Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de juliol 06, 2025

44

La decisió de fer venir primer l'equipament, en aquest primer pas amb les Gaerne d'aquesta nova modalitat no sé si comportarà que finalment vingui el nou Gran Drac, en tot cas que guapo gaudir de l'arribada d'aquestes Gaerne, increible com ha evolucionat tot plegat, tres dècades han donat molt de si referit a l'evolució del calçat, crec que tardaré com les Sidi que vaig fer venir el 2020 com a mínim a utilitzar-les, i mira que les primeres Sidi són també molt tècniques, bé aquestes Gaerne han seguit un camí molt diferent per arribar a un resultat excepcional també, renoi.

Senzillament dec ser sensible amb certes parts de l'equipament, perquè realment estic impactat molt positivament amb l'arribada de tot aquest calçat, i de fet de decidir avui tan les Sidi com les Gaerne siguent molt diferents, avui es quedarien les dues, i mira que no són de la mateixa modalitat, les Sidi de ser per els Dracs serien per el MTB més extrem, les Gaerne equivaldrien al gravel més extrem, si existeix aquesta variant que no ho sé, he de pensar que sí, oi?

El 44 amb mitjons prims em queden un xic amples, el 43 de Sidi una mica el mateix, curiós, i amb mitjons més gruixuts que no d'hivern em queden una mica millor però necessito concretar més per decidir si són els números ideals, i tot això evolucionant les sensacions per decidir quin és el número i quin el model pot ser que no em porti a la possibilitat de poder pilotar aquest nou Gran Drac, és més de ser avui el moment de fer o no el pas no em decidiria a fer venir aquest nou candidat, em pesa el treball dels manteniments que cal portar a terme, i segons quin sigui l'elegit les modificacions a portar a terme de nou en nou, poc a poc però.

Comentant amb la Reina el possible retorn de les Five Ten ella s'ha tancat en banda, com sona, dolor, dolor, i dolor esmenat, i té raó, no podem ara incorporar aquest petit risc, així les Kestrel no vindran amb nosaltres avui per avui seguint doncs descansant a les seves respectives caixes, és així )

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada