Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de gener 23, 2025

A ritme )

No sé massa bé perquè ha sigut així doncs han coincidit en el Vol d'avui que diferents factors han convidat a fer un tram passats  els primers tres quarts d'hora a rodar dins d'un ritme quasi anaeròbic, diria que des del primer Santuari de fa uns mesos a ple estiu que això no passava, fins i tot podria dir que ni en aquella ocasió vaig sortir en cap moment de la zona aeròbica. 


S-Phyre-Ardent )

Equipat aquest cop sí 100% per l'ocasió, un xic per sobre dels 10ºC, sempre per sota del 13ºC, amb i sense Sol, de curt, amb els nous paravents S-Phyre i Ardent, la resta d'estiu, sense el Merit per una qüestió de combinació per res més. Curiós el rendiment d'aquest equip curt paravent resistent a la pluja doncs no té la densitat del mallot Gabba ni del culot P.R.O però diria que fan una funció germana, millor dit són més lleugers i ideals pel clima d'ara, sota condicions de pluja i vent per sota del -5ºC el Gabba i el P.R.O funcionaven prou bé a FW, els S-Phyre i els Ardent no ho sé com anirien ni tampoc està previst veure si funcionen en aquestes condicions més extremes, ara per ara si més no, en tot per les conducions actuals els Gabba i el P.R.O no funcionen per excés són massa densos tot i ser la mínima expressió, curiós doncs fins que no he descobert els S-Phyre i Ardent com també els C7 en la seva versió paravents i resistents a la pluja no tenia una millor referencia, o millor dita cap més referència. 

De seguir així és a dir amb tant bones sensacions haurà sigut una molt bona decisió fer venir aquest dos conjunts de mallots i culots S-Phyre i Ardent respectivament pel fet de ser curts, paravent i resistents a la pluja. 

Sense portar aigua doncs m'he deixat el bidó, de fet no l'he preparat, sense menjar, sense incidències, sense coincidències, amb eines, amb el llum del darrera funcionant, esperant amb ganes per veure què passarà demà. 

MTB, MTB, MTB.

El Gran Drac més esportiu, el possible candidat que vaig anar a veure fa uns pocs mesos, la mateixa unitat que ja havia sigut candidata el 2019 sembla posar-se un altre cop a tir, lluny encara però de poder ser una  realitat. No he fet cap gestió per reiniciar els contactes per prudència, pel fet de ser tan radical el concepte que la insistent prudència em fa esperar, tot i que sé que hauria de ser, a veure, vull dir que evolucionar positivament un concepte sempre és bo en tots els sentits, o això penso jo, i que sé també que pot ser contradictori a l'hora que molt positiu, i així estic.

La consolidació de la marxa de la Transportadora dels Dracs i Grans Dracs de dues rodes va agafant una certa forma, la setmana que ve en principi marxarà del segon Mirador i ja no tornarà, a veure, a veure. No hi ha festa d'acomiadament, trist doncs el què s'emporta aquesta em deixa certament en una zona de col·lapse, i no passa res de tot en sortirem, segur, o no i no passarà res, oi?

El concepte del torpedo va perdent poc a poc una mica de força, a veure si ho compensa la més que probable possibilitat de l'arribada de noves eines, que bé. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada