Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de novembre 20, 2012

Descans

Avui toca, després d'una sermana intensa d'aventures de bike, avui toca descansar.

Ahir jornada 100% de MTB.

A on una bike diferent va ser després de molts mesos, fins i tot anys, pocs però, la meva companya de ruta.

Una bike Geared, no Single Speed, tot i que jo vaig sortir a concretar una sola marxa, vull dir rodar SS amb una CX Geared.

Quan estàs gaudint a dalt d'una bike, el patiment per l'exigència d'una sortida entre carreteres secundaries i corriols passa a ser el què cerques quan ho fas, passar-ho molt i molt bé.

Ahir vaig rebre un present, un present que no té preu, estones, estones i estones mentre pedalava de sensacions bikers, i instants memorables entre bikers, aquests darrers a un dinar memorable, amb el grup de Bici Oci, en Mateu, en Manel, la Mònica i en Jordi, millor dit un reduït exponent del què és el grup BO.

Un Manel que ens va cuidar com s'escau a ocasions com aquesta, sempre pendent de les millors atencions, i els "començals" amb en Manel tots amb ganes de compartir les millors sensacions de MTB al voltant aquest cop d'una bona taula.

Una anada de bike exigent, casa-BO, certament per a mi exigent.

MTB, MTB, MTB.

Incidències, cap.

Coincidències, cap.

Equipat, 100% de tardor.

Eines, totes, amb càmera de recanvi.

Ja us miraré d'exposar algunes idees que m'han passat pel cap anant direcció a BO.

Dies de MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada