Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de maig 06, 2025

Estiu proper, més proper )

He de pensar tot i una setmana 19 que per funcionar com a estricta primavera, també a l'hora que per oblidada sembla que no sigui la porta de la propera estació o en el seu defecte de ser pròpia de ben entrada a la que estem, que ho és, que ho és, i tant, i tant.

En tot cas un Vol sense paravent referit a mallot, doncs el meu culot Ardent encara no tinc clar si és o no paravent doncs les característiques tècniques indiquen que el culot ho és.



D'estiu 100% )


Rodant puntualment 100% d'estiu a la 18 i les sensacions de podi referides a equipament, de fet equipat de curt i amb mallot i culot paravents en el Vol anterior la sensació puntual era de poder anar una mica més lleugers, i sí confirmat ara que podíem. Tot i així a aquesta 19 podria ser que puntualment tornessin els paravents encara, o no, o no )

MTB, MTB, MTB.

He rebut una proposta seriosa de fer un test d'un Gran Drac de dues rodes, el Gran Drac, el que us vaig esmentar que estava evolucionat a partir del túnel de vent, i si parlem de Grans Vols aquest concepte de construcció sense cap mena de dubte té, agafa tot el seu sentit, doncs el vent ens pot ajudar a ser-hi, oi?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada