Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de febrer 09, 2019

Divendres :-)

Cert, que van passant les setmanes, els mesos, des del 9 de novembre que estic sense activitat esportiva, sense Vols, sense Grans Vols.

Els Vols perquè per ells mateixos estic a aquest tram, és a dir per la preparació des de l'octubre del 2016 fins a Fort William aquest octubre del 2018, una preparació específica que encara ara tot i haver-hi reflexionat em costa expresar, compartir les conclusions a les que he arribat i que m'han portat a aquesta llarga inactivitat a dalt del Drac. Per sort el Drac m'espera, que bé, que bé, que bé, de mentre el què em ve al cap dir, compartir d'aquestes conclusions després de temps és, fem un cafè?, vaig a fer un cafè :-)

Els Grans Vols perquè sense el meu vell Gran Drac, ara el tinc cedit a un bon amic perquè el seu va arribar a la seva fi, i mentre les circumstàncies no li permeten disposar del seu nou Gran Drac quelcom teníem que fer, oi? i sense el meu Gran Drac no faig Grans Vols, cert també que estic a cinquanta dies de l'arribada del meu nou Gran Drac, i per tant el premi serà poder disposar de dos Grans Dracs, renoi, renoi, renoi. Diferents entre ells, molt, absolutament diferents, no diré oposats, sí quasi, perquè curiosament el vell va ser, la seva creació la fi del concepte i per tant de l'unicorn que ara d'aquí a aquest cinquanta dies entrarà per la primera porta del Mirador.

De mentre avui he tornat a tenir la pensada poc recurrent de avui podria sortir en bike

Una visita ahir al fisió, intensa, quasi que massa, quasi, però cal perseverar, a veure a finals de febrer i coincidint amb l'arribada de la calor proposa també el principi dels Vols, a veure, i poder perseguir la propera participació SOLO :-)

Dilluns com ahir tocarà fisio, tinc avui i demà per recuperar-me, el Baix Montseny, SC, i l'Andreu protagonistes, i tant, i tant.

MTB, MTB, MTB.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada