Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de juliol 11, 2014

Elite

Tal com us vaig comentar a la darrera proposta d'equipaments, estic cercant dos pantalons d'hivern, aquests per a rodar propers a casa, és a dir sempre per sobre dels 2-3°C. Un dels aspectes a aclarir sobre l'equipament d'hivern que sempre havia tingut i que aquesta vegada no caldrà, és la franja de graus de temperatura, a on rodo, pel fet de fer un Drac ara sí ara també que em permet determinar quina necessitat tinc. Sí ja ho sé sóc molt limitat, si mirem l'hemeroteca del Blog ho podrem confirmar, no volto gens pel món, clar faig sempre un Drac, i com que tampoc pedalo gens, pel fet que intervinc amb constància a The Great Escape MTB. 


Abans de cercar aquests dos pantalons d'hivern, vaig fer venir aquesta proposta d'estiu, per a mi una bona proposta, pel fabricant, i per la gama, la Elite. Un culot prim, vull dir una badana prima, molt, a poder ser aniria a per la badana de la PRO, més prima encara he de pensar,  però aquesta la Elite és per a mi molt funcional. Bé el color, preferiria el negre, sí, però hauria de fer front a un import un 30% més elevat, i la realitat és que de cada cinc mallots meus, quatre són negres, o negres-vermells, o blancs, o sigui que ja fa el fet.

Ara que ja he coincidit amb les dues bones oportunitats de culots d'estiu, mentre cercava els que vull pel proper hivern, la sensació és interessant, ja no he de pensar més amb els equipaments d'estiu.  D'aquests, dels culots per les estacions fredes, jo ja he fet venir un culot per la tardor, durant aquesta estació rodaré amb dos culots pirates d'hivern, un tercer més prim,  i amb tres culots 100% d'hivern, d'aquests tres darrers un ja el tinc, i els dos que cerco. I un cop dins de l'hivern més extrem rodaré amb els tres pantalons d'hivern, i un més que ja tinc de fa tres hiverns i que surt molt poc per ser  específic per a temperatures per sota dels 0°C com també paravent i impermeable. També aquest darrer Pearl Izumi, els altres, els dos pirates primers, Assos, el tercer pirata, Morvelo, i el d'hivern, l'únic que disposo ara, un Endura. 


Els dos pantalons que estan venint cap a casa són aquests, un segon Pearl Izumi Elite. Podré anar-hi relaxat amb tres mallots dels que tinc, dos Pearl Izumi Elite, i un mallot Campagnolo que no he estrenat mai, és tipus Freedom, ajustadíssim, OMG. La badana idèntica a la del culot de sobre. 


I un Mavic HC. Aquest una incògnita, he de pensar que serà diferent als mallots Mavic desastrosos de fa uns anys de la Reina, que són com sacs, vul dir com un sac fet mallot, sí ja ho sé del 2009 a avui tot ha evolucionat molt a Can Mavic, per això les Lites de la Betty són Mavic, com el calçat, les Fury, com ara aquest culot, i que un cop a casa ja us en faré cinc cèntims.

El segon culot Pearl Izumi, ja sé que funcionarà bé, o prou bé, és una S, i l'he fet venir amb aquesta talla perquè el de la primera imatge el vaig agafar en talla M, em va bé, però crec que de la gama Elite la S com els mallots, m'anirà encara millor. 

El segon, el Mavic HC, crec que he decidit bé la talla, la M, fa uns anys de Mavic feia L, ara la diferència de pes meva vers fa uns anys és de prop de deu quilos, he d'entendre que la talla serà una M, no he agafat una S tot i que per cm. podria ser,  perquè el tallatge de Mavic és per a mi molt PRO. 

Des del Mirador del Drac, seleccionant l'equipament de les dues properes estacions, i fent venir també els equipaments que us poso a aquesta intervenció que seran els protagonistes absoluts de la propera primavera-estiu 2015.

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada