Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de juny 15, 2016

Esperaré

I tant, perquè aquesta matinada el rol ha sigut, descansar, i ara al migdia aquest és, estic cansat :-)


No té importància, hi ha dies per a tot, certament, certament, ara únicament cal esperar, dimecres no és un problema, queda el vespre, tot i que no hi tinc massa confiança pel fet que vaig passant les hores i sempre veig millor la propera ocasió que la que tinc a la mà. 

Un fet pesa, si no hi ha aquest punt que et fa sortir, i això ja fa molts dies que és així, si això camina així els Vols van a un altre ritme, sí, podrem dir, però si tens un Vol per dissabte molt interessant, cert és així, però també ho és del cert que vaig dir, de ser, perquè com avui a on si no faig no passa res, dissabte si no surto tampoc serà cap drama. Vaig dir, de ser, perquè no vull acabar fent 250 o 300 quilòmetres si podem gaudir amb molta calma fent-ne la meitat, clar que yes.

Una aturada a Gualba de Dalt proper al RACC també seria de somni, i tant que sí, i baixar per Riells des de Santa Fe tindria una component molt intensa, ja no et dic res fent una pas per Can Prat i si de donar-se les circumstàncies m'acostés al Gorg Negre aleshores la jornada ja no tindria fi, OMG. Dic de passar propers al Gorg perquè anar-hi amb la bike dificilment sigui possible calçat de MTB, però tot pot passar, un dia de molta però de moltíssima calor podria portar a un bany al Gorg Negre sota la mirada intensa de la Dama i el senyor de Can Prat, OMG.

Fa uns anys a les cascades properes al Gorg van ser lloc de refrigeri perquè la calor era tan intensa que ser sota el doll d'aigua tot i anar equipat de biker no va ser un fre, en cap cas, per tant ni seria la primera vegada ni l'última. 

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada