Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de novembre 26, 2015

The Day After: EMOCIÓ

Perquè avui ha valgut la pena el Vol del que ja en faré la crònica de cara a demà, però hem de compartir un aspecte dins del Vol que ha sigut el què ara he de deixar caure a The Great Escape MTB, com ho és que ja tinc calr quin Drac ha de venir, OMG.


Ha anat bé ser proper a fer venir la millor bike, perquè sense ella no hi hauria la foto ben definida que tinc ara del meu Drac, no de la millor bike, que no està descartada, sempre mentre camini cap el meu nou Drac tindré la temptació de fer venir cap a casa la millor bike, i tant, però ara a minuts de finalitzar aquesta aportació, tinc la foto clara de com serà el meu proper Drac, oh yeaaaaaah!

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada