No ho sé, per a nosaltres a primer cop d'ull sí, a cada proposta certament que hi veig certs riscos, però també la possibilitat de fer-ne un ús, en ocasions immediat, d'altres en un futur, però en tots els casos sempre interessants, repeteixo també amb certs riscos.
Dubto sempre perquè tenen possibilitats per a unes especificacions molt particulars nostres, però a l'hora no són exactament el què crec jo que el mercat seleccionaria per un ús general, segur que no, segur.
https://www.bike24.com/p2979942.html
32 radis prou bé com a roda davantera, amb 28 també, però 600 g. és una pes considerable, una amplada de 35 mm. està bé per les Maxxis de darrera generació tipus Aspen en 2.40 i a on per sota dels 39 mm. poden donar un molt bon rendiment, de fet amb 30 mm. fins a 35 mm. encara millor.
https://www.bike24.com/p2979941.html
Aparentment, més lleugeres molt més, per una mateixa amplada interna, 35 mm.
I com a davantera, o la mateixa de 35 mm. o la primera proposta o aquesta amb 40 mm. d'interior.
En tot cas totes d'un super nivell sembla, repeteixo aparentment doncs jo les primeres versions d'Enve no les veia prou fiables o millor dit a mi no em donaven gens de confiança, era l'època d'Edge.
Les dues darreres de 28 radis, jo sóc més de 32, i més si finalment treballen darrera però el proper projecte anirà de ser en 28, és així d'entrada, ara per ara tot sigui que també faci venir aquestes llandes aquí proposades, que entenc que no perquè jo he optat per unes versions força diferents, és a dir que ja he invertit molts recursos dels no disponibles per aquests components en concret referit a rodes, i que jo no tenia previst invertir en aquests components doncs disposem de rodes específiques Single Speed i en cap cas contemplava de fer venir boixes geared, així més que zero ja supera la meva previsió-pressupost, en tot cas un cop he coincidit amb aquestes propostes de Chris King i d'Enve he obert la possibilitat, la porta a anar en una altra direcció, ara bé arribats a aquest punt el ja que hi som crec que no és per on entraré-aniré, crec perquè em fa dubtar el i si ))
Cal insistir, de les propostes si van amb 28 radis com crec que és el cas, cal seleccionar les boixes específiques de 28 radis, sobretot, en primer terme, després jo em decantaria per una boixa davantera de DT en la versió 240 de 28 radis, sobretot si la llanda és de 28 radis, insiteixo, i si hi ha una bona proposta perquè no una 180 de 28 radis evidentment, 28 radis la boixa si la llanda a conjunt és de 28 radis, que les ganes no ens confonguin, i darrera jo aniria amb una boixa DT240 també que no ho sé, o una Chris King de 28 radis, jo aquesta darrera opció és la que he agafat, no de sis torniols si no CL, i no una no, dues, us afegeixo l'enllaç d'aquestes darreres, que com les llandes Enve aquestes boixes ara mateix tenen una proposta prou propera tenint present que partíem en tots els casos d'unes xifres-imports quan parlem de preu que estratosfèriques seria quedar curt, ara també ho són d'escandaloses però una mica menys, poc menys cert, doncs segueixen igualment d'infumables referides a preu, les Chris King del darrera alerta que fa anys que requereixen ara no recordo de quin ajust, però venen o venien mal ajustades de fàbrica, fa anys que passa/va, i el què he llegit és que segueixen els casos com el que esmento, o no i les ressenyes que he rellegit són antigues i no me n'he adonat, pot ser, arribats a aquest punt, a aquestes alçades pot ser-passar tot, oi? millor que no d'entrada però si és a fi de bé, i aquest espai ho és, o ho vol ser si més no, aleshores millor que sí, també així doncs, oi?
Aquest és un espai de MTB i sí bé és cert que tan els components, com també els equipaments poden ser certament complexes de gestionar referit a la dificultat de comprendre'ls, i al'hora per tram els imports que remenem són considerables, i justificats si parlem de qualitats, però la funció i no l'import és la part diria que més important doncs d'aconseguir les millors capacitats aleshores els imports passen a ser realment modestos si encertes en la selecció, si fas un ple al quinze que diuen, i a l'hora també té la seva dificultat per els imports que podem arribar a assolir per poder disposar de cada un d'ells, cert, cert, però també cal veure que no és menys cert que uns equips que poden arribar a rendir any darrera any sense defallir, per exemple sense anar més lluny el rendiment esmentat reiteradament dels equips Alp-X de Gore que han sigut i encara són referència als Miradors, com també passa el mateix amb els components que podem superar fins i tot la dècada d'ús sense dificultats, com ho poden ser els quadres Lynskeys, i cada un dels dels components que el conformen, doncs no hem hagut de substituir ni un sol element dels que formen part del muntatge d'aquests quadres des del primer dia que van formar-ne part, aproximàdament des del 2016-2017, únicament els consumibles, res més, però res més, vull dir que en aquests casos passats els anys els imports invertits queden totalment diluïts per l'extraordinari rendiment de cada un dels components i de cada un dels equipaments adquirits en el seu dia.
Aprofito per reafirmar-me en aquesta linia i en aquesta manera de fer, que són els motors d'aquest espai de The Great Escape MTB, com també de cada un dels diferents Miradors, per diferents i a vegades també amb aparença d'antagònics referit en quan a resultats-gestió entre ells, però en conjunt-realitat amb una evolució molt positiva-germana entre ells sempre, mentre aquesta tingui un bon balanç el tram té un punt de dolçor que alimenta ara sí ara també el continuar en aquesta direcció, i també és cert que si la realitat ens portés a que els diferents Miradors segueixen un camí també diferent tampoc passaria segurament res, o això vull pensar, oi?
Anava a afegir el link de les boixes Chris King però les opcions més interessants des del meu punt de vista ja no estan disponibles, doncs volia proposar-vos les que menys confusions podien generar, i ja estan totes exhaurides crec entendre, com per exemple les que no són Hiper Glide, us poso el link de les que he agafat jo, CL i sí a un preu igualment prohibitiu però menys, tot i que segueix sent quasi obscè, que no és així però sí que he de fer-ne referència en aquests termes per mirar de no ferir sensibilitats començant per mi mateix, però a aquest preu especial té un petit punt de llum, un cert aspecte de possibilitat llunyana terrenal, que no, que no, doncs això per el preu d'una a PVP impossible n'he adquirit dues, prou bé, i no ho escric conveçut, en cap cas, en cap cas, dubto fins i tot que les acabi muntant, radiant, però des del 2000 crec recordar que les segueixo, i al 2013 a Stromlo la Bec ja anava amb la boixa Chris King específica de Single Speed i jo ja li tenia molt de respecte per els esmentats casos dels desajustos d'origen, doncs això, ara en venen dues i no són ni Single Speed ni tampoc 12x142, si no geared i Boost, renoi, renoi, renoi. De fet les noves forquilles i els conjunts de rodes de DT240 nous amb aros de carboni són també Boost, vull dir que fa uns dies que les noves amplades ronden els diferents Miradors, ara que el mercat es dirigeix a les de 32". Però si fa anys que disposo de la White Industries ENO l'excèntrica, que no sé ni a on la tinc, i que és per l'ARC de la Betty, que per cert no tinc el pinyó de la mateixa casa roscat necessari pere aquesta boixa, així doncs la possibilitat que aquestes boixes Chris King i els aros Enve estiguin de costat amb la WI els propers anys pot perfectament ser, i tant, i tant, i puc dir-ho amb seguretat perquè la llanda Enve de Fatbike segur que tindrà aquest recorregut, més de peça d'exposició que de component a l'ús, he de dir que crec que en viu serà impressionant, una llanda Enve HM de Fatbike al tercer Mirador, mtb, mtb, mtb ))
https://www.bike-components.de/es/Chris-King/Buje-RT-Boost-Disc-Center-Lock-p83929/?v=6383-matte-jet
MTB, MTB, MTB.