Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de juliol 31, 2025

De sis, quatre )

Prou bé, sense un rodar lleuger, sí rodó, el darrer Vol gràcies a un contrallum vaig evitar-sobreportar una coincidència difícil, i també em va ajudar a que fos així el fartlek, doncs el darrer va requerir d’un ritme que de sobte o això em va semblar que es va evaporar, i lògicament aquest desinflament de les forces va donar-se a un tram costerut, no el que més sí però el més incòmode, el que té una aparença de tram sense masses dificultats. En resum que la coincidència desafortunada no va ser tal perquè me’n vaig adonar passats uns minuts a el tram següent que em va permetre de recuperar de l’exigència del moment que esmento portant a terme aquest exercici de relativa exigència-intensitat, en tot cas un bon treball va ajudar-me a passar per una situació de manera més favorable quasi que com si res, que bé. 

Equipat amb S-Phyre i C7 de mallot i culot, els guants de paper de fumar de Gore, calçat S-Phyre, mitjons Pearl Izumi curts, tèrmica sense mànigues de Gore, i casc Synthe, gorret quasi inexistent del desgast que presenta, conjunt blau i casc blanc, un equip literalment de podi, de fet no utilitzo més mots perquè no els tinc )

Beure, 500 ml. d’aigua amb electrolit, menjar cap, però portant dues barretes protèiques de 40 g., eines totes i més, però pendent d’un dia decidir incorporar unes alicates ultra, ultra minis, amb els llums totalment carregats, davanter Buster 2000 HL sense funcionar, i posterior funcionant sempre el Varia RTL516 crec que és el model, dic crec perquè jo estava segur que era el 515, però es veu que no, aquest 516  de podi també,  i més o únicament a on coincideixo amb trams d’asfalt puntualment, o no tan puntualment segons qui ho valorés, aquest  llum-radar del darrera fa un bon tàndem amb el nostre 520, això sí ara cada 6 sortides rondant la suma entre totes elles per sota de les onze-dotze hores implica de carregar aquests dos dispositius, en tot cas el 520 amb el radar del Varia t’avisa amb prou temps que ve un risc-auto per darrera, prou bé, doncs evita l’ensurt de la sorpresa sobtada, que pots pensar però res més doncs no evita el risc de colisió, però penso que cal remarcar que un cop disposes d’aquesta prestació ho valores molt però que molt  positivament  ) 

Esmentar a part del conjunt de l’equipament a les S-Phyre,  que van millor que el primer dia, i que a cada dia que sumem sortides amb elles les sensacions són sempre cada vegada també millors ))

Mentre reviso aquesta aportació ja fa dos dies que no surto motivada aquesta aturada per l’arribada dels vespres de calor intensa que a una de les nits ha convidat-provocat que a les quatre tocades de la matinada encara no dormia, també em va pesar molt una exposició solar indirecta d’hores al Viena de Montmeló, és que ara a dins del Viena de Cabrera, de Montmeló i de Salt no hi puc estar del fred que hi fa, una estada memorable la del Viena, segur també que determinant,  però a l’hora també amb aquest peatge que suma a aquesta calor a la nit. Ara cal passar hores per poder recuperar-me i seguidament reprendre els Vols, de poder ser.

MTB, MTB, MTB.

Les Gaerne en talla 43 també marxen, doncs no les puc combinar amb el Gran Drac actual, i el nou candidat ara per ara no consolida, si ho fa ja tornaré a valorar si torno a fer venir les Gaerne,  avui fent aquest breu test a l’hora que molt clarificador també he patit una tímida però present càrrega de cadera per la pressió que em fa a aquesta zona la Super Armadura de Gala, bé un altre tema que requereix de seguir estudiant com millorar aquest aspecte. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada