The Kings. |
Exciting times.
The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!
SingleSpyder.
dissabte, de març 17, 2012
Potts-Shimano XT 2012.
El millor conjunt relació preu-prestació, amb diferència.
MTB, MTB, MTB.
Som usuaris, perquè ho portem a les nostres bikes de Shimano XTR, 2003 i 2007 a la Vicious i a la Spot Brand, respectivament.
Però amb diferència que el Shimano XT té tots els arguments per ser el millor conjunt a falta de dir que millor que aquest conjunt el SLX, i tant que sí.
Deixo per un segon dia intervenció del SLX, però avui per a mi, el Shimano XT del 2012, de 10/10.
Compareu preu-pes, compareu, la resta fiabilitat, qualitat del seu funcionament, és senzillament excepcional, de 10/10.
El SLX, l'anterior, difícil de millorar.
Per què els puntuo tan i tan bé? suavitat de funcionament, per les seves rampes, les responsables de la baixada i pujada de la cadena pels pinyons i plats, els millors del mercat, senzillament un producte impecable.
The Best. |
Som usuaris, perquè ho portem a les nostres bikes de Shimano XTR, 2003 i 2007 a la Vicious i a la Spot Brand, respectivament.
Però amb diferència que el Shimano XT té tots els arguments per ser el millor conjunt a falta de dir que millor que aquest conjunt el SLX, i tant que sí.
Deixo per un segon dia intervenció del SLX, però avui per a mi, el Shimano XT del 2012, de 10/10.
Compareu preu-pes, compareu, la resta fiabilitat, qualitat del seu funcionament, és senzillament excepcional, de 10/10.
Best titanium construction. |
Per què els puntuo tan i tan bé? suavitat de funcionament, per les seves rampes, les responsables de la baixada i pujada de la cadena pels pinyons i plats, els millors del mercat, senzillament un producte impecable.
Etiquetas:
Potts-Shimano XT 2012.
Nino Schurter Wins on 650b (27.5er)
Nino Schurter wins the UCI World Cup Mountain Bike Men's xc in Pietermaritzburg. Interesting to hear that Nino was riding a 650b wheel. (27.5er)
The Rock Garden above makes this PMB track fairly technical!
Smooth riding all day meant Schurter took the win comfortably.
The course even had a few nice drops.
The Rock Garden above makes this PMB track fairly technical!
Smooth riding all day meant Schurter took the win comfortably.
The course even had a few nice drops.
New Cannondale Lefty Suspension Fork in Testing
UCI XC on Redbulltv
http://live.redbull.tv/events/33/ucistop1-xc2/
UCI MTB World Cup - Pietermaritzburg, South Africa
Massed-start races held on a varied terrain circuit on a lap format. The cross country course has been boldy remodeled after last year’s event to make life easier for the technical crews that assist the riders in the feed zones. The new layout has the two feed zones right alongside each other that will allow crews to service their riders in both feed zones with ease. Track: 5.5km long 280m altitude variance per lap.
http://live.redbull.tv/
UCI MTB World Cup - Pietermaritzburg, South Africa
Massed-start races held on a varied terrain circuit on a lap format. The cross country course has been boldy remodeled after last year’s event to make life easier for the technical crews that assist the riders in the feed zones. The new layout has the two feed zones right alongside each other that will allow crews to service their riders in both feed zones with ease. Track: 5.5km long 280m altitude variance per lap.
http://live.redbull.tv/
Potts Geometry.
Potts Geometry. |
Una alçada de forquilla per sobre dels 440 mm. nova per a mi, avui.
Una geometria a tenir molt present.
Ja us posaré un vs Longboard.
MTB, MTB, MTB.
Cròniques.
Tinc tres cròniques per fer, dues del circuit Montalt i una del dijous a Salt.
Aniré primer per la de Salt, per la sortida direcció a la capital, Girona.
Girona m'enamora, quines sensacions quan rodem pel casc antic, quines sensacions.
A la darrera sortida de BO, sis Single Speed, sis, i dues geared.
MTB, MTB, MTB.
Coming soon.
I va haver també novetats pel què fa referència a equipaments, però ho deixaré pels propers dies, si no el Blog crec que pot mostrar simptomatologia post esforç, o no, i encara podem rodar més bé, no més ràpid, sí més bé, mtb, mtb, mtb.
Aniré primer per la de Salt, per la sortida direcció a la capital, Girona.
Girona m'enamora, quines sensacions quan rodem pel casc antic, quines sensacions.
A la darrera sortida de BO, sis Single Speed, sis, i dues geared.
MTB, MTB, MTB.
Coming soon.
I va haver també novetats pel què fa referència a equipaments, però ho deixaré pels propers dies, si no el Blog crec que pot mostrar simptomatologia post esforç, o no, i encara podem rodar més bé, no més ràpid, sí més bé, mtb, mtb, mtb.
Belt Drive CT.
CT. |
A hores de casa.
Em deia en Narcís, que en sabem del Belt Drive?, nervis, nervis, nervis.
Escoltava atentament fa uns dies, pocs, jo al matí ja no podia més, jo tampoc, jo tampoc, ni un segon més, però no és aquí, haurem d'esperar, o no.
Etiquetas:
Gates Carbon Drive Belt system CT.
A on anem?
Va ser una pensada, sí, aquesta.
MTB, MTB, MTB.
No hi doneu massa voltes, no hi doneu massa voltes.
Insolit Boards. |
MTB, MTB, MTB.
No hi doneu massa voltes, no hi doneu massa voltes.
divendres, de març 16, 2012
TrinXes al circuit Montalt.
Una sortida de menys de trenta quilòmetres i més de mil metres de desnivell positiu ja indica que la sortida serà curta, sí, per la distància, però també exigent pel desnivell positiu.
I aquest va ser el patró de la sortida amb els TrinXes al circuit Montalt.
De fet no he mirat el desnivell positiu als darrers mesos pel fet que el Polar CS600 va deixar de funcionar fa uns mesos, manca de pila crec recordar, el primer, i el segon el de la Betty, del pas de la Yeti ARC a la Spot Brand es va quedar pel camí, si tornaran a funcionar, no ho sé, en cap cas ho sé, el Single Speed té això moltes coses s'han quedat pel camí, i segurament moltes més restaran a les voreres d'un sender que no repetirem avui per avui.
Les visions, pesen molt a casa, em pesen molt.
Organitzar una sortida és una cosa, fer-nos a mida un circuit Montalt és una tema molt diferent del primer.
No sóc ja un biker per assumir el paper de guia, això ho tinc clar avui, la responsabilitat de portar un grup de bikers pel circuit Montalt és molt gran, horari, duresa de la ruta, tipus de ruta, nivell dels bikers assistents, ara penso en la de sortides a on hem coincidit convidats pels TrinXes i penso, quina feinada organitzar-les quina feinada.
En el meu cas la feina ja estava feta, el circuit l'estem definint des de fa mesos per a nosaltres, d'aquí les músiques del circuit Montalt des de fa uns quants dies a dos quarts de sis del matí cada dia.
Entre falgueres, els millors trams, també.
MTB, MTB, MTB.
Per sort la sortida va ser sempre un doll de somriures, de passar bones estones, ara sí, ara també, i per aquest fet sempre el gaudir de bones converses, sempre amb moltes ganes de gaudir, gaudir i gaudir d'una magnífica jornada de mtb, va ser el pilar principal del matí de bike amb els TrinXes al circuit Montalt.
El fet de no quedar-se a dinar va modificar substancialment el circuit a fer, per mirar que sempre rodéssim entre senders, i no deixant anar de tornada al primer grup al mig dia, així tots tornaríem a la una tocades cap als cotxes.
Això va marcar que els quilòmetres fossin pocs i els metres acumulats molts, certament, com també ho és que amb els TrinXes no tens mai un problema, pedalen, pedalen, i pedalen, com més senders, més bé s'ho passen i això fa que les sensacions a dalt de la bike pel guia fossin sempre les millors, fora de les que us he esmentat.
Els primers deu quilòmetres, entre senders del Montatl, els segons deu entre senders de Can Jalpí, i els darrers cinc entre corriols de tornada pel Montalt, de baixada, de la millor baixada.
L'esmorzar al punt més alt de can Jalpí, amb unes vistes interessants. A la frontera entre territori del Montalt i territori Jalpí.
Després de l'esmorzar, els millors senders de l'entorn proper, divertits ràpids, emocionants, sense cap dificultat, cap, pujades de somni, baixades plenes d'emoció, de bones sensacions, a on el gaudir a dalt de la bike jo diria que en són la característica principal, la principal.
D'aquí un retorn costerut, molt, de molta estona, per encarar el darrer punt del Montalt, per d'aquí deixar-nos anar de baixada fins al centre del poble.
Després d'aquesta arribada una cervesa ben freda el segell de cloenda d'una jornada més entre bikers, a on sempre els comentaris de tots van ser el millor premi a una jornada 100% de MTB.
Ara la propera, per a la propera edició, ja serà entre els Xurribikers i els TrinXes, perquè això ja passarà a ser una acte d'obligat compliment, bikers del Vallès i bikers del Maresme, mtb, mtb, mtb.
I aquest va ser el patró de la sortida amb els TrinXes al circuit Montalt.
De fet no he mirat el desnivell positiu als darrers mesos pel fet que el Polar CS600 va deixar de funcionar fa uns mesos, manca de pila crec recordar, el primer, i el segon el de la Betty, del pas de la Yeti ARC a la Spot Brand es va quedar pel camí, si tornaran a funcionar, no ho sé, en cap cas ho sé, el Single Speed té això moltes coses s'han quedat pel camí, i segurament moltes més restaran a les voreres d'un sender que no repetirem avui per avui.
Les visions, pesen molt a casa, em pesen molt.
Organitzar una sortida és una cosa, fer-nos a mida un circuit Montalt és una tema molt diferent del primer.
No sóc ja un biker per assumir el paper de guia, això ho tinc clar avui, la responsabilitat de portar un grup de bikers pel circuit Montalt és molt gran, horari, duresa de la ruta, tipus de ruta, nivell dels bikers assistents, ara penso en la de sortides a on hem coincidit convidats pels TrinXes i penso, quina feinada organitzar-les quina feinada.
En el meu cas la feina ja estava feta, el circuit l'estem definint des de fa mesos per a nosaltres, d'aquí les músiques del circuit Montalt des de fa uns quants dies a dos quarts de sis del matí cada dia.
Entre falgueres, els millors trams, també.
MTB, MTB, MTB.
Per sort la sortida va ser sempre un doll de somriures, de passar bones estones, ara sí, ara també, i per aquest fet sempre el gaudir de bones converses, sempre amb moltes ganes de gaudir, gaudir i gaudir d'una magnífica jornada de mtb, va ser el pilar principal del matí de bike amb els TrinXes al circuit Montalt.
El fet de no quedar-se a dinar va modificar substancialment el circuit a fer, per mirar que sempre rodéssim entre senders, i no deixant anar de tornada al primer grup al mig dia, així tots tornaríem a la una tocades cap als cotxes.
Això va marcar que els quilòmetres fossin pocs i els metres acumulats molts, certament, com també ho és que amb els TrinXes no tens mai un problema, pedalen, pedalen, i pedalen, com més senders, més bé s'ho passen i això fa que les sensacions a dalt de la bike pel guia fossin sempre les millors, fora de les que us he esmentat.
Els primers deu quilòmetres, entre senders del Montatl, els segons deu entre senders de Can Jalpí, i els darrers cinc entre corriols de tornada pel Montalt, de baixada, de la millor baixada.
L'esmorzar al punt més alt de can Jalpí, amb unes vistes interessants. A la frontera entre territori del Montalt i territori Jalpí.
Després de l'esmorzar, els millors senders de l'entorn proper, divertits ràpids, emocionants, sense cap dificultat, cap, pujades de somni, baixades plenes d'emoció, de bones sensacions, a on el gaudir a dalt de la bike jo diria que en són la característica principal, la principal.
D'aquí un retorn costerut, molt, de molta estona, per encarar el darrer punt del Montalt, per d'aquí deixar-nos anar de baixada fins al centre del poble.
Després d'aquesta arribada una cervesa ben freda el segell de cloenda d'una jornada més entre bikers, a on sempre els comentaris de tots van ser el millor premi a una jornada 100% de MTB.
Ara la propera, per a la propera edició, ja serà entre els Xurribikers i els TrinXes, perquè això ja passarà a ser una acte d'obligat compliment, bikers del Vallès i bikers del Maresme, mtb, mtb, mtb.
Etiquetas:
Trinxes al circuit Montalt.
Crònica TrinXes.
A les nou crònica dels TrinXes al circuit Montalt.
MTB, MTB, MTB.
MTB, MTB, MTB.
Etiquetas:
Trinxes al circuit Montalt.
Explosió: 6 Single Speed.
Són les Single Speed que van sortir a BO, mtb, mtb, mtb.
5ºC al pati de casa a les set del matí.
6ºC a la platja.
4ºC a La Roca.
Ahir un dia 100% BO.
Ahir un dia 50% Oriol.
Ahir un dia 100% de MTB.
Ahir un dia 50% carretera.
No hi haurà mono de la Mediterrània.
Sí que hi haurà mallot.
Bé moltes converses de bikes, bicicletes, bikes, i més bicicletes.
Una jornada de bikes que va acabar amb sopar al Racó a Girona a quarts d'una de la matinada.
I això no té ni la més mínima dimensió comparat amb la crònica que caurà del dia d'ahir.
Una notícia , la més important, felicitats a en Jordi Pallí, que ha sigut pare, moltes, moltes felicitats.
És que ahir va ser una magnífica jornada de bikes, així de planer, així de senzill.
Ja prepararé crònica detallada.
N'he tingut més d'acumulades i les he fe fet totes, no serà aquest cop diferent.
MTB, MTB, MTB.
5ºC al pati de casa a les set del matí.
6ºC a la platja.
4ºC a La Roca.
Ahir un dia 100% BO.
Ahir un dia 50% Oriol.
Ahir un dia 100% de MTB.
Ahir un dia 50% carretera.
No hi haurà mono de la Mediterrània.
Sí que hi haurà mallot.
Bé moltes converses de bikes, bicicletes, bikes, i més bicicletes.
Una jornada de bikes que va acabar amb sopar al Racó a Girona a quarts d'una de la matinada.
I això no té ni la més mínima dimensió comparat amb la crònica que caurà del dia d'ahir.
Una notícia , la més important, felicitats a en Jordi Pallí, que ha sigut pare, moltes, moltes felicitats.
És que ahir va ser una magnífica jornada de bikes, així de planer, així de senzill.
Ja prepararé crònica detallada.
N'he tingut més d'acumulades i les he fe fet totes, no serà aquest cop diferent.
MTB, MTB, MTB.
Yeti 303wc Carbon Prototype - Pietermaritzburg World Cup
Mar 13, 2012
The Pietermaritzburg World Cup round kicks off the season earlier than ever before, meaning that many teams are working hard to get their race bikes sorted and delivered to the South African venue in time. Yeti are one of a few teams who are debuting a new machine at the first stop of the season, although they seem to have gone about it in a much quieter manner than most of the competition - no press releases, no secretive videos or blanked out photos, and no build-up. Instead, just a few simple photos were posted to the Yeti Facebook page that showed team riders Jared Graves, Richie Rude, and Eliot Jackson, along with Yeti videographer John Reynolds, all looking pretty chuffed about the new carbon frame in front of them.A very fit looking Jared Graves poses with his Pietermaritzburg World Cup race bike, Yeti's brand new 303wc Carbon.
The 303wc Carbon pictured in front of Graves is just one of two in existence at this point (with the other at Yeti's Colorado headquarters for internal testing), but that's not to say that there might not be others that employ different carbon layups, or even altered frame layouts, that have been built for testing purposes. "The 303wc Carbon frame has been in the works for about 15 months," Yeti's John Pentecost told Pinkbike, "but the basic frame layout and design started almost 3 years ago", meaning that Yeti has likely put a number of different variations though testing.
It's just a special race project for now - we want it to be tested pretty hard under World Cup conditions before we consider releasing it for sale. We do not have a release date in mind yet. - John Pentecost, Yeti Cycles |
The big news here is, as the bike's name suggests, its carbon fiber front triangle. The carbon front end features very similar lines to the 'standard' 303wc that the team has been riding, and uses the exact same suspension mounting points and swingarm (not to say that we won't see a carbon swingarm in the future), meaning that the new bike features the same 8.25'' of rear wheel travel as it's aluminum brother. Hidden up against the seat tube is the bike's vertical rail that the swingarm mounted shuttle travels up and down on. While the upper link controls the bike's suspension rate, the vertical rail determines its wheel path. This means that the new 303wc Carbon makes use of the same wheel path as the aluminum version, although Yeti could certainly alter this by simply changing the angle of the rail.
The carbon frame utilizes a tapered head tube and threaded bottom bracket shell, as well as integrated fork bumpers.
We don't have an exact weight figure to compare to the 9.9lb frame weight of the aluminum version, but it's a safe bet to say that it is likely 1.5 - 2lbs lighter. "You're in the ballpark, but that's as much as I can say," was Pentecost's cagy reply when questioned about the weight savings, "As with all of our bikes, we'll build it as light as possible while still meeting our strength and durability requirements."
Pinkbike's Take:
They may have not gone out of their way to attract attention to the new bike, but its arrival doesn't surprise us given the all-mountain SB-66's carbon frame that we showed you from Eurobike. Yeti is a very race oriented company, building bikes for racers from day one, and the 303wc Carbon is no different. Even though the aluminum framed 303wc is just now slated to begin shipping in about three weeks, World Cup team rider Jared Graves already has a carbon version. Word is that Graves has dropped an impressive 30lbs of body weight in his switch from 4X to focusing on top level downhill racing, and we're betting that he very much looking forward to using that fitness on the pedal-heavy Pietermaritzburg World Cup track aboard the new 303wc Carbon. - Mike Levy |
Photos courtesy of Yeti Cycles
www.yeticycles.com
dijous, de març 15, 2012
Yeti 303.
Aaron 303. |
I m'he d'anar dient, no hi pensis, no hi pensis, no hi pensis, no hi pensis, mtb, mtb, mtb.
Etiquetas:
Yeti 25 Anniversary.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)