Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de febrer 03, 2016

No infinita però quasi

55 metres de cinta segellant :-)

Ja faré fotos de com està la cinta segellant actual de les rodes de la Longboard. 


Ara per ara hauré de retirar les velles, netejar de manera impecable la zona a on ara està enganxada, per agafar la nova i un cop muntada mirar de no moure-la quan munti els dos Ikon EXO 3C TR ara crec que els dos seran 2.35.

MTB, MTB, MTB.

No les he portat a reparar perquè la darrera roda que vaig reparar falla del mateix radi, i la que està per reparar al taller ja fa dos mesos que la té i ara per ara no l'han enllestit, demà segurament la recollirem sense reparar, i per tant les rodes de la Spot Brand les muntaré d'entrada jo :-)

Test Ikon?


http://www.bicyclerollingresistance.com/mtb-reviews/maxxis-ikon-3c-maxxspeed-tlr-2014

Si mireu el comparatiu entre diferents marques i models els Ikon no queden massa bé, vinga així els Chronicle tenen millors arguments.

OMG, i jo vaig convençut que l'Ikon que portem vola :-)

MTB, MTB, MTB. 

dimarts, de febrer 02, 2016

Hi tornem, hi tornem :-)

Un dia a on de matinada el Vol no ha pogut ser, xafadet, xafadet, la jornada de reparacions de bikes de diumenge m'ha passat factura. 


El migdia però ha marcat tendències, abans del Vol he fet comanda dels recanvis que necessito per la Longboard, cinta per tubelitzar, quasi 50 metres de 25 mm d'amplada, i una vàlvola de recanvi, també venen líquid de fre Formula Dot 4, i Shimano mineral.  

Compatibilitats, Dot3-Dot4-Dot5.1 ho són entre ells, el Dot 5 amb cap, i el mineral va pel seu cantó. Alerta amb els líquids de fre, per manipular-los protecció pels ulls, mans i cal netejar les zones que contactin amb ell ràpidament. Més coses, cada dos anys els Dot han de ser substituits perquè perden les seves propietats, el motiu principal, és perquè agafen humitat, els minerals no tenen aquest proplema. Les antigues teories deien que els Dot eren més estables a altes temperatures, i per tant que l'eficiència de la frenada era molt superior en condicions extremes, ara no ho sé, Shimano és pro mineral de forma radical. 

De l'Inbred també ve l'Ikon de Maxxis EXO 3C TR 2.35 pel darrera, gran pas, gran pas. Pensant, reflexionant el tema 27,5 Plus, és s dir en el meu nivel Hugo-Chronicle. 


Avui he passat calor, tot i que el lleuger vent era fred, els 19°C a tocar de les dues a la riera de Llavaneres no es corresponien amb la calor que jo tenia pujant pel Tintorer curt, tanta que m'he tret la gorra Spok, des de Canberra al Mundial de 24 Hores SOLO a més de 35°C que no ho feia, he de pensar que avui lluny d'aquestes temperatures ho he hagut de fer per l'elevada humitat. 

Amb eines, amb la bomba d'aire de mà lligada al King Cage, amb càmera de recanvi, amb lluns sense funcionar, beure, aigua del bidó de 500ml, sense menjar, amb llums sense funcionar. Amb el mar pacient mirant de fer venir el Sol a la seves lleres. 

Equipat com ahir, amb canvi de  colors del mallot Alp-X Windstopper Softshell sense les mànigues, avui blanc i negre. 

MTB, MTB, MTB. 

Ahir al vespre em vaig cuidar molt per mirar de repetir Vol aquesta matinada, sense èxit,  avui miraré de fer el mateix, clar que yes.

Gran Vol, OMG

Grans Vols aquests darrers, OMG.


Equipat ara de tardor-primavera, avui a les 14:40 a 22°C no sé massa bé com he reaccionat, sí com ha anat, fantàstic.


Aquesta matinada l'impuls ha sigut una mena d'entre realitat i somni donant voltes a uns esdeveniments que m'han fet veure el privilegi de poder sortir a rodar a les matinades, als migdies, sense cap temor, sense desànim, i aquests pensaments han sigut avui motor del primer i del segon Vol. 


Sense tenir clar si seria, no és important, sí les percepcions que agafen amb força els pensaments, i no els deixen quasi ni respirar, quasi, omg, omg, omg.


Sense incidències, ara al migdia els frens frenar frenen, sí, massa fins i tot, per a mi ara per ara. Sense coincidències, sense menjar, beure, un glop, o dos molt breus, pujant pel Tintorer curt, feia una mica de calor, amb llums sense funcionar, amb eines, amb càmera de recanvi, amb bomba d'aire de mà, ara sempre lligada al King Cage, amb el mar sense moures lluny però d'acaronar la llum, com sona, com sona. 

Ara esperant a demà, xafat encara de la jornada densa de reparacions d'ahir de les dues bikes. 

MTB, MTB, MTB. 

dilluns, de febrer 01, 2016

Mirant, mirant

Aquesta matinada havia preparat aquesta intervenció, de cop mig adormit m'ha semblat que l'havia perdut, ara després del segon Vol mentre dinava estava també escrivint la crònica del primer Vol i m'he trobat arxivat aquest càlid present:

"A veure si avui em toca premi i tinc doble Vol, estaria bé, ahir me'l vaig perdre, per què no una petita compensació avui?



He posat a fer el primer cafè de la jornada, mentre es feia he baixat el Drac des del Mirador, per tot d'una anar seleccionant l'equipament d'hivern pels 9°C que marca el pronòstic, he tret les botes MX140 de l'armari, i he pujat al Mirador amb l'equipament, per en primer terme prendre el cafè, sentia com la cafetera pujava amb els darrers sospirs en forma de gotes de cafè, sucre negre, i ara després entre el primer cafè, i el segon aniré per equipar-me, faltarà agafar el bidó de 500 ml preparat per la sortida que ahir no va ser i que descansa a la nevera, i de ser el Vol començarà segurament proper a les 6 del matí, no pas molt abans. 

La tornada prevista, la veurem un cop a casa, ja veurem, ja veurem, primer he de començar el Vol i això tot i siguent proper, encara queda lluny, de ser, de ser. 

De no ser sempre em quedarà el càlid migdia, clar que yes.

MTB, MTB, MTB. 


Sonen dos quarts de sis al campanar de SV, he sentit un quart, dos, tres quarts, les cinc, un quart de sis, ara els dos, i encara sóc a casa, per tant ser prudent sobre si hi haurà Vol abans del trenc  d'alba té molt de sentit :-)"

Segueixo amb la crònica del Vol de matinada, quan pensava que havia perdut la intervenció d'abans del Vol:

De la matinada, un quart, dos quarts,  tres quarts de cinc i jo ja no podia estar-me més al llit :-)


Finalment després del segon cafè decidia iniciar el Vol. A la riera de Llavaneres a les 6 del matí a 12,5°C, equipat d'hivern he rodat perfecte.


Aquesta matinada els frens  XT anaven bé, no molt bé, tenen molta més potència que els meus fatigats XTR, i segurament m'hauré d'adaptar, segur,segur. Ho dic perquè costa que baixant i frenant no marxi massa del darrera, també puc baixar una mica la pressió de l'Ikon. 


Repetir Dracs ara sí ara també té molts inconvenients, sí, així ja vaig bé, he de seguir fent Dracs, és com les converses de fa uns anys de si 26 o 29, ara les 29 han deixat clar, es veu que són millors bikes, s'agafen més que les 26 baixant, superen miillor els obstacles que les 26, són més ràpides sl les zones planeres que les 26, i pujant si estàs més fort voles, per això rodo en 26 per tenir algun repte, en 29 és tan fàcil que tinc por que es faci avorrit :-) perquè si ho vull tot tan a favor quasi que mirant vídeos de MTB ja en tindré prou :-)))

Desprès de les 29 han vingut les elèctriques, doncs això.

Ep i que jo avui per avui segueixo fent-me la HM en 29, en el meu cas és perquè em faig gran. 

Aquesta matinada he pensat molt i molt amb les Plus, amb les Hugo, amb els Chronicle, i tant, ja m'hi veia rodant amb elles. 

Equipat d'hivern, com la setmana passada, idèntic, amb eines, amb càmera de recanvi, amb la bomba d'aire ara agafada de la mà del King Cage, amb llums sempre funcionant, a mitja potència per fer el Tintorer llarg de baixada, sense incidències, sense coincidències, amb un mar tan planer que la Lluna i descansava plàcidament deixant-se acaronar. 

Sempre miro de no repetir-ho a una mateixa intervenció, no avui, no avui :-)

MTB, MTB, MTB. 

Vaig a preparar de cara sl vespre-nit la crònica de dissabte dels Trinxes a SV, i la d'aquest migdia. 

diumenge, de gener 31, 2016

A l'una

Anava a fer el meu Drac corresponent, OMG.


Res més distant del què estava a punt de succeir, com ho era la necessitat ja obligada de canviar els discs de fre de l'Inbred. Ahir als darrers tres quilòmetres ls maneta del fre del darrera tocava el manillar :-(


Dit i fet :-)


Sí, sí, abans però he posat ferodes nous doncs havia obligadament de purgar el fre del darrera, així ho he fet, primer he retirat el líquid de fre vell, i un cop he injectat el líquid nou per més vegades que ho he fet la maneta seguia tocant el manillar. 


Dir-vos que abans he hagut de desmuntar els discs Shimano SLX de la Spot Brand, sí, sí, i ja que hi era com que el pneumàtic del darrera havia perdut tot l'aire he afegit líquid segellant davant i darrera, molt bé, molt bé, i tant, quan he començat a ficar aire amb la bomba de peu al del darrera res de res, he decidit passar a mode compressor, i quasi li cremo el motor intentant fer pujar els llavis de l'Ikon. 


Quan ja portava quasi tres hores he decidit que calia fer un manteniment més intens a la Longboart, hauré de demanar un kit nou Notubes, de mentre la Spot Brand descansarà desmuntada. 

Fins aquí encara hi havia llum, referit a l'hora del dia, i a les ganes de sortir a fer un Drac.


He tret les dues rodes, he desmuntat els pneumàtics, no el pinyó, i ja no les he muntat, ha quedat la Longboard aturada.

He de fer venir els kits UST de Notubes. 


El fre del darrera no l'he pogut purgar, aleshores he jugat a muntar un Magura Louise de la primera generació que ja volia muntar a la Vicious, un fre mig hidràulic mig mecànic :-) peró el del darrera no es pot muntar, per tant he tornat a desmuntar els Magura i m'he decidit pels Shimano XT de sempre. 


Aquest com sempre el gran comodí de casa quan parlem de frens.

Ara l'Inbred va de 10/10, i aprofitant que m'hi he concentrat molt pel què fa a detalls a reparar, crec que li faré unes petites millores, veurem, veurem. Va molt bé aquesta bike, molt, ara encara anirà millor, i tant. 

L'Ikon EXO 3C TR 2.2 posterior ara el vull 2.35, i tinc una petita sorpresa/premi si la HM finalment no ve, és que ja torno a estar aturat, com?

Avui cinc hores de reparacions de bikes, feia molt temps que no dedicava tanta estona a reparar les dues bikes de casa, i espero no tornar-hi un altre cop fins d'aquí a molts dies, no tinc ganes de tornar a fer una jornada tan intensa de mecànica de bike com la d'avui. 

MTB, MTB, MTB. 

El punt positiu és que l'Inbred ara va perfecte, tots els punts febles a reparar ara han passat a ser punts forts, i veure l'Inbred en perfectes condicions comporta de tenir moltes ganes de sortir a fer un nou Drac :-)

Hugo-Chronicle


Em frena el pes del conjunt just per sobre dels 2 Kg. o a la barrera, més els dos pneumàtics 29+ també agafats d'aquesta xifra de pes d'uns 2 Kg. però tot i així dubto si no entrar a un tram plus

Lligo mentalment les Hugo fent equip amb els Maxxis Chronicle. 


Una proposta que sembla molt atractiva per a mi,  és EXO sí, no TR? sí, sí ho és i és aquest punt, el fet de ser EXO TR que fa que el 29+ sigui una opció probable per la meva nova bike :-)

Tinc l'opinió d'un usuari del 29+, "la bike més divertida d'entre totes, 26-29-FAT-29+, si n'hagués de tenir una i prou, la 29+"


http://www.bikepacking.com/gear/maxxis-chronicle-29-review/

https://fat-bike.com/2014/10/love-at-first-corner/

Contemplo seriosament que com a bikes d'entrada del millor oci siguin el futur quan parlem de rodes de MTB, i a nivell XC Race per què no? 

MTB, MTB, MTB.

Eggbeater 11

Els 4ti van ser els reis a casa durant anys, sí.


Lleugers, molt, menys de 200 g. molt eficients amb fang, amb un moviment lateral crec recordar de 15°, per cuidar els nostres genolls. 


Aquest van ser aquests els punts positius que durant anys els van mantenir com els reis de casa.


Dit això, els punts que els van fer marxar, les cales, un desgast molt prematur, i si adonar-te que ja no van t'avisa a mitja ruta, detectar-ho abans costa. Cada substitució 20€ mínim. 

Els eixos de titani, amb els de cromo no m'ha passat, es gasten molt, no presenten el rendiment, refererit a duració que presenten els de cromo, claus siguent de titani per disposar d'un pes excepcional.

La substitució uns 60€ mínim.

El rebuilt kit, disponible sí, però tot i anar fent el canvi del kit periòdicament, et veus obligat cada poc temps si surts poc o molt a afegir greix a l'eix, si no l'eix tant el de cromo com el de titani agafa un joc que acaba trencant-se per la punta de l'extrem oposat a la biela, com sona, com sona. 

I pedalar amb un sol pedal fins a casa pot ser memorable, i més si vas en Single Speed. 

A casa però totes aquestes exigències no ens varen frenar a seguir amb ells, sí que van marcar la mort definitiva quant les gruixudes molles que regulen la tensió de la cala van perdre tensió, tot i aconseguir recanvis, aquests darrers no mantenien gaire temps una bona tensió de cala, i aquest punt sí que va marcar l'adeu definitiu dels Eggbeater a casa. 

Si persegueixes poc pes a costa de veuret obligat a fer un manteniment constant aquests poden ser un bons pedals, un manteninent amb els 11 a preu d'or, però els nostres genolls, cuidar-los no hauria de tenir preu ho sé, dins d'uns límits però, dins d'uns límits raonables :-)

MTB, MTB, MTB.

Blaze Plus shoes

Fa anys que no em fixo amb aquesta marca, un fracàs de fa uns anys amb el calçat tant de la reina com meu els va allunyar de la nostra llista de candidats. 


Ara passats els anys, mai masses les torno com a mínim a tolerar. 


MTB, MTB, MTB. 

Nubuk saddle

Porto aquest seient des de crec recordar fa ja uns deu anys, amb un funcionament impecable.


Cal tenir present que cada cul és un Món, dit això a mi m'ha funcionat, m'està funcionant molt bé.


MTB, MTB, MTB. 

dissabte, de gener 30, 2016

MontaltrinX

Miraré de preparar la crònica de l'aventura d'avui al Montalt amb els trinxes, clar que yes.


MTB, MTB, MTB.

Alp-X Pro

Tinc l'Alp-X, i per un tema de talla no en tinc una opinió objectiva.


El Pro podria ser una nova alternativa al què tinc ara.


MTB, MTB, MTB. 

dijous, de gener 28, 2016

Dolç hivern :-)

Quins dies de temperatures més moderades, OMG.

Avui semblava que rodés a principis de la tardor, temperatures per sobre dels 17ºC són magnífiques per gaudir d'un bon Vol a dalt de la bike. Fins i tot un lleuger ventet em recordava sense aconseguir-ho que estem a l'hivern.


Avui, i perquè als darrers mesos així ho he anat gestant, l'equipament era blanc i negre, amb un lleuger toc de vermell. Per a mi hi havia massa blanc al culot,  als guants, al mallot, però també a favor que es veu molt més que l'equipament fosc que siguent més pràctic per a MTB, però perillós si has de coincidir amb vehicles a motor, i sempre hi ha uns instants que hi coincideixo, sempre. Culot Morvelo, tèrmica sintètica sense mànigues de Gore, mallot Alp-X Windstopper Softshell de màniga curta avui fent equip amb els manegots Pearl Izumi, guants Hirzl, casc Cratoni Terron, i ulleres Limar Photocromàtiques, mitjons de tardor i les noves, ja no tant però Giro Privateer.


Un dia de MTB curiós, com ahir anava a fer un Drac, a diferència d'ahir al migdia avui l'he fet, dic al migdia, perquè ahir de matinada sí que vaig fer un Drac, i tant. No diré m'ha costat,  o sí, o sí, i el temps així ho indica, uns 49' marquen el to del tram, i una temperatura de 17,5°C la calidesa del Vol.

Coincidències remarcables cap, incidències cap, amb aigua sense beure, sense menjar, amb eines, amb llums sense funcionar, amb càmera de recanvi, amb bomba d'aire de mà, amb un mar inquiet, una mica i prou.

Tot passa, tot, mentre això s'esdevé gaudir-ne, compartir-ho amb aquest to, l'objectiu de cada instant, clar que yes.

Ara a esperar a dissabte al festival SVTrinxes, demà tinc descans de bike, tot i que veurem si finalment va per aquí la jornada de descans, o bé va per descansar mentre faig el Vol.

MTB, MTB, MTB.

dimecres, de gener 27, 2016

Migdia al Sol :-)

Perquè anava a fer un Drac, i mentre baixava cap a Llavaneres decidit a fer el meu segon Drac de la jornada m'he dit, toca planer, toca planer. 


I tot seguit he anat rodant una bona estona sempre resseguint la platja, anant i tornant, el sopar d'ahir m'ha passat factura, quina pesadesa de cos, ara des del fisio que està recuperant aquesta lesio greu que fa mesos que arrossega la Betty el pensament és un, necessito descansar, la qüestio és que per fer-ho encara he de gaudir de bons moments durant els propers minuts que no puc ni vull evitar, OMG.


Una jornada avui intensa de bike, curiosa la distància per gran entre l'equipament de la matinada i el del migdia, deu graus de diferència impliquen equipaments molt diferents, d'hivern a tardor-primavera, OMG. Que bé que es roda amb un equipament lleuger, no marco millors temps, és cert, però la sensació és molt bona, una pedalada més reactiva, una conducció baixant més directa, nerviosa diria fins i tot. 


M'inquieta positivament, sí però m'inquieta el fet d'estar configurant la nova bike en 29, sempre sóc a temps de passar-la a 26, bé sempre que ho digui abans de començar a fer-la el fabricant HM. Li he demanat que la vull de reaccions germanes a la meva 26 tot i siguen 29, veurem que em proposa per fer-la més reactiva. 

Veurem, veurem, ara estic mirant el tema rodes, a la carta, si les vull Single Speed, vull dir amb la boixa posterior Single Speed hauran de ser a la carta, DT240 CL SS, i la resta a decidir. Crec que les rodes seran la inversió més gran d'aquesta nova bike, veurem, 21, 39, 42, els amples interns dels llavis de l'aro, crec recordar, estudiant el tema de si fer unes rodes que m'ajudin a rodar millor, més descansat amb els pas de les llargues estones a les 24 hores, per això, lleugeres sí, i tant, condició obligada, però no únicament lleugeres, vull més prestacions amb aquestes noves rodes, 27,5+, 29+? Ara per ara estic a tram 26/29, però, però :-)

MTB, MTB, MTB. 
 
Parlant d'equipaments per a mi, necessito noves tèrmiques denses de màniga llarga, dues, també de màniga curta, cinc, les llargues que porto estan mortes, les curtes de Gore comencem a deteriorar-se,  també necessito mallots Windstopper germans dels Alp-X,  no m'importa si de màniga llarga o curta, però els necessito, concretament tres, de tots aquests equipaments ja els tinc seleccionats grup per grup, també he de fer venir tres culots pirates de tardor-primavera, no els tinc localitzats, dels tres que tinc dos estan morts, els Assos concretament, en darrer terme també tocaria fer venir dos culots d'hivern tipus els Mavic Echappée que porto, no Windstopper, ni per pluja, únicament per temperatures baixes, tampoc els tinc localitzats, i han de fer equip amb els dos Mavic que estan molt sencers. També necessito un casc nou, el Terron lentament ha anat morint, un Giro crec que serà el proper. 

No parlo dels equipaments d'estiu encara, sí ho faré un cop els detallats a dalt estiguin en camí.  

Trenc d'alba?


Veurem, veurem, la bike a punt després de la trencadissa de fa uns dies, ara ja reparat el suport de ka bateria XL. 


I he afegit al casc el Karma EVO.


Sembla mentre sonen dos quarts de sis al campanar de SV que avui la matinada també pidria ser protagonista d'un bon Vol.


MTB, MTB, MTB. 


De fet millor sortir en bike, no per res, sí perquè a tocar de les 5 de la matinada tot ja rodava a casa, he de pensar que per una digestió densa del la pizza-festival a Arenys  d'ahir a la nit :-)

Finalment el Vol ha sigut, a tocar de les 6 de la matinada ja baixava cap a la riera de Llavaneres, a on avui estàvem per sota dels 10°C, curiós per a mi, des de que visc al Maresme que el dia a dia passa sempre entre rieres, les de SV, les de Llavaneres, les de Caldetes, les d'Arenys de Mar i de Munt, fredes totes ara a l'hivern, de fet per on rodo cada dia les rieres són amb diferència els llocs de més fredor, no diré fred perquè ara per ara encara no n'ha fet. 

Equipat d'hivern, avui test del mallot de Gore Alp-X Windstopper Softshell, amb una tèrmica sintètica de màniga llarga d'Endura, fent equip amb el culot Mavic Echappée, mitjons d'hivern també d'Endura, botes Lake MX140, guants Gore Alp-X llargs per baixar, i curts per pujar, protector de cara, un i prou, gorra Spok, portava el gorret l'Assos a una de les bosses del darrera del mallot, així com també un segon protector de cara, casc Cratoni Terron, i ulleres Oakley M-Frame transparents, amb aquest equipament he passat frescor baixant per les rieres, i una sensació de lleugera escalfor pujant pel Tintorer curt, i per Milans, per un cop a casa arribar amb la tèrmica d'Endura totalment seca, vull dir que la sensació d'escalfor pujant no era en cap cas extrema. Això sí de baixar la temperatura dels 9°C d'avui hauria de portar una tèrmica més densa. 

La bike va molt i molt bé, el fre del darrera demana prudentment el nou disc, la resta funciona correctament, avui he muntat al porta bidó King Cage el suport per la bomba de mà, i així ja no hi haurà la possibilitat que me l'oblidi a casa, no sé si m'agrada estèticament com queda, crec que sí, crec que sí.

Avui el Vol encara ha sigut més solitari, i tant, avui com sempre a les matinades el Vol ha sigut molt emocionant, avui amb els Sigma Powerled al manillar, i el Karma  al casc, i amb ells he fet una baixada prudent, i així ho indiquen els 54' que he tardat a fer la meva volta, els darrers migdies he marcat 48', 47', 49', crec recordar, per tant 54' pujant molt tranquil i baixant molt prudent està prou bé. 


Un cel amb una Lluna esperant l'arribada del Sol, a on jo no he gaudit d'aquest moment de coincidència entre la llum i la foscor, hauria estat bé, sí, però per ser-hi ens haurem d'acostar més a la primavera, ara per ara però a quarts de vuit encara manen les Fades de la Foscor, no els cavalleres de la llum. 


Una nota molt positiva com ho és que per una humitat extrema, no podia rodar pujant amb les ulleres, però en compensació baixant sí he pogut fer-ho i com a premi un sauló compactat humit m'ha permès gaudir d'una baixada segura. 


Ara ja esperant el proper Vol, esperant que sigui al migdia d'avui, a on l'equipament seria força diferent del d'aquesta matinada, però que de no ser avui el proper Vol, serà demà, i no passaria res. 

Sense coincidències, sense incidències, sense beure portant aigua, sense menjar, amb eines, amb càmera de recanvi, amb un pas pel Passeig dels Anglesos amb el mar descansant, molt planer. 

MTB, MTB, MTB. 



dimarts, de gener 26, 2016

H-3 MK1

Torna a ser a The Great Escape MTB, concepte UK per a mi.


MTB, MTB, MTB.

http://www.liteville.de/t/22_98.html


Seient diferent :-) tija especial :-(

Una proposta que no sé si té base, sembla interessant, un punt feble, crec que requereix de la tija específica perquè la guia és especial.


MTB, MTB, MTB. 

http://www.velovert.com/information/7976/un-nouvel-acteur-sur-le-marche-des-selles-morgaw

Si mireu el vídeo, crec que és l'asiàtic, es veu com pedalant el seient s'adapta al moviment de la pedalada, que interessant, no sé però que passa amb el tema de les distàncies de l'alçada de la tija-seient, vers aquest moviment de puja i baixa, vull dir, varia l'alçada, o senzillament no modifica res i és senzillament una millora? 

Tot i que no tinc cap problema amb el meu seient, és cert, però l'he vist hi he pensat, aquest vé directament cap al blog, no cap a casa, no cap a casa.