Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de desembre 17, 2017

Negresseny :-)

Un Vol germà del dinou de desembre de l'any passat a on jo mateix us deia:

Un regal, va ser un regal, i el tenim, aquest no el perdrem, recordar és evident no és en cap cas ser-hi, i en el meu cas encara és més complexe perquè la Poció Màgica de les Falgueres d'Olzinelles no m'ajuda a recordar, aleshores o ho visc en directe, o hi sóc, o no diré oblidar, mai de la vida, però no oblidar no implica necessàriament recordar, en el meu cas, en el meu cas, i això m'impulsa a voler tornar-hi :-)


Avui un bon Vol al Montnegre, a on la temperatura freda sempre ens ha envoltat, i a on una mínima de -3°C i una màxima de 4°C avui afortunàdament no han sigut una experiència desastrosa, sí exigent, no massa però.


La jaqueta Xenon nova de Gore, la nova tèrmica Baabaa d'Endura, el nou culot d'hivern també d'aquesta marca, els guants Alp-X de canell curt, els mitjons Waterproof, les Giro Privateer amb punteres Mavic, la gorra Spok, el casc Aeon, les ulleres Oakley, i un protector de cara dens l'equipament per avui, amb lleuger fred als peus cap el final del Vol, i tant, i que avui amb aquest equipament haria d'haver portat els nous pirates thermo, i el nou mallot i maniguets de Castelli, no la jaqueta i el culot d'hivern que he portat. 


De mentre mirant d'aconseguir l'equipament ideal per coincidir a la foscor de les Fades d'aquesta :-)

MTB, MTB, MTB. 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada