Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, d’agost 12, 2015

Cercant la matinada


Curiós el fet d'unes matinades a on durant setmanes sonava el despertador, mentre l'escoltava jo seguia descansant, i tot seguit passades aquestes els Vols de matinada han agafat forma un altre cop.


Ara estem mirant d'aconseguir continuitat amb els Vols, coincidint amb l'aturada extrema de les temperatures, no dic baixada, avui mateix a tocar de les 6 de la matinada estàvem a 24°C a la riera de Llavaneres, una hora després a tocar del trenc d'alba idèntica temperatura, ara a tocar de les dues del migdia a SV superem els 30°C, i la sensació de calor és important, però no extrema. 

Per fortuna estem Volant de matinada. Passats els primers minuts, uns vint la calor avui era portable, res més, portable, millor dit, la sensació era, el pensament era, les 6 del matí i estic xop de la calor que fa


Després pujant pel Tintorer Curt la frescor ens ha ajudat, i de fet anàvem tan bé que ja no hi hem pensat més. Ara veient les imatges del Vol penso en com pot ser que dins de la foscor la calor sigui la reina de la festa. 


Equipats d'estiu, avui Pearl Izumi Elite, tèrmica Gore Bike Wear sintètica sense mànigues, guants Hirzl llargs, calçat amb les Sidi Dragon 2 blanques, funciona bé aquesta equipació, el culot sempre als primers minuts no va a la perfecció, per passat aquest inici rendir al nivell més alt, el mallot per no portar cremallera fins a baix, no és el meu preferit, però tot i així permet un bon caudal d'entrada d'aire pujant, les bosses del darrera les tres són funcionals, molt, el calçat, les Dragon 2 no són les Privateer, les Fury seran les properes crec, i de no ser aquestes aleshores seguiré alternant les Dragon 2 i les Privateer. Què puc dir dels guants Hirzl, res que ja no estigui exposat reiteradament al blog, els millors guants que han entrat a casa, els portem tots dos, Reina i genet, amb els Hirzl agafats de la cinta Brooks fan un equip imbatible com fa anys que no disposàvem. No parlo del casc, ni de la gorra, ni de les ulleres, ho deixo per una altra ocasió, sí que puc dir que passen amb bona nota el test de cada dia.


Hem rodat bé pujant, també baixant, amb bones sensacions sempre, darrerament el ritme queda marcat pel pas dels minuts, la primera mitja hora anem rodant, la segona mitja hora ens hi esforcem una mica més, la resta de la sortida senzillament rodem a excepció de dos trams final breus, molt breus a on fem un treball de certa intensitat, però breu, i d'exigència sempre moderada a on perseguim escapar l'un de l'altre.

Coincidències, un petit amic com el de La Selva, més gran però. Incidències, cap, amb llums Cateye-Sigma Powerled sempre, sense ell, sense el Powerled quan rodem per la vorera, beure, mig bidó d'aigua de més de 500 ml. menjar, avui cap, el mar pausat. 

El tema nova bike està a sobre de la taula, massa present fins i tot, vull dir la decisió de fer venir una nova bike a casa va ser propi del moment pel fet que la Vicious va dir prou al Montseny, sí, però també és cert que la bike amb la que rodo ara va molt i molt bé, de fet puntualment però repetitiva aquesta seqüència em pregunto si caldria fer el canvi de quadre, i a on som ara, si caldria el canvi complert de la bike, és a dir decidir-me per una bike completament nova que és el què estic fent ara, potència, manillar, els gruixos de la potència, direcció, tija, la brida d'aquesta, el BB, la forquilla, la boixa davantera, aquests components ja són a casa, falta la boixa del darrera, les llandes, el Belt Drive, el crankset, i finalment el quadre, fins i tot ja tinc els pneumàtics nous si em decideixo per una 29", Maxxis i Onza serien avui els protagonistes, em falten els frens, i el quadre, seient no, serà un dels que ja tinc, i que ara per ara portem uns quants anys junts, pedals els Shimano XTR que també tinc, bé no és exactament així ara descansen als UK, però els tinc. Crec que no em deixo res per decidir, és a dir la feina per fer és decidir quadre, i frens, la boixa del darrera no l'he de decidir, serà una DT240 específica per a Single Speed. Tinc una proposta feta que si camina canviaria l'elecció de la forquilla, també de la direcció, pel fet de ser la pipa cònica, i en el meu cas no sóc partidari incialment de portar un reductor, vull dir que la forquilla que tinc no és cònica, de ser el cas, és a dir un quadre amb pipa cònica avui per avui la forquilla ENVE seria la que vindria cap a casa. 
 
MTB, MTB, MTB. 

Ara esperant a demà, de mentre però per afavorir a que les matinades de MTB siguin cada dia estic mirant d'anar a dormir una mica més d'hora, oh yeaaaaaah!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada