Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de juny 30, 2016

Motivació

Cert que el Vol setmanal sí que mostra que cal fer aquest canvi, fent referència a l'anterior intervenció a on esmento que he passat al darrer any de sortides setmanals de 6/7 a lentament caure amb el pas dels mesos, concretament després de la darrera participació a les 24 hores de Finale, a sortides setmanals de 1/7, ho dic perquè estic gaudint molt al Montseny, al Montnegre, i al cap hi tinc que les seqüències altes de Vols lligades a unes jornades del dia a dia més intenses no m'estan funcionant. 


Segur que si cerco noves motivacions pel què fa a Vols, recorreguts fora del Drac, i penso avui que també he de fer venir una nova bike, sense una nova bike amb totes les característiques que persegueixo de millora vers la que tinc ara, crec que de no fer-ho no passarà res, però de fer-ho ajudarà a gaudir un altre cop del Vol un cop hi sóc a dins. 

Cal tenir present que les conseqüències de rodar amb forquilla rígida des de crec recordar el 2011 tenen avui força pes, aquest punt requereix de cercar una proposta tècnica per la bike que alleugeri aquesta sobre càrrega provocada per tantes hores de rodar amb una bike 100% rígida dins d'aquests mono objectius de 24 hores SOLO.

Tècnicament estic aturat quan parlo de la nova bike, perquè el fabricant que pot fer-me la bike que jo vull, Ventana concretament, no fabrica ni amb ferro ni amb titani, ho fa amb alumini, aleshores totes les millores d'absorció podrien quedar en res si l'alumini com estic convençut que serà resta per la seva banda cada una de les millores de comoditat que he previst.

Hauré de valorar què fer, de mentre bé, dins del 1/7 tampoc hi estic malament, penso que tots aquests mesos disminuint el nombre de sortides són  necessàries per recuperar-me dels darrers tres anys d'un sortir ara sí ara també sota un format per a mi molt exigent. 

La nova bike avui fins i tot podria canviar dràsticament amb aquest format rigida 100%, com sona, com sona, però la forquilla ENVE, pesa molt dins del projecte, i ara per ara no ho tinc clar. 

Estic content perquè tornar a posar a sobre de la taula la proposta de fer venir una nova bike després de deixar-ho prudentment aparcat per la impossibilitat de concretar seriosament amb cap dels constructors HM que m'agraden dels USA el com fer arribar la bike a SV amb garanties de no tenir problemes a les aduanes, ara no em sembla d'entrada un greu problema, veurem, veurem. 

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada