El tercer curs de Grans Dracs de dues rodes, en aquesta ocasió de nivell superior, i que ja us en puc dir el final, no era el meu nivell, curiós i a l'hora esperat, amb 121 sortides no podia esperar més, en cap cas, a una edició a on fins i tot els més nous portaven com a poc deu vegades més sortides, i a on les ganes d'aprendre els límits es contraposaven a les meves de ser el més lluny possible d'aquests, per fortuna en aquesta edició he d'entendre pel fet de ser un curs de nivell superior no hi va haver cap caiguda.
![]() |
A,B,C )) |
Va anar bé, molt, tot i que cap el final de la sessió dues marxades d'un pam del tren davanter em van indicar que per mi el curs passava a un altre nivell, el de finalitzar aquest sense ser el protagonista d'una caiguda, i va ser un nou propòsit que vaig gestionar prou bé per el resultat, no del tot per les sensacions a partir d'aquesta advertència.
Un aspecte novedós que a mi em va condicionar del tot des del minut cinc, el fet de ser un nou monitor que em va comportar de posar en pràctica un nou estil-tipus de conducció, en aquesta ocasió amb un punt de vista molt més agressiu tot i ser també preventiu, molt més exigent, que cal sumar-ho a tot el que he anat aprenent aquests darrers dos anys, era previsible que un monitor diferent tingui un estil diferent, però per lògic, segur, també per mi desconcertant, i a l'hora durant vuit deu hores vaig esforçar-me, dedicant-me a canviar totalment el que he anat practicant a cada Gran Vol d'aquest darrers dos anys, posició a dalt del Gran Drac diferent, molt, utilització dels frens radicalment contrària a la que havia après als darrers dos cursos, i que amb els Dracs rígids ja practiquem des del 2017 com ho és el de tirar del fre del darrera sempre primer, i si cal en darrer terme del davanter, de poder evitar-ho però únicament utilitzar el posterior, disposant sempre del recurs del davanter, ara no ara en aquesta edició l'ús dels dos des de quasi el mateix moment, és que això no em va quedar del tot clar, modulant la proporcionalitat de cada un va ser una constant, i aquest fer condiciona la posició de les mans i dels dits el manillar, renoi, també com agafar el puny, renoi, renoi, renoi a on prohibit fer-ho des de les puntes, ara la mà abraçant 100% el puny em va implicar d'un exercici molt exigent doncs és una directriu també a l'inrevés d'on vinc de practicar els darrers mesos, anys ja, noves directrius que quasi em conviden a una caiguda en els girs extremàdament tancats, i no tan tancants, així no vaig poder posar en pràctica les noves eines per pilotar ni a dins del mateix curs, no tinc ara per ara la capacitat de treure'n el rendiment perquè lògicament em sento més segur amb les intruccions dels anteriors dos cursos portades a terme a la pràctica durant unes cent sortides, vaig fer el primer curs dos mesos després de l'arribada del Gran Drac de dues rodes, així diria que se'm va acumular la feina i de quina manera, doncs els criteria d'aquest darrer curs són més german de la manera de pilotar que jo havia portat a terme sempre en el meu cas intuïtivament durant els 80-90, no per haver rebut una formació de cap tipus, i de la que els darrers dos anys he treballat per esborrar-la quasi del tot, i que m'ha sigut relativament fàcil fer-ho pel fet que portava des del 1997 sense pilotar un Gran Drac de dues rodes, vull dir el 2022 vaig tornar a començar, podria dir fins i tot que des de zero fet que em va ajudar, m'ha ajudat a posar en pràctica una manera de pilotar que puc dir que fins avui que és ideal per mi doncs m'ha portat a gaudir a dalt del Gran Drac, i de quina manera, així jo vull seguir evolucionan-millorant en aquesta direcció, la de gaudir sempre sense cercar els límits quedant lluny d'aquests.
Aquesta curs preventiu a l'hora que molt més agressiu que els dos anteriors, a on aquest darrer aspecte és el que em va comportar d'aquestes dues marxades davanteres, una de dreta i una d'esquerra tan significatives les dues, vull dir no d'un dit si no d'un pam, mare meva )
Poc a poc, ara administrar amb constància reflexionant quin d'aquests nous conceptes sóc prou ferm per poc a poc anar incorporant a la meva conducció, avui hores després he de dir que prefereixo al 1000% pilotar amb molta més precaució que l'experiència viscuda a aquest darrer curs, però respectant el bon criteri del monitor he de mirar d'aprendre per nou de cada una les instruccions noves rebudes, per això poc a poc.
Avui com a resum mentre reviso aquesta intervenció a minuts de publicar, la reflexió d'entrada és que el proper curs serà de nivell mig no com aquest darrer de nivell avançat, és a dir repetiré curs del nivell dels dos primers, per seguidament adonar-me que la clau d'aquesta reflexió ve per la novetat, la del nou instructor, així segurament la major dificultat no ha sigut el nivell del curs referit els exercicis que també, segur, però la meva major dificultat ve per les noves-velles intruccions del monitor de com portar a terme aquests exercicis, de la manera per poder fer aquests exercicis.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada