Amb en Colorado estic parlant de deixar la Vicious per a ocasions
especials, pel fet que darrerament penso que una bike tan única com
aquesta, Interbike 2008, no vull que se'm deteriori.
Una bike que ha fet
unes Guilleries, Tramunbike, dos Rocs complerts, Marathon i Roc d'Azur, dos anys seguits, una SSWC, i d'aquí a res un SSEC, crec
que ha de ser la meva bike definitiva, però pel fet de ser de cromo i
tan singular he de fer un pas endavant i posar-la a on ha de ser, entre les
millors, sempre.
Ara a meditar, primer si aquest és un bon criteri, i en segon terme, quina ha de ser la bike que entrarà per a ser la bike.
Una la tinc al cap, fins i tot dues, i tres, comentades amb en Colorado, i tant.
http://weightweenies.starbike.com/forum/viewtopic.php?p=401892
10 years old.
http://ifbikesblog.blogspot.com/2010/03/steel-deluxe-singlespeed-10-years-old.html
Us aniré exposant les diferents opcions, ja d'entrada us puc avançar que serà Single Speed, en cap cas amb opció "geared", que serà de titani, a no ser que sigui una IF, que aleshores una opció, cromo-John Deere, o no sé si titani-parcialment pintada, no ho sé, però si no és IF, seria titani.
http://www.ifrider.com/titanium-deluxe-singlespeed/
La forquilla, rígida, una opció amb suspensió, una sola.
Si serà 26" o 29er, fàcil avui, demà no ho sé, si no és una Moots UNO, serà 29er, si és una UNO, serà 26", això sí.
Per què si és una Moots, serà 26", pel fet de què sempre em captivava la Moots de 26" Single Speed, l'UNO, així que si és Moots serà l'UNO i 26".
Crec que avui per avui únicament sí és l'UNO seria 26", la resta, repeteixo avui per avui seria 29er.
Oberta la porta a les 650b, però no sé en cap cas, quina.
Crec que no em deixo res del què tinc clar avui, bé sí, ST-74º, pipa de 71,5º, que és mig grau més que els que presenta avui la meva SS, per a forquilles rígides de 475 mm. això segur.
La resta idèntica a la Vicious.
Dels fabricants que tinc al cap avui, hauré de demanar l'obridor, perquè cap d'ell està per la labor.
Comencen a arribar les propostes Colorado, ahir cinc en menys d'una hora, mtb, mtb, mtb.
Exciting times.
The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!
SingleSpyder.
dimarts, de febrer 07, 2012
The Next.
"I
a decidir, no del dret a decidir, no, que també, a decidir quina serà la nova
bike que ha de venir a casa.
Ara d'aquí a una estona caurà, trabocaré una intervenció que ens submergirà a una interessant avinguda, la de les candidates a venir cap a casa".
A la darrera intervenció de la De Salvo esmentava aquesta proposta.
Bé, a dos quarts, a tres quarts menys cinc, i a les deu, tres intervencions, una primera, seguida d'una segona, i una tercera passats uns minuts, pocs, mtb, mtb, mtb.
Dies de MTB, i tant que sí.
MTB, MTB, MTB.
Ara d'aquí a una estona caurà, trabocaré una intervenció que ens submergirà a una interessant avinguda, la de les candidates a venir cap a casa".
A la darrera intervenció de la De Salvo esmentava aquesta proposta.
Bé, a dos quarts, a tres quarts menys cinc, i a les deu, tres intervencions, una primera, seguida d'una segona, i una tercera passats uns minuts, pocs, mtb, mtb, mtb.
Dies de MTB, i tant que sí.
MTB, MTB, MTB.
Custom GroundUp Monstercross Hunter Fork.
http://classifieds.mtbr.com/showfull.php?product=73203&bigimage=SAM_0439.jpg
M'agrada molt, molt. No la talla, sí els detalls.
MTB, MTB, MTB.
Etiquetas:
GroundUp Monstercross.
De Salvo Cycles.
http://www.desalvocycles.com/ti_single.php
Sempre lligada a Graus, a les peres, no persones, a les peres, Pereira Cycles.
Quina fart de riure, quin doll de somriures, i somriures.
I a decidir, no del dret a decidir, no, que també, a decidir quina serà la nova bike que ha de venir a casa.
Ara d'aquí a una estona caurà, trabocaré una intervenció que ens submergirà a una interessant avinguda, la de les candidates a venir cap a casa.
MTB, MTB, MTB.
Ara per ara De Salvo, una marca de bikes distant, molt distant, menys que Pereira però.
Ellsworth Momentum SST.
http://gallery.mtbr.com/showphoto.php/photo/389197/cat/2038
Aquesta com la Intense, són candidates a ser bikes de casa.
Aquesta podria ser una, no sé si la primera, o l segona, o la tercera, però una cosa és clara, aquest té molts punts positius, més de cinc, i tant.
MTB, MTB, MTB.
Seven Sola SL 650b.
http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=73225&cat=
No és Single Speed, no, però sí, 650b, i porta uns Pacenti, mtb, mtb, mtb.
Una Seven, no per la seva factoria, que feia por, sí per les seves creacions.
I no posaré la imatge de sempre ja del Roc, pel fet que no cal, una Seven és una Seven.
També van apostar pel sistema de Maverick sí, no era la més interessant, però si has de decidir un sistema, Ventana o Maverick per què no?
MTB, MTB, MTB.
Les de cromo de 29er. també són, les de titani amb Single Speed específiques també, i tant que sí. Les IMX són ja un grup establert dins de la gama de Seven, no a casa, que ens costa, em costa encara el MIX en carboni, ha de passar més temps, però passarà i serà d'entrada interessant, el comportament de totes elles, no el sé, però jo jugaria la partida, i tant que sí.
Coconino Cycles.
http://juniper-solutions.com/coconinocycles/PicsFeb2007/067.jpg
Frens, dels millors, uns clàssic entre clàssics, no com els Magura Louise de l'ASR-SL d'en Josep que has d'ajustar els pistons amb la clau, però quasi.
Imatge que ja ha estat motiu d'una intervenció, i tant, ara té encara més sentit, mtb, mtb, mtb.
Willits va deixar un lloc important, i tant.
MTB, MTB, MTB.
Maverick Durance.
http://www.bicyclecafe.cz/cz/galerie.php?id=maverick-durance-2
MTB, MTB, MTB.
Aquesta ha de ser una 5 estrelles de no sé quina revista i no sé quin test, però avui per avui pel què significa, i pel fet que ja no serà com a mínim durant un temps, és una estrella entre estrelles.
No diré l'estrella, no, té les seves mancances baixant, certament, però és una gran bike, té molts anys a sobre, certament , i tant que sí, però segueix sent una de les bikes de referència.
És com diu en Cocalis vers les Pivot d'alumini, "els propietaris tenen una gran bike", amb les Durance passa el mateix, gran bike, millor proposta, mtb, mtb, mtb.
Maverick ML-8.
http://www.bicyclecafe.cz/en/galerie.php?id=maverick-ml8
"Una bike que sigui molt diferent de la què té en Colorado", i jo deia què una HT geared, no, una FS "tragona" sí, per ser molt i molt diferent, i tant que sí, o no.
Cada vegada que parlem d'aquesta opció per "a" o per "b" ens cau a les mans una Maverick, Durance o ML-8, en aquest cas la ML-8.
Al seu dia també, va ser una Turner, i directes a Toledo a veure-les, i mira que va donar de si aquella visita, i tant que sí.
El motiu era Ainsa, sí, sí, Ainsa, comprar una 5 Spot per a poder anar a la concentració d'Ainsa amb una bike "tragona".
Encara recordo la ML-8 que va acabar a França, perquè aquí no la volien, quina joia, i els frens que portava?
MTB, MTB, MTB.
Circuit Montalt.
Sí, sí aquesta també és.
http://www.youtube.com/watch?v=Dixxse4dpQ4
Ritme, quin ritme, anem a pedalar sense fi.
MTB, MTB, MTB.
La Spot Brand pedalant, mtb, mtb, mtb.
http://www.youtube.com/watch?v=Dixxse4dpQ4
Ritme, quin ritme, anem a pedalar sense fi.
MTB, MTB, MTB.
La Spot Brand pedalant, mtb, mtb, mtb.
Yeti's News.
http://singletrackworld.com/2012/02/core-bike-2012-yeti-old-and-new/
La menys agraciada i la que més problemes està donant, pel conflicte de patents amb SC.
El brillant negre i fundes blanques s'imposa, mtb, mtb, mtb.
D'aquí a res el Santander, que fins al 2014 estarà amb la vermella, obsequiarà si li porteu la nòmina amb dues Big Top's brillants a triar el color de les fundes amb la tapisseria del sofa del menjador.
És que, són Yeti's per favor, a on anirem a parar.
MTB, MTB, MTB.
Siren Bicycles.
http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=73097&cat=
No és, o sí i jo no la sé veure.
http://sirenbicycles.wordpress.com/2010/03/13/randys-650b-race-machine/
Fa molt temps que llegeixo sobre aquesta marca.
MTB, MTB, MTB.
Tram aquest a on no hi sóc ara, ara no.
650b sí, i tant que sí, Pacenti, Pacenti, Pacenti, quan amb perseverança t'adones que dia que passa el camí és camí, la sensació és, mtb, mtb, mtb.
dilluns, de febrer 06, 2012
Kids Trailers
Something I am going to buy soon.
Option 1/ Single Wheel Tout Terrain Singletrailer - http://www.en.tout-terrain.de/trailers/singletrailer/
Spring travel 160 or 200 mm (adjustable)
Stable and crash-proof frame with roll bar from CrMo tube
Lateral forces have hardly any effect on your child in the corners thanks to corner banking
Three different cover options from high quality Cordura
Five-point safety harness with padding
High quality, comfortable seat from robust 1000D Cordura filled with PU foam prevents the child from becoming chilly or overheating
High quality CNC -produced joint with ball-bearing for connection to towing bike
Extremely low rolling resistance due to singletracked design
Simple and rapid handling due to the low overall weight of just 9.5 kg
For children from 3 months (with baby carrier) to 5 years (max. 25 kg)
Option 2/ A single 3-in-1 child carrier - http://www.croozerdesigns.com/kid-for-1.html
Feel Secure
The low center of gravity ensures a safe ride. Your child sits comfortably in their own seat and enjoys full protection: 5-point padded harness system, robust aluminum bumpers and an enlarged passenger compartment where the handlebar acts as a "roll-over safety bar" - ensuring your child's safety just in case
Get in and have fun
Your children will love their Croozer! Even babies feel at home in a Croozer. Protected against the wind and weather, they have a great view and there's always lots of room behind the seat for the little explorers' stash of food and toys.
Comes standard with:
Bicycle hitch arm with two part axle hitch
Stroller wheel
Jogging wheel with jogging arms
Safety flag
Combi-cover for weather and insect protection
Reflective height and width markings
Low center of gravity
Extra large rear storage space
Quick folding system
Padded shoulder harness
Clear roll-up front window
Tinted side windows
Option 1/ Single Wheel Tout Terrain Singletrailer - http://www.en.tout-terrain.de/trailers/singletrailer/
Features
Spring travel 160 or 200 mm (adjustable)
Stable and crash-proof frame with roll bar from CrMo tube
Lateral forces have hardly any effect on your child in the corners thanks to corner banking
Three different cover options from high quality Cordura
Five-point safety harness with padding
High quality, comfortable seat from robust 1000D Cordura filled with PU foam prevents the child from becoming chilly or overheating
High quality CNC -produced joint with ball-bearing for connection to towing bike
Extremely low rolling resistance due to singletracked design
Simple and rapid handling due to the low overall weight of just 9.5 kg
For children from 3 months (with baby carrier) to 5 years (max. 25 kg)
Option 2/ A single 3-in-1 child carrier - http://www.croozerdesigns.com/kid-for-1.html
Feel Secure
The low center of gravity ensures a safe ride. Your child sits comfortably in their own seat and enjoys full protection: 5-point padded harness system, robust aluminum bumpers and an enlarged passenger compartment where the handlebar acts as a "roll-over safety bar" - ensuring your child's safety just in case
Get in and have fun
Your children will love their Croozer! Even babies feel at home in a Croozer. Protected against the wind and weather, they have a great view and there's always lots of room behind the seat for the little explorers' stash of food and toys.
Comes standard with:
Bicycle hitch arm with two part axle hitch
Stroller wheel
Jogging wheel with jogging arms
Safety flag
Combi-cover for weather and insect protection
Reflective height and width markings
Low center of gravity
Extra large rear storage space
Quick folding system
Padded shoulder harness
Clear roll-up front window
Tinted side windows
Engin: Remember.
http://www.engincycles.com/bicycles/off-road-bicycles
Candidat entre candidats.
Aquest fabricant avui està preparat pel 2012 per a ser candidat al doble anell, The Best King constructor 2012.
I per les seves creacions, no per les seves llistes d'espera, en cap cas, fet aquest que el penalitzarà i molt.
MTB, MTB, MTB.
Igleheart.
http://www.bikesareborn.blogspot.com/2010/08/copper-eye-candy.html
Feia dies que no seguia a aquest constructor.
MTB, MTB, MTB.
Trek 69.
És l'oportunitat de construir una bike de les més interessants, això únicament des dels USA.
http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=73193&cat=
MTB, MTB, MTB.
http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=73193&cat=
MTB, MTB, MTB.
Steve Potts Bicycles.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhT9vwlOAGkLxmCDDSH2QRDNQY2sgPZZaS1a0I4SsZI3UUnEKJd5EtI7y3wfnhnBbdqBaL45e_26z0QzxGegHHafJr1FYo0Kz1Zol5IdiyxNBFLhyphenhyphenMByoRBIxMlbcOB3KUJpEQhl0G6jNg/s1600/Potts_04.jpg
Renoi, un dia entre dies, un component de la factoria Potts.
MTB, MTB, MTB.
Etiquetas:
Steve Poots Bicycles.
MTB.
Avui, demà el temps ens ho ha de dir, mtb, mtb, mtb.
Perquè a aquest espai, a The Great Escape MTB, l'esperit té un punt d'energia inesgotable, el noteu?
És aquest motor el què fa que cada matí, cada dia, obris els ulls, i el color d'aquest, la llum no llum dels cavallers de la llum entrant per la finestra i de les fades de la nit marxant per donar-los pas, siguin, i les aportacions dia darrera dia són així el motor de les del proper.
Serà el què hagi de ser, però de mentre rodem, mentre hi som, entre corriols, entre escalades de somni, entre volcans, a terres llunyanes, darrera de casa, a La Cerdanya, al Pla de la Calma, a Graus, a Olzinelles, a Salt, entre terres de bandolers, entre les muralles de la Girona més captivadora, entre genets de Drac, que lenta però perdurant en el pas del temps anem gaudint de compartir les aventures del millor MTB.
A on seran aquestes aventures, és una pregunta que cada dia em faig, i tant, i tant que sí, vosaltres no?
Que emocionant, des del Roc d'Azur, a la darrera aventura SSWC d'Irlanda, lluny de casa, entre Single Speeders de tot el món, entre els banys àrabs de Girona, què més podem demanar?
Bé sí, poder començar a rodar per a poder afrontar amb dignitat la SSEC 2012.
MTB, MTB, MTB, MTB.
Perquè a aquest espai, a The Great Escape MTB, l'esperit té un punt d'energia inesgotable, el noteu?
És aquest motor el què fa que cada matí, cada dia, obris els ulls, i el color d'aquest, la llum no llum dels cavallers de la llum entrant per la finestra i de les fades de la nit marxant per donar-los pas, siguin, i les aportacions dia darrera dia són així el motor de les del proper.
Serà el què hagi de ser, però de mentre rodem, mentre hi som, entre corriols, entre escalades de somni, entre volcans, a terres llunyanes, darrera de casa, a La Cerdanya, al Pla de la Calma, a Graus, a Olzinelles, a Salt, entre terres de bandolers, entre les muralles de la Girona més captivadora, entre genets de Drac, que lenta però perdurant en el pas del temps anem gaudint de compartir les aventures del millor MTB.
A on seran aquestes aventures, és una pregunta que cada dia em faig, i tant, i tant que sí, vosaltres no?
Que emocionant, des del Roc d'Azur, a la darrera aventura SSWC d'Irlanda, lluny de casa, entre Single Speeders de tot el món, entre els banys àrabs de Girona, què més podem demanar?
Bé sí, poder començar a rodar per a poder afrontar amb dignitat la SSEC 2012.
MTB, MTB, MTB, MTB.
Specialized.
Tenir-ne una quasi que és un pas obligat, com ho és una Trek, o una Cannondale.
Tots tenim un passat, i tant, el meu en aquest sender són dues Cannondale una F600, i posteriorment una Scalpel Team Replica.
Per ser a les bikes a on som ara, sense les primeres no aniriem ni en bike, que a mi ja m'està bé, perquè l'escalada hauria estat la meva disciplina, crec.
MTB, MTB, MTB.
De la bike de la imatge la informació que en tinc és que té una geometria curiosa, que va ser exposada fa unes setmanes a aquest espai de la mà de BO.
Tots tenim un passat, i tant, el meu en aquest sender són dues Cannondale una F600, i posteriorment una Scalpel Team Replica.
Per ser a les bikes a on som ara, sense les primeres no aniriem ni en bike, que a mi ja m'està bé, perquè l'escalada hauria estat la meva disciplina, crec.
MTB, MTB, MTB.
De la bike de la imatge la informació que en tinc és que té una geometria curiosa, que va ser exposada fa unes setmanes a aquest espai de la mà de BO.
Circuit Montalt.
http://www.youtube.com/watch?v=oceu66R0vaM&feature=related
Això seria interessant per a SOLO si anés bé portar música.
De mentre m'acompanya al Montalt, a aquest circuit ara encara un xic per sota de les dues hores, si el radi no supera els 4-5 Km.
MTB, MTB, MTB.
Fatbikes.
http://www.northcentralcyclery.com/?paged=2
Si hem de pedalar a la neu, la botiga d'on ahn de sortir les bikes ha de ser en aquest sender, mtb, mtb, mtb.
Heu vist com és l'estructura que les agafa?
Fatbikes, mtb, mtb, mtb.
El món ara ja tinc clar que com a mínim té dues parts, com a mínim, la part que viu seguint la Llei Colorado, i la part que és evident que roda amb aquesta Fatbike, que interessant. El què no entenc perquè en Colorado fa dies que persevera a que hem de fer venir una bike de rodes "gordes" a casa, tot i que sempre després de la primera afirmació esmenta que haurem de pensar què fer amb elles un cop a casa si rarament tenim neu, però aquesta darrera és una segona conversa.
MTB, MTB, MTB.
diumenge, de febrer 05, 2012
Catalunya...a Paris Mountain
Hello Genets,
"Indian summer" in South Carolina, temperatures on the 70F (20C) and sun shining all day long. I don't remember this year any single day where my body felt cold, not a single one.
So, as this is so far a mild winter, I decided it was a great moment to ride with my spring gear, and nothing better than the great maillot my brother in law gave me as a present last Christmas.
The history of this maillot is really nice, Jordi is an avid sports man, running, skiing, mtb, road bike,...it doesn't matter what sport he picks, he is always on the top...and so nothing different to expect from his presence on one of the best "randonees", Paris - Brest - Paris. I can't tell you how proud I'm riding with this maillot, thanks Jordi, it was the best present
From SC, Xavi Paricio
Firefly vs Indepent Fabrication.
Poso primer el nom de Firefly, perquè és l'aspirant, qui vol ser-hi és ell, perquè IF és.
http://fireflybicycles.com/
FF, FF, FF vs IF, IF, IF.
http://ifbikesblog.blogspot.com/
Jo per diferents temes estic per la labor de seguir molt de prop a les FF, és una casa que no em deixa indiferent, en cap cas.
Jo per diferents motius tinc sempre al cap que la bike de carretera serà una IF de cromo clàssica com les de MTB, estil John Deere, fa anys que penso així, i ja és curiós que en Mateu pensa el mateix i no ens ho hem dit mai fins fa res, però també ho és que en Colorado és un home Moots, i en Miquelet sense parlar-ne tampoc mai fins fa poc, el seu somni de més gran, és ser el propietari d'una Moots.
Vull dir que el món dóna moltes voltes, i persones molt diferents coincideixen a cruilles, sense més, sense cap més explicació, coincideixen, uns es miren i segueixen cada un el seu camí, d'altres es miren i enfilen junts el camí, d'altres ni es miren i també fan camí junts, d'altres ja ni sé que fan.
IF una marca, una marca de bikes que té la seva pròpia història, que pots llegir la seva llarga història fins a dia d'avui, una bona història, sí, de les millors, mtb, mtb, mtb.
Firefly, una marca, una marca de bikes que ha de fer camí per escriure la seva pròpia història.
Els segons, Firefly són avui els segons, hi ha pocs segons a aquesta cursa de creadors, però més que primers, molts més, i és així, presenten unes creacions que marca que hi són.
Els primers, IF presenten unes creacions que marca que fa temps que hi són.
L'IF amb el manillar i la tija de la Firefly, deixaria enrere a la segona, per molt, unes bikes amb la simbologia d'aquestes dues, són , han de ser específiques Single Speed la Firefly no ho és, el pas del tub del fre del darrera no és, no és, les pipes "d'aparença" 1,1/5" tampoc, la secció dels tubs tampoc, les punteres mai haurien d'haver sigut, i amb "patilla" menys, la resta, després de seccionar tubs, punteres, passa tubs, pipa, quedaria el ST, és 27,2 mm. no ho sé. Si no ho és, 27,2 mm., ja no queda res pel què fa a poder ser-hi, vull dir a l'escaló més alt, i tant que al segon escaló sí, però Firefly ha de lluitar per ser al punt més alt del sender, no cal arribar-hi primer, no cal.
Sí que és veritat que el grup, el conjunt acabat té un punt "resulton", fins i tot jo penso que poden ser un referent, estan en el bon camí, mantenir aquesta direcció requerirà de refer el que us esmento, si no, no serà. Serà una bona idea durant un temps, res més.
IF, tija, manillar, i forquilla, ens cal, i també els colors Works d'Intense a totes les bikes de cromo de la casa, i això ha de ser ja. Truqueu al Jeff Steber i poseu en marxa aquest procés de pintura, ens cal, us cal.
http://www.socaltrailriders.org/forum/general-discussion/13127-new-color-intense-works-red.html
MTB, MTB, MTB.
De mentre però les Firefly amb les especificacions presentades com a patró de construcció, estan per darrera de les IF. Moltes vegades les ganes de fer-ho molt bé, et porten a un fer que no és la proposta que per la capacitat d'aquest magnífic constructor, si més no per les imatges, pot aconseguir.
Firefly té la capacitat, i tant, segurament, estic segur que sí, també el criteri, però els hi cal un lleuger gir, aconseguir-ho, un art. Firefly, la imatge de la seva nau, l'inici d'un projecte em té captivat certament.
http://thegreatescapemtb.blogspot.com/2012/01/firefly-bicycles-el-treball-perseguint.html
De mentre IF fa el què sap fer, temps passats d'IF, no tots, són els de FF avui, no els d'IF. Aquesta darrera té el concepte, té la capacitat i el criteri, per això és a on és, el nou edifici d'IF també motiva, molt.
Aspirants a The Best constructor 2012, The King constructor 2012 i al doble anell The Best King constructor 2012.
Firefly vs Independent Fabrication.
Per concepte, dels 20$:
Firefly: 8$
IF: 9$
3 $ al sac de TGE MTB.
Per capacitat, dels 20$:
Firefly: 9$
IF: 9$
2 $ al sac de TGE MTB.
Per criteri, dels 20$:
Firefly: 8$
IF: 9$
3 $ al sac de TGE MTB.
Puntuació total, dels 60$:
IF: 27 $
Firefly: 25$
Firefly vs IF:
The winner is, Independent Fabrication.
Ser, Firefly a la llista de candidats del 2012 d'aquest espai per a ser considerat, el The Best, o bé el The King. que no és el mateix, és ja de per si, tot un mèrit.
Firefly avui aspira a un dels anell no als dos.
Ser, IF qui avui té més propera la corona mixta The Best King. IF aspira als dobles anells, als dos.
Jo en dic The Best of the Best, IF aspira avui a ser el millor d'entre els millors, perquè a aquesta selecció únicament hi són , hi seran únicament els millors constructors de bikes.
MTB, MTB, MTB.
http://fireflybicycles.com/
FF, FF, FF vs IF, IF, IF.
http://ifbikesblog.blogspot.com/
Jo per diferents temes estic per la labor de seguir molt de prop a les FF, és una casa que no em deixa indiferent, en cap cas.
Jo per diferents motius tinc sempre al cap que la bike de carretera serà una IF de cromo clàssica com les de MTB, estil John Deere, fa anys que penso així, i ja és curiós que en Mateu pensa el mateix i no ens ho hem dit mai fins fa res, però també ho és que en Colorado és un home Moots, i en Miquelet sense parlar-ne tampoc mai fins fa poc, el seu somni de més gran, és ser el propietari d'una Moots.
Vull dir que el món dóna moltes voltes, i persones molt diferents coincideixen a cruilles, sense més, sense cap més explicació, coincideixen, uns es miren i segueixen cada un el seu camí, d'altres es miren i enfilen junts el camí, d'altres ni es miren i també fan camí junts, d'altres ja ni sé que fan.
IF una marca, una marca de bikes que té la seva pròpia història, que pots llegir la seva llarga història fins a dia d'avui, una bona història, sí, de les millors, mtb, mtb, mtb.
Firefly, una marca, una marca de bikes que ha de fer camí per escriure la seva pròpia història.
Els segons, Firefly són avui els segons, hi ha pocs segons a aquesta cursa de creadors, però més que primers, molts més, i és així, presenten unes creacions que marca que hi són.
Els primers, IF presenten unes creacions que marca que fa temps que hi són.
L'IF amb el manillar i la tija de la Firefly, deixaria enrere a la segona, per molt, unes bikes amb la simbologia d'aquestes dues, són , han de ser específiques Single Speed la Firefly no ho és, el pas del tub del fre del darrera no és, no és, les pipes "d'aparença" 1,1/5" tampoc, la secció dels tubs tampoc, les punteres mai haurien d'haver sigut, i amb "patilla" menys, la resta, després de seccionar tubs, punteres, passa tubs, pipa, quedaria el ST, és 27,2 mm. no ho sé. Si no ho és, 27,2 mm., ja no queda res pel què fa a poder ser-hi, vull dir a l'escaló més alt, i tant que al segon escaló sí, però Firefly ha de lluitar per ser al punt més alt del sender, no cal arribar-hi primer, no cal.
Sí que és veritat que el grup, el conjunt acabat té un punt "resulton", fins i tot jo penso que poden ser un referent, estan en el bon camí, mantenir aquesta direcció requerirà de refer el que us esmento, si no, no serà. Serà una bona idea durant un temps, res més.
IF, tija, manillar, i forquilla, ens cal, i també els colors Works d'Intense a totes les bikes de cromo de la casa, i això ha de ser ja. Truqueu al Jeff Steber i poseu en marxa aquest procés de pintura, ens cal, us cal.
http://www.socaltrailriders.org/forum/general-discussion/13127-new-color-intense-works-red.html
MTB, MTB, MTB.
De mentre però les Firefly amb les especificacions presentades com a patró de construcció, estan per darrera de les IF. Moltes vegades les ganes de fer-ho molt bé, et porten a un fer que no és la proposta que per la capacitat d'aquest magnífic constructor, si més no per les imatges, pot aconseguir.
Firefly té la capacitat, i tant, segurament, estic segur que sí, també el criteri, però els hi cal un lleuger gir, aconseguir-ho, un art. Firefly, la imatge de la seva nau, l'inici d'un projecte em té captivat certament.
http://thegreatescapemtb.blogspot.com/2012/01/firefly-bicycles-el-treball-perseguint.html
De mentre IF fa el què sap fer, temps passats d'IF, no tots, són els de FF avui, no els d'IF. Aquesta darrera té el concepte, té la capacitat i el criteri, per això és a on és, el nou edifici d'IF també motiva, molt.
Aspirants a The Best constructor 2012, The King constructor 2012 i al doble anell The Best King constructor 2012.
Firefly vs Independent Fabrication.
Per concepte, dels 20$:
Firefly: 8$
IF: 9$
3 $ al sac de TGE MTB.
Per capacitat, dels 20$:
Firefly: 9$
IF: 9$
2 $ al sac de TGE MTB.
Per criteri, dels 20$:
Firefly: 8$
IF: 9$
3 $ al sac de TGE MTB.
Puntuació total, dels 60$:
IF: 27 $
Firefly: 25$
Firefly vs IF:
The winner is, Independent Fabrication.
Ser, Firefly a la llista de candidats del 2012 d'aquest espai per a ser considerat, el The Best, o bé el The King. que no és el mateix, és ja de per si, tot un mèrit.
Firefly avui aspira a un dels anell no als dos.
Ser, IF qui avui té més propera la corona mixta The Best King. IF aspira als dobles anells, als dos.
Jo en dic The Best of the Best, IF aspira avui a ser el millor d'entre els millors, perquè a aquesta selecció únicament hi són , hi seran únicament els millors constructors de bikes.
MTB, MTB, MTB.
TOUR DIVIDE: The Movie
Following a previous entry on the blog, a link to the movie I already inlcuded last year
From SC, Xavi Paricio
Ride The Divide Movie Trailer from Ride The Divide on Vimeo.
From SC, Xavi Paricio
Subscriure's a:
Missatges (Atom)