Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de setembre 17, 2020

"Experience"

Les propostes dels darrers dos mesos les ronden ara sí ara també, i certament que molt bé. 

En tot cas de proves fins avui cap, i en el moment d'escriure aquesta línia que no la de sobre, anem ja per la 40, podria ser aquesta la que obri una primera porta els Grans Vols de dues rodes ))

No sé ara per ara, avui per avui si finalment vindran els dos nous Grans Dracs de dues rodes, en primer terme estem mirant que en vingui un, i el segon també vindria de ser les sensacions positives rodant amb el primer. En tot cas ara amb un dels dos equipaments ja a casa després de les dues anades al Principat, aquestes, les sensacions són molt bones, rares, sí, però bones. Rares perquè ni en somnis m'hauria imaginat fa trenta anys que gaudits aquests darrers podria accedir d'una bufada a un equip complert de Gala tot seguit m'ho proposés, i no únicament per l'exigència econòmica que també, si no pel fet que en aquesta modalitat tenir prou coneixement per poder decidir-ho tot seguit, seleccionant marques, i models amb una tranquil.litat notable. Quan es tracta de Vols, sempre si són equipaments pels genets els primers noms són, de roba Pearl Izumi, Gore Bike Wear, i darrerament també per la tardor 7Mesh, els cascs una única marca avui, Giro, el calçat, Shimano, i Mavic les marques preferides, Lake també, i darrerament encara que molt tímidament també Five Ten, i tot i tenir-ho clar sempre o quasi sempre he de fer un important treball de no desviar-me cap a d'altres marques que sempre tenen interessants propostes. Concretament m'atreviria a dir que avui, i avui és octubre 2018 que és on som encara aturats quasi dos anys després de la tornada de Fort William, les marques preferides des del Mirador són Gore per roba, Giro per casc, i Shimano per calçat, tot i que per aquest darrer Lake té també possibilitats, però la realitat és que si ha d'entrar quelcom seran germanes d'unes XC9, dic germanes perquè no sé quins són els models actuals, pel fet que a data d'avui no necessitem que vinguin. En Gore, la gamma C7, en Pearl Izumi, PRO i Elite, amb Giro l'Aether, vull dir fins aquí sí que n'estic el dia pel fet que durant el 2017 i 2018 varem requerir de l'arribada d'equipaments més prestacionals, tècnicament més evolucionats que els que havíem utilitzat a darreres edicions de la WEMBO, sobretot pel fred, pel vent i la pluja molt intensa, perquè per les dates de la cursa, i pel pronòstic del temp així ens ho indicava, i així va ser, i també diré, i així ens va anar, i no necessàriament pel temps, si no per una deficient pogramació de la preparació dels darrers sis mesos, de la que en som responsables únicament nosaltres dos, en cap cas cap dels preparadors que hi van intervenir seguint les nostres instruccions, i aquestes necessitats va implicar de l'arribada de 7Mesh, o de la consolidació a casa dels C7 de Gore, en primer terme però va caldra de buscar quines eren les propostes que hi havia. I per aquest motiu estavem informats. Avui mateix, passats dos anys, no sé si la gamma C7 és l'actual, sí que de tan en tan veig que encara la proposen, però desconec si segueix sent la gamma de referència de Gore, fa uns anys part de la gamma C7 es deia Alp-X. El què vull exposar és que per seleccionar un primer equipament complert per aquesta possible arribada d'una vella modalitat de Grans Vols no han calgut més de tres o quatre setmanes, curiós també que aquest equipament és d'estiu, part d'aquest ja no ens serà útil per l'estació a la que estem entrant, i la pensada segueix sent d'encert, serà que d'haver-hi un primer test serà cap el migdia, bé segur que serà així i de fet ja he fet un primer pas per fer una primera presa de contacte, l'hauria pogut fer aquesta setmana passada però els forts vents no proposaven un bon escenari, i la prudència ens va indicar que no tenim pressa per portar a terme quelcom que ni de bon tros està encara garantit que finalment ho tirem endavant. Això sí, l'equipament adquirit per a tal finalitat, casc, jaqueta, guants, pantaló, i calçat és tan tècnic, tan elaborat que per si mateix ja tinc la sensació d'haver-ho portat tot a terme, quan res més lluny de la realitat, doncs exactament no hem fet el pas, si uns primers, no el més important com ho seria un primer Gran Vol dins del tram de les dues rodes. 

També vull compartir que una de les barreres que es presenten un cop fet el primer pas d'anar a buscar el millor lloc, el Principat, el millor equipament, és que un cop el tinc, l'equipament, és que enfundat a dins del vestit de gala la movilitat, la visibilitat, el tacte de mans i peus és extrany, idèntic però a les sensacions del primer dia equipat per tornar a fer un primer Vol cap el 2000, curioses sensacions germanes, però lògiques també, no deixen de ser retorns de modalitats germanes. El fet però és que cada certs dies em vaig posant aquest equipament nou encara que breument sempre, perquè un cop hi estic enfundat no tinc masses coses a fer, i per tant els minuts no donen pas els quarts, ni a un primer quart, en cap cas, en cap cas, i amb aquests atributs pensar a fer un primer pas a provar un primer Gran Drac de dues rodes no se'm fa baixada cap a baix, el que m'indica un cop ho escric que d'aquí a una estona he de fer un brake i tornar-me a ficar l'equipament de Gala, ho exposo i la sensació és d'emoció, que bé, que bé, que bé, oi?

Ho exposo i certament que el tram d'aquest primer equipament, l'anada el Principat, les anades i les tornades, la selecció acurada d'aquest equipament ja omple així d'entrada les ganes de portar-ho a terme, no sé exactament que voldrà dir, pel fet que ja amb aquests primers moments ens donem per satisfets, o que possiblement més enllà ja no hi veiem tram, no ho sé. També pesa una segona visita proposada per l'establiment de manera inusualment insistent a on l'experiència va ser extranya, a un espai vermell de Grans Dracs que va implicar de tres hores de desplaçament per experimentar sensacions poc valorades el Mirador, i que sempre millor de viure-les fer tot el possible seguidament per mirar de no recordar-les, i si la música insinua que no sonarà bé el Mirador queda quasi sempre immediatament aturat, que no ha sigut el cas, crec perquè el moment tèrbol no ens l'hem estalviat, però tot i així hem seguit el fil conductor que hi havia previ a aquesta particular visita, i ho sé perquè les candidates no són avui les mateixes que teníem en llista quan vaig no gaudir de la visita esmentada. Sí que la candidata d'quest establiment ha caigut automàticament a la darrera posició, podria ser molt pitjor i haver caigut del tot, però tampoc seria proporcionat, crec, crec, o sí, i així allunyem amb determinació un fer que no ens ha de ser proper sota cap circumstància. També està bé experimentar una situació desencertada previ a fer venir un primer Gran Drac, perquè després és molt difícil desfer, retrocedir la situació, i un cop la joia a casa tot passa a ser complicat, i si no per mostra la Mojo, i com va ser de difícil poder fer un pas enrere, incidències varies repetides amb la Carbon, la SL, per finalment previ pas per l'ASR-SL, decidir-me per una sortida amb garanties i triar un super clàssic, la Superlight. Que bé que anava/va la Superlight ))

En tot cas aquesta setmana o una de propera, no sé quin dia d'aquestes, sí a quin moment, cap el migdia, sota la calidesa d'aquest hi haurà en primer test, per veure quines sensacions tinc, únicament per això, perquè la proposta rebuda era de fer una bona ruta, i la meva resposta en mode automatisme va ser d'un primer contacte de minuts, no d'hores, crec, crec. 

Mentre rellegia aquesta aportació, el Sol a un quart d'onze encara no havia sortit de darrera dels núvols, i pensava amb aquest temps aquesta setmana tampoc serà, ara però puntualment ha brillat amb força i tot de cop l'ànim de fer un primer i breu Gran Vol de dues rodes també s'ha presentat encara amb més força, oh yeaaaaah!!!

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada