Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de març 05, 2024

Negre i blanc x2 )

Els colors negre i blanc de l’Armadura de Gala del Gran Vol de dues rodes d’aquest matí per anar a posar els pneumàtics nous, també les vàlvules noves ara amb sortida a 90°, no recta, així em facilitarà poder fer el seguiment d’un aspecte tan important com ho és la pressió dels pneumàtics. Una equipació aquesta Super Armadura que comporta de començar el Gran Vol de la millor manera, quina qualitat que presenta aquesta Super Armadura de Gala des del primer segon de ser a dins, renoi, de fet segons abans un cop m'hi acosto la percepció és excel.lent. 


Sortida a 90º )


Avui anant amb el meu Gran Drac de dues rodes, els sis quilòmetres que em separen del Mirador a l’establiment dels pneumàtics és a dir sense quasi ni poder escalfar-los, que sí, les sensacions m’han deixat gratament impressionat, i mira que el Gran Drac més esportiu és extrem, molt intens en quan a les emocions al volant, però és que cada vegada que surto alternant amb cada un d'aquests dos Grans Dracs oblido la sensació del darrer amb el que he sortit quedant prendat sempre del moment amb el darrer, com fa una estona, i així ja porto un any, si parlem com us esmento d’alternança, i si parlem de sensacions al volant les he redescobert des de principis del 2019 amb l'arribada del Gran Drac més esportiu, de fet aquest darrer, l'arribada d'aquest, és més diria que des del mateix moment que el vaig demanar i mentre va durar l'espera mentre arribava, uns cinc mesos, vaig entrar a un món d'extrema precisió on cada aspecte a tractar influeix en el conjunt, està tot interrelacionat de manera programada, i a on cada detall i la seva conseqüència ve sempre de manera prevista, la improvització quan parlem de Gran Dracs de casa siguin quins siguin, vull dir referit el de dues rodes i el més esportiu res queda a la improvització, curiós doncs quan parlem de pneumàtics amb els Dracs les pressions tenen un rang super variable, fet aquest que comporta també sense adonar-me del pes que ha tingut aquest indicador durant tots aquests anys, aquesta característica m'ha portat segur durant tot aquest temps a entrar a aquest espai de Grans Dracs de manera fluida i molt i molt cálida, aspecte fonamental per gaudir-ne, vull dir que l'exigència dels pneumàtics dels Dracs ha facilitat l'entrada a aquest punt un cop entre Grans Dracs. Amb aquests darrers si és per carrer les pressions són fixes, si és per circuit no, a aquest darrer entorn ja entrem a requerir d'útils específics per una banda per a poder controlar les temperatures dels tyres, i també de penumàtics específics per aquest ús, on si és per una zona com esmento tancada són uns i si és per una zona oberta uns altres, jo estic a aquest darrer tram sempre ara per ara, i per tant les pressions són fixes, veurem, veurem però si en un futur passés a circuit, i de fer-ho si discrimino un ús de carrer amb un Gran Drac tipus, i si és per circuit passo a un segon Gran Drac encara més espcífic per aquest ús més restringit, no és a on sóc però, quasi que no estic ni a carrer, ho dic per la reducció de Gran Vols amb el Gran Drac més esportiu, a cada mes que passa els Gran Vols han sigut menys i de més qualitat, que bé. 

Dues hores després d'haver-lo portat he recollit el Gran Drac amb els pneumàtics nous. Per anar i tornar al Mirador mentre muntaven els penumàtics m’han proporcionat un Gran Drac de dues rodes sense pedals, com sona, amb els frens invertits per a mi o no, i les sensacions d’entrada han sigut zero conegudes, no sé quines llandes porta, ni pneumàtics, ni quina suspensió, ni quins frens, cal dir també que a l'hora és un absolut descobriment però, no diria tampoc que mai en tindré un, curiós el comportament dinàmic, curiosa la posició a dalt d'aquest Super Drac, renoi. 

Mentre feia temps per marxar a buscar el meu Gran Drac ja amb pneumàtics nous, la sensació és d'estar emocionat, doncs per a mi posar pneumàtics nous és un moment que despunta entre molts quan parlem d'aquestes disciplines dinàmiques, vull dir és el punt més interessant-important entre Grans Dracs per a mi, marca la diferència de millora del comportament dinàmic. I si parlem de Dracs, aleshores la importància és multplica exponencialment, ara amb aquests darrers, els Dracs, estic mirant de millorar la comprensió de l'efecte dinàmic de l'amplada interna de les llandes en com afecta a la forma de treballar dels pneumàtics, un món un altre cop, i tant.


Culot N1.

Avui Vol divertit, amb els mateixos colors ara però amb l'Armadura de Gala dels Vols, també doncs negre i blanc, equipat de llarg inicialment de mallot, i després dels primers minuts de curt retirant les mànigues d'aquest, l'equip 100%  d'estiu però amb aquest mallot amb la funció de paravent. Hirzl, S-Phyre de Shimano, 2in1, i Alp-X, els dos de Gore, de guants, calçat, culot i mallot respectivament. Sense beure, amb aigua, sense menjar no en portava, sense incidències, sense coincidències, amb eines. Dubtava arribant de recollir el Gran Dracs de dues rodes si sortir amb el meu Drac, finalment el to ha sonat prou bé, i tot ha rodat seguidament a un bon ritme. 


Merit.

El Merit blanc està siguent l'únic casc que està sortint des del dia de la seva estrena, a veure, a veure. 

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada