Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de maig 09, 2020

69er )

Aquesta va ser, pot setguir-ho sent una combinació també magnífica, molt. Quasi el millor de les rodes grans, quasi el millor de les rodes petites :-)

A Finale, aquesta versió millorada de l'Imbred va funcionar prou bé, certament, i no va seguir per diferents motius, un el del trencament de radis de la roda petita a les prèvies, i dins de la mateixa cursa durant hores, i per aquest motiu principalment vaig descartar aquesta versió més pròpia de les motos. Si va anar de bé que van ser passats els anys una evolució de les primeres, les protagonistes definitives, ho escric i la satisfacció reina.

Les XR1200, de DT, interessants, del darrera no específiques, les davateres per coincidir, però en tenim, de rodes, no pels propers tres Dracs, sí per dos, i per aquest motiu necessitem el tercer joc, manca un cert criteri de prioritats, no totes, perquè necessitem altres components de les dues primeres, i l'experiència m'indica que fer venir grups nombrosos de components tots a l'hora implica que passades les setmanes, mesos en decidiria segurament uns altres, i aquest punt em comporta una certa incomoditat, breu, petita però present )

Les tiges telescòpiques de suspensió germanes de les Thomson que ja tenim ara Fox poden ser també, i el cap em ronda fer venir els frens XTR, tot i disposar d'uns R1 estic més per fer venirs tres jocs de XTR, pel seu bon comportament, aquests frens ens fan millors pilots baixant, i tant )

Cranksets en necessito un que ja el tenia i el vaig tornar pensant que l'Ibis marxava del Mirador, i ara hi ha mandra a fer la mateixa gestió, a repetir-la, o no, o no.

Manillars en necessito quatre, els tradicionals, els clàssics Moots, perquè el Moots que porta l'Inbred és testimonial, i cedit, és això, crec que no ha sortit o un cop com a molt, però li he de muntar el meu que no tinc, el que tinc únicament és per tenir ben muntada la bike, no per rodar-hi, en cap cas :-)
Així en necessito un per I'Inbred i tres més per les quadres nous.

Un cop a aquest punt tècnicament la complexitat augmenta, si monovia, si diferents caigudes, si carboni, si titani, i és una llista extensa, i també torna a ser molt però que molt interessant. 

Els Grans Dracs i la Transportadora  demanen també atencions, totes justificades. I els Dracs són infinits sense ser-ho perquè són evidentment finits, però renoi, he de pensar que pel propi confinament les percepcions són les que són, infinites. Estavem a febrer i les bikes noves eren, estem a maig i les bikes noves el més calent és a l'aigüera, funs ahir, avui ja no ))

Cada vegada que vaig el Baix Montseny dubto si tornar a SV amb la Transportadora, el fet és que ben guardada com està cada cop prefereixo més que descansi a on és que no pas que ho faci a cel obert aquí el Mirador, i sempre estic a punt de decidir-me i fer-la venir perquè la Transportadora dels Dracs on podria estar millor que reposant el Mirador dels Dracs? Però no ara per ara, no avui, crec, crec. 
El fet és que els conceptes em mouen, és així, la funció que té, ser la gran protagonista portant, transportant en el seu interior els Dracs, per tant facilitar els Vols, ja és per aquest motiu extraordinari per a mi, el concepte, dues places, d'entrada, amb un espai buit darrera esperant a que hi siguin, encara ho fa més apassionant, i un cop a aquest punt, el concepte mecànic, la seva simplicitat em torna a posar en clau m'interessa molt, més encara, curiosa aquesta percepció de les coses. De fet em passa amb tot, amb els Dracs, els seus components, Grans Dracs, els seu concepte, la construcció d'aquests, i en primer terme el seu comportament, aquest darrer punt menys objectiu, perquè opinions n'hi ha per a tots els gustos, i per tant jo puc exposar la sensació dins del Vol, i tant, subjectiva, a on aquesta pot ser molt diferent per altres bikers, que ja està bé que sigui així. De fet la meva Superlight era increible, i era un mono pivot, mai he llegit una opinió germana, i no implica res, ni positiu, ni negatiu, en tot cas hi ha la que jo aporto. 

Darrerament cerco informació de les ML7, ML7/5, i ML8, de les DUC32, DUC36, i SC32, per curiositat, de les Yo Eddy, també, i poc a poc mentre cerco els quadres que ja tenim per muntar van agafant una mica més de forma.

Un BB92, una boixa davantera, reductors 31,6/27,2 de ST, que ja stan venint, un crankset, tres jocs de pedals, tres direccions, tres manillar, dos jocs de frens, i tres forquilles rígides, el material a fer venir, que sembla molt, però tot i que tinc els components per muntar les dues primeres bikes dels tres quadres nous que estan en torn d'espera, el fet és que per concepte ara veig uns components que en altres moments no veia, tot i ser-hi tots en el seu moment, però el criteri en aquell moment no era el d'avui )

Com us esmento la boixa davantera, una únicament ja està venint, que utilitzaré per muntar una roda de 29", també del ST vénen els adaptadors de 31,6 a 27,2 mm per tenir opció a rodar amb les dues tiges telescòpiques Thomson que avui per avui però seguiran sense sortir, també ve el BB92 que serà XT, i no XTR, aquest darrer no el tenien, i el XT no sé si serveix pel crankset bàsicament perquè encara l'he de decidir, pels que tinc sí, però aquests els tenia pensats per les dues primeres bikes a muntar, i no per l'Ibis, finalment però m'he decidit per l'eix de 24 que coincideix amb els dos cranksets que tinc, però si fos 30 finalment no passa res, el BB 92 XT té un import moderat dins que res té un import assequible quan parlem de components de MTB.

Valorant el tema Belt Drive, aleshores requereixo un crankset de 104 entre forats, i actual no en tinc cap, i una boixa White Industries ENO, que no em serveix en 9x135 per les noves, cert, però en vull una en color negra per una idea que porto de cap, no per ara, però tenir-la sumaria a fer-ho bé, a poder-ho fer bé, si més no a pensar-ho, i amb ella un pinyó roscar de les mateixa marca de 22 o 23 dents, a veure, a veure ))

Curiós podria decidir-me per fer venir dues RS1, per aprofitar les dues rodes, 1200 i 1501 de DT específiques que tinc per error des de fa uns mesos, uns dos o tres anys, també hi ha la possibilitat de fer venir dues Terralogic de 80 mm. que són conceptes guapos per incorporar els darrers projectes, però en cada oportunitat de tornar a incorporar forquilles amb suspensió, les rígides, les forquilles sense suspensió han sigut les preferides, i així estem a on de cinc bikes, les darreres cinc que han vingut totes rígides, i les tres properes pendents de decidir. El fet però és que aquests tipus de forquilles esmentats, RS1 i Terralogic, no són fàcils de localitzar, i de coincidir hauria de practicar un dit i fet, i ara per ara no és el cas, crec, sí amb excepcions, l'Ibis ho és, i tant :-)

En tot cas sembla que tot i que coincidint amb aquestes lletres començava a ploure crec que estic decidit a anar fent venir component a component tots i cada un d'ells per poder muntar les noves bikes, crec. 

La darrera compra de components no pot fer camí cap el Mirador perquè DHL no treballa quan ha de transportar d'Alemanya a casa, i he hagut d'anular la comanda, no passa res, curiós dels UK sí que funciona, no sé qui ho porta, però ara per ara sembla que el material està venint, és a dir, boixa davantera, BB92, i els reductors del ST, a veure, a veure. 

També he fet la gestió per o bé dues o bé tres forquilles rígides un altre cop de carboni, i per un quart conjunt aquest cop de quadre i forquilla en 27,5 d'acer, aprofitaria si poden agrupar l'enviament de les forquilles de carboni, i el quadre i forquilla, tot junt, i si no ja veurem, de moment però ho he consultat per mirar de confirmar que ho poden subministrar, i ara per ara no ha respirat. 

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada