Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de juliol 31, 2015

Rogue


MTB, MTB, MTB.

Entre joies costa de decidir quina és la primera opció, sí, però quin privilegi ser entre tots aquests dubtes.


dijous, de juliol 30, 2015

Amb Sol, Vol a trenc d'alba

I així va ser, i així va ser ahir.


Sota la insinuació fallida de tempesta, una bona sortida, a 26°C a les 6 del matí, no a 23° com avui que nosaltres encara no hem sortit, l'ASR sí.


Amb eines, amb manxa, sense incidències ni coincidències, amb aigua, un quart de bidó de 500 ml. sense menjar, no recordo el mar com estava. 


Una pujada lleugera, una baixada ràpida, i un retorn simpàtic.

Avui no tenim pla, de Vol, sí de bike.

MTB, MTB, MTB.


dimarts, de juliol 28, 2015

Sense Sol, Vol :-)

I tant, i que bé que ens ho hem passat. 


Les bikes, perfectes, més fins i tot, l'Inbred concretament no sé si per un moment, el d'ara, o si serà permanent, però ara per ara i fa mesos que és així la bike, el conjunt funciona de manera impecable. 

Passats els primers quilòmetres el Maxxis  Ikon EXO 3C TR 2.2 de 26" va també molt bé, puc dir fins i tot millor en sec que el Monorail UST. 

Sense beure, amb aigua, la Reina però sí que ha begut, els 500 ml sencers d'aigua del bidó. Menjar, cap, eines totes, manxa també, no recordo com estava el mar, temperatura avui 24°C a quarts de dues, 26°C una hora després, la sensació però de més calor que ahir a 28°C. Incidències i coincidències, cap. 


Demà de matinada?

Mirant l'Inbred, si faig un canvi de quadre i res més avui seria un K.I.S.H, per què? perquè relaciono aquesta marca amb una dimensió petita de quadre també. 


K.I.S.H, titani, compacte, i un referent també a casa. 

http://thegreatescapemtb.blogspot.com.es/2014/08/kish_23.html?m=1

MTB, MTB, MTB.

dilluns, de juliol 27, 2015

Sensacionals

Les sensacions a dalt de la bike avui al migdia. No feia la calor que indicava el termòmetre a tocar de dos quarts de dues a la riera de Llavaneres, 28°C i un cel tapat amb un vent lleuger molt refrescant ens ha proporcionat una oportunitat entre poques des de fa unes setmanes de gaudir a l'hora de dinar a dalt de la bike.


Les dues bikes un 10, però un 10, la Spot Brand no és una novetat, l'Inbred tampoc però venint de la The Motivator podria semblar sempre poc, però no és el cas, no és el cas, l'On One funciona fins i tot millor que la Vicious. 

Més lleugera, més àgil, més reactiva, avui agafada de la mà d'una jornada favorable de bike per la baixada de les temperatures ha comportat d'un Vol sensacional, lent també, hem perdut ritme, sí, hem guanyat frescor però, i per tant aquest Vol, el to d'aquest pot ajudar a aconseguir entrar a la continuitat dia sí dia també a dalt de la bike.

Que divertida l'Inbred de 26".

Aigua, sí, menjar, no, eines, totes, manxa, també, coincidències i incidències, cap, amb un mar mogut. 


Equipats foscos, calçats amb Privateer i Fury, i les bikes calçades/dirigides pels Maxxis Ikon TR, EXO, 3C. 

És increible com funciona de bé l'Inbred, renoi, renoi, renoi. Costa valorar quina ha de ser la roda de la nova bike, perquè tornar a 26" venint després de crec recordar quatre anys rodant en 29" no és un tram molt visible, però l'èxit a l'Europeu de Finale amb la 26" m'ha comportat de confirmar que la bike va fantàsticament bé, molt bé. El comportament de l'On One a l'exigent recorregut de Finale va ser magnífic, memorable, fet que em proposa de deixar oberta la porta a continuar amb la roda petita. 

Tot i així no sé si podré fer aquest pas, pesa l'actualitat, certament, i les 29", així com les 27,5" són les rodes d'avui, i un quadre nou ara per ara de ser 26" es diu de ser titani, Moots UNO, de ser alumini, Ventana, sense el nom del model, sense el nom del model, de ser 29" caminaria avui una sola marca de ferro, English, de ser de titani, IF, de ser d'alumini la mateixa marca però de 29", curiosament de ser 27,5", Eriksen, és a dir titani. 

MTB, MTB, MTB. 

HESPERUS

Ja em va agradar el primer dia, ara el segon dia és, senzillament una proposta molt ben dotada, color, FAT, en darrer terme la marca, la marca, que no sé si ja té massa sentit, però Tomac sempre serà Tomac.


MTB, MTB, MTB. 

http://www.on-one.co.uk/i/q/FRTOMHE/tomac-hesperus-carbon-fat-frameset

Highball 2


Interessant, perquè té la seva raó de ser.


MTB, MTB, MTB.

http://forums.mtbr.com/santa-cruz/highball-aluminum-gallery-774449-11.html

https://shop.santacruzbicycles.com/parts-and-tools/by-model/highball/dropout-kit-hardtail-swing-142-hanger.html

Cooker 0

Com l'Unit, simples i també més assequibles que les HM Single Speed.


MTB, MTB, MTB.

http://factoryjackson.com/2015/06/15/new-charge-bikes-27-5-for-2016/

PM

Tenim la primera a casa, d'ara fa uns 20 anys, OMG,  no tindrem ara per ara la segona, però sí que la tindrem a aquesta aportació a The Great Escape MTB.


MTB, MTB, MTB. 

http://singletrackworld.com/forum/topic/30-years-of-marin

diumenge, de juliol 26, 2015

Des del Mirador el Montseny és vida

Una arribada apreciada, estimada, i en aquell instant passen coses, que sense poder saber eren importants per a mi, molt. 


Oh Yeaaaaaaah! :-)


Va començar fa més de 51 anys, i segueix, i segueix, i segueix. 


Les Fades, els cavallers de la llum, els Destructors de Murs, l'Independent, OMG. 


Quan el Món a cada segon que s'acosta cada cop és millor res té el to del dia anterior, res, i a cada millor sensació la mà l'envolta, l'envolta i envolta, per sense esperar-les, gaudir-ne.


Un mot aquest, que lligat al lloc va indicar després de proposar Sant Marçal per ser-ne origen del meu tram.

 
No són indicadors poc clars, en cap cas, si no a l'inrevés, directes, transparents, lleugers, que tornen a proposar quin serà el Vol.


MTB, MTB, MTB. 

divendres, de juliol 24, 2015

UK-AU-CAT



Un dia, un dia ho compartirem, oh yeaaaaaah!

MTB, MTB, MTB. 

Aquesta ens és igual

Quan no aportes res amb el teu projecte empresarial no té cap importància qui en sigui el propietari. Fent referència avui a projectes empresarials, d'entrada únicament dins d'aquest entorn, el dels entorns dels projectes, no del diner per el diner, que també, que també, i tant però en segon terme sempre, en segon terme sempre tot i sent condició indispensable. 

Si va únicament de diners, concedeix hipoteques amb rigor, i/o inverteix en concessions d'aparcaments a Barcelona, oh yeaaaaaah!, però no fabriquis bikes per favor, per favor

http://www.bikemag.com/news/news-santa-cruz-bicycles-sold/

Un sistema de supensió el d'aquesta marca que no té cap importància avui, de fet és seu si fem referència a la propietat legal d'aquest sistema de suspensió, expoliat el seu dia en primer terme, i posteriorment agafats de la mà d'Intense, dos expoliadors si parlem dels seus sistemes de suspensió, mai una bike de doble de pivot virtual d'Intense ni de Santa Cruz passats els primers mesos, amb un ús de tres quatre sortides setmanals ha deixat de fer soroll, mai, omg, omg, omg. 

Santa Cruz des que va deixar els monopivots com a residuals mai més ha proposat res d'interessant, bé siguem molt positius, interessant sí, les diferents versions de les Chameleons, 26", 27,5", de la Superlight en versió 26" i 29", i poca cosa més, ens vàrem il.lusionar amb les primeres versions de VPP de les Blur, gran etapa per a nosaltres, fins i tot amb les primeres versions XC FS de 29" pel seu pes excepcional. Si parlem de dobles suspensions que no siguin monopivots entre les Intense i les SC la de bikers d'aquestes dues marques que s'han acostumat a que una bona bike FS fa sempre molt soroll, fins el punt que després d'aprofitar-se del treball de qui va crear el sistema de suspensió, no han aportat uns rodaments, i un lloc per aquests als seus quadres que no donin problemes ara sí ara també, de fet ni amb les monopivot ho feien bé, la meva Superlight del 2009, és a dir la darrera versió d'aquesta pel què fa a 26", sense anar més lluny cada dos mesos o un xic menys ara no ho recordo exactament necessitava d'haver de fer girar el rodament perquè treballi sobre una posició diferent, si esperaves massa però ja no hi podies fer res, i tocava canviar els rodaments. 

Són bons els de SC, eren bons, fent HT, un més certament, però bons, després doncs això, ja està bé que entri un grup gran com a nou propietari. Són bons els d'Intense fent bikes per baixar, per res més, SC però a anys llum dels segons. Intense amb els seus treballs HM amb l'alumini, germans dels de Foes, aquest darrer amb Ventana i Ellsworth són la referència amb alumini HM avui, de fet aquest últim no sé què fa ara, Intense després, Intense després, la decadència, és un procés natural, segur, però sempre costa d'assumir que aquest és el tram. SC als darrers vint anys aprox. des de la seva arribada al mercat del MTB mai ha tingut una proposta germana si parlem de creacions en base alumini, com sí ho han fet les marques esmentades, això sí amb la Chameleon, la Heckler, i la Superlight la seva gran etapa, fins i tot les primeres Blur, els primers moments d'aquestes pintaven a brillants. 

He de dir que a mi m'agrada molt SC, i Intense, més encara Foes, i Ventana, com també Ellsworth, però això, m'agraden molt SC i Intense, i la Superlight és la millor bike que he tingut mai, és veritat, això no és una contradicció però, sobre el contingut d'aquesta aportació, a l'inrevés, de tenir oportunitat li dóna més objectivitat.

MTB, MTB, MTB. 

Un dia interessant a The Great Escape MTB, certament si parlem de bikes, i components d'aquestes.

De suspensions

Fox Factory acquired Race Face and Easton

http://www.bikemag.com/industry-news/competition-core-fox-factory-acquisition/

De fet Fox fa uns anys que ja no és Fox. I de fet amb Easton i Race Face que estigui dins de Fox, fins i tot diria que podria ser bo, si Fox no fos de qui és, tot no pot ser. De fet ha sigut bo pel consumidor final que a Fox li pagui la festa un fons d'inversió, no nosaltres. Avui els PVP de Fox són un 30% més alts que abans d'entrar el fons d'inversió, però els preus reals, els que paguem els bikers finalment, de Fox ara són fins i tot més baixos que les del seu competidor Rock Shox, quan fa deu anys era a l'inrevés.

Tenneco closes Marzocchi.

http://www.bikemag.com/news/news-tenneco-closes-marzocchi/

Una gran marca Marzocchi que espero segueixi funcionant, una empresa gran per a mi, petita, 140 persones per a Tenneco, insignificant fins i tot dins de les més de 25.000 persones que la formen, Marzocchi no crec que pesi molt, rar fer aquest pas, perquè Marzocchi podrà no funcionar, però únicament com a valor de marca ja és en si mateixa una petita joia.

Les seves forquilles XC del 2003 de molla són indestructibles, van ser, i poden ser en el futur la referència, de fet jo dels fabricants de forquilles si fos un fons d'inversió no la deixaria escapar mai, OMG, i si fos un petit emprenedor, no tan petit com jo, no tardaria res en fer-me amb el control d'aquesta petita companyia. No és per a tenir-ne una més, sí perquè sigui La Companyia.

MTB, MTB, MTB. 

Contrast

Indicador de les moltes possibilitats, i tant, i tant. 


MTB, MTB, MTB. 

dimecres, de juliol 22, 2015

Thunderbird SSCX


MTB, MTB, MTB.

http://www.superbbicycle.com

dimarts, de juliol 21, 2015

EXO

Sense esperar a un NAHBS de caure a les meves mans ja seríem de camí cap a casa.


MTB, MTB, MTB. 

http://www.deanbikes.com/home2.html

I ho tindria bé, perquè a l'avió únicament hi anirien, el Belt Drive, i el quadre, res més, sembla poc, no és així, seria un gran pas. ST curt, TT prudent, menys que el ST però prudent també, a 120 mm. de potència, dos portabidons, a 480 mm. aprox de forquilla, sdp, i ja tindria la primera part del nou Drac fet.

La resta de components encara no ho sé, si ho he d'escriure, perquè si ho he de pensar tot queda definit en segons, fins i tot menys temps, dècimes d'aquests.

dilluns, de juliol 20, 2015

Cream SS

Sense cap mena de dubte, cap, la Spot Brand de la Betty té una component, satisfacció, molta satisfacció, quina oportunitat va ser poder construir aquesta bike.


http://spotbrand.com/bikes/product-page/cream-ss/

Les guies del TT funcionen, per a mi una bona proposta, les del tirant ja no, ja no, però quasi, quasi, mtb, mtb, mtb

diumenge, de juliol 19, 2015

No però sí

Perquè ahir després de carregar la June amb els equipaments de gala, els dos Dracs, el fet és que un cop al peu del Montseny, la decisió després de compartir un bon cafè va ser la de no iniciar el Vol, propers als 30°C, massa propers no hi havia i no vaig per una reticència, el clima, el to dels bons Vols, si no vols pols, i no estem en la línia de ser dins de les grans calorades. 


A un altre dia, a una altra ocasió. 

Hauríem d'aprofitar les matinades, els vespres, sí, i no ho fem, d'entrada podem pensar per coherència que ara toca estar a peu de canó pel què fa a pedalar, incialment pensaria això, sempre ho hem fet així, sí, o així ho crec recordar. 

El fet és que no estem pedalant però sí que ens estem preparant més acuradament, i per aconseguir-ho portem setmanes lluny de la constància de ser ara sí ara també a dalt dels nostres Dracs. 

MTB, MTB, MTB. 

dissabte, de juliol 18, 2015

Darrers detalls

A les possibles, és a on som, prèvies.


Primer el soroll dels R1, del fre, queden ferodes, així que netejar i res més.


A la propera comanda, els pneumàtics  Ikons de 26" i 29", líquid segellant NoTubes, i ferodes de R1, únicament ens queda un recanvi. 

MTB, MTB, MTB. 

Quatre sortides dins del Drac, tres dies un altre cop aturats i veurem si avui agafem un xic més d'alçada dins del Vol.

Hauria d'haver tensat les cadenes de les dues bikes, quedarà per a una altra ocasió, té un cost, el d'un desgast més accelerat, també un punt a favor,  no estan encara apurades fins al límit pel què fa a tensió. 

Anem a cercar l'espai a on la The Motivator va fet el seu últim Vol, clar que yes!

dimarts, de juliol 14, 2015

Rocker

Color, prestació, proposta general, no hi puc corregir quasi res, per no dir res. Les guies, les guies geared no serien, els components no són determinants, en cap cas.


MTB, MTB, MTB.

http://dirtragmag.com/review-spot-rocker-singlespeed/

Intrèpides

Les sortides, les sortides tenen aquest to.

En primer terme i no per ser rellevant, sí positiu, no he de canviar al BB, eren els pedals, faltava greix als pedals, i ara zero sorolls.


Avui compartirem un punt molt interessant per a mi perquè avui de matinada mentre pedalava pujant pel Tintorer Curt m'he adonat que no és la roda, no és el material del quadre, fet aquest que em permet decidir sobre marques prescindint dels materials propis que les defineixen. El motiu d'aquest pas per a mi tan interessant és el fet que el què em permet de fer aquest salt de concepte és la disciplina, és a dir el Single Speed, com? sí, sí, mentre sortia el Sol a dalt de la bike, avui anàvem un quart d'hora passats per haver reparat els pedals causants del molest soroll germà del què podia haver sigut un rodament del BB deteriorat, no seria un problema en tenim de recanvi, i no un, si no molts, però és una reparació que no m'agrada fer pel par desconegut per a mi del BB. Com us esmentava clau la disciplina, com ho sé? perquè mentre pujava pel Tintorer Curt la sensació era boníssima, i mentre en gaudia el pensament ha sigut immediat, van totes les bikes molt bé, totes, dobles, semi-rígides, rígides, de carboni, d'alumini, de titani, de ferro, de roda 24", de roda 26", de 27,5", de roda 29", no és important, sí que la meva disciplina, perquè ara és també meva, la percepció i sempre en termes d'eficiència mana, no en termes d'eficàcia, vull dir no per ser més ràpida en un moment determinat no té cap importància, ni el de la lleugeresa subjectiva, el pes per si mateix no té pes dins de la meva llista de prioritats, sí en té el fet que cap de les característiques de les bikes que he esmentat té la més mínima importància quan parlem de disposar d'una bike funcional Single Speed. Hi ha d'altres aspectes que són decisius per a mi i que no tenen res a veure incialment amb les llistes clàssiques prederteminades quan es tracte de construir la meva propera nova bike Single Speed. 


Quan veig com camina el meu pensament un altre cop entre els sempre, els sempre, sempre, sempre diferents trencs d'albes dia sí dia també, ara per ara, ara per ara, la densitat pesa més que la d'un petit planeta, quasi fins i tot més, ja no igual, si no més, i aquest fet em deixa dins una proposta extremàdament atractiva, la dels interrogants constants sobre qüestions per a mi intrínseques del meu pilar. Jo no tenia idea que tingués un eix central en si mateix, com a centre neuràlgic, ara sí, ara sí però.

MTB, MTB, MTB.

Sense incidències, a 24°C a les 6 tocades del matí, a 27°C una hora després, sempre amb gana, i de fet a minuts de casa he menjat una barra de quart de Viena, beure, el bidó de 500 ml. d'aigua, amb eines i manxa, sense càmera, amb un mar simpàtic, vull dir calmat, amic, sense coincidències.

Ara com ahir esperant a veure quan serà el proper Vol, oh yeaaaaaah!

dilluns, de juliol 13, 2015

Mirant de consolidar

Veurem, veurem, perquè avui ens ha costat, més pujar que baixar, però el què ens ha costat horrors és fer el tram planer fins l'Hispània. 

La nit ens és amiga ara a ple estiu, la sortida del Sol no, però no passa res, un mar que ho sap ens ha compensat amb una visió preciosa aquesta matinada. 


A 24°C a tocar de les sis del matí, mig grau més una hora després. Feia calor dins de la mateixa nit. 


Sense beure, amb el bidó de 500 ml. ple d'aigua, sense menjar, sense coincidències, sense incidències fora del BB de l'Inbred, amb eines, sense càmera de 26", amb manxa, impressiona veure l'obra que està esborrant del mapa la pista de Llavaneres cap a Santa Mònica, OMG.

El Passeig dels Anglesos s'ha fet llarg, pujar fins a SV des de la platja també. L'arribada a casa pausada ha ajudat a amagar les males sensacions, segur que aquestes venen agafades de la mà d'un descans a la nit intermitent, motivat per una calor intensa. 

He passat gana durant el Vol, no molta, vull dir no era un atac de gana, sí un pensament de necessitar menjar un cop a casa.

MTB, MTB, MTB. 

Ara ja esmorzat tot torna al seu lloc, esperant a veure quan serà el proper Vol. 

diumenge, de juliol 12, 2015

Tot a punt

Pel proper Vol dels Dracs.


MTB, MTB, MTB.

Increible

La de persones que venen al nostra municipi a gaudir del què entenc són les seves vacances d'estiu.

M'impressiona veure tants però tants cotxes aparcats, ahir mateix des de l'estació de tren de Llavaneres fins la darrera platja de Caldetes, i durant tota la riera del poble no hi quedava ni un sol aparcament lliure. 

Mentre passava també ahir pel Passeig dels Anglesos un somriure que no podia dissimular de certa perplexitat era el protagonista del moment, al cap hi tinc les pedalades solitàries per aquest mateix Passeig sense quasi ni un sol cotxe durant aquesta tardor, durant aquest hivern, fins i tot durant aquesta darrera primavera.

Avui cap a les deu del matí ben tocades la situació era la mateixa, no hi ha però molta gent, de fet hi ha, i és únicament la meva percepció, més cotxes que persones, segur que no és així, però és la meva sensació, i per tant és com jo ho visc, clar que yes!

Avui a diferència d'ahir la quantitat de bikers pujant cap a Santa Mònica des de Llavaneres era notable, molts bikers, i tots però tots molt cordials i amables. Que bé compartir puntualment corriols propers a casa amb persones afables a dalt de la bike, rares vegades coincidim amb d'altres bikers dins del Drac, de fet quasi mai, diria que aquests darrers anys com a molt cinc o sis cops hi hem coincidit, com a molt, avui dins d'un tram de dos quilòmetres més de vint bikers, per ser prudent i no dir trenta.

Les dues bikes funcionen bé, el BB de l'Inbred no, aquest fa soroll, ara miraré de posar-hi remei, el pneumàtic Maxxis Ikon  EXO 3C TR, va molt bé, ara però motivat crec perquè és nou no ca tan bé com el vell Maxxis Monorail LUST, veurem, veurem. Abans d'atacar el BB he verificat els torniols de fixació del plat HBC, les tanques de les rodes CarbonTi, i faltaria fer el mateix amb els pedals Shimano 520, tot i que fa res que vaig posar greix a la rosca d'aquests. Avui com ahir sense menjar, beure, el bidó sencer de 500 ml d'aigua, a una temperatura de 30°C constats entre les nou i les onze del matí, sense càmera de 26", amb manxa, amb eines, amb un mar dormint profundament. 


Un instant el del Pas del Destructor memorable, minuts previs a la baixada pel Tintorer Llarg, aquest cop un descens prudent per un sauló molt i molt calurós. 

MTB, MTB, MTB. 

Ara esperant, el vespre i les sensacions indicaran què fer, de mentre he de decidir si sustitueixo el BB de l'On One, veurem, veurem. 

Una nit la que ha separat els dos darrers Vols, plena de somnis intensos, no recordo quins, sí tinc present la sensació, omg, omg, omg, clau de la porta d'entrada als grans Vols?

A punt pel Vol?


Oh yeaaaaah!

Sonen les 8 al campanar de SV, des d'un quart que els motors estan en marxa. 

MTB, MTB, MTB. 

dissabte, de juliol 11, 2015

Quasi

Quasi faig un Drac complert, quasi.

Hi ha tants cotxes al Passeig dels Anglesos, que no l'he pogut fer tot, per tant quasi he fet un Drac clàssic, quasi.


Molt bones sensacions, no les millors, en cap cas, però el retorn al Drac ha sigut una gran aventura avui :-)

Equipat d'estiu a 30°C a les 8 del vespre, i 27°C una hora tocada després. 

Les Bont tornen a volar, però no per molt temps, quin mal de peus, OMG.

Amb eines, amb manxa, sense càmera, amb pneumàtic nou, amb un soroll a BB lleig, amb aigua, 500 ml, sense menjar, sense coincidències, sense part de la pista, que ja no tornarà a ser pista.


MTB, MTB, MTB.

COGS

Moltes gràcies Bec :-)


MTB, MTB, MTB.

Fer-les tornar

No sé com però hem de recuperar-les. 


MTB, MTB, MTB.

Gràcies família Treby! :-)

Sense pas

Però persistint.


MTB, MTB, MTB.


Pas de la Nau, oh yeaaaah!

Zefyros

Curiós, molt, desconegut tot i ser conegut.


MTB, MTB, MTB. 


A casa des de fa uns anys tot és Maxxis, sí, fins i tot ara amb la 26", la meva nova roda ara per ara després de quasi cinc anys en 29", he aconseguit una Ikon EXO 3C TR de 26".

Decidir el proper quadre que serà si tot va com ha d'anar el meu Drac durant els pròxims cinc anys, aquesta xifra dels anys ajuda molt a decidir, no serà un per sempre, perquè no és així, en cap cas. 

dimecres, de juliol 08, 2015

La llum


Perquè la Nau Insígnia cerca un segon Mirador.


MTB, MTB, MTB.