Tinc dues opcions de tren superior, fa res que n'he tornat dues, i ara n'he localitzat dues més de fet tres però aquesta és una repetició de les que he tornat en una talla més petita, la S, a veure, tots aquests conjunts, totes aquestes Super Armadures les estic fent venir en color negre, les Gaerne també, la sola d'aquestes no però doncs presenta uns postissos taronges molt llamatius, no excessius en cap cas, però que amb una Super Armadura negra i un calçat del mateix color aquest detall taronja segurament marca un reclam visual puntual )
Les dues possibles candidates que he tornat valien la meitat que les dues noves candidates, i aquest aspecte no em fa dubtar si una d'elles o les dues combinen amb la part inferior nova que disposo de fa uns dies, en tot cas per poder tenir-ho clar les he de fer venir, i aquest pas encara no l'he fet, les primeres el seu import ve donat per ser promocions, una d'elles pel fet de ser negra, i l'altra pel fet entenc d'estar descatalogada doncs a la pàgina del fabricant aquesta darrera no hi surt. De les dues segones que podrien venir, aquestes les dues són models 2025, una d'elles jo ja disposo de la versió del 2022, veurem ara si finalment faig venir aquesta versió d'aquest any i així poder veure si pot fer o no conjunt amb la part inferior esmentada, la del 2022 no és compatible la del 2025 està per veure.
Ahir mentre estava a dins del Vol reflexionava sobre la possibilitat de fer venir el mallot de MTB blau germà de dos dels del total de tres mallots que han vingut per la Reina, motivada aquesta reflexió per com de bé funciona l'equip que portava ahir, el conjunt Alp-X PRO i el culot 2in1, de podi, aleshores pensava que m'encantaria sumar més equips específics de MTB.
A l'anterior intervenció quan parlava del conjunt Alp-X de Gore i de conquerir turons, em ve al cap que fa anys que no devoro turons, de fet aquesta pensada em ve dia sí dia també, lluny ha quedat aquesta etapa que en cap cas oblidada, segurament perduda-confusa sí, pot tornar però no és una decisió en si mateixa que pugui prendre, el propòsit hi és cada dia, de fet de poder-ho portar a terme tampoc seria una opció viable doncs ni recordo com es porta a terme, i de fer-ho no podria si més no en l'estat actual, quantes pensades, en tot cas la seqüència dels Vols i/o de devorar turons pot ser de dies, de setmanes, de mesos o d'anys com ara que fa que no ho porto a terme.
Mentre ahir el vespre mateix durant la breu estona del Vol les sensacions de rodar rodó sense tenir ritme però, han sigut també de podi com amb l'equipament tan però tan especial que portava per aquest Vol, mare meva com de bé va aquest conjunt descatalogat Alp-X de Gore, i la pensada era ara sí ara també la mateixa és a dir si es donen les circunstàncies crec que repetiré tram segur, cal però sumar atributs per facilitar aquest reptes, i de fer-ho el dubte de repetir-se aquesta equació avui no impossible però quasi, és si tot passa i tot queda enrera, o no i les circumstàncies agafades de la mà dels propòsits marquen el què i el to de tot plegat.
MTB, MTB, MTB.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada