Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de febrer 27, 2025

Blue bob )

Primer Vol segon a l'hora, curiós tot plegat, molt, darrerament d'estar conveçut de tenir els dipòsits buits i de pensar de no poder inciar el Vol per aquest motiu, a passades les hores ser a dins d'ell en un tres i no res, renoi. 


Equip magnífic )

La prudència dins del Vol especialment en el darrer tram va marcar el final del recorregut, i a on avui he de dir que va ser una bon criteri doncs les sensacions dins del darrer Vol de fa unes hores no han sigut les millors, cert, però el Vol sí que ha fet un salt de molta qualitat, ja és això, ja és això, tenint present que he rodat bé, prou bé, així ara la curiosat està centrada en com anirà demà, de si hi haurà Vol o no, en tot cas després del Vol de la imatge sí hi ha hagut repetició, que bé, concretament a dijous estic amb un 3/4, tenint present que dimecres va ser dia de tour entre Miradors, ara m'adono que tenim cinc Miradors no quatre, el darrer va arribar el desembre 2024, en cinc dies ho vàrem haver de decidir després d'anys d'espera oblidada-obligada ))

Hirzl són els guants ara mateix que estic utilitzant un altre cop, demà de sortir no ho sé si seran aquests primers perquè crec que miraré de sortir amb els finísssims Gore d'encara més d'estiu per mi, és que jo els Hirzl més prims encara els pateixo en alguns trams com a massa gruixuts, que ja us he exposat que es manifesta amb una lleugera picor actualment als palmells, no molta però sí que vers els Gore la sensació arriba a ser puntualment aquesta, fins el punt que avui pensava de portar posats els Gore, i amb els Hirzl a una de les bosses del mallot per si tingués la necessitat d'abrigar-me una mica, veurem.

El conjunt de l’equipament funciona d'allò més bé, però tot ell sense excepció, guants, maneguets, tèrmica, mallot, culot, mitjons, calçat, casc i ulleres, tots i cada un d'ells de matrícula, un únic punt a millorar, i no pot ser perquè l'equipament és de l'any que és, com és que la màniga del mallot hauria de ser una mica més llarga per evitar que el maneguets tinguin ganes de baixar, els nous mallots paravent miraré que presentin tots aquesta millora que esmento.

MTB, MTB, MTB.

Avui el darrer Gran Drac, el més clàssic està realment en una fase de reconstrucció important, a veure, les peces han vingut dels USA curiosament made in Xina , i mira que siguent de fabricació sueca aquests components únicament els teníen els americans i aquests darrers els porten de la Xina, i són originals de la casa a Suècia, coses. 

dimecres, de febrer 26, 2025

Pacient )

El segon culot ja és al Mirador, i l’he deixat reposant a on preparo part de l’equipament dels Vols, dins de la caixa sense obrir-la. 



S-Phyre )




Ara com el primer culot de la Reina que encara no ha verificat que la talla sigui la correcta, aquest segon ha de seguir el mateix procés. 

Pendent tinc que no necessari l'arribada dels nous mallots paravent de màniga curta i llarga per substituir els actual Alp-X PRO, crec que tres o quatre de nous seria el número ideal, i així seguidament retirar tots i cada un dels altres mallots paravents de la mateixa època que els Alp-X PRO, no així les lleugeres jaquetes Xenon 2.0 AS que no són negociables doncs aquestes seguiran amb nosaltres, sí que ho són de negociables i els tinc en el punt de mira també per sortir els mallots paravent Gore de màniga curta i llarga roses, també el culot del mateix conjunt de característiques idèntiques, i el mallot blau cel de màniga curta, aquest darrer dubto perquè els dos culots C7 paravent curts blaus no tenen cap mallot blau per fer equip fora d'aquest mallot, per poder seguir fent un conjunt homogeni de color, sí que en disposo a nivell funcional però, i aquest últim aspecte és el que em fa valorar la seva sortida definitiva cap al segon Mirador, d'aquest i dels altres dos mallots esmentats agafats de la mà del culot C7 paravent curt del mateix color rosa.

Cal donar temps al temps en el sentit que en el meu cas seleccionar els culots específics de cursa, arribar a decidir-me pels P.R.O va ser una qüestio d'un volum important d'hores a sobre del Drac dia sí dia també, i també a l'hora de poc a poc de l'evolució de la zona calçat-pedal-ST-tija-seient-potència, aquest conjunt  marca bona part del perquè de tot plegat doncs segons com quedis posicionat a dalt del Drac el treball que fa aquesta cadera és molt diferent, dic cadera per esmentar la zona res més, en tot cas després d'anys encara estic mirant de corregir-millorar aquest darrer aspecte. 

Per mi és pitjor quedar alt de tija que baix, els dos supòsits són per descartar immediatament, si cal aturem la sortida per regular-la, i tant, i de requerir-ho repetim aquest pas deu vegades dins la ruta o més, tenint present un equilibri pel tipus de sortides que fem, tot i que nosaltres un cop trobem l'alçada ideal no la modifiquem mai més de poder-ho evitar, però anar alt de tija mai, en principi. 

Així cada morfologia és un món, i tant. Dic per mi perquè jo he vist bikers experimentats que a l'època anterior a les tiges telescòpiques baixaven i pujaven a ull l'alçada de la tija, també entenc que aquí s'aplica aquesta diferència singular de la morfologia de cada un. En Miki tenia/té una elasticitat d'un Blandi Blub, jo es veu que no!!! )))

També cal tenir present el tipus de recorregut, una sortida de La Ruta de les Sogres planera de 150 Km. no té res a veure amb una sortida de la mateixa distància però anant directes pel Corredor direcció al Baix Montseny cercant un Sant Marçal pel Molí de les Pipes, a la primera vas sempre assentat, a la segona quasi que no. 

Jo ara des de fa uns dies penso en refer el tram Elite-Speedneedle, no ho faig per prudència, esperant que el treball dels darrers dos anys aprenent a respirar consolidi d'una manera una mica més definitiva, que ja ho està fent però quelcom em diu que cal esperar una mica més, el fet però és que fa unes setmanes que el Tune em passa pel cap intermitentment, i aquest és un senyal molt positiu a un Mirador de SOLO's, tot i que no en féssim mai més cap, tot i que no tornés a rodar mai més amb el Tune ))

També he de valorar que el conjunt potència-manillar l'he de tornar a posar a sobre de la taula, portem les ideals per FW, per Finale, en cap cas per l'ús actual, avui hauria d'augmetar mínim 10-15mm la potència, passar a 6º, i donar 8º a les puntes del manillar, en tot cas no és a on soc encara, poc a poc, o accentuar el tipus de sortida actual, és a dir tornar a les parets verticals ara sí ara també entre Falgures Màgiques que ens ajudessin amb la seva Poció Màgica a oblidar el calvari sempre del darrer Vol per seguidament tornar a repetir, i oblidar per tornar a repetir, així fins a l'infinit.

Fent referència a tipus de culots i de les seves badanes, amb la Reina aquest no ha sigut un procés ni curt ni evidentment senzill, des de les Elite que no hi ha un relleu clar, a veure si ara quinze anys després aquest nou model de culot funciona, primer la talla, després esperar doncs amb la duració dels Vols actuals no podrem veure si funciona o no la badana, com l'arribada dels tirants amb el culots curts, en tot cas no tenim pressa, i seleccionar aquest possible equipament amb l'objectiu impossible avui d'un SOLO és de per si molt i molt guapo, i tant, oi? Amb les sortides actuals tots els culots i les seves badanes van prou bé. vull dir per sota de les dues hores jo diria que l'equipament sempre és una joia, el nivell actual d'equipaments és molt bo, si més no l'experiència nostra és aquesta. De culots Shimano pirates per a 3 hores màxim la Reina n'està molt contenta, el mateix pels culots de Gore més nous, els pirates com també els curts, ara bé per distàncies més llargues, millor dit per sortides de més hores no gosaria preparar aquests mateixos culots, coses. 

En tot cas d'un mix de tot plegat és d'on ha de sortir el criteri per seleccionar des del Mirador una bona badana-culot

Aquests culots per entretemps i segurament per un hiver dolç també per sortides de menys de tres hores podrien funcionar d'allò més bé, segur del tot no ho sé, però podrai ser.


Aquest mallot és una joia, i una XL és una L normal, i jo en la versió d'home portaria una M ajustada, a la sirena li vàrem fer com a present una L, i és una atleta dins de l'aigua, vull dir, una XL no és una talla gran en cap cas, és una talla segura ))


Sempre però que sigui S-Phyre en d'altres models d'aquests mateix fabricant no ho sé.


MTB, MTB, MTB. 

Fa uns dies vaig ser a sobre d’un dels candidats, fent referència a Grans Dracs de dues rodes, i molt més modest que no senzill de construcció, a l'inrevés, de la ja de per si espartana unitat de la que gaudeixo des dels darrers dos anys. 

Un nou Gran Drac singular molt, del que no se’n comercialitzaran gaires, el mercat no demana prestacions modestes, i curiosament per a mi és una de les prioritats, ja és això, ja és això.

dimarts, de febrer 25, 2025

Blue betty )

Vol a una hora curiosa, després d'un bany de Sol de certa duració que ha fet que passéssim de no fer Vol a fer Vol, com sona, i no és poc doncs el salt que finalment estem fent aquesta 8/52 ens ha portat a dissabte amb un 0/6, així content de tancar la setmana amb un Vol dels set possibles. 

Aquest és l'equipament que anava a portar el darrer dia que vàrem obrir la primera porta del Mirador i la pluja havia fet acte de presència, molt lleugera cert però també constant, i de l'equipament únicament de blau en va quedar el casc, i perquè no vaig pensar-hi, si no hauria sortit amb el casc negre que té el detall groc fosforescent.  



Ara sí, amb Sol i de blau )


Poc a poc a cada jornada que cau ens acostem a un automatisme que en altres temps indicava que els motors estaven en marxa, del tot, però ara no, ara indiquen i prou que estem acostant-nos a poder activar aquests motors, res més, i quasi podia dir que no passarem d'aquí ara per ara )




Seguim equipats parcialment de tardor rodant per sota dels 8ºC, encara ara bona part de l'equipament és d'estiu, com la tèrmica de Gore, els guants Hirzl, el culot Ardent curt que siguent paravent ha funcionat a totes les estacions més càlides, els mitjons Gore que siguent d'estiu per alts no els podria portar quan fa calor, les S-Phyre en aquesta ocasió les negres 100% ideals per l'estació més extrema de calor,  així únicament el mallot de màniga curta S-Phyre paravent i resistent a la pluja, i els manegots Gore paravents, són tots dos equipaments de tardor-hivern.

Lents, però amb un rodar finíssim, ajudats també per uns Dracs que després del darrer manteniment i les darreres millores tot ajuda a que les sensacions siguin poc a poc una mica millors, i en primer terme el nou-vell tram que us esmentava que hem reeditat ara, i que des del 2019 que havíem aturat, que podria tot i així no ser suficient, segurament, però que en tot cas ens ha portat a aquestes ganes de fer-ho molt bé, i per tant a ser a un recorregut molt interessant, preciós i a l'hora molt intens. 

I ara recordo que he de fer venir un Aether blanc, MIPS i Spherical per la Betty. Jo he de renovar els meus dos casc Giro, un de blanc i un de negre, els dos també ara ja sí amb les esmentades tecnologies que sí que disposa la Reina, bé de fet jo també la gaudeixo amb el Merit, però no amb els dos més lleugers de carretera.

MTB, MTB, MTB.

diumenge, de febrer 23, 2025

xoco + )

energia 2025 )

La d'una jornada de fa uns dies a on la caminada va ser extensa, quasi vint quilòmetres que està prou bé, fins i tot diria més que bé. 


Lloret 2022 )

De fet durant el període 2020 fins el juny del 2022 sempre les fèiem, repetint el mateix recorregut a cada població on decidíem anar, sempre les mateixes però. Passejades els primers mesos pels respectius fronts de mar de Sant Vicenç, Caldetes, després de Blanes,  de Tossa de Mar,  de Platja d'Aro, d'aquest darrer el fem periòdicament per qüestions de responsabilitats, excepcionalment també a Lloret, i un ara sí ara també en aquest cas resseguint sempre de costat a diferents distàncies de l'Onyar a Girona, per finalment de retorn enfilar cap a casa de les tietes. 

A aquesta darrera població com a les dues primeres la tradició ve de llarg vull dir de molts anys enrere, diria que coincident amb les mateixes dates de les anades del Principat, bé a Caldetes i a Sant Vicenç la meva tradició ve com a Sant Marçal on les tres tenen més temps per a mi d'història que anys un cop nascut fins avui, preciós i curiós a l'hora.


Tossa 2020 )

Ara passades unes setmanes des de la darrera visita a la ciutat dels quatre rius, va tornar a ser, deixant com sempre el Gran Drac més esportiu a casa de les tietes, que nosaltres no hi tenim tietes a aquest indret però un bon dia caminant ens va venir aquesta pensada, aquesta història que és com si hi anessim de visita a casa d'elles, i aparquéssim el Gran Drac davant de casa seva quan els hi anem a fer una visita, i aprofitant la visita començar un recorregut que va ser curiós en aquesta ocasió doncs anava acompanyat d'un convidat, el convidat, i el primer també. 

A totes aquestes caminades sempre amb un tret característic, i especialment marcat aquest al Principat com ho és que era/és una anada fins a un punt, i una tornada desfent el camí, a on a aquesta tornada des del primer segon passa/va a ser de densa a molt densa pel fet d'haver de començar a refer el camí cap al primer Mirador o cap al segon. Vull exposar que normalment no anem/anàvem a fer una gestió determinada, de cap tipus, ni a veure res en concret, la qüestió era sortir de  sí o sí, a diferència d'ara que hi anem perquè hi volem anar i prou, i he de dir que en aquest nou format els llocs són també en certa manera nous, els redescobrim una altra vegada amb uns altre ulls, a totes, totes, una situació molt diferent-positiva que va agafada de la má d'una percepció també extraordinàriament diferent-positiva

El 1984 anava al Principat amb el meu Gran Drac de dues rodes passant per la Collada, el 1998 amb el Gran Drac més GT pujava al Principat pel fet de sortir de les zones humides i fredes del meu dia a dia, jo ho veia/sentia així, el 2001-2002-2003 pujàvem al Principat amb el més GT encara, sortint a tocar del vespre un cop finalitzada la jornada, cercant espais diferents, i a partir d'un cert moment és que no recordo si el Viena ja hi era, si l'etapa Viena a aquest indret comença aquí o posteriorment, en tot cas de ser fèiem un Viena i seguidament tornàvem cap al Vallès, sense fer res més. 

Passats vint anys mateixa seqüència, mateix format ara però a partir d'un punt concret, o dos,  un cop a dins del Principat el fem sempre caminant, és a dir deixem el cotxe a un extrem i anem i tornem a peu fins a l'altre extrem, extrems que ens marquem imaginàriament nosaltres. 


Santa Coloma d'Andorra 2021

Vull dir que passen els anys i sembla que el format es va mantenint, que segurament no, perquè únicament així és com ho veig jo, i també segurament les formes que jo veig estan definides des del lloc des d'on ho miro, i en el meu cas com des de cada Mirador el punt de visió sense ser molt diferent ho és, així doncs no sé quantificar-ho, de poder ser que tampoc ho sé, però em quedo amb que la percepció és de seguir fent amb el pas dels anys quelcom molt proper per concepte, i a l'hora per petits detalls diferents doncs entre ells un és d'entre molts és que ara ho fem a propulsió, del noranta-vuit al dos mil dinou a tracció.  

L'arribada de la propulsió va implicar de fer una anada i una tornada que no té res a veure amb les portades a terme en el període d'inci de segle, després amb la Transportadora seguíem a tracció, però fins i tot amb aquesta únicament havíem fet ruta passant pel Principat amb els Dracs darrera direcció cap al Roc cercant per un RP23 els casquets específics per l'Element SC, i que no va poder ser, com? també amb aquesta havíem passat per totes i cada una de les botigues de bikes, una per una, i els seus derivats, tots, cercàvem, cercàvem, i cercàvem. Un cop, també l'única hi vàrem anar a buscar una Element per l'Home del Montseny, i tant, quina aventura que va ser tot plegat, també en una altre ocasió vàrem fer part de la Ruta dels Contrabandistes precisament amb el convidat protagonista d'aquesta intervenció, en aquesta darrera ocasió amb tres Grans Dracs de dues rodes. Diferents amb els termes que esmento perquè es tracte de viure bons moments, de gaudir de les propostes, i sense anar més lluny amb l'estrena de la propulsió al ben mig de La Collada vàrem haver de posar peu perquè no podíem aguantar la duresa del comportament tan radical d'aquest, i pensar/valorar com desfèiem el camí, OMG.

Poc a poc la propera campanya va agafant forma, i en principi és cap a on anem, poc a poc ))

MTB, MTB, MTB. 

El primer 4C en blanc el vàrem poder veure físicament exposat a una d'aquestes anades al Principat, el segon a Girona, en aquesta darrera ocasió en vermell al carrer que ara és peatonal-fumadors just a les arcades properes a l'establiment de la xocolata a la Plaça Catalunya, fa anys ho sé, de prop no n'he vist cap més, l'A110 sí al concessionari del Principat a aquesta darrera anada, blau concretament.

divendres, de febrer 21, 2025

Cleaner )

Després de la darrera revisió dels dos Dracs calia fer venir més útils, de fet ja els disposo però no a cada Mirador. 

Així que en aquesta ocasió sortim de Pedro's, i ara he tornat un altre cop a Finish Line, ja tinc d'ells quan parlem de netejar la cadena, el respall de tres cares, ara en venen més per la neteja del quadre, dels pedals, del plat, en el nostre cas del pinyó, i també per les boixes la part exterior d'aquestes però per l'interior entre els radiat que no és una zona fàcil d'accedir, a veure,  difícil no hi ha res quan parlem de conceptes de manteniment dels Dracs excepte el radiar rodes per mi, la resta prou bé tot, i en darrer terme aquests respalls m'ajudaran a mantenir impecables els ST-BB-HT que són zones crítiques fent referència a la possible presència de sorolls. Fent refèrencia a la baixa dificultat a les Single Speed, i als BB cpom table els tipus de forquilles que portem nosaltres menys actuals, a res més.

Ara per ara penso en un procés de retirada de pols i fang en sec, no penso en netejar amb aigua. I després hauria d'agenciar-me de draps específics per passar-los humits i prou un cop retirat el fang i la pols, no per fer equip amb l'aigua via una lleugera aspersió, és on sóc avui per avui condicionat tot per els sorolls de les rodes del darrera d'aquests darrers temps.




https://www.finishlineusa.com/products/cleaning-tools/easy-pro-brush-set

En aquesta ocasió la comanda anirà a un punt de recollida proper a un dels Miradors, prou bé. 

Tinc pendent de recollida encara del culot S-Phyre dipositat fa uns dies al segon Mirador )

MTB, MTB, MTB.  

dijous, de febrer 20, 2025

Sense )

Curioses les circumstàncies, així el que entenem que hauríem de fer si ho veiem dins d'un contexte de certa normalitat millor valorar seriosament de fer-ho, o deixar de fer-ho i observar que també està prou bé, les dues alternatives són vàlides entre moltes, entremig passen els anys, però, i això sobretot que tampoc en apreti massa, o caldria segurament treballar per minimitzar-ho, oi? ))



Tons d'hivern ))


El fet, una anada al Principat, una ruta excepcional repetint el primer tram que vaig fer amb el Gran Drac de due rodes fins a coincidir amb la neu a totes dues bandes, ara però amb el Gran Drac més esportiu vaig superar aquesta fita, i el destí d'anada va ser el Principat.  


Un dia després de des del paradís ))


Unas anada bona, una tornada encara millor desfent quasi idèntic el camí de l'anada, una anada passant per Arenys, i previ pas per Lles, però a la tornada aquest darrer no el vàrem repetir, que lluny queden i a l'hora que propers els trinxats )) 


 
Valor )


Sorpresa, ara per ara hem perdut l'excepcional moment, el memorable instant de la taça de xocolata, coses que passen sempre, o podem passar sempre, tot es mou sempre, i nosaltres no en som aliens, ara bé podem tenir la sensació de poder decidir, i aquesta percepció ve a ser el tot, curiós i entenem que la ciència jo el primer ens ha portat fins a on som avui, ara bé segurament la percepció és subjectiva a totes totes com tot, tot i estar convençut que és la base de la nostra emotiva sensació de, doncs jo no tinc masses alternatives tampoc, vull dir o ciència o ciència, tenint present que aquesta darrera jo tampoc l'entenc ))

Finalment una jornada diferent a on caminar va ser el tot, una hora d'anar i una segona hora la de tornar, a l'anada dos plàtans cada un que ens va ajudar a poder fer, i aquesta darrera hora la segona va ser un retorn amb una breu aturada per prendre una xocolata i un panet que també ens va permetre de fer amb un millor to. 

Curiositats mentre anàvem, mentre hi érem, mentre marxàvem, sempre entre més ciclistes de carretera que mai, curiós, gravels ni una, costa d'assimilar quan a on rodem nosaltres tot però tot són gravels, jo diria que de 10 totes, de 20 totes, de 30 comences a veure quelcom d'altres formats, una MTB i normalment elèctrica o si és mecànica de les ja oblidades de 26", o una de carretera i no sé si amb ajudes doncs normalment venen per darrera de coincidir, perquè ara no coincidim quasi mai. Segons el Mirador clar, a d'altres Miradors de 10 bikes de mtb 10 són elèctriques, de 20 propers també, de 30 ja no ho sé, al Mirador del Vallès tampoc ho sé perquè no hi rodem ara per ara.

Més curiositats, Forestal l'espai que veiem mentre pujàvem caminant, estava buit, així no vàrem gaudir ni de la visió de les bikes, ni tampoc dels petits E-helicòpters? ))

Nota, entenc que si no es venen MTB's com es venien que no ho sé, i si ara anem cap a les gravels sí o sí tot caminarà o va caminant cap aquesta nova modalitat, vull dir les curses imprescindibles per l'evolució d'una modalitat totes aniran cap aquesta direcció, no té massa sentit seguir potenciant, investigant un camp que el consumidor hi ha perdut bona part de l'interès, entenc que el MTB mecànic serà com una modalitat germana del CX, que segur que no i tot plegat va gafat de la mà, que també, que també ))

MTB, MTB, MTB. 

Poc a poc vaig donant voltes el Gran Drac esportiu, i cada vegada em radicalitzo més, fins el punt que torno a racionalitzar, crec avui que equivocadament, no ho sé, anant a parar al punt de partida que ja és on sóc amb el meu Gran Drac esportiu actual, no dic ja més esportiu perquè ara és l'unic que tinc, bé d'aquí a unes hores perquè oficialment-documentalment així serà. 

És a dir el meu Gran Drac esportiu actual és la mínima expressió dins de la premissa de presentar la màxima seguretat, aquest darrer punt el de la seguretat que és vital queda en segon terme o reduït a la mínima expressió quan veig el Gran Drac de dues rodes al costat del primer, a on amb aquest darrer la seguretat l'aporta el pilot amb la seva Super Armadura de Gala, passa el mateix amb els Dracs. 

Aleshores les portes a un concepte molt més extrem que el que ja gaudeixo ara es tornen a obrir, per tot seguit avui mateix entrar en contradicció doncs he de dirigir-me a fer un tour entre quasi tots els diferents Miradors, o tots, i la mateixa logística, no poder portar objectes personals segurs pel fet de no poder deixar-los a dins, o no poder deixar el Gran Drac al carrer, o haver-me d'equipar casc inclòs, haver de mirar el temps per evitar les pluges, no ho facilita, o sí doncs a data d'avui passar fred, i passar calor, fins i tot la possibilitat d'arribar totalment calat i haver de portar aquests objectes personals a una bossa hermètica per evitar-ho, crec que són factors lligats a aquest tram, a tot el tram, de fet quan no, oi?

La marxa de la Transportadora ha permès que nous aires entrin als Miradors, si més no d'aparença lleugerament diferents o per uns ulls els meus que ara ho veuen així, demà no ho sé, uns aires bells sí, uns aires molt vells també, uns aires nous per a mi, crec.

dimarts, de febrer 18, 2025

SOLO )

De ser serà o millor dit seria amb aquests, en ve un de dona i un d’home, el primer ja és aquí, i pinta molt bé.




Ara si la talla és la correcta que no ho sé el guardarem per les estacions més càlides amb els mallots del mateix model, avui veia les caixes transparents on reposen els equips d'estiu i hi ha els mallots S-Phyre nous encara a dins dels seus blisters esperant el seu moment.

En el meu cas aquest és el primer culot curt que ve als Miradors sense ser paravent des de fa anys, els C7 i els Ardent tots ho són, aleshores aquest S-Phyre nou el reservo per l'estació més càlida però crec que ni així, vull dir que el reservaré en principi per l'ocasió especial de donar-se les circumstàncies de la participació a un SOLO i prou, crec, crec, amb la Reina no, si li funciona en faré venir una o dues unitats més, d'haver-hi disponibilitat quan em decideixi, en tot cas això ja no dependrà de mi, oi? , i si n'hi ha i els faig venir els utilitzarà per a diari, jo no perquè estic prendat dels 2in1, dels C7 i dels Ardent, així doncs d'entrada el S-Phyre ha arribat el meu per aquest error a l'hora de fer la comanda del culot de la betty, no per una necesitat  )


S-Phyre en espera ))


L’escaire de la caixa que es veu a dalt són els culots De Marchi d’estiu que la Reina no ha utilitzat-estrenat encara des de fa cinc o sis estacions, té els seus motius, i aquests venen de lluny per uns culots també d’estiu Pearl Izumi P.R.O que van portar cua i que també van quedar ara per ara apartats i quasi tots també per estrenar, els De Marchi en són tres crec recordar i el Pearl Izumi quatre o cinc, i encara ara tinc dubtes de si finalment intervindran, que no ho sé, en tot cas tot i no ser ara per ara protagonistes dels Vols ho han sigut pel fet de venir, vull dir que el seu dia van ser una opció real, descartada sí però opció que va caure perquè Gore va ser la seleccionada fent equip amb els Elite de Pearl Izumi.

Des del moment que ara ens movem entre culots S-Phyre, que les referències d'on veníem són els P.R.O de Pearl Izumi tot indica quelcom que dificilment podré comprendre correctament, aquests dos models de culots surten en certa manera del mateix lloc actualment, i no passa res, a l'inrevés. 

També he de valorar que han passat o cinc sis anys vitals si parlem de participar a unes 24 hores, en el meu cas la perspectiva passa a ser una de molt diferent que desconec fins i tot si aquesta nova etapa permet de ser-hi, poc a poc tot camina cap a la seva natural direcció, i que sempre és desconeguda des dels Miradors, de tots sense excepció, i a on el contingut, el continent sembla des de cada Mirador que es manté prou estable, sembla i prou, tampoc aspiro a més, crec.

MTB, MTB, MTB.

dilluns, de febrer 17, 2025

Doncs sí )

El primer aclarir que aquesta intervenció és anterior al darrer Vol publicat, un altre cop, dit això. ))

Sí que hi ha hagut més Vols després de la lleugera a l’hora que constant aspersió de la jornada de fa tres dies, a on hores després hauria anat bé retirar la pols i el fang dels dos Dracs, fet el de no fer-ho que va generar durant l'inici de la sortida d'uns breus però presents sorolls. 

A aquest Vol la temperatura ja rondava la primavera, el 80% del Vol sempre entre els 12 i els 13ºC, els darrers minuts  just per sobre dels 14ºC.

L'equipament curiós el seleccionat per a l'ocasió, mallot S-Phyre curt, ho deixem en mallot a partir d'ara, per una difèrencia d'idioma entre els UK i la seva ex colònia, la resta tot d'estiu, culot de referència Alp-X  2in1, un altre cop Hirzl, també mitjons Shimano, Merit i les S-Phyre negres a on avui he rescatat puntualment la Spok més deteriorada de totes.




La sensació dels primers dos minuts de lleugera fredor i a l'hora d'una contradictòria calidesa, després i fins el final amb el coll ajustadet, rapadet del S-Phyre doncs aquest coll té la característica que és un xic alt no molt però. 

Les percepció des de l'inici de la jornada fins encara a tocar de les onze de la nit de certa pesadesa per una nit passada descansant molt poc, per sota de les quatre hores, fet que ho ha condicionat tot, fins el punt que he hagut de fer una pausa en tot però tot per mirar de frenar possibles desequilibris en les meves valoracions, i prou bé perquè a tocar de les dues del migdia finalment ha passat el que des de les cinc del matí semblava que estava destinat a que avui no hi hauria Vol, i de sobte després del tercer cacau m'he enfundat a l'Armadura de Gala i tot seguit el tram ha començat )

La bike va millor que bé, no hi ha més, reafirmar-me que els frens XTR han recuperat el seu millor tacte en reposicionar l'allunyament de la maneta, així com el pneumàtic del darrera que avui tenia un millor rodar que ahir per haver perdut un xic de pressió d'aire.  

Constatar que el terreny seguia senzillament de podi si ahir estava al 12/10 avui estava a un 9/10, o sigui molt bé, cal veure que la resta de l'any rodarem  amb un 4/10 referit sempre a 0 com a adherència mínima i 10 com a màxima.

Les pensades des de fins una de sola, rodar a ritme moderat o rodar a ritme moderat, i això he fet ara sí ara també, i gràcies a aquest propòsit he descobert dins dels diferents trams que vaig enllaçar fa molt poc dos nous trams molt guapos que no havia fet mai,  són tots dos inèdits, gràcies a això el dia ha escampat, així aquestes dues noves vies obren la porta a poder lligar més trams i per tant quan he arribat al Mirador portava més distància, més desnivell tot i havent escurçat la sortida en el darrer recorregut per facilitar com ja ve siguent habitual poder portar a terme el proper Vol per veure si ajuda i consolido un 5/6, el 520 m'indica un 6/7, però no, així avui estic dins d'un 4/5. 

He de passar a les Arch darrera, veurem, mentre rodava ho pensava, ahir també, dubto incialment, també estic decidit a netejar la cadena demà abans de sortir i passar el raspall Pedro's recuperat de la VW per retirar la pols propera al HT-ST-BB. Passades les hores tot fet, de podi, he de fer venir un munt d’útils per facilitar una mica més les diferents neteges ))

MTB, MTB, MTB.

Després del Vol pensava que demà podria ser un dia ideal per després del Vol o abans aprofitar per fer sortir una Super Armadura de Gala, però el pronòstic cantava una propera jornada mig ennuvolada així millor fer una caminada i podria haver-hi fins i tot la possibilitat de repetir Vol, de moment. 

En tot cas també he refet el propòsit d'agenciar-me una Super Armadura Touring també de pell, no de cangur com els palmells dels Hirz, però sí que un cop a dins dels Vols les idees tornen a fluir i ara recordo perquè va venir la darrera Super Armadura de Gala més lleugera pel què fa a menor robustesa, en principi he de seguir en aquesta direcció com també continuar perseverant l'aprenentatge sobre Grans Dracs de dues rodes, a on les versions mitjanes més radicals avui són les que centren bona part del meu interès.

diumenge, de febrer 16, 2025

Arch )

Les Crest ara per ara fora, i de moment anirem amb les Arch del darrera, les davanteres ja fa temps que ens acompanyen. 

El motiu és que les pistes de la boixa del darrera del Drac de la Reina han de donar pas a unes de noves, les de la meva no però mentre no reparo la primera anirem els dos de mentre amb conjunts complerts d'Arch. 


Arch-Ikon )


També he aprofitat per muntar un Ikon EXO 3C nou al darrera del Drac de la Betty ja que desmuntava rodes.  





Així he netejat acuradament els slidings dropouts, i la resta únicament m’he dedicat a retirar el fang, sobretot del ST-HT-BB, per raons de prioritzar les zones dels possibles sorolls, i deixat en condicions que no impecables cadenes-plats-pinyons dels dos Dracs.

No han quedat els dos Dracs perfectes visualment, no era l’objectiu, sí totalment operatius a punt per les properes sortides, de ser, de ser )

Podria ser que tornessin els Arden Race davanters, ho valoro per l'arribada de l'Ikon nou posterior que presentarà un comportament més agressiu que els més desgastats Ikons davanters actuals, no ho sé, el que no contemplo avui per avui és de fer venir nous pneumàtics, doncs els que m'agraden no els disposo en  650b, i encara tinc un estoc important d'Ikons de 2.35, i  de 2.20, forces ))

MTB, MTB, MTB. 

Valorant aquest cap de setmana cap a on dirigir-me d'entre tots els amplis i variats propòsits, en tot cas poc a poc, oi?

Fatigadet de tot plegat ho estic doncs després dels manteniments dels dos Dracs d'ahir no hi va haver Vol, el que havia de ser el 5/6, i avui tampoc, sí però que hi ha hagut les caminades corresponents i aquestes han sigut significativament més llargues, que bé, que bé, que bé. 

Més útils )

M'he decidit a fer venir l'elevador específic per un dels Gran Drac de dues rodes, per un dels dos, doncs si bé aquest serveix per a d'altres, perquè això sigui així has de muntar cada vegada l'útil específic de cada quadre, vull dir vindrà l'específic en primer terme per poder elevar el Gran Drac de dues rodes més gran, si funciona vindrà el segon útil pel Gran Drac de dues rodes més petit, o si em decanto per un elevador específic per aquest Gran Drac més lleuger. Ho faig així perquè cada ancoratge específic té un cost important, concretament un terç de tot l'elevador, renoi, com per no funcionar el primer. Que ara veig que pel segon Gran Drac de dues rodes no disposen de l'útil, així hauré de cercar una altre tipus d'elevador per poder fer els manteniments.




En tot cas aquest és un pas més per els diferents Miradors, i m'he decidit ara perquè l'espai dels Grans Dracs després de l'arribada del carro d'eines amb rodes es veu molt net-buit, sense haver-hi ni un sol artilugi per terra, cosa que d'alguna manera m'ha fet pensar que un elevador amb quatre jocs de rodes dobles, cada un d'ells als extrem d'una base en certa forma d'H referida a on van les rodes muntades, així una superfície força considerable ara podria no ser una constant l'ensopegar amb ella, veurem. 




Aquest elevador tot i ser relativament voluminós també es pot plegar parcialment i quedar com una taula plegable arrambada a la paret, no ho sé, una cosa és el propòsit i una altra de molt diferent com finalment resulta sent tot plegat. 

dissabte, de febrer 15, 2025

Doble sessió ))



Portem dos dies de tres a on caminar i bike combinen ara sí ara també, no recordo quina va ser la darrera etapa-vegada que aquesta combinació funcionava aparentment tant bé. Sí tinc clar que fa uns dies-setmanes que vàrem reiniciar les caminades com a alternativa puntual els Vols. 




Va ser una arribada la d'aquest fer sense un propósit marcat, vull dir va venir tot seguit després d'una segona i esperada visita al Vallès Occidental a on un motiu trist, molt lloable a l'hora que feixuc a parts iguals on pesava la documentació repartida amb  dues bosses enormes que transportàvem de vint-i-cinc quilos com a poc, i tot això en un clima no de fredor no, si no glaçat, i que un cop ja a destí havent dipositat la pesada càrrega, minuts després mentre feiem temps fent una xocolata calenta amb una barra de pa talladeta a llesques menudes vàrem fer un tomb a super postitiu com sempre que les condicions ens són les més desfavorables-costerudes, així entre aquests fers tan extrems-sentits va aterrar als Miradors aquesta combinació de disciplines que us esmento entre moltes altres accions prosperes )

MTB, MTB, MTB.

El pas )

Sense cap mena de dubte  la marxa dels primers tres Grans Dracs han tornat a impulsar un altre cop aquest final del 2024 i aquest inici del 2025, a on també aquesta força tan positiva va agafada de la mà de totes i cada una de les Màquines de Prosperitat, i no per més velocitat, sí per funcionar una mica millor, i tant. 


Des del paradís )

Ja fa més de dos anys de l’arribada del tercer Mirador, fet que va decantar la perspectiva de tot plegat un altre cop a millor, com ara que el salt té una dimensió extraordinaria mentre jo ho visc com un Vol pausat donant voltes Drac darrera Drac, consolidant el que ha seguit venint després, com per exemple el quart Mirador. 

Un sol fet prou representatiu del moment, com ho és que ara amb la marxa dels tres Grans Dracs ara resulta que tinc les places buides on descansaven, anys per disposar-les i ara com de sobte aquests petits espais resten puntualment sense ús, i que segurament no serà així doncs podria donar-se que les utilitzem logísticament nosaltres. 

Porto vint-i-dos anys cercant aquest corriol, veia l'entrada cada dia i el necessitava cada dia, a on fa menys d’una setmana seguidament després de la sortida de la Transportadora vaig fer el pas d'enfilar la roda i anar a cercar, ahir a la mitjanit vaig consolidar l’entrada a la que podria ser el meu penúltim recorregut de somni, i tant )

 MTB, MTB, MTB. 

divendres, de febrer 14, 2025

I més )

Doncs les sensacions quan són bones tot camina, aquestes però no sé encara ara d'on surten, referides sempre a les seqüències continuades rondant les opcions a aquesta 7/52 de fer el 6/7.

Després del Vol sota la lleugera pluja de feia unes hores, vaig tornar a sortir passades aquestes, dins d'una jornada a doble sessió, a on un Vol, i un Gran Vol amb el Gran Drac més esportiu va ajudar i molt a omplir la jornada de bones pensades, i tant )

Després del dia  anterior d'una pluja moderada el terreny seguia  estant de 10, literalment sensacional, quina adherència, quina diferència de rodar gaudint en sec a rodar pels mateixos llocs amb un grip tècnicament perfecte, com augmenta el nivell de diversió, mare meva. No m'estranya que m'impresioni doncs les jornades en aquestes condicions tan a punt de caramel amb aquest terra que presenta aquestes excepcionals característiques a les zones per on sortim en molt poques ocasions es donen. 

La bike de 10, previ a sortir vaig tensar cadena, un quart de volta del tensor i prou, i oli en un llum, també vaig fer tres manxades d'aire del pneumàtic del carrera, n'hauria d'haver fet dues i prou, però en tot cas bé, la resta tot igual, un punt molt positiu l'haver allunyat les manetes de fre dels frens XTR, tot ha millorat referit al que aporta una bona frenada a una conducció divertida.


Alp-X/Ardent/Merit

Un equip 100% paravent, resistent a la pluja sense requerir-ho, i de curt. Calçat, tèrmica, guants, i mitjons tots d'estiu, sempre per sota dels 12ºC, sense veure els 10ºC, i a on he de dir que durant 90' la sensació de fredor va ser únicament durant els cinc minuts primers del trenta d'inici escalant. 

Molt i molt bé, anava a sortir amb el mallot S-Phyre paravent curt que ara resulta que és una jaqueta de màniga curta, però vaig optar per la incombustible Alp-X PRO en aquesta ocasió sense les mànigues, descartant els ultra prims guants Gore i vaig agafar els prims Hirzl, i de calçat les S-Phyre, i certament que amb el Merit així com amb el culot Ardent el conjunt va ser l'ideal, justa la fusta, amb el mallot S-Phyre nou crec que hauria passat un punt de calor. 

En tot cas ara esperant el dia d'avui, a veure si torno a sortir, que no ho sé perquè he dormit que no descansat menys de quatre hores aquesta nit, però caldrà esperar al migdia, si hagués de pronosticar com anirà ara seria una negativa contundent. Si l'agenda m'ajuda, que és quasi sempre, estic sortint tardet, a les tres poc tocades i torno a ser la Mirador a tocar de les cinc, surto a aquesta hora perquè a l'hora que sortia darrerament, és a dir ben tocada l'una, ara a aquesta hora m'agafa un punt on penso, tinc la sensació que avui no és dia de Vol, per passades quasi dues hores enfundar-me a dins de l'Armadura de Gala en un no res, i tot seguit ja sóc a dins del Vol, curiosíssima la reacció del cos o de la ment o de tot plegat, inclús he arribat a adormir-me uns minuts entre quarts de dues i quarts de tres, en tot cas el resultat de tot plegat molt i molt guapo.

MTB, MTB, MTB.

Segueixo donant voltes a l'anada a les espanyes, segueixo posant a sobre de la taula a si evitar-ho i anar a per la unitat propera al circuit de Montmeló, si aquesta darrera tingués IVA deduible podria valorar-ho, que el 2016 en tenia, ara no. Les unitats noves de les espanyes al ser per estrenar en tenen, una la més interessant tècnicament no ho sé si en té, és la més radical i que no és nova tampoc no ho especifica, i quan fa unes setmanes vaig deixar un missatge a l'importador per informar-me d'aquesta unitat en concret no em va contestar, fet que també m'està frenant a anar-hi. 

Ahir a la nit tornant amb el Gran Drac més esportiu el darrer tram de sis quilòmetres va ser memorable per  un terra humit puntualment a on la sensació va ser de molta però de molta diversió, no cerco res més quan parlo de Grans Dracs.

Valorant quines són les eines que han d'anar venint, poc a poc, ara esperant les darreres adquisicions, ja us les exposaré a una propera intervenció que ja tinc a punt )) 

De la marxa de la Transportadora de Dracs, el dilluns a una visita després de sis anys al nutricionista que ara també està a Blanes, vaig veure una VW al Lidl, i la primera pensada va ser d'alleujament respecte a la responsabilitat dels mantenimients que ara no tinc, que bé, no va ser l'unica pensada doncs també de fons sempre hi ha un paisatge de totes i cada una les experiències viscudes amb ella, del to d'aquestes, i tant.

6ena )

Valorant estava de si fer venir la sisesa Super Armadura de Gala, com sona, com sona, cercar la imperfecció més propera a la perfecció que un porta de cap comporta d'haver de fer i desfer moltes vegades, i mentre això passa totes les variables fan això, ser-ho, com en la darrera tota negra que vaig demanar dues talles diferents a dos proveidors diferents  i en vaig tornar una després de mirar-les ara sí ara també durant setmanes, segurament ara amb aquesta nova proposta també podria demanar-la i veure durant trenta dies mentre la miro ara sí ara també veure quina sensació tinc per de donar-se les circumstàncies tornar-la finalment si no n'estic convençut, amb el punt a favor que ja fa mesos que rodo amb una d’idèntica, vull dir ara seria únicament valorar el color, res més, perquè a data d’avui si més no és l’equipament més satisfactori que tinc. 

I poc a poc motivat per una trucada guapa que he recepcionat,  quasi que estava per fer venir aquesta 6a Super Armadura, veurem, sempre amb l'opció de poder-la tornar però, just quan ho valorava un altre cop ja no estava disponible, de fet era idèntica a la que ja tinc, únicament que el color era més el que a mi m'agrada, en aquest cas negra amb un detalls vermells que quasi que no voldria. 

Mentre rellegia aquesta intervenció m’he enfundat cada una de les tres Super Armadures de Gala, sense presses, poc a poc, una darrera de l’altra, els tres suits, no els de dues peces, i són els d’una sola peça literalment impressionants, cada una a la seva manera, renoi, renoi, renoi. 

Passades les jornades després d’aquesta intervenció en tinc dues a la cistella, la negra amb un vermell quasi Marlboro de l’època, i una segona d’idèntica negra majoritàriament, grisa puntualnent també i amb uns petits detalls daurats ))

dijous, de febrer 13, 2025

Més Vols ))

Ahir triple sessió, en tot cas ens centrarem en el número ú, el Vol, que per cert va ser de 10, quina aventura més guapa, OMG ))


Red-Blue )

Estàvem ja equipats per sortir de tardor càlida concretament de blau els dos, i tot just obrim la primera porta del Mirador i no sé massa bé com la pluja era la protagonista de la jornada, i en uns minuts nosaltres també amb ella equipats per segona vegada ara per rodar de principi a fi sota aquest constant, divertit i amable espurnejar. Així doncs ens vàrem tornar a equipar ara per condicions de pluja, que va ser, també de certa fredor, que no va ser, i en un dit i fet un altre cop per a la nova situació que pintava a una primera aventura després de mesos, i tant, diria que inclús superior a la viscuda a l'ascenció del darrer Santuari també de fa ja molts mesos.

Sense proposar-nos anar de SCO, és com anàvem, quasi idèntics a la WEMBO del 2018, els mitjons no, ni la tèrmica, però la resta rememorant l'aventura escocesa, que xulo tot plegat. Va ser instintiu doncs no tinc aquests equips tan específics separats de la resta, la selecció es va fer en segons, i en un no res érem una rèplica de les 24H d'aquella tremenda i extrema edició que tantes conseqüències ens va comportar. 


Rain )

En tot cas sempre per sota dels 8ºC, sempre sota un dolç espurnejar, i mai sota una pluja intensa, prou bé, jo vaig haver de passar després dels primers minuts a guants més densos primer, i tot seguit passar als Hirzl d'estiu un altre cop, tenia calor a les mans, i durant tot el Vol una lleugera fredor els braços, però l'ambient va ser sempre molt agradable. 


SCO )

 

Tot l'equipament amb al característica de ser molt resistent a la pluja, molt, i també al vent, excepte els tapacolls, els mitjons i els meus darrers guants Hirz que són d'estiu, amb l'avantatge que els lleugers Hirzl com més molls millor funcionen els palmells amb el manillar de titani.


Hirzl )

Primer Vol d'aquesta estació amb les Mavic botins, i que rara la sensació, de més a menys, vull dir passats els primers quilòmetres com més estona sota la pluja millors sensacions amb elles, cal veure que la base d'aquest calçat són les tremendes Fury, i aquestes darreres el seu dia ja anaven d'allò més bé, quina pedalada més directa que tenien les Fury, no així ara aquests botins, he de pensar pel fet de la construcció, no de la sola, sí del botí en si mateix, pel material, són tan denses-diferents vers les S-Phyre que quedo curt de tija amb la sensació si més no )

MTB, MTB, MTB. 

Venen més útils pels manteniments, molt potents tots ells i també molt esperats, que bé, ja us en faré cinc cèntims, aniran en primer terme al tercer Mirador, i després d'entre tots veurem quins van al Vallès, de funcionar clar. 


dimecres, de febrer 12, 2025

Més ajuda )

He fet venir un primer carro d'eines, molt senzill a l'hora que molt complert, per veure si em funciona, i també dos útils que aquests sí que sé que m'aniran molt bé.

Si aquest carro funciona, si es mou bé per l'espai nou creat pels Dracs i per tots els Grans Dracs valoraré si faig venir un carro de dimensions i funcions molt més amplies totes dues, veurem, veurem, però primer he de veure si són capaç de fer ús d'aquesta primera unitat de mostra, que no ho tenia clar però estava decidit a fer passos en aquesta direcció.

Així fa molt poc, la setmana passada va entrar al Mirador aquest primer carro d'eines, i renoi ha sigut un revulsiu a totes totes pel què fa referència a l'ordre i a la funcionalitat, cercant aquesta utilitat a l'espai específic per els Dracs i tots els Grans Dracs, a aquests darrers no hi fan estada però quatre dels cinc Dracs que a data d'avui tenim muntats, únicament hi descansa la bike de 26" a un cavallet doble que és el que us vaig esmentar que s'aguanta dret per ser telescòpic i fer pressió per si mateix entre el terra i el sostre. En tot cas a aquesta zona nova del Mirador, tinc previst de fer cabuda a com a mínim dos Dracs més, no sé si la Vicious i la Spot Brand han d'anar-hi, que avui penso que no, però hi dono voltes.




En tot cas l'arribada d'aquest carro d'eines m'ha permès de reorganitzar tota la zona dels Grans Dracs, i de quina manera, OMG, sembla impossible que un sol útil sigui tan decisiu per la millora de l'espai, fet que em fa pensar en moltes millores que fins ara tenia encallades, de fa poc més de vint anys renoi, renoi, renoi. 

Ho escric i m'adono que són les rodes d'aquest útil que el fa tant però tant polivalent, i els dos útils més que el complementen a cada banda. De fet el 2022 ja van anar venint més d'una dotzena d'estanteries totes amb rodes, que són les pioneres que han obert la porta a aquest carro amb rodes, i aquest darrer podria ser qui obrís la porta al carro-taula de treball amb rodes i també amb les calaixeres incorporades per a totes les eines, també estic valorant l'arribada com a alternativa a aquest darrer d'un banc de treball plegable força pesat i gran, vull dir un banc de treball molt seriós tot i ser plegable, em fa dubtar que va sense rodes, i sense aquest detall perdo la possibilitat de a cada moment poder reordenar l'espai en funció del que vull portar a terme.



Venint jo de la meva ruta del tercer Mirador, també el primer, en darrer terme pel Baix Montseny a on he fet dues gestions precioses, i el vespre-nit un cop ja enllestida la jornada he aprofitat per muntar el nou carro d’eines. 



Quina solidesa que presenta aquest carro, pot carregar 50 Kg. per cada nivell, així suma 150 Kg. més que suficient per a tot, concretament el carro que tinc en ment és un banc de treball i a l'hora carro de taller amb rodes, primer però m’ha de ser pràctic aquest que acaba de venir, si funciona bé vindrà el gran, tot sigui que aquest primer sigui tan pràctic que no faci res més )) 



No és l'ús definitiu que tinc previst per ell, però sí que en primer terme funcionarà en aquest format, per seguidament si tot va com penso que anirà, aleshores passaré el gruix de totes les eines al carro-banc-calaixera de treball més gran, i aquest carro de la imatge quedarà per l'aproximació a cada Drac i Gran Drac, poc a poc en tot cas. 

Les safates, recipients de cartró donaran pas a les cubetes de plàstic específiques un cop tingui finalitzada la distribució de com vull organitzar els conjunt d'eines, no abans, vull dir quan estigui segur de com funcionaré serà quan perfeccionaré aquests detalls tant o més importants que els portats a terme fins avui, però és que ara no sé quines han de ser les mides d'aquestes safates perquè siguin pràctiques, poc a poc. De fet ara passades les hores crec recordar que el carro amb rodes no necessitarà safates, és ara puntualment que hi he dipositat si no totes si quasi totes les eines que disposo a l'actualitat.

MTB, MTB, MTB. 

Anem a obrir la porta a la possibilitat de tocar el que podria ser el nou Gran Drac més esportiu, i no és metafòrica, ja hi vaig anar el setembre del 2024 proper al circuit de Montmeló, i ara aniria a les espanyes amb l'AVE a veure unitats noves d'una opció un xic més radical de la de l'any passat que per cert encara està a la venda a un preu més accessible tot i que és d'aquells imports que podent no me'l puc permetre, crec ))

dimarts, de febrer 11, 2025

S-Phyre )

Dos culots nous venen,  cap el segon Mirador un, i cap al tercer el segon.




El primer és un accident, creia que estava comprant un culot per la Reina i resulta que era d'home, un cop feta la compra hauria pogut eliminar la comanda tot seguit, però vaig pensar que si havia sigut aquesta la confusió millor seguir el fil conductor, així doncs tindríem de mantenir les dues comandes dels dos culots idèntics per si la possibilitat d'un SOLO es fes realitat que no és el cas avui per avui.

També ve un fixador de manillar un cop el Drac reposa al seu lloc, doncs el primer que va venir ha funcionat prou bé, tot i la bateria, i el llum que interfereixen lleugerement amb aquest.



De fet un dels culots a l'hora de incorporar aquesta intervenció ja és al tercer Mirador, i el segon culot ja és també al segon Mirador, com el fixador del manillar que ja està funcionant )

MTB, MTB, MTB.

dilluns, de febrer 10, 2025

A ritme )

Quan parlem de caminades pels entorns propers al Mirador, res més, molt puntualment ja fa més d'un any havíem agafat un cavall de ferro en primer terme previ a la caminada però dels del tercer Mirador i prou, des del primer únicament durant el 2019 per la meva cintura de cristall on cercàvem zones planeres.

El ritme a dalt dels Dracs molt moderat mirant de deixar de fer una mica més per invertir en propiciar els propers Vols.




En tot cas entre caminades una pensada entre moltes d'interessants com la que us exposava del concepte del nou Gran Drac més esportiu, com a candidat que no encara com a realitat, primer hauria d'agafar un AVE, en tot cas ara tornant de fer una breu sortida pels motius que us exposaré amb el gran Drac més esportiu actual i tot queda en segon terme, renoi, renoi, renoi.

En aquesta estació a cada caminata em toca netejar Asics, tot i que ho escric i fora de la part superior abandonaré properament la nateja acurada de les soles, crec, crec.

Ara darrerament anem equipats específicament per anar a caminar.

Avui tenim visita novament després d'anys amb el dietista esportiu, ja conegut doncs havíem treballat amb ell durant el període 2016-2017-2018 per la preparació de les WEMBO del 2017 i 2018 crec recordar, a veure si tornem a posar el fil a l'agulla ara però des de una perspectiva molt diferent, que darrerament no és cap novetat.

MTB, MTB, MTB.  

diumenge, de febrer 09, 2025

Black Edition )

No per les pensades, tot i que sense la Transportadora, i sense notícies de cap mena sobre reivindicar l'acció presa fora de les que em fan arribar els nous propietaris que estan totalment encantats, sense anar més lluny acaben de venir de Bilbao tornant per València, no tinc mots de content que estic, quin tram més xulo que està revisquen la Transportadora. 

Però el fet és que els Vols podrien agafar un cert to fosc, i no estem rodant de nit, a l'hora de preparar aquesta intervenció ja era de nit, a fora marcava 9ºC a on portava un acumulat  4/4 que està més que bé, finalment a aquesta 6/52 he fet un 4/7, però en aquesta ocasió el caminar ha sigut la darrera via, després d'una preciosa sessió per millorar la nostra respiració, prou bé doncs les sensacions amb la professional que ens dirigeix a vegades són tan intenses que surto una mica positivament desorientat, fet que després inicialment pot semblar que no ajuda a o bé a ser a dalt del Drac o bé per anar a caminar.


S-Phyre-2in1 )

Passades unes hores vaig tornar al centre per fer manteniment entre d'altres també de les meves encara puntualment sensibles lumbars-cadera que precisament durant el darrer mateniment de la bike per mirar de silenciar el soroll de la roda del darrera notava unes lleugeres molèsties, i com que tocava manteniment general per a mi va ser perfecte per aprofitar treballar aquesta zona tant però tant reincident, però cada vegada de menor intensitat, fins el punt de ser lleugeres advertències i prou.

De la roda del Drac de la Betty he substituit els centradors del pinyó, passant del titani a l'alumini, a veure, de fet durant el darrer Vol després d'aquesta revisió no feia soroll però caldrà esperar una mica més per confirmar l'arribada del sempre ben valorat silenci quan parlem de Dracs, curiós que a vegades volem silenci, i d'altres tot el contrari referit excepcionalment a la marxa de la T5, per exemple, per exemple, ara he de fer el mateix procediment amb la roda del darrera del meu Drac )

MTB, MTB, MTB. 

Un Gran Drac esportiu ronda proper als dos dels quatre Miradors, un Gran Drac ultra, ultra, ultra extrem a l’hora que extremàdament modest, aquesta proposta tant extrema fins i tot per mi és el darrer fre a l’hora que potenciador per la que podria ser la meva millor opció que no necessàriament la preferida, tot i que en aquest cas avui sí que ho és, i tant. 

De fet ha sigut fa unes hores que he fet un salt important sobre el concepte de punt de partida a l'hora de prioritzar, el mateix temps que estic seguint un criteri germà del que gaudeixo ara, únicament que aquesta nova proposta és força més espartana, molt més senzilla, i molt però que molt més sostenible, i l'actual ja ho és molt 

Així sense Vol dins d’una caminada especialment llarga vaig creure resoldre que aquesta de ser podria ser la millor opció entre totes, em va fer declinar en aquesta direcció un altre cop i ja és la quarta en cinc anys la zona d'origen de les 6.852 illes ))

La qüestió és que si ha de ser serà, un únic aspecte ha de pesar per decidir-me com ho és que si és el meu proper Gran Drac esportiu, si és el que realment vindrà ho portaria a terme tenint present que seria com ja ara ho és l’actual un cop han marxat els altres Grans Dracs, així ara aquesta nova unitat també seria el meu únic Gran Drac,  així com a concepte i valorant també que segurament serà possiblement el darrer d'aquestes característiques, aleshores vindria directament al tercer i/o al quart Mirador no al primer ni tampoc al segon Mirador per una qüestió estrictament de seguretat, molt vulnerable en aquest nou candidat, no massa preocupant però doncs sense volant ho dificultaria una mica més, crec, ja tinc seleccionada de ser la bossa-maleta per anar a les excepcionals reunions per nombre i per la qualitat, discretament amb el volant a la mà  ))

El Black Edition no fa referència a aquesta petita joia, sí a l’equipament del Vol, però tot pot ser, no el descarto, tot i que d'entrada el blanc amb uns lleugers detalls daurats seria el meu preferit, proper com el d'ara, com l’actual totalment blanc.

dissabte, de febrer 08, 2025

Cercant )

Fa dues setmanes el Vol va ser diferent perque la seqüència era de 1/7, coincidint amb poques sortides el to és el que va ser, diferent per un ritme més alt, que d'entrada, mentre, i de sortida no seria el meu, sí que podria ser-ho un fartlek i tampoc doncs fa mesos que no són presents, en tot cas aquest ritme extrem ja considerat per mi com a anaeròbic i que curiosament no em va desagradar, a on tampoc sé d'entrada perquè després d'aquesta jornada curiosa amb aquest breu tram d'alta intensitat per a mi no va implicar de decidir estar setmanes sense anar en bike, sí una setmana o a tocar.

Entremig va venir la consolidació de la marxa de la Transportadora dels Dracs, motiu a The Great Escape d’una càlida intervenció, o això pretenia, a on els Vols en si mateix van quedar a on darrerament, és a dir aturats, i un cop la T5 va fer camí cap al seu nou destí la meva perspectiva va fer un petit tomb, caldrà esperar de si és a positiu que no ho sé, o sí que ho sé i prefereixo ser prudent esperant a consolidar, vull dir que el fet de desprendrem de la resposabilitat d'un cavall de ferro d'aquestes proporcions per una banda tinc la sensació que m'ajuda a alleugir el meu dia a dia, serà una imaginació o no en tot cas tot això que m'emporto ara mateix, i de fet després d'aquest esdeveniment hi ha hagut  crec que tres Vols més, prou bé, i tots tres han sigut prou positius, els tres els he fet pensant intermitentment en la Transportadora, vull dir els he portat a terme amb el concepte de sortir com a gest d'acomiadament per la marxa de la T5, un concepte curiós, certament, personal, tot ho és oi? 


Sense Sol )

Durant el primer Vol vaig haver aturar-me a treure'm els camals, i el tapacolls, per quedar-me amb els Ardent i prou i la Xenon 2.0 AS, el segon dia ja vaig sortir amb els C7 sense camals i la segona Xenon 2.0 AS de color negra, i sense el tapacolls, el primer dia rondant els 6ºC i el segon els 9ºC, majoritàriament sempre de costat a aquestes temperatures, fet que em deixa un altre cop sorprès doncs anava equipat parcialment d'estiu amb calçat S-Phyre, Ardent-C7, Hirzl, així com els mitjons i les tèrmiques més lleugeres,  i únicament de primavera-tardor la jaqueta Xenon 2.0 AS, que he de dir respecta a aquesta darrera que ni s'espera substituta ni es preveu, per aquesta jaqueta de paper de fumar, i no és metafòric i mira si no ho és que segons el matoll amb que es topa sembla que s'hagi d'esquinçar totalment de dalt a baix, però no ho ha fet fins avui i ja porta una fila llarga de campanyes, cal pensar que la Betty va fer el primer podi a FW el 2014 amb una d'elles, i les meves són anteriors a aquesta aventura esmentada, la negra segur, doncs va ser la primera a arribar ))


Amb Sol )

Els dos primers dies em va costar seleccionar l'equip pel fet de no ser constant amb els Vols perdent la noció, la referència de com evolucionarà el temps cap el fred en aquest tram, que ara passats els primers dies ja estem sota zero, que bé, que bé, que bé, i que coincidint amb dues jornades inicials sense Sol no tenia massa clar com ajustar correctament l'equipament, en tot cas en el segon Vol sí vaig encertar a la primera com equipar-me, que bé. 

MTB, MTB, MTB. 

L'arribada dels tres nous útils de taller ja és un fet, i ja tinc a punt diferents intervencions sobre aquestes petites novetats a l'hora molt però molt rellevants, doncs l'espai de descans de Dracs, en el meu cas d'un i prou, de Grans Dracs de dues rodes ara per ara de dos, i de dos Grans Dracs un el més esportiu, dubtant si passem a un, pot arribar a ser per a un mateix un lloc de culte, insisteixo prudentment, per a un mateix, aquesta darrera frase és un present que puc compartir, tot i que pot semblar una doble afirmació agosarada, la podeu prendre com a un modest dogme i us pot ajudar a creixer en tots els camps, d'entrada a vosaltres i prou, a cada ú per un mateix, de sortida doncs de fer-ho no té risc perquè baixes la persiana i tot queda darrera, no estem per masses girs tancats, millor dit per cap, o a l'inrevés i pel que no estem és per rectes infinites, fet que em fa reflexionar puntualment sobre el sentit d'aquest espai, i la resposta és prou inmediata, tots volem compartir, altra cosa és com, o si en som conscients, per sort cada ú ho fa a la seva manera, crec, de fet The Great Escape MTB és una mostra més d'aquest fer, vàrem començar amb un, vàrem ampliar a molts, i vàrem tornar a finalitzar amb un, doncs cada un té, tenia, i tindrà sempre el seu propi fer i combinar-ho, compartir-ho és sempre circumstancial, i tant, i tant, i mai se sap com poden refer-se els trams, oi? )) 

dijous, de febrer 06, 2025

Seguimos avanzando )

Cercant, i cercant, i cercant les millors rutes com a possible consolidació, i avui ens hem retrobat, crec doncs dubto encara, en silenci per prudència, per respecte, no cal dir-ho. 

El mirar de ser també a dins dels Vols des de dissabte amb prudència, ser-hi amb regularitat és de fet l'assignatura pendent, ara però encara més laboriós, força més, però pot ser com en els Vols un alicient a activar-nos ara sense l'ajuda de fons de la Transportadora de Dracs. Aquesta per cert marxa demà de ruta tres dies ambs els nous propietaris, renoi, tot segueix, nosaltres també.

En tot cas entre Vols, prou bé, dins d'una seqüència, o possible, veurem, veurem.


Xenon 2.0 AS, the best )

MTB, MTB, MTB.

Va de blaus, i de negres, a on una possible primera candidata quan faig referència a Grans Dracs de dues rodes es fa present, i també a l'hora i no és metàfora una segona possible candidata de color negra a metres aquesta del primer Mirador, són les dues opcions més que vàlides a ser sumades en aquesta ocasió entre el primer, el segon i el tercer Mirador, més dels dos primers però ))

De fet havia anat preparant les properes intervencions, diferents esperant a finalitzar les diferents aportacions a la intervenció de la marxa de la Transportadora, el fet és que no sé perquè la que he publicat no és la que havia previst com la propera, de fet a la primera sortida després de la marxa de la T5 anava amb la Xenon 2.0 AS blanca, no passa res, ja serà d’aquí a res, en tot cas les circumstàncies d’avui un cop ja al tercer Mirador m’han invitat a reiniciar el preciós ritme del blog, curiosa la renovada determinació doncs si bé tenia clar seguir gestionant aquestes noves aportacions no tenia clar quin dia començar a publicar-les, així doncs aquest vespre tornant de la capital dels quatre rius, sí.