Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de juliol 01, 2012

El meu primer Brooks

El meu nou seient, bé quan arribi a casa, l'he demanat, ahir concretament.

Aquest és el meu present, pel meu sant, sí senyor.

M'ha costat anys decidir-me, un pes dels de veritat, i un preu encara més gran sempre ha fet que no em decideixi.

Ara amb aquest Brooks, el tema pes queda superat, i tant, 440 g. i el tema preu de 220 euros mínim els que m'he mirat sempre amb guies de titani, també fulminat.

El preu exacte del seient que més m'agrada és de 49,95 euros. Mai tants grams m'han costat tan poc, vull dir que per aquests 50 euros pesarà 530 g.

El raonament que ha permès que em decidís és, pesa molt, sigui amb guies de cromo o de titani, agafo el que m'agrada més de tots, prescindint de que sigui o molt i molt pesat, o com a opció caríssima, pesadíssim, i el resultat és aquest.


El color, marró fosc, que a la pàgina de Brooks no hi és, però a la de la botiga d'Internet, sí, tot i que a les imatges que hi tenen posades el marró fosc no hi surt.

Inici d'una nova aventura, que va agafada de la mà d'una segona millora que proposaré en una segona intervenció.

Darrera del seient i vé aquesta millora que us exposaré, i darrera d'aquesta millora vindrà quelcom que crec que serà encara més divertit, molt més divertit.

I podrem pensar, siguem seriosos, i la resposta és, seriosos i tant que sí, però agafats de la mà divertit i seriosos, mtb, mtb, mtb. 

És que com la Vicious, aquest seient fa un salt a un nou escenari, el millor escenari per a mi.

Dic això i ric, entenc que quan un biker veu la meva bike queda una mica aturat, i ara si segueix el Blog entenc que amb aquesta proposta de seient ja el pensament tindrà cops amagats, segur.


Aquest seient és el millor seient que puc fer venir cap a casa, el que porto ara és del 2002-2003 crec recordar, un SLR de 135 g. ara serà un Team Pro de 530 g. les línies un xic diferents, sí senyor.

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada