No per fer aquest cop el camí romà, però sí amb aquest dins dels nostres cors, oh yeaaaaah!
Exciting times.
The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!
SingleSpyder.
dimecres, de juliol 08, 2015
Kestrel
Tenen segur encara molts punts a millorar, segur, és la primera versió de Five Ten, però per ser un primer pas és una molt bona proposta.
No són còmodes com unes Giro és veritat, i aquest punt em frena, però sí més pràctiques per el MTB que practiquem a casa segur que avui són quasi que puc dir, la millor opció.
El preu com les gammes més altes de Five Ten, és a dir com les gammes mitges dels altres fabricants, d'aquí l'expansió imparable d'aquest fabricant.
MTB, MTB, MTB.
dilluns, de juliol 06, 2015
Quasi tot
No ho té tot però sí quasi tot.
http://www.ventanausa.com/ventana-community/owners-gallery/hardtail-xc-single-speed/
dissabte, de juliol 04, 2015
Packed. Adventure awaits
After a bit of help from the local bike shop to remove the pedals. I think we are there.
divendres, de juliol 03, 2015
Time to pack...
And so begins the process of dismantling and packing Sally for her first trip to Europe!
dijous, de juliol 02, 2015
I like
No serà, ara per ara per la tradició de la casa, interessant, sí, però ara encara avui IF té una posició més, bé una més no, més d'una, una més és un dir.
MTB, MTB, MTB.
http://www.cycleexif.com/firefly-ti-mtb
Routt 45
Hi ha tantes possibilitats que costa no decidir-se per varies a la vegada.
http://moots.com/our-bike/cross/routt-45/overview/
La forquilla no és avui la meva, però passats els dies crec que podria ser una bona opció, perquè segur que motivat per veure-la ara sempre com a primera opció, finalment passa a ser una bona proposta, segur que perquè ho és, a mi em costa encara avui però.
Les bosses de viatge com m'agraden, OMG, sí, però sense cap mena de dubte és la bike la que em captiva, i tant.
MTB, MTB, MTB.
dimecres, de juliol 01, 2015
divendres, de juny 26, 2015
Nou tram?
Ho dic per la quantitat de velles novetats que m'envolten.
Portem ja quasi cinc setmanes descansant de bike, sí, hem sortit un parell de cops, no sé si tres, però pel què fa a sumar no les definiria com a sortides.
El perquè d'un descans tan prolongat és senzill, tot i que jo no hi he arribat fins fa unes hores a la resposta, i és el motiu d'aquesta intervenció.
A setmanes de les 24 hores de Finale sé que estava excepcionalment concentrat amb la preparació de la cursa, perquè no ha sigut fins després d'aquesta aventura que tinc una sensació de tristor per el drama de la Vicious The Motivator Single Speed, perquè ara sí que ho puc afirmar amb contundència, és un drama. Curiós pel fet que ara és una tragedia, sí, però per les circumstàncies de quedar-me sense la meva joia de NY fa quasi dos mesos, i adonar-me ara realment de la seva rotura, vull dir que la sensació és extranya, un drama llunyà, com? no és que us ho pregunti si no que m'ho pregunto jo, i aquest fet el temps que fa que la Vicious descansa al Mirador del Drac sense possibilitat de seguir amb els Vols em deixa una sensació molt diferent, perquè disgustat i poc preocupat pel fet de ser llunyà és per a mi nou.
Si hi sumo que després de Finale, després d'aconseguir fer una cursa rodona, de fet després de la del 2014 és la millor cursa que he fet, i si bé les sensacions no van ser les millors el resultat que jo ja no podré millorar va compensar sobradament aquestes males sensacions mentre rodava.
Cal també esmentar que els UK la sensacional experiència viscuda, va imposar bones, i més bones sensacions, quin gaudir de pedalar sense parar, quin plaer compartir tan lluny de casa tan bones amistats.
Després sense tenir temps d'adonar-nos de res, ja estàvem a Finale, i tot seguit un cop a casa teníem l'arribada d'en Javi, i mentre això passava ja gaudíem de les notícies de la propera arribada d'un nou convidat, oh yeaaaaaah!, diria que seria difícil millorar una notícia com aquesta, unes notícies com aquestes, molt difícil, possible i tant però fins aquí poc hi puc afegir.
Ara passades aquestes setmanes després de Finale mentre miro la meva bike, la que ara vindrà amb mi aquests propers mesos, perquè crec que no seran setmanes, si no mesos, torno a gaudir del plaer d'admirar aquest tipus de bike tan especial, per la seva simplicitat? no, que també, per la seva característica de ser Single Speed? no, que també, per la seva humil construcció? no, que també, per ser 100% rígida? no, que també, pels seus components? no, que també, pel què ha vingut agafat de la mà de l'arribada d'aquest tipus de bike? no, que també, pel què ha proposat la participació a aquesta disciplina de 24 hores? no, que també, per la disciplina que ens ha imposat les propostes de les preguntes proposades el tram des de fa uns anys va fer un canvi, i quin canvi OMG.
MTB, MTB, MTB.
Seleccionant els darrers detalls del Drac, de l'actual, del proper ja us en vaig fer cinc cèntims.
dilluns, de juny 22, 2015
Fat Albert
Yesterday was also a day for sharing in the simple pleasures of cycling. My work mate, Murray, had fallen in love with the idea of a Fat Bike last year when he saw one for the first time. He bought his son one, and then was irrevocably in love with Fat.
After many months away, he has returned to work with us and on his first weekend off he laid out the $ for an entry level 8 Speed Fat beast.
I had the privelege of picking the bike up and being the first to ride it. It was also my first time on a Fat Bike. Strange, but instantly addictive. Will I ever own a Fat? I'm not sure I could justify it. Will I want to buy one? Of course! They are a lot of fun...and if I do manage to buy that house down the coast, maybe I could justify it as transport for fishing and surfing...
But yesterday wasn't about me, it was about the sheer joy of seeing someone bond with their bike! I know I easily get caught up in the latest bling and top end gear, so it's great to witness and remind myself that entry level bikes bring a lot of fun and introduce people to a world that they wouldn't otherwise contemplate.
Murray goes for his first spin on "Fat Albert". The bike is of course orange. The colour of Henry, the colour of most of our work clothes, a colour I have grown to love more than I thought I would.
Fat MTB!
Casc Lock
As I finally start throwing a leg back over my bike and getting ready for my next adventure, I found myself in a local bike shop stocking up on some replacement gear.
New shoes: super light and airy touring shoes from Northwave to replace the old Shimanos.
New Lazer helmet with appropriate orange highlights to match Henry and the bottle cages on Sally.
...and a nifty little device that I got for free, called a Capuccino Lock.
Honestly though, that CL stands for Casc Lock. It takes the casual Casc Lock to the next level. No, it won't stop the bike thieves of Barcelona or Milan, but it will slow down someone who thinks they can quickly undo your helmet and nick off with your bike! Just an added bit of security while sipping a beer or coffee and keeping a casual eye on the Drac.
Well, time to drop Sally in for a quick once over in preparation for the big adventure, and time to pick up Murray's new steed, Albert...
Fat MTB O'clock!
Montseny
I per tant quasi puc afirmar, quasi, que els Vols tenen possibilitats d'iniciar el tram, de totes maneres per com ho espero, la manera de proposar comporta que no té conseqüència si són o no, el pas de les hores indicaran el signe afirmatiu o no d'aquest, de fet són quarts de dues de la matinada i el son no vol fer acte de presència, i sense descansar d'entrada no hi ha Vol de matinada.
Avui un bon esmorzar ens ha indicat a on som, a la imatge, som a la imatge, únicament que no hi sortim detallats, certament, però hi som, hi hem estat, i si puc triar, decidir, hi seguirem estant, sense ser visibles, no cal, el lloc no necessita d'evidenciar que hi rodem, ell per si mateix sempre provoca el so dels somnis fets melodies, de les notes que desprenen dins dels sentir dels genets en poder gaudir d'espais fets presents, omg, omg, omg.
dissabte, de juny 20, 2015
Esperant
Per si el retorn consolida :-)
De mentre moltes converses de bikes, mentre anem fent els preparatius per l'arribada de la Reina.
Oh yeaaaaaaaah!
Etiquetas:
juny 2015.,
Primavera
dijous, de juny 18, 2015
Vols, oh yeaaaaah! :-)
És que ahir amb un gran convidat de gala, tornava a ser a entre corriols de casa, mtb, mtb, mtb.
Hauria d'haver dit motivat per un gran convidat de gala, perquè si no el Vol hauria quedat per un futur proper, per sort aquesta agradable arribada programada va comportar de sortir a fer un Drac en la seva versió menor, dins d'un tram de vespre, ja a quarts de nou, i una arribada ràpida a casa sense passar per Milans motivat per una petita incidència molt possible, mai massa, com ho és la punxada d'un Continental, i un aro no UST fent d'UST a on no té la possibilitat de segons quines càmeres, i per tant va comportar des de l'instant de la punxada d'un retorn immediat cap a casa. Sense coincidències, poden gaudir encara a la riera de l'hípica de Llavaneres en la seva versió sauló, amb una pujada pel Tintorer curt memorable, i una baixada dins del terreny clàssic del Maresme, sauló sec, sec, sec, a on la meva bike en la seva versió local vola per sobre dels trams sinuosos de casa.
Que bé que va la meva bike, que bé que m'ho vaig passar ahir a dalt del meu Drac, em feia falta aquest descans de bike, quina necessitat silenciosa que tenia de descansar de bike, si no ho recordo malamament que d'aturades no obligades aquesta és la primera des de la WEMBO del 2012, està prou bé, d'aturades per descansar n'he fet sí, les de rigor per seguir pedalant, però o bé de breus, o bé llargues per uns refredats-alèrgies que m'han imposat a fer un repòs ara de percepció infinita, trenta dies a l'agost del 2014 sense anar més lluny, però una aturada de quasi un mes sense un motiu com l'esmentat ara fa més de dos anys que no la feia.
Ahir un dinar, i un sopar memorable per la companyia a on la nit venia agafada de la mà de dues sensacionals pizzes va marcar el to de la jornada, a on els somriures sempre van ser la moneda de canvi de cada segon de la jornada. Dins del Vol motivat per la punxada sense possibilitat de reparar-la per seguir rodant amb normalitat, a on una càmera de 26" muntada a una 27,5" inflada abans d'introduir-la dins del Continental de paper de fumar per la impossibilitat de fer sortir la vàlvula per dins de l'aro American Classic de 30 mm, va fer que un cop el pneumàtic va quedar reposant als laterals d'aquest aro de mantega era com el girar d'un plat rotor, OMG, no sé si es pot riure més, però més a gust segurament que em costaria, gran jornada de bike, breu i molt però que molt divertida.
Ara ja possiblement a dins del tram dels Vols, veurem si aquests agafen ritme o aquest primer dóna pas un altre cop a seguir descansant, o com us dic podria ser, és el què vull ara, entro dins de la periodicitat ara sí ara també a dalt de la bike, mtb, mtb, mtb.
Unes pluges que han portat un vent que ens refresca l'ànima, clar que yes!, esmorzàvem de bon matí amb el nostra convidat de gala dels UK, i immediatament després teníem la confirmació de l'arribada de la Reina australiana, oh yeaaaaaaah! :-)
Nosaltres som constructors, sempre ho sèrem, a un país que diu ser de conqueridors, com?
La Nau Insígnia cada dia resta més protegida sota el granit del Mirador del Drac, i de mentre seguirà en posició protecció, mentre el Destructor Independent no indiqui que és el moment de canviar aquest estadi.
Eix de 12, 142 mm. BB convencional, pipa de 44 mm, o cònica, eix de 15 mm, 27,2 mm, i la roda? a aquestes alçades a qui li importa quina roda sigui? jo sobre rodes únicament estic interessat en la part que parla del tipus de pneumàtic, ara Maxxis Ikon, TR EXO 3C, la resta no és un tema de conversa principal, que bé, que bé, que bé, i si ho ha de ser pot ser-ho d'aquí a un segon si volem nosaltres compartir una visió del què ens agrada, exemple, a mi m'agrada la roda de.
MTB, MTB, MTB.
Etiquetas:
juny 2015.,
Primavera
dimarts, de juny 16, 2015
Hard Eddy
Per la marca no pel model, si parlem de carboni hi ha cosines llunyanes que són la referència, sí, però a casa Intense pesa molt com a marca de MTB, molt.
És una proposta pràctica, sense ser una HM a preus de marca HM :-(
Hi ha avui per a mi cinc quadres de diferents marques en aquest tram de propostes, segur que n'hi ha més però ara no les tinc presents, com són, Santa Cruz, Ibis, Specialized, Ellsworth, i Intense. I no únicament pel material, carboni, hi ha d'altres quadres d'aquest material que ja proposaré que tenen la base HM de prestació inferior a les marques esmentades, i un preu que duplica els preus amb diferència, però amb l'atractiu d'estar fabricades als USA. Voldria afegir-hi les extinguides Gary Fisher, i les Trek, però aquesta des de la District Carbon del 2011 que no tenen una proposta actualitzada, de fet aquesta darrera no sé ni si està dins de la gamma 2015-2016.
Per prestació diferenciada de les altres, Specialized, amb una proposta 100% RACE si parlem de pes/prestació, menys de 7 Kg crec recordar, amb la versió 100% rígida, a on excepte els frens, el pinyó, la cadena, la direcció, i els pedals, la resta tot són components de la casa. Dic recordar perquè l'he tingut a les mans fa tot just unes setmanes, i bé, de ser el meu tram, que ara no ho és, aquesta darrera seria la proposta. Pel fet de ser encara molt present la proposta integrada, a on rodes, quadre, BB, bieles, i forquilla de la Scalpel Team Replica.
MTB, MTB, MTB.
Etiquetas:
carbon,
Frame,
Hard Eddy.,
Intense
dissabte, de juny 13, 2015
Clàssica?
Podria ser, interessant? també podria ser.
No vindrà la que més vegades ha anat sortint al blog, la Trail King seria aleshores la que estaria venint, per cert 29", de fet la bike que vindrà avui és per a mi tota una incògnita, fent referència a la marca, perquè per especificacions tècniques, per definició de concepte de bike no hi ha motiu per emocionar-se, perquè no tinc dubtes importants, sí que els tinc quan parlem de qui portarà a terme la construcció d'aquest somni, i aquest, la selecció del constructor és en primer terme un tram sensacional, perquè des del 2007 que no tenia aquesta sensació, més de vuit anys, entre el 2007 i el 2009 van venir a casa quatre bikes dobles, ara de fet no en vindria cap si la The Motivator estés en forma, sé que és així perquè no tinc neguit, ni pressa a decidir-me, i aquest estat de certa pausa ajuda molt a poder gaudir d'aquest moment.
MTB, MTB, MTB.
http://colonelsbikes.com/moots-rigor-single-speed/
dijous, de juny 11, 2015
No perquè sigui
Sí perquè contesta el punt de la gamma de components.
D'entrada aquesta proposta ho té quasi tot, treiem el nom del model del quadre, no cal, la forquilla és un criteri, el BB és amic, frens, i rodes serien unes altres propostes, per diferents gustos res més, perquè uns XT amb diferència de les millors propostes, amb diferència, i res té a veure la valoració per un tema estètic, Sheldon quanta raó que tens, i mira que t'has venut la JJ, ja seria hora que vinguessin les primeres SLX a casa, ja seria hora, i els segons DT 240 SS, sense radis de titani, no cal, o sí, o sí, però dins d'un nou tram, vull dir en cas de ser aquesta la recolliríem al seu país d'origen i no tornaria cap a casa tot seguit, no cal tenir pressa, nosaltres tampoc, no cal oi que no?.
He llegit moltes opinions sobre les propostes de components de Baum, és evident, no les comparteixo, pintades, les he tingut a les mans, sense pintar les he tingut a les mans, amb components d'alta gamma, amb components de gamma baixa i mitja, el fet és que totes, però totes un 10. Passa com amb les JJ, la Spaceframe de titani per posar un exemple, muntada com estigui muntada, amb la proposta del fabricant de quadre, forquilla, boixa, i manillar, sigui quina sigui la proposta de components que he pogut gaudir, un 10. És més les dues bikes més significatives per a mi amb couplers una Kona i una On One crec recordar la segona, una tercera una Retrotec és veritat la del mateix constructor, sí però les dues primeres, quadres molt senzills muntats amb components que la boixa sola del darrera valia tres vegades més que el quadre que la portava, i el conjunt un 10, de fet, tornant de la SSWC d'Irlanda un fet va ser el rei, vàrem tornar a casa amb una lliçó magistral, havíem vist bikes molt senzilles més interessants que cap de les gammes més altes presents a la WC, per què va ser així? senzill desconeixíem aquesta possibilitat, la de poder proposar bikes tan impressionants amb un MIX de components molt oposats pel què fa a gamma.
De fet la sensació a Irlanda i va ser comentada mentre hi érem, mentre tornàvem, i passades les setmanes un cop ja a casa, va ser la d'un lleuger ridícul, dissimulat perfectament per nosaltres, sí, fins i tot diria en el meu cas una mica oblidat amb el pas dels anys, en d'altres pel què he anat llegint, esborrat del tot, pel fet que ens van agradar tant les propostes que vàrem adonar-nos que ens faltava molt per ser entre aquests rigorosos bikers Single Speed de la resta del Món, molt.
Bé, ara passats els anys, ens falta menys a casa, si més no una mica menys, ja està prou bé, oi que sí?
MTB, MTB, MTB.
El futur proper
Passarà per aquí?
Si demanés un quadre a aquest costructor possiblement també li demanaria alguns components, a aquest segur, tija, i potència, i no sé si podria entrar al túnel del terror amb constants canvis de BB, no ho sé, és un clàssic com els Avid de cable, que no porto ara per ara, i que confio que com el BB que esmento tampoc portaré, però no diré rotundament que no, en cap cas, sí que de poder serà que no.
Hi ha dies per tot, millor dit, definim millor, hi ha dies per algunes coses, totes no tenen la porta oberta, en cap cas, si més no pel què fa a la meva proximitat, quina seria la proximitat? deu centímetres, i no he sigut prudent dient deu centímetres. Jo més lluny d'aquesta distància, d'aquesta gran distància no puc garantir ni actuacions ni comportaments, i no per intencions que no siguin bones, no, si no per desinterès, per falta de concentració amb els temes que compartim que durin més de cinc minuts, o que hauríem de compartir de ser l'interés i la concentració pels temes a compartir els puntals a mantenir d'inci a fi.
MTB, MTB, MTB.
Si ès dóna el cas de fer el pas jo estic decidit a fer un pas complert pel què fa a la bike, vull dir no vindrà el quadre i prou si és 29", o 27,5 la meva intenció és en primer terme acordar la resta de components, o la majoria d'aquests amb el constructor, si és 26" la conversa no sé quina és, perquè, bé no sé quina és. Jo la 26" la tinc tan clara que no hi ha massa a dir, són moltes llistes fetes, mai masses, aleshores en una matí demano tots els components, que ja us puc dir que que no seran en cap cas convencionals, vull dir els propis, per a mi un error, del quadre pel nivell de preu d'aquest, i sí els que crec que han de marcar l'ús que li donaré a la bike els propers anys. Que no dic que sigui diferent del donat a la The Motivator, o sí, o sí, mtb, mtb, mtb.
El fet és que si visualitzo la 26" tinc cada detall definit automàticament, perquè de fet la veig clàrament únicament si es 26", si penso en 29", bé està tan discutida la plaça, tan debatida que quasi que relaciono 29" amb conflictes, i si penso en 27,5 la pau torna a ser propera a les 26", i és per aquest motiu entre d'altres que per ser ja agafo la que segur que sé que m'agrada, la 26". Em fan dubtar les imatges d'en Pascal amb la seva Sobre 27,5 perquè m'agrada com ho proposa. És a dir si sona bé la música, per què no? Jo 27,5 llegeixo Pacenti, i a mi aquest fabricant m'agrada molt. Si és 26" una porta queda oberta avui, d'entrada no de sortida, i és una Vicious, el model el tinc clar si és una Vicious de 26", i seria FAT TR, com sona, com sona, si no és una Vicious, aleshores el tram és un de molt diferent, no passa ara per ara per una FAT, i el + té una petita possibilitat, les convencionals TR segur, i el topall 2.4. Si és 29", convencional i TR amb el mateix format, i el + com a límit.
http://www.kishbike.com/bikes/mountain/gallery/959/#photo_focus
Etiquetas:
K.I.S.H.,
White Industries.
Sempre present
http://thegreatescapemtb.blogspot.com.es/2012/02/jeff-jones-spaceframe.html
Etiquetas:
Jeff Jones Spaceframe.
Impossibles
http://www.fooriders.com/images/bikes/willits_b2/DSCN0483.JPG
Vaig veient que des del 2005 no veig novetats, perquè el rellotge està aturat a una hora d'aquest any pel què fa a bikes, ho dic perquè fora d'aquest constructor jo tot ho visualizo 26" :-)
Curiós perquè fa uns anys no estava per les 26", únicament l'UNO de Moots sempre s'ha mantingut com a opció, bé també una Jericho sempre seria ben rebuda, i una IF. Però ara passats aquests anys quasi que el fotograma és tot en format super-26", i tot en blanc i negre, oh yeaaaaah!
dimecres, de juny 10, 2015
FAT
Dies de moltes pensades de propostes de bikes, entre totes elles unes poques sempre disputant el lloc més alt del podi, un cop jo confirmi el meu també confirmaré el d'ella, el de quina serà la nova bike que vindrà cap a casa.
Sheldon photo.
Quin privilegi l'aventura dels UK, OMG. Tindrem una crònica, la tindrem.
Les FAT han vingut per quedar-se, crec, de fet ja hi eren, però ara és que són les que lideren les novetats dels darrers mesos, qui hauria dit que una Foes seria una FAT?
MTB, MTB, MTB.
La imatge té molta més densitat que la profunditat mateixa del lloc, molta més, i les properes intervencions així ho confirmaran.
La Nau Insígnia protegida sota el granit del Mirador del Drac :-)
Etiquetas:
Jeff Jones Diamond Frame.
Engin
Cada dia van venint velles propostes al blog, aquest fabricant sempre pesa molt a The Great Escape MTB, molt.
http://oldglorymtb.com/2013-nahbs-engin-cycles-steel-and-titanium-hardtails-with-a-fat-bike-tandem/
Més emoció
Entrant passada la mitjanit com ahir, ara però proposant com avui que no hi haurà encara Vols, el Destructor haurà d'esperar, i qui espera desespera.
dimarts, de juny 09, 2015
Entre els millors
Crec que entenc, que comparteixo els riscos que presenta, crec, les novetats, per a mi riscos pel fet que el tub del fre posterior si és intern implica el què implica, perquè fixar la potència per baix si és a casa amb la bike neta, perfecte, si no fora de casa la bike mai està neta i ajustar la tapa des de sota quin soroll que escolto ara mateix quan hi penso, o no, o no, el Belt Drive CT tornarà a casa de la mà de la Longbaord i de la mà de la meva bike, ara per ara els cogs inferiors a 23 sense baixar de 22 són ben rebuts, i per sota dels 22 quasi sempre també.
MTB, MTB, MTB.
http://www.biketinker.com/2010/fine-bikes/english-cycles-mountain-bike/
Sense risc
Opcions sense risc. Per la marca, per la marca, no pel model de la imatge, que segur que també però ho dic pel constructor.
Recordant
Les diferents opcions, entre elles aquesta publicada a The Great Escape MTB en diferents ocasions, el motiu és sensacional, títol? candidates.
Pel concepte, sí, pels detalls dels constructor, dubtes seriosos, pel servei, i tant que no, encara espero resposta de la darrera vagada que vaig intentar comprar una TransAlp.
Coherència?
La Longboard és una joia, aleshores una Rocket o la mateixa, una Longboard seria una bona proposta.
La realitat, Spot Brand va declinant, i les MTB, avui de la casa, són la MTB únicament, no les. I el quadre sol per sobre dels 3.000€, renoi, renoi, renoi.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg2rtOHX47Z3LQk9iJPQzs8GDkbF1r9NHHismkh3SrTDcddBd14hZz1cYX85W6L-2Ge8F_mbJYCJsy_NxxGBoD7lKicPvZACdYwUpohdXp4LcVm0RFhWdxWNRz2BindL0_az9RpPc7LIG0/s1600-h/SpotBottomBracket2j.JPG
MTB, MTB, MTB.
Emoció
A on veus les candidates i mentre en gaudeixes veient les seves propostes t'adones que després d'una etapa interessant en vindrà de ser una de possiblement encara millor.
MTB, MTB, MTB.
Si després ho valores així, vull dir, si la propera etapa un cop feta present és o no més interessant que l'anterior ara no és important, el què sí que ho és, és gaudir que jo ara ho gaudeixo convençut, és a dir que veig clàrament el proper tram serà molt i molt interessant. Després un cop ja dins del nou sender és allò, l'home proposa i Déu disposa.
http://www.kishbike.com/bikes/mountain/
dilluns, de juny 08, 2015
51, dins de la prudència, per què no?
Els Vols s'acosten, no noto però el moviment de les ales dels dos Dracs, és veritat però sí que intueixo que el Destructor Independent demana la presència dels Dracs, oh yeaaaaah!
Diumenge el despertador va sonar a les 5 del matí, i no va passar res, avui dilluns una jornada important a casa ha anat vestida sempre sense Vol, ara mentre escolto les campanades de la mitjanit al campanar de SV dubto què passarà d'aquí a 5 hores.
MTB, MTB, MTB.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)