Extinció o ressorgiment definitiu.
M'encantaria poder disposar de l'oportunitat de fer-la brillar, aniria demà mateix amb els americans, anem-hi?.
Únicament els hi cal alinear una seria de detalls i funcionarà, el mateix que a la imatge. Primer bloquejar uns instants per fer la foto.
I després únicament adreçar sense tensions, perquè ho tenen tot per fer-ho bé.
És que per a mi Manitou té un significat de fons de molt de pes.
MTB, MTB, MTB.
Exciting times.
The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!
SingleSpyder.
dissabte, d’octubre 23, 2010
Preparant.
Mentre preparo les intervencions de la nostra aventura al Roc, entre intervenció i intervenció he pensat que estaria bé prendre una Orangina, esteu convidats, això sí serà al Roc o al Lago di Garda o ja al Moab, vull dir que haurà de ser a un d'aquests llocs.
MTB, MTB, MTB.
MTB, MTB, MTB.
Posta en marxa motors.
Des d'aquí noto una corrent d'aire, aire amb olor a matolls cremats, i penso, "no poden ser els meus del dijous, vaig deixar com una bassa la zona de cremar, com pot arribar amb aquesta intensitat l'olor fins aquí a on sóc jo?, i en mirar entre la porta escletxada veig el meu Drac fent un moviment suau de batiment de les seves majestuoses ales, un batiment constant, però molt i molt suau.
Un genet de Drac ha de saber quan el seu Drac ha de sortir a volar, com el meu Drac ha de cuidar de que la ruta sigui la que ha de ser segons vegi l'estat del seu genet.
El meu Drac avui ha gaudit d'una intensa sessió de fotos, dotzenes de fotos de la Vicious The Motivator SS, encara ara amb el dorsal posat, de fet la tinc exactament com va acabar la cursa, pendent de la sessió de fotos d'avui, amb la intenció de posar una crònica complerta del meu Drac, de cada detall, i a on vull exposar el perquè de com està muntada per a l'ocasió, el motiu dels propers components a millorar, en resum tot allò que fa referència a la bike que ha fet el Roc Marathon 2010.
Aquesta corrent d'aire fa olor a ruta per demà, hauré de posar a punt el meu Drac, preparar l'equipament, i avui ja sí, fer una sessió intensa d'estiraments, i pensar que tot és definitivament al seu lloc.
Avui he llegit un article que deia que el manillar que sigui de carboni és una gran millora vers el d'alumini, exposava que és molt important a fi i efecte de millorar la comoditat de la bike per a rutes maratonianes, i això ho diuen per bikes UK amb forquilles de 120-140 mm. així que directament EDGE podrà ser l'alternativa.
Santa Fe, demà tindrem una bona ruta i un millor esmorzar, de ben segur.
MTB, MTB, MTB.
Un genet de Drac ha de saber quan el seu Drac ha de sortir a volar, com el meu Drac ha de cuidar de que la ruta sigui la que ha de ser segons vegi l'estat del seu genet.
El meu Drac avui ha gaudit d'una intensa sessió de fotos, dotzenes de fotos de la Vicious The Motivator SS, encara ara amb el dorsal posat, de fet la tinc exactament com va acabar la cursa, pendent de la sessió de fotos d'avui, amb la intenció de posar una crònica complerta del meu Drac, de cada detall, i a on vull exposar el perquè de com està muntada per a l'ocasió, el motiu dels propers components a millorar, en resum tot allò que fa referència a la bike que ha fet el Roc Marathon 2010.
Aquesta corrent d'aire fa olor a ruta per demà, hauré de posar a punt el meu Drac, preparar l'equipament, i avui ja sí, fer una sessió intensa d'estiraments, i pensar que tot és definitivament al seu lloc.
Avui he llegit un article que deia que el manillar que sigui de carboni és una gran millora vers el d'alumini, exposava que és molt important a fi i efecte de millorar la comoditat de la bike per a rutes maratonianes, i això ho diuen per bikes UK amb forquilles de 120-140 mm. així que directament EDGE podrà ser l'alternativa.
Santa Fe, demà tindrem una bona ruta i un millor esmorzar, de ben segur.
MTB, MTB, MTB.
Vaude.
Un calçat d'un aspecte de primera fila.
Cercant he vist aquesta oferta, que és molt bona per preu, per ús no ho sé, i menys per la talla que no sé quina equivalència té vers una 44 de SIDI, fet que fa que les bones propostes de preu de productes de molta qualitat no puguin venir a casa.
I si ja hi sou posats, mireu també aquesta proposta de rodes, que fora de les Shimano XT, són difícils de superar, amb un pes lleugerament superior que les Crossmax SL de fa uns anys (1.680 g.) aquestes amb 1.760 g. ja hi sumo el kit Tubelees, si és veritat el pes declarat, que no ho sé, i si els "bujes" són que tampoc ho sé, podria ser una bona alternativa.
Un cop escric això penso que per 245 euros tenim unes rodes XT de 1.700 g. i que ja són Tubeless.
Cercant he vist aquesta oferta, que és molt bona per preu, per ús no ho sé, i menys per la talla que no sé quina equivalència té vers una 44 de SIDI, fet que fa que les bones propostes de preu de productes de molta qualitat no puguin venir a casa.
I si ja hi sou posats, mireu també aquesta proposta de rodes, que fora de les Shimano XT, són difícils de superar, amb un pes lleugerament superior que les Crossmax SL de fa uns anys (1.680 g.) aquestes amb 1.760 g. ja hi sumo el kit Tubelees, si és veritat el pes declarat, que no ho sé, i si els "bujes" són que tampoc ho sé, podria ser una bona alternativa.
Un cop escric això penso que per 245 euros tenim unes rodes XT de 1.700 g. i que ja són Tubeless.
Tres joies.
La primera, n'hem de provar una, al Lago di Garda seria el lloc, no a on podríeu pensar, sí a on penso jo i que ja us en posaré una crònica detallada un cop en tornem, clar que primer hi haurem d'anar, però com al Roc, quan ja fa deu anys que llegeixes i llegeixes detall darrera detall, les rutes, els llocs, únicament et falta anar-hi perquè el que veurem jo ja ho tinc fotografiat al cap, ara això sí, necessitarem un curs de GPS i un GPS potent, això ja vindrà.
La Paola Pezzo per posar un exemple haurem de cercar-la no?, si vàrem cercar al Giancarlo Brocci per l'Eroica, podrem cercar la Paola Pezzo pel Lago di Garda.
Colorado, la primera pot portar un bidó, això diu molt, però molt a favor seu. El que la va fer pedala i molt, el que la va acabar de fabricar, no, mireu el tub de fre del darrera com queda exposat per sota la caixa.
De la segona què en podem dir, un clàssic.
De la tercera, el Top de les bikes de doble suspensió, podrà agradar-te o no la marca, però funcionar no ho puc posar en dubte. Heu vist la potència invertida i el manillar doble alçada, quin sentiment que em genera de "anem a escalar muntanyes".
Les tres amb tijes retrassades, curiós.
MTB, MTB, MTB.
Manitou TOWER.
Manitou TOWER, una forquilla de 29".
Penso amb el nom i penso amb 2 Kg. de forquilla, segur que no, però podria ser.
Ells per la Pro diuen que està per sota dels 1.800 grams, haurem d'esperar, no sé molt bé a què, però entre d'altres coses, a que vingui més informació.
Pero feu-me cas, si us importa el pes, espereu a certificar que no pesa 2 Kg.
Penso amb el nom i penso amb 2 Kg. de forquilla, segur que no, però podria ser.
Ells per la Pro diuen que està per sota dels 1.800 grams, haurem d'esperar, no sé molt bé a què, però entre d'altres coses, a que vingui més informació.
Pero feu-me cas, si us importa el pes, espereu a certificar que no pesa 2 Kg.
Kona Magiclink.
Kona és una bike que sempre aporta novetats sobre velles propostes, vull dir que són clàssiques però també aporten criteris de funcionalitat interessants, com el Magiclink.
Kona's Magic Link from Christopher Halcrow on Vimeo.
http://cog.konaworld.com/archives/3449
El que proposa la marca és com una mena de geometria variable?, com més pendent de baixada més geometria per baixar al modificar els angles i fer que aquests siguin menys radicals?, o quelcom similar.
MTB, MTB, MTB.
Kona Unit, green MG.
Si la foto és bona el nivell de detall i les sensacions que reps són les millors, i si no què podem dir d'aquesta imatge.
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=341544&page=22
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=341544&page=22
Etiquetas:
Kona Unit green MG.
divendres, d’octubre 22, 2010
Tubular Tyre.
Test de rodes amb Tubulars per a MTB?.
Ja fa dues o tres temporades que els veig, no sé exactament si va o no va bé, però pel que he llegit poden rodar sense punxar a pressions molt baixes.
Però si mirem que diu el fabricant, ronda els 30 psi, de pressió baixa, no diré res, però similar als Tubeless, així que em quedarà per esbrinar quin és el seu punt fort.
Ja fa dues o tres temporades que els veig, no sé exactament si va o no va bé, però pel que he llegit poden rodar sense punxar a pressions molt baixes.
Però si mirem que diu el fabricant, ronda els 30 psi, de pressió baixa, no diré res, però similar als Tubeless, així que em quedarà per esbrinar quin és el seu punt fort.
Anem a viatjar?.
Una idea que et ve al cap quan veus una bike equipada com aquesta.
Una mica com aquesta parella.
Però amb aquesta camisa, que tampoc cal que anem idèntics i nosaltres aniriem amb casc.
Una mica com aquesta parella.
Però amb aquesta camisa, que tampoc cal que anem idèntics i nosaltres aniriem amb casc.
Ellsworth Moment.
O si no, si l'opció, Intense no et va bé, si la 575 25 aniversari tampoc, i la versió 575 clàssica 2010 tampoc, aquesta proposta et serà irrefusable, de ben segur.
Jo ja t'hagués portat aquesta, però és que no estava a la venda.
Jo ja t'hagués portat aquesta, però és que no estava a la venda.
Formula, wheels and fork.
I també hi són en 29, les rodes vull dir.
Eix de 15 o de 9 mm.?
L'escombra també va amb la forquilla, és que aquests italians ho tenen tot previst. M'hauré de informar de quines són les opcions.
Si voleu un bon preu per uns bons frens. El que no sé, és el preu dels ports des d'Italia, és complexe en aquest aspecte, poden demanar 100 euros de ports.
Els oro bianco per 152 euros és un preu prou bo.
Eix de 15 o de 9 mm.?
L'escombra també va amb la forquilla, és que aquests italians ho tenen tot previst. M'hauré de informar de quines són les opcions.
Si voleu un bon preu per uns bons frens. El que no sé, és el preu dels ports des d'Italia, és complexe en aquest aspecte, poden demanar 100 euros de ports.
Els oro bianco per 152 euros és un preu prou bo.
Radon.
Una marca aqueí poc coneguda, amb un producte tipus Canyon-Cube, amb un producte darrerament molt sobri. Jo apostaria per la rígida d'aquestes dues marques, Radon o Canyon.
En directe em va agradar, no diré molt, però sí més que les Merida i mira que Merida és una marca reconeguda.
En directe em va agradar, no diré molt, però sí més que les Merida i mira que Merida és una marca reconeguda.
575.
I Colorado si la Intense tampoc et fa el pes, en tinc una per a tu, de la Yeti 575 25 aniversari no em vas dir res, i d'aquesta com ho veus?.
Manitou El Dorado.
Que el color de les bikes proposades us va bé però no la forquilla?, podem fer-hi quelcom de ben segur.
És cert, han perdut terreny, però haurem de veure si ha refet el camí amb la que era la forquilla de referència fa uns anys, després de la compra de Manitou per part de Hayes Bicycle Group.
És cert, han perdut terreny, però haurem de veure si ha refet el camí amb la que era la forquilla de referència fa uns anys, després de la compra de Manitou per part de Hayes Bicycle Group.
Yeti.
Sempre ha d'haver-hi esperança i aquesta és la confirmació de que sou lluny del costat tenebrós del 29" SS, 100% rígid.
Jo ho tinc clar.
Per a mi, per a un vol baix, però molt i molt baix, aquesta Kona m'estaria més que bé.
MTB, MTB, MTB.
MTB, MTB, MTB.
Tomac.
Sempre però ha d'haver-hi alternatives, oi que sí. El costat fosc és llaminer, però aquesta proposta podria ser irresistible.
O si no ja teniu clar amb què anireu?.
O si no ja teniu clar amb què anireu?.
Opció a la PIVOT.
Colorado mentre faig el cafè m'ha vingut el cap aquesta bike per a tu.
Que penso que per ser la teva/nostra primera Intense ja està més que bé.
Que penso que per ser la teva/nostra primera Intense ja està més que bé.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)