Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, d’octubre 07, 2012

Però aquestes es fan llargues

Certament, cal però poder pensar en les bones estones a dalt de la bike de les darreres dues setmanes.

De fet si amb el refredat puc pensar-hi és que ho estic passant prou bé.

Són dies de moltes notícies, de moltes, i cal poder assimilar-les totes, fins i tot les que encara no han vingut, i fins i tot tenint clar quines segurament no arribaran a ser mai, però cal per si de cas estar ben a punt sempre.

Ben rodats, amb els equipaments a punt, les bikes revisades, la VW propera a estar a punt, i com sempre una programació molt acurada de les properes jornades al Roc 2012.

Un refredat a aquestes dates genera molts dubtes, hi anem, desistim?

Normal, ja són tres anys a on hem anat al Roc per una mica, per no dir molta, de sort, aquesta vegada, a aquesta edició serà també una d'aquestes vegades?

No ho sé, la sort és que no dependrà d'una decisió meva, si el refredat passa l'aventura del Roc2012 serà i si no, no passa res, oi que no?


Ho dic i em ve al cap el Mundial 24 Ore SOLO de Finale, em ve al cap Camberra, i aleshores encara n'estic més segur, no, no passa res.

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada