té el farem venir, i tant. 

Venint també ara mateix cap al Mirador els discs Formula, per les rodes noves de la Spot Brand i la Vicious, crec recordar que tres jocs, no sé massa bé perquè vaig denanar tres jocs per dues bikes, així com els dos timbres King Cage, que em consta que venen però no sé ni com ni quan, els dos plats Carbon Ti ara de 32 i de 104mm, els darrers dos pneumàtics Ikon EXO 3C TR DE 2.35, i crec que res més, perquè com esmentava les direccions no sé quines han de ser, no passa res, o sí, o sí, i pel proper cap de setmana de quatre dies no les tindrem a punt. 

Dels trens davanters alternatius, per les circumstàncies tenim les dues rodes davanteres, ja amb 15/110, i com us esmentava cal veure què fem amb les forquilles, sí, sí, tenim les rodes de 110 mm. i no tenim forquilles per a elles, el fet és que cada vegada que no he encertat amb el quadre els components ja venien cap a casa, normal, el darrer va tardar quatre mesos, i el primer dia penses, bé ara ja puc fer venir la resta de components, perquè si no seran els quatre mesos més tot el temps que tardi a fer venir la resta dels components. Sempre ho he fet així i sempre m'ha sortit fatal, i curiosament no he corregit aquest fer que tant elevat cost ha tingut. I mira que és de les decisions que no em puc permetre, però segueixo practicant aquesta disciplina de creure que miro de ser previsor demanant els components fins i tot molt abans de decidir el quadre definitiu, com? sí ja ho sé, però em faig una composició determinada de com hauria de ser la nova bike, i un cop concretada no paro fins a portar-la a terme, mentre cerco cada component van passant coses, també mesos i anys, i tant, sempre, i aleshores el projecte inicial va patint modificacions, a vegades lleugeres, a vegades insignificants fins i tot, o com en els darrers tres anys, que estan sent molt significatives, a on del quadre únic de cromo més la forquilla Enve de carboni, hem passat als dos quadres de titani amb les forquilles corresponents, i un cop han sortit malament un altre cop, hem virat cap a una alternativa diferent seguint ara sí amb el mateix material, però afegint les versions de la possibilitat d'incorporar forquilles amb suspensió. Si hagués localitzat quadres de ferro que coincidissin amb ser HM i que puguessin anar venint sense passar mesos, ara les forquilles Enve haurien arribat i no les utilitzaríem, que no us penseu que no la porto de cap, és a dir, estic valorant de guardar les forquilles Enve rígides, amb les dues rodes DT240 de 15/100 amb els aros Flow que aquesta setmana muntaran a la botiga, de fet dels dos crec recordar que un ja està fet, els radis que faltaven van arribar dijous, per quan tinguem els quadres definitius d'aquí a uns mesos, i ara fer venir les dues forquilles amb suspensió, i amb les rodes de 15/110 que esmentava, i ja partir des d'un bon inici amb les dues bikes que muntarem ara amb suspensió amb possibilitat de bloqueig des del primer dia, o valorar si no fer res més, i limitar-me a guardar les rodes de 15/110, i ara seguir amb la idea original de muntar les forquilles Enve rígides amb les rodes corresponents que tindrem aquesta setmana de 100 mm, i quan vinguin els quadres definitius d'aquí a no sé quan ja veurem què decidim. 

MTB, MTB, MTB.