La d'un nou Vol a on he acompanyat a la Reina per vells trams enllaçats ara entre ells, de manera que rodant sempre per sota dels tres quilòmetres del Mirador estem treient uns interessants vint quilòmetres, rodant a un ritme molt prudent més encara per veure sensacions a dalt del Drac.
Crec per les pensades dels darrers Vols en solitari que els trams enllaçats són la porta d'entrada a un recorregut molt xulo, vull dir com ja comentava fa poc que podria estar-se confingurant un recorregut a voltes no a distàncies més o menys llargues, ara de costat al Mirador, a diferència dels caps de Drac a on havíem d'anar força lluny per poder fer les voltes sense la preocupació de tenir els cavalls de ferro massa propers ))
![]() |
Retirem guants d’hivern ) |
Una sortida de test-prudència, on reprendre les sensación esmentades és a on som ara un altre cop, i hem d'estar contents doncs aquestes són prou bones, sí que no són les millors pel fet d'haver d'estar pendents.
![]() |
Tornem a posar guants d’hivern )) |
Mirant de respectar un ritme baix i unes distàncies curtes, molt pendents, massa fins i tot segurament, ho fem per facilitar les possibilitats de repetir Vol, la Betty deia estic una mica espantada de les sensacions que tinc trovant-me tota l’estona bé, amb un cert temor a que de sobte tornin les males sensacions ((
MTB, MTB, MTB.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada