Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de setembre 04, 2016

Only feelings

A les prèvies a la proposta dels trinxes, hi anava lligada la inciativa d'aquesta darrera setmana de mirar de començar a anar en bike, fet que no passa d'una forma continuada com a mínim des de fa mesos, diria que fins i tot més d'un any. No vull dir que no estigui anant en bike, si no que les grans rutines del 2014-2015 no han tornat a repetir-se, i després de les darreres 24 hores a Finale els Vols van entrar en una mena de pausa. De fet un aspirant a amateur el fet d'aconseguir un resultat com aquell crec que implica per mirar de poder-ho digerir, de deixar la constància dels Vols en pausa, per mirar de no deixar-ho enrere, tot i saber del cert que això no es pot evitar, fins avui  aparentment tot queda enrere. 

Pesava en contra de pujar a l'Alt Empordà que les darreres rutes via GPS del grup no m'havien funcionat massa bé, no per la companyia si no per la ruta en si mateixa, siguent la darrera sortida que vaig assistir més propera a una ruta del què ara en diuen gravel crec recordar, i aquestes darreres em costen de fer, jo diria que aquests tipus de rutes no les digereixo massa bé, fent referència a ser rutes des del meu punt de vista una mica distants d'on sóc jo si parlem de gaudir de sensacions de MTB  a dalt de la bike. 

Poder lligar-ho amb l'Oriol, és a dir deixar de banda anar-hi sol, per lo solitari que va ser a les darreres anades i tornades a aquest espai de somni, Cap de Creus sense anar més lluny el darrer Vol va ser excesivament solitari, la tornada concretament. Així aquest fet, el d'anar-hi amb ell va ajudar a refer el propòsit de tornar a aquestes terres màgiques del Baix Empordà

Sortint sol un cop sóc a destí amb la VW per iniciar el Vol puc gaudir-ne si el recorregut té un to més de MTB, però fer més de dues hores amb la June entre anar i tornar a vagades em costa, darrerament a vegades em costa. 


Idèntics inicis als de la majoria de les grans jornades, clar que yes. Aquests colors, a cada minut menys foscos, a cada minut més torrats, una mica com si s'estés couent la jornada que està sempre per inciar-se fa que l'emoció ja des de la nit abans que les sensacions siguint totes a flor de pell :-)


Passada una breu estona ja estàvem rodant entre espais de la llum, i tant, i tant.

Si bé pintava força bé, passats els primers quilòmetres la sensació inicial d'una jornada de molta calor va ser confirmada una estona després, i tots cercàvem per aquest motiu la lleugera frescor d'una ombra.


Després dels primers vint quilòmetres cercar una ombra en arribar a Torroella va ser prioritari, oi que sí? sí, sí, ja ho sé, ja ho sé, per després cercar una font, i menjar quelcom. Ara que ho recordo primer vàrem cercar l'aigua, després l'ombra i finalment menjar


Curiós perquè sabia que la densitat dels espais per on anàvem a rodar tindrien aquesta profunditat, són molts anys gaudint-ne com per no fer-ne una prioritat dels Vols al Baix Empordà, i encara ara passades les hores l'impacte és considerable, i utilitzo aquest mot per mirar de ser prudent. De fet fa res que hi érem rodant. 


El fet d'anar un grup fa que les exposicions extremes al Sol siguint una mica més assumibles, una mica i prou. Com també fa més divertit el què podria prendre un to diferent


Mateixos espais que fa unes setmanes, que fa uns mesos, que fa uns anys, OMG. 


Ara com fa uns anys entre un grup també molt nombrós, i una xafogor encara més important, no diré un Sol que cremés, però a estones tot i que breus, sí que ens va recordar la seva presència. 


A les preliminars de l'aperitiu, el Sol va sortir amb més i més força, crec que massa per a mi entre tantes i tan bones circumstàncies.

L'equipament 100% d'estiu, ara BWR, la resta com cada dia, les ulleres ara les photocromàtiques de Limar.


No estàvem sols, en cap cas.

Quedava per confirmar si el 32x20 podria funcionar, a mínims però funcionar, i realment ara puc dir que com a mínim no va anar malament. Cal dir que la ruta era extremadament planera, i per tant hauria fet perfectament amb un 42x20 perfectament, el fet però és que utilitzo sempre una única relació, vull dir que no vaig fent els canvis en funció de la ruta, podria fer-ho sí, però no és ara per ara el cas.


A Monells l'aperitiu, i una estona després al mateix lloc també un dinar de molts u molts somriures, i ple de moltes emocions, d'intants divertits, interiorment per a mi, de silencis

Sempre m'ha impactat molt l'Empordà, de fet tota aquesta zona alta del país sempre en ser-hi em fa sentir que hi tinc un fort lligam, no és una qüestió de raonament si no purament de sensacions, perquè en si mateix la seva climatologia extrema si ho comparo amb casa no m'agrada, un lloc per anar en bike glaçat a l'hivern i literalment un forn per anar en bike a l'estiu no m'atrau massa, però he de dir que l'Empordà és una zona especial per a mi, sense ser germana del Montseny, que ho és, perquè les arrels en el meu cas estiren molt sempre, oi que sí?


Eines per ajudar a valorar, per concretar, i és exactament el què va passar, a totes però totes. Ara no ve al cas, però aquestes no van deixar de funcionar fins a les tres de la matinada, renoi, renoi, renoi.


Tres hores entaulats també ens van ajudar a estalviar-nos bona part de la jornada del dia a on la calor hauria sigut encara més intensa.


Les bikes molt ben guardades en aquesta ocasió a aquest petit racó, sense haver-les de lligar ni tampoc haver d'estar mai pendents d'elles, quina tranquilitat. 


A una taula com aquesta hi podem decidir grans temes, ara bé cal decidir grans temes? jo quasi que no sabria què contestar, concretament què decidir. 

Després de dinar en reiniciar la ruta uns planers de percepció quasi infinita mentre mirava a l'horitzó torrat totalment pel Sol, i vestits de dalt a baix per a l'ocasió  amb la pols que movíem rodant en grup, tònica aquesta que em va permetre de fer pensades  i més pensades, a on sense masses pauses cada cop rodàvem millor, sí però sense haver d'estar atent a la pista, sense trams tècnics el cap com les meves cames pel curtíssim 32x20 no va parar de dónar moltes i moltes voltes. Això va ser a partir del quilòmetre 40 fins al 70, i a on un cel tapadet i un lleuger vent ens ajudava a gaudir encara un xic més de l'aventura. 

Una arribada divertida als cotxes, certament, a on em va semblar que estàvem tots molt contents de l'aventura compartida. 

L'equipament de cap a peus xop de suor, tant que em va fer falta  la bossa de plàstic per evitar de mullar-ho tot.


Sempre passen coses singulars, entre instants de certa normalitat que passen a ser tot de cop moments imprevisibles.


Després lentament una tornada cap a casa coincidint amb l'anunci de la fi de la llum. 

Quasi dos bidons de 750 ml d'aigua, una cola, molta però molta aigua a l'hora de dinar, un cafè, mig entrepà de formatge per esmorzar, tres platans durant la ruta, per dinar no ho sabria dir, un mix un xic sicodèlic, sí això el mot seria sicodèlic,  un cop finalitzada la ruta un Isostar de litre sencer, i molt raïm, un cop a casa crec recordar que tres coles. 

MTB, MTB, MTB.

Mentre passades les hores vaig ampliant les línies d'aquesta intervenció d'ahir procurant seguir el fil conductor del títol a on ja penso en la propera aportació del Vol d'aquesta matinada, clar que yes!

Preposició

A les prèvies de la crònica del Vol al Baix Empordà.


MTB, MTB, MTB. 

dissabte, de setembre 03, 2016

3/4

Sonen tres quarts de sis al campanar de SV.


I cinc minuts abans que soni el primer despertador el cafè ja és a punt de pujar, clar que yes.

Hi ha voluntat de Vol, també és cert que el fet de venir-me a buscar a casa, el fet de no haver d'anar en bike a Vallromanes sortint de casa a les quatre tocades de la matinada ho agilitza moltíssim. 

Hi ha dies per tot, i avui per les curcumstàncies una relaxació i aparent calma s'imposa.

Des de la darrera anada a Cap de Creus SOLO amb la June han caigut moltes calorades, moltes, OMG.

Una matinada a on el tema Drac nou té una presència de primer actor, i tant.

Color, tipoligia de lletra, entre d'elles lligada imposen el to de la jornada, un bon to sense cap mena  de dubte.

Un únic punt feble avui, estic lleugerament masegat muscularment de cames, el treball de l'Andreu ahir em va deixar quasi com nou, dic quasi perquè el xassis ja arrossega un bon grapat d'impactes, avui però la sensació de cames és un xic densa, normal, i no serà cap inconvenient pel tipus de sortida proposada en aquesta ocasió, un desnivell baix ajudarà, no així les altes temperatures previstes per avui. 

Ara amb el 32x20, germà del 32x22 per 29" hauria de ser la relació estable, ideal proposar-ho pel Vol a l'Alt Empordà, crec, crec. 
 
A minuts de fer el segon cafè de la jornada :-)

MTB, MTB, MTB. 

divendres, de setembre 02, 2016

Preparatius per l'Alt Empordà :-)

Un 32x20 ja serà definitiu per fer els propers Dracs, i menys inadequat per una ruta planera com la proposada de demà de 65 Km i 500 m. de desnivell +. 


És que amb el 32x23 no havia valorat que vaig en 26" i això equival a un 32x25 en 29", ara per ara no cal.

També he fet el canvi de ferodes del darrera. 


Tindrem calor, sí, equipament 100% d'estiu, espero no deixar-me el bidó d'aigua que ara ficaré al congelador.


MTB, MTB, MTB.

També val a dir que fer aquests preparatius propers a la mitjanit segur que no hauria de ser, però una jornada llarga i la visita al fisió a SC ha comportat d'aquestes preliminars, oi?

Ara sí :-)

Tercer Vol, perseguint el 5/5.


Avui tot i el veure proper i ben despert l'una de la matinada quatre hores després ja estava fent pujar el cafè.

Avui a dos quarts ben tocats sortia del Mirador, i dos minuts abans que ahir passava per la riera de Llavaneres a 23° C, i 54' després passava pel mateix lloc un grau per sota, equipat d'estiu aquest cop Mavic crec recordar XC, la resta com cada dia, com ahir, menys aigua per beure però.


La nit, les Fades de la Foscor sense donar senyals de vida, i com que no comparteixo la llum tampoc amb els cavallers, no passa res, oi?


La bike bé, però discs de fre, i pneumàtic del darrera  requeriran canvi.

Un tema important, no he confirmat la nova bike, com?

Lligant l'aventura trinxa, i per tant possible Vol a l'Alt Empordà, i tant, veurem.

Un altre tema, no faig venir o sí unes Five Ten Kestrel?

Un altre, dubto si fer aterrar un tercer mallot paravent de Gore, ve la tardor i seria una bona pensada que treballesin tres Gore i no dos. 

I el darrer tema, a punt d'entrar al fisió per aprofitar que ara que ja no tinc dolors muscular fer una sessió de descompressió :-)

MTB, MTB, MTB.

dijous, de setembre 01, 2016

XC9



Un dia en tornaré a tenir unes, de Shimano vull dir :-)

MTB, MTB, MTB.

http://www.bikerumor.com/2016/08/31/eb16-shimano-steps-top-s-phyre-carbon-soled-shoes-road-xc/

Esperaré a demà :-)



La nit arriba, i el Vol queda per demà, de ser.

MTB, MTB, MTB.

Continuarà?

Si més no el segon Vol d'aquesta setmana ja ha sigut, i el tercer he de dir que ara encara no. Una anada al Baix Empordà aquesta matinada no ho ha permès, l'hora del Vol previst era a dos quarts de cinc del matí i el fet és que no l'he portat a terme.


Ahir però sí, mitja hora després, a les cinc concretament iniciava els preparatius, i també mitja hora després començava l'aventura, clar que yes.


Ara un cop aclarit qui parlava darrera meu en la foscor de la nit, tenint clar que la veu femenina no és de la Fada Reina, el Vol si més no és més tranquil, crec. 


Preciós el Pas del Destructor, emotiu, emocionant, molt divertit.


Costa ser-hi perquè els Tintorers a aquesta hora són atractivament silenciosos, i també molt foscos, però molt foscos :-)


Ahir però sense pluja, diria fins i tot que sense massa calor, fins i tot havent de baixar a la platja amb l'armilla Campagnolo per la lleugera fredor, a 21°C a la riera de Llavaneres a deu minuts de les sis, i també 56' després. 

Equipat d'estiu, amb el mallot de les 24 hores de Finale del 2009, la resta idèntic a ahir. Aquest cop mig bidó de 750 ml,  l'aigua consumida, l'única diferència del Vol. 


Un instant màgic el de la marxa de les Fades de la Foscor, curiosa la situació perquè creia que no podien coincidir mai amb els cavallers de la llum, creia, creia.

Per un cop ser a minuts de casa veure darrera meu com els cavallers imposaven la seva arribada. 


La bike funcionant ara sí sense incidències. Parlant de bikes, el mallot no és cap insinuació de l'arribada d'una forquilla amb suspensió, a l'inrevés, i tampoc no és cap compromís, vull dir el de rodar amb firquilla rígida, puc decidir incorporar una forquilla amb suspensió d'aquí a uns minuts, sí, però no és el cas, no és el cas, crec :-)

Pensant, pensant-la, pel què fa a confirmar definitivament la nova bike, després del silenci del HM, i posterior activació d'aquest, renoi, renoi, renoi. És que quan esperes, desesperes, i les pensades de decidir-me per altres opcions de fabricants HM pel silenci del darrer pesen una mica, English concretament és a sobre de la taula, però com tot cal que cada pas tingui no diré un sentit, que no ho sé, sí però la intenció que tingui la decisió d'un HM concret un cert sentit, oi?

Ara esperant si seguirà la serie iniciada aquesta setmana a dalt de la bike, sincerament no ho sé, caldrà esperar una horeta per veure si poso fil a l'agulla aquest vespre, o si decideixo passar directament a mode Vol de matinada demà per assegurar que serà, no ho sé, no ho sé, perquè cada cop que protegeixo el Vol de matinada no sortint al vespre anterior em quedo sense csp dels dos Vols, com sona, com sona.

El del Montseny però del cap de setmana, el Vol del Montseny,  aquest d'entrada està confirmat, oh yeaaaah!

MTB, MTB, MTB.

dimecres, d’agost 31, 2016

Sense Sol

Quasi, quasi, preparant una breu crònica del Vol d'avui de matinada :-)


MTB, MTB, MTB. 

dimarts, d’agost 30, 2016

Tot puja

Una matinada a on l'inici no ha vingut marcat per cap horari definit, i a on la jornada de MTB començava amb un bon cafè. 


Sonaven les cinc del matí al campanar de SV mentre posava a escalfar la cafetera, sonaven dos quarts de sis quan sortia amb el meu Drac pel portal del Mirador, clar que yes!

Un primer inici del Vol sorollós, del darrer canvi del plat i pinyó va quedar per fer ajustar el fre del darrera, i avui mentre baixava cap a Llavaneres un soroll sec i previsor marcava el to de l'avís. Un quart d'hora he tardat ha corregir aquest error de la darrera revisió de l'Inbred, i per tant al pas per la riera marcava les 05:55, a tocar de les sis de la matinada, i tant, a 25°C.


Uns minuts després al mateix punt la pluja m'indicava que el pronòstic era un bon pronòstic, concretament 53' després un xic per sota dels 25°C, per un cop em dirigia cap al Passeig dels Anglesos rodar ara ja sí sota una breu però intensa pluja. En aquest punt l'armilla Campagnolo groga i negra ha fet una bona feina. 

Una pujada, i una baixada pels Tintorers de certa tensió, escoltava cada certa estona unes veus molt properes darrera meu, OMG, com més les sentia més nerviós estava, perquè dins de la foscor fora les Fades no hi esperava a ningú més. 

Un cop pujava per Milans mentre feia la foto proper al pas per les Falgueres Màgiques, el mòbil s'ha posat a emetre uns sons, unes paraules concretament refererides a la ruta que estava fent, com? Per tant les veus preteses que em seguien no eren, i venien senzillament del meu mòbil, un dia compartirem el motiu :-)


Equipat d'estiu amb Pear Izumi, guants però Hirzl, ulleres Oakley MFrame transparents, casc Terron de Cratoni, calçat amb les Privateer R de Giro. Amb tots els recanvis a la bossa sota seient, la clau multifunció avui ajustant el fre a dos quarts tocats de sis, s'ha mort. Amb la bomba de mà ben agafada al King Cage. 

La bike bé, abans de sortir he revisat pressions de pneumàtics, i res més. Amb llums tota la sortida, amb aigua sense beure, sense menjar, sense coincidències, sense veure sortir el Sol, sense tenir properes a les Fades de la Foscor ni tampoc als cavallers de la llum, crec, crec, amb el Destructor Independent vigilant, atent sempre al pas del genet i del meu Drac.

Ara a esperar al proper Vol, sense masses ànims, no per falta de ganes, si no per la manca de continuitat dels Vols dels darrers mesos, anava a dir setmanes.

L'esquena, les molèsties d'aquesta, i també dels diferents grups musculars en general ha marcat l'imposiciò d'aquest darrer repòs, temia l'arribada d'un refredat d'estiu, que fins avui no ha sigut, content pel què fa a aquest fet, no tant pel fet de no sortir. 

MTB, MTB, MTB. 

dilluns, d’agost 29, 2016

Tactic gloves



Una marca coneguda a casa, no de bikes, bé sí, però no de MTB.

MTB, MTB, MTB.

http://m.pinkbike.com/news/daineses-2017-protective-apparel-highlights-crankworx-whistler-2016.html


Black shoes :-)

Curioses, i també velles visitants del blog.


MTB, MTB, MTB.

http://www.bikerumor.com/2015/04/17/berliner-2015-classic-and-urban-lace-up-appeal-from-quoc-pham-shoes/

diumenge, d’agost 28, 2016

No seran :-(



MTB, MTB, MTB. 

http://ride.io/reviews/middleburn-rs8-x-type-cranks-first-look/

http://theradavist.com/2016/08/middleburn-closes-shop/

dissabte, d’agost 27, 2016

Humans

Tornem a relacions terrenals, 32x23 :-)


Després de mesos de rodar amb el 42x23 ara tenia ganes de tornar a portar un plat i un pinyó escaladors. Amb el 42 per plat ho he fet prou bé aquests mesos, sí, a veure ara amb el 32.

Anava a posar un 20 i no un 23, però com que el què vull és mirar d'aconseguir d'entrar a una rutina més seguida de Vols, crec que millor anar relaxat, molt relaxat a cada sortida, i per això n'he decidit per aquest 32x23. 

MTB, MTB, MTB. 

2F

Certament el tram d'aquest fabricant HM és dolç :-)


MTB, MTB, MTB. 

http://fireflybicycles.tumblr.com

2F

Finalment com que els vells constructors cedeixen i els nous entren, vaig veient amb millors ulls a aquests darrers.


MTB, MTB, MTB. 

http://fireflybicycles.tumblr.com/image/149463061954

De casa

Components de casa.


http://oldglorymtb.com/bike-lust-groovy-firefly-black-cat-intense-alliance-breadwinner/


MTB, MTB, MTB.

http://www.groovycycleworks.com/gallery


White :-)

Simplicitat oi?

Per a mi no és fàcil centrar la pinça del disc del darrera quan tenses cadena, mai em queda bé del tot. A aquest proposta no sé quin és el procés per fer-ho.


En tot cas, el color, el color :-)

MTB, MTB, MTB.

https://www.facebook.com/media/set/?set=ms.c.eJw9zlEOAEEEA9AbbRiGuv~%3BFNmHq86WKlPKrIeeqqJwvn0szMrC~_cHO7tI~%3B1ObsvxX5aG0VX73MaOjn7sMm5H955Yt33dOcxudM1tnXPSzzXmVzo~_S~%3BqB9J9M6E~-.bps.a.709451595843436.1073741840.287685814686685&type=1

http://oldglorymtb.com/bike-lust-groovy-firefly-black-cat-intense-alliance-breadwinner/

http://breadwinnercycles.com

Empire


Quina bona pensada, i quin efecte visual més intens que genera, una aportació magnífica a la seguretat del ciclista.

MTB, MTB, MTB.

Millor

Encara millor que la bike que jo estic encarregant, i tant.


MTB, MTB, MTB.

http://theradavist.com/2014/02/beautiful-bicycle-cycles-dautremont-27-5-singlespeed-hardtail/#19
http://cyclesdautremont.com

Al darrer comentari sobre la bike de fa uns tres anys diu:

"That blue + pewter CK + Thomson + head badge + craftsmanship = dream bike".

Jo coincideixo amb aquest criteri, a mi m'hauria costat una pàgina sencera definir-ho tan bé :-)

CBB vs CF

És que en genera certa confusió, custom bike builds, custom frames.


MTB, MTB, MTB. 

http://torusbicycles.co.uk/custom_bike_builds
http://www.burls.co.uk/index.php

HS

En un primer instant he vist una CK (road only).


MTB, MTB, MTB.

http://torusbicycles.co.uk/P1002/product

divendres, d’agost 26, 2016