Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de febrer 12, 2025

Més ajuda )

He fet venir un primer carro d'eines, molt senzill a l'hora que molt complert, per veure si em funciona, i també dos útils que aquests sí que sé que aniran molt bé.

Si aquest carro funciona, si es mou bé per l'espai nou creat pels Dracs i per tots els Grans Dracs valoraré si faig venir un carro de dimensions i funcions molt més amplis, veurem, veurem, però primer he de veure si són capaç de fer ús d'aquesta primera unitat de mostra, que no ho tenia clar però estava decidit a fer passos en aquesta direcció.

Així fa molt poc, la setmana passada va entrar al Mirador aquest primer carro d'eines, i renoi ha sigut un revulsiu a totes totes pel què fa referència a l'ordre i a la funcionalitat, cercant aquesta utilitat a l'espai específic per els Dracs i tots els Grans Dracs, a aquests darrers no hi fan estada però quatre dels cinc Dracs que a data d'avui tenim muntats, únicament hi descansa la bike de 26" a un cavallet doble que és el que us vaig esmentar que s'aguanta dret per ser telescòpic i fer pressió per si mateix entre el terra i el sostre. En tot cas a aquesta zona nova del Mirador, tinc previst de fer cabuda a com a mínim dos Dracs més, no sé si la Vicious i la Spot Brand han d'anar-hi, que avui penso que no, però hi dono voltes.




En tot cas l'arribada d'aquest carro d'eines m'ha permès de reorganitzar tota la zona dels Grans Dracs, i de quina manera, OMG, sembla impossible que un sol útil sigui tan decisiu per la millora de l'espai, fet que em fa pensar en moltes millores que fins ara tenia encallades, de fa poc més de vint anys renoi, renoi, renoi. 

Ho escric i m'adono que són les rodes d'aquest útil que el fa tant però tant polivalent, i els dos útils més que el complementen a cada banda. De fet el 2022 ja van anar venint més d'una dotzena d'estanteries totes amb rodes, que són les pioneres que han obert la porta a aquest carro amb rodes, i aquest darrer podria ser qui obrís la porta al carro-taula de treball amb les calaixeres incorporades amb rodes, també estic valorant l'arribada com a alternativa a aquest darrer d'un banc de treball plegable força pesat i gran, vull dir un banc de treball molt seriós tot i ser plegable, em fa dubtar que va sense rodes, i sense aquest detall perdo la possibilitat de a cada moment poder reordenar l'espai en funció del que vull portar a terme.



Venint jo de la meva ruta del tercer Mirador, també el primer, en darrer terme pel Baix Montseny a on he fet dues gestions precioses, i el vespre-nit un cop ja enllestida la jornada he aprofitat per muntar el nou carro d’eines. 



Quina solidesa que presenta aquest carro, pot carregat 50 Kg. per cada nivell, així suma 150 Kg. més que suficient per a tot, concretament el carro que tinc en ment és un banc de treball i a l'hora carro de taller amb rodes, primer però m’ha de ser pràctic aquest que acaba de venir, si funciona bé vindrà el gran, tot sigui que aquest primer sigui tan pràctic que no faci res més )) 



No és l'ús definitiu que tinc previst per ell, però sí que en primer terme funcionarà en aquest format, per seguidament si tot va com penso que anirà, aleshores passaré el gruix de totes les eines al carro-banc-calaixera de treball més gran, i aquest carro de la imatge quedarà per l'aproximació a cada Drac i Gran Drac, poc a poc en tot cas. 

Les safates, recipients de cartró donaran pas a les cubetes de plàstic específiques un cop tingui finalitzada la distribució de com vull organitzar els conjunt d'eines, no abans, vull dir quan estigui segur de com funcionaré serà quan perfeccionaré aquests detalls tant o més importants que els portats a terme fins avui, però és que ara no sé quines han de ser les mides d'aquestes safates perquè siguin pràctiques, poc a poc. De fet ara passades les hores crec recordar que el carro amb rodes no necessitarà safates, és ara puntualment que hi dipositat si no totes si quasi totes les eines que disposo a l'actualitat.

MTB, MTB, MTB. 

Anem a obrir la porta a la possibilitat de tocar el que podria ser el nou Gran Drac més esportiu, i no és metafòrica, ja hi vaig anar el setembre del 2024 proper al circuit de Montmeló, i ara aniria a les espanyes amb l'AVE a veure unitats noves d'una opció un xic més radical de la de l'any passat que per cert encara està a la venda a un preu més accessible tot i que és d'aquells imports que podent no me'l puc permetre, crec ))

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada