Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de setembre 21, 2015

Fury

Les lleugeres, i tant. 


Gran presentació.


Millor equipament. Una bossa molt funcional si has d'agafar avions portant la bike, portes el calçat a dins de la bossa, aquesta és molt compacte, perfecte per poder ocupar el mínim d'espai, i també per decidir si ets més prudent portar el calçat a la bossa de mà, per si la bike no arriba poder com a mínim disposar de l'equipament. 


El de la imatge és el tac alt.

Ja fa uns anys que la Reina roda amb les Mavic Fury. De fet ella anava encantada amb les Sidi Dragon 2 blanques, però un defecte passades les primeres setmanes al taló de les Sidi per la part interna, va comportar d'un canvi a les Mavic Fury, no toca ara debatre sobre aquest canvi, però esmentar que la contesta de l'importador crec recordar que Comet va ser, i ho tenim per escrit, que no era un defecte, que era motivat pel desgast, i la conclusió va ser per tant que no hi hauria garantia de reparació i evidentment tampoc de substitució, fantàstic, ja fa uns anys, des del 2009 que no ve cap més Sidi a casa, això sí jo vaig exprimint les que tinc d'aquella etapa, ara un cop les Dragon blanques ja estan exhaustes, els hi toca a les negres, clar que yes! 


De mentre però ja estic presentant les velles Mavic Fury, noves per a mi, no les Drako de Sidi que ja són quasi velles també a aquest mercat tan viu, vull dir fins el problema de les Sidi de la Reina portàvem anys rodant amb Sidi. 


De fet les Fury de la Betty no les vàrem comprar, si no que Chain Reaction Cycles sí que ens va repondre amb la garantia de les Sidi Dragon 2, i ens va permetre inclús de canviar-les per una altra marca, concretament es van limitar a abonar-nos 250£ per les Dragon 2 malmeses, com sona, i va ajudar que no érem un desconeguts per a ells, però a casa a la botiga de Mataró a on havíem comprar les Dragon 2 de la Betty també hi havíem comprat molt, sense anar més lluny, les dues Yetis ASR-SL nostres van sortir d'aquesta botiga, però la resposta va ser la negativa de l'importador que us he esmentat.

Mentre Chain ens gestionava la garantia, els hi vàrem comprar les Shimano SH M230. Aquesta va ser una molt bona pensada, perquè si bé l'aspecte estètic exterior es va deteriorar ràpidament, també ho és que no va passar d'aquí, i crec recordar que ja tenen tres o quatre anys.


El color, el color, que em costa, el blanc, OMG.

Ara les tinc en quarantena, han de passar dies, pocs crec, per consolidar si es queden, dubto si tornar-les, i demanar les Shimano SH XC90.


Sense les cales Shimano.

 
Size 43 1/3.

Amb la cala Shimano, i els tacs baixos de Mavic.


Amb la cala i el tac frontal baix d'origen.


Size 43.5.

Amb el tacs frontals de Sidi, i la cala Shimano. 

El pes bo, molt bo certament, certament, les Giro Privateer no les he pesat mai, he de pensar que germanes, d'aquí a minuts o sabrem. A data d'avui el calçat més còmode de tots els que he tingut, i ho són de còmodes des del primer moment, com sona, com sona.


Size 44.

Les Dragon 2 amb els tacs frontals de la marca, i la cala Shimano. Pensava que eren còmodes, sí, fins el dia que vaig posar-me les Privateer. 


Size 44, crec. És que no veig el número enlloc. 

Les Bont, les terribles, OMG. Amb la cala Shimano, i els tacs frontals Sidi. Un calçat que mai ha sígut per a mi còmode, i que ni passats els mesos va millorar, per a mi les més espartanes de totes les que tinc, són estèticament les que m'agraden més, sí, però són per estar darrera d'un aparador, pel què fa a la meva morfologia, són les impossibles.


Amb aquest afegit lateral de pneumàtic que hi vaig sobre posar per mirar de protegir la zona.

Us proposo també pesar les plantilles. Pot ser interessant , per tipus, i perquè és un punt molt important, crec de la comoditat, tot i que pes no és simptoma de comoditat, hi ha molts factors a tenir presents, vull dir que les Giro són per a mi les més còmodes, i la plantilla la veus i no té res, les Fury passats els dies crec que seran còmodes, però ara estan molt lluny de la comoditat de les Privateer pel què fa a aquest punt. Jo avui aprofitant que estic rodant per tercera o quarta vegada amb les Dragon 2 noves, diria que les Fury d'inici són còmodes com les Dragon 2 d'inici, tot i que tinc constància que les Fury milloraran molt passats els dies, veurem, veurem. 


Mavic.


Giro.


Sidi.


Bont.

De quedar-se les noves Fury ja aportaré test de les percepcions d'aquest calçat. 

Ja que hi som :-) anem per les de la Reina. 


Size 39 1/3.

Les Mavic Fury amb la cala Shimano i els tacs frontals de la casa.


Size 40.

Les Pearl Izumi 3.0 amb la cala Shimano, i els tacs de la marca.

El cafè és cafeinat, i que bo que està :-) no sé que és primer si el moment  que proposa d'un cafè, o és el cafè que comporta del moment, segur que és la suma de petits ingredients, de molts, clar que yes.


Size 40.

I finalment les tanquetes, amb cala Shimano i tacs de la marca.

També us poso el detall de pes de la plantilla, curiositats. 


Mavic.


Pearl Izumi.


I finalment Shimano.


Els tacs Sidi que esmento.


Les cales Shimano que porten totes. Excepte la primera pesada de les meves Fury que són sense elles. 


La bascula.


Us he específicat el pes a part de les plantilles, de la cala, dels tacs, però a excepció de la primera pesada, que no porta cales, totes les altres porten la cala, els tacs i a totes les pesades van amb la seva plantilla.

La bascula no està tarada, que no sé si es pot, però és a on som. Hi ha el tema de la pols, i fang de les que no són noves, sí, però totes aquestes estan molt netes, pot variar 10 grams, sí, no més. 

A excepció de les Shimano SH M230 que no ho sé, i les Giro Privateer, totes les altres porten sola de carboni, parcial o total, ho dic per les Dragon 2 que són com un mecano de dues peces, i no sé si aquesta sola del calçat és de carboni, sí que és de carboni el reforç que porta desmuntable. 

La Sidi Dragon 2, té la sola de tacs de goma que un cop es gasten els reposes per uns 50€, les Bont també, aquestes darreres és un insult, o una broma de mal gust, les Bont, els tacs de goma marxen sols mentre rodes, rodant sí, els tacs de goma cauen, s'escapen del torniol que els fixa, crec que és per ser els tacs massa tous, i és més accentuat els que estan al voltan de la cala :-(

La resta de calçat no té els tacs de goma de la sola intercanviables, gastes els tacs de goma i no pots canviar-la, interessant la proposta de Sidi? no, no té millor rendiment que les altres, longevitat vull dir, no m'aguanten més d'un canvi de sola, vull dir el cos del calçat es deteriora, és a dir tenen una duració similar a la de la resta que no té aquesta opció.

El calçat que he pesat, sempre és el dret, ho esmento perquè llegia fa poc un test de calçat, i no pesava el mateix el dret que l'esquerra, hi havia uns 20 grams de diferència, a mi em va sorprendre, per aquest motiu ho esmento. 

dissabte, de setembre 19, 2015

Fernande


Mirava un cop treta de la bossa, mirava al detall les tèrmiques noves. 


De fet sense entrar en tipus de material sintètic, però sí tipus de construcció. 


Un coll curiós, nou per a mi pel què fa a aquest equipament.


També la màniga per a mi molt oberta.


Una part posterior acurada, espero que la faldilla ajudi a evacuar la calor. 


De fet aquest ha és un bon indicador, com les jaquetes Xenon AS de Gore pensades-construides per ser a dalt de la bike i prou. 


Els detalls del lateral ajuda a pensar així. 
 

I l'arribada d'aquest a la màniga també. 


No hi entenc de pesos d'equipaments, ni de bikes de 29" ni de 27,5", sí que una bike doble que funcioni bé de 9,5 Kg és una joia de bike, sigui quina sigui la roda, però sobre pesos d'equipaments que funcionin, ara hi entro, no si parlem de casc i calçat a on ja fa uns anys que ho treballem. 

Aquesta tèrmica amb talla S té per a mi una referència de pes, ja el compararem amb el de la Gore que ja fa uns mesos que participa dels Vols.

Un cop comenci els Vols la Fernande marcarà ella les conclusions. 

MTB, MTB, MTB. 

Se les té amb les tèrmiques de casa, Pea Izumi, i Gore Bike Wear, no ho té fàcil, en cap cas, en cap cas. 

BWR


MTB, MTB, MTB.

Mallot i culot

Ja són a casa, Alp-X de Gore el mallot, PRO el culot de Pearl Izumi.


Ja proposaré detalls d'aquest equipament, miraré de ser precís, que no breu, que no breu.

MTB, MTB, MTB.

dijous, de setembre 17, 2015

Mallots


Entre molts ja estan sortint, sense Vols, sense Dracs.


MTB, MTB, MTB. 

Un sensació amb el contacte amb el cos de molta però molta calidesa, suavitat, tant que crec que seran mallots que lideraran el dia a dia, OMG. De fet ja és el què estant fent des de minuts després d'arribar a casa, com sona, com sona, avui mateix seran protagonistes absoluts de la jornada, pels Vols? no, pels Vols no, per un descans inevitable des del diumenge, per una lesió dels genets del braç dret que fa mesos que ens acompanya, i que ahir va demanar de  la visita al fisió, a casa de l'Andreu, i per tant les 24/48 hores posteriors de passar pel reparador no tenim costum de fer Vols, pel dolor, molèsties, que tenim les primeres hores de venir del fisió, quan tractem aquest tipus de lesió entenc que d'origen tendinós. 

Sessions de fred a les zones endolorides seran les protagonistes avui, un nus de tendons el motiu, la Reina la més afectada, molt, en Bob menys però sense aconseguir deixar enrere aquest petit mal de cap com ho és el dolor del braç dret, i per mirar de corregir ràpidament haurem de treballar amb les cintes elàstiques, la negra la protagonista, veurem, veurem. 


La cinta, l'exercici amb ella persegueix reforçar les zones perífèriques no afectades per la lesió i així aconseguir que aquesta millora descarregui la zona afectada, per aquest motiu cal ser molt prudent amb l'exercici, amb l'extenció d'aquest, l'abast del moviment fent l'exercici per no fer treballar, per no carregar encara més la zona endolorida. Veurem com ho gestionem. 

Per aquest motiu per ser a un tram, espero que breu, recuperador, és molt important gaudir d'aquests mallots sense ser dins dels Vols de Drac, entre ells sí, al Mirador, oh yeaaaaaah!

dimecres, de setembre 16, 2015

Tèrmiques

Guardades, esperant l'oportunitat de compartir Vol. 


Veurem si tenen un funcionament tan bo com les Gore. 


No les hem mirat fora de treure-les de la bossa, veure si és la talla, i tornar-les a guardar, sortiran, sí, més que la resta d'equipament com els culots i mallots que en són set a l'estiu, menys que els guants que juguen entre tres, les tèrmiques acabaran l'estiu, la tardor, fins i tot part inicial i final de l'hivern, combinant entre sis d'estiu, i les d'entre estacions, crec recordar que tres o quatre més, però les que treballen més amb diferència les d'estiu, i aquestes avui amb l'arribada d'aquestes darreres tèrmiques en són sis. 

La tèrmica d'estiu és sense cap mena de dubte la part de l'equipament que ha arribat quasi a l'últim quart del meu tram, com sona, jo a les esteacions més benignes, quasi durant nou mesos sempre havia rodat sense ella, curiós perquè ara fins i tot dins de les 24 Hores SOLO la tèrmica és com els mitjons una part més de l'equipament imprescindible. 

De fet voldria afegir a aquest punt les avantatges de rodar amb tèrmica, diuen que és per mantenir sec el cos, no diré que no, jo com ja us he anat comentant porto setmanes arribant xop a casa a les sortides abans del trenc d'alba, per l'extrema xafogor que hem patit aquest estiu a les matinades, aleshores aquest punt no el tinc clar, sí que avui per avui les tèrmiques un cop a casa no han tornat per on han vingut, per tant puc concloure que ha passat a ser un equipament que ha vingut per quedar-se, ho escric i tinc dubtes, veurem, veurem.

MTB, MTB, MTB. 

90

Els 90, aquests anys un tram increible, ara ja quasi ni rememorable. Pel cas que ens ocupa el pes d'aquesta joia, segons el fabricant.


Em frena que no estic encara dins del tram mides de seients, sí que si són de carretera cal estar atent a la elevades allargades d'aquests. Sense anar més lluny a casa el seient d'origen de la Vicious és de carretera, és certament un sofa, però per muntanya, per aquest ús la sensació és de falta d'espai lliure, la percepció és de portar un seient amb un excés  d'allargada. I mira que no van escatimar recursos perquè és l'Arione de Fizik amb guies de carboni, lleuger, enorme, còmode, amb un preu estratosfèric, per sobre dels 300€,  però amb aquest excés per a mi d'allargada per a MTB. 

Tinc pendent tres cròniques dels darrers Vols, i també la presentació breu de les imatges dels diferents equipaments, tinc les noves tèrmiques, els nous mallots, el vell conjunt format pel mallot de Gore, i el culot Pearl Izumi, Alp-X i PRO respectivament, en darrer terme us presentaré el nou calçat, les Mavic Fury, que si bé són un encert, ja les tinc a casa, a mi com us vaig comentar el blanc, el color blanc per a MTB no el tinc com a color preferit, i aquestes perquè no recordava que les Fury tinguessin cap més opció que les grogues i les negres, jo vaig llegir únicamt Black, no White-Black. Però ara ja no tinc opció a canviar el model, ja no hi ha la meva talla, sí si hi afegeixo 120 euros més :-) puc tornar-les sense problena, veurem, però la pensada avui és que repetiré experiència, en menor grau, ara no són blanques, són negres i blanques, ara bé el negre és brillant :-( i a si no puc amb el blanc, amb el calçat brillant seria el segon motiu pel que no em decidiria per aquestes Fury, com?

Com us dic, veurem què decideixo, tot i que ara la pensada és que es queden a casa. 

MTB, MTB, MTB. 

dimarts, de setembre 15, 2015

M615

Com m'agrada aquesta proposta.


MTB, MTB, MTB.

A mi m'agrada molt aquest estil de proposta, és proper al concepte de construcció actual de bikes a casa. Si bé el què portem avui com a components no és ni germà llunyà d'aquesta gama de components, hi haurem d'anar, i tant, perquè no ens podem permetre d'altres opcions, que bé, que bé, que bé.

dilluns, de setembre 14, 2015

Novetats


MTB, MTB, MTB.

http://www.mtb-mag.com/la-rinascita-di-ellsworth/

No sé si és una bona notícia, sí que ve siguent tradició, per no dir llei de vida

Entenc que gràcies a aquesta operació un fabricant de bikes recentralitzarà la producció als USA, o sigui deslocalitzarà la producció que té ara a l'Orient.

Notícies vives, projectes dinàmics, OMG.

Paris Mt., new apparel ... new sensations

We are testing new apparel, in the last days  I had to renew part of my old MTB partners, I still have them just in case of emergency, but the time has made them cross a line where I can't use them anymore for the same purpose.

I already spoke about the POC Octal helmet, and on the next days I will also talk about new shoes, as the Specialazed S-Works are being retired after years of service.


 Testing the new POC Octal @ Kanuga trail



 
Kanuga and Fire Tower trails ... and a nice Ventana El Gordo :)



From Greenville SC, Javi Paricio