Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de gener 16, 2022

Descans )

He de reflexionar en aquesta direcció, vull dir que passats els dies no hi ha activació dels Vols, de cap d'ells, fins i tot el Gran Drac esportiu resta aturat coincidint amb la darrera aportació "ales".

En tot cas hi ha crec un punt d'inflexió dels Vols, crec que després d'anys de mantenir aquesta seqüència d'inactivitat puc proposar que hi ha possiblement un tomb diferent, un rumb nou no ho sé del cert, sí que aquest darrer va vestit diferent, i a nosaltres ens està costant de treure'n l'entrellat ))

És que no tenim ni intenció, sí de mantenir, no de rodar en bike, no passa res.

De mentre els diferents equipaments per a poder fer els propers test d'hivern amb els Grans Dracs de dues rodes ja són al Mirador, una part descansa ordenàdament a la Transportadora, i la resta al Mirador, ara mateix mentre escric aquesta aportació porto posada la jaqueta, i la sensació és molt bona, sense Grans Vols, únicament dins de part de l'armadura, d'aquí a una estona em ficaré a dins de l'armadura complerta, això si vull estar una estona per aconseguir introduir-me a dins, perquè és laboriós, tot i que un cop a dins la sensació és extraordinària.

També estic valorant els propers pneumàtics pel Gran Drac més esportiu, seran els tercers ja des de l'arribada d'aquest. 

La Transportadora no ha anat més lluny referit a les millores, el tema sostre aturat, l'utilitzo més, les anades al Baix Montseny constants. La darrerra actualització quasi de 10/10.

Estic a un tram preciós, estic mirant marques de Grans Dracs que mai ni se m'haurien passat pel cap, i ara són els primers de la meva breu llista. 

Estic gràtament sorprès, jo hi ha portes que tinc tancades, o tenia, com el de disposar de nous Miradors, el segon camina ja des de fa mesos i està siguent una experiència preciosa, i les converses prosperen a que no sigui el darrer, no és decisiu doncs les màquines de prosperitat fan això també, prosperen, m'agradaria pensar que moderàdament, per prudència, oi?

Bé, reflexionant com us deia sobre els Vols, avui diria que em sembla rar, res més, rar (

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada